Lukx Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 moja ostatnia aniamcja. model budynku - Robert Cwierz. wnetrza, oswietlenie, tekstury, animacja - ja zawsze mozna by zrobic lepiej ale czas byl krotki :P 2 dni - modelowanie 1 dzien oswietlenie, tekstury, aniamcja. animacja: http://www.progressivetechnologies.com.cy/videos/quicktime/1.mov rendery: rendery z animacji:
Master Kiełbaster Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 szybko się uwineliście. wszystkie modele są wasze? ile dni trwał rendering animki :)?
Lukx Napisano 11 Listopad 2005 Autor Napisano 11 Listopad 2005 model sa nasze. 4 dni sie renderowalo.
Marcin_ps Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 NICE.. jedynie "na zewnatrz" cienie moglyby byc ciemniejsze ale to taki drobiazg jak sie nie przygladniesz reszcie budynkow na zdjeciach to tego nie widac...
xeav Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 bardzo mi się podoba, wszystko ładnie wykonanane.
Gedeon Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 A animacja jest jeszcze lepsza. Świetna reklama. he he
RA Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Bardzo ladnie. Tylko podloga na ostatnich renderach i meble na przedostatnim mi nie pasuja. Reszta siuper. EDIT: Animka tez fajna.
Marcin Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 brak poprawnej expozycji na renderach z oknami , gryzie w oczy niesamowicie ;] arch. i tak nie w moim guscie , wnetrza podobnie . Wiec tylko moge powiedziec , fajnie ;] wiadomo ze tu rewelacji nie trzeba , presja czasu niestety nie daje za duzego pola manewru w kazdym razie fajnie ;]
SWRSC Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 bardzo ładnie, animka rewelacja tylko troszke trasa kamery skopana, ale mi mo wszystko bardzo mi się podoba :)
Kedzior Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 swietne, choc kamera nie zbyt ciekawie prowadzano ale to kosmetyka, poza tym mam pytanie: jak udalo sie wam to tak szybko zrobic? gdzie tu czas na wstepne rendery np by sprawdzic oswietlenie, materialy, czy ustawnienia dobre. to chyba nie pierwsza animacja?
Lukx Napisano 11 Listopad 2005 Autor Napisano 11 Listopad 2005 brak poprawnej expozycji na renderach z oknami , gryzie w oczy niesamowicie ;] arch. i tak nie w moim guscie , wnetrza podobnie . Wiec tylko moge powiedziec , fajnie ;] wiadomo ze tu rewelacji nie trzeba , presja czasu niestety nie daje za duzego pola manewru w kazdym razie fajnie ;] racja z expozyjca ale klient sam dostarczyl zdjecie ktore chcial miec za oknami i niestety jakos jego pozostawiala wiele do zyczenia.
Lukx Napisano 11 Listopad 2005 Autor Napisano 11 Listopad 2005 swietne, choc kamera nie zbyt ciekawie prowadzano ale to kosmetyka, poza tym mam pytanie: jak udalo sie wam to tak szybko zrobic? gdzie tu czas na wstepne rendery np by sprawdzic oswietlenie, materialy, czy ustawnienia dobre. to chyba nie pierwsza animacja? hehe, coz jak sie dzien w dzien w dzien puszcza kilkadziesiat renderow to jakos ustawienia same w krew wchodza =). co do kamery to klienci chca koniecznie wszystko miec pokazane plus szczerze z kamera byl tutaj maly eksperyment gdyz sproowalem zastosowac zamiast target, free camera. Coz pierwszy i ostatni raz =). Apropo mebli, klient z gory narzucil ze maja byc takie a nie inne i coz...trzeba zasiskac zeby i robic.
7gaga Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 z zewnatrz super, troche tylko malo kontrastowe jak na takie ostre slonce. wnetrza od razu widac ze malo czasu.styl nijaki.najbardziej podoba mi sie ...koldra;) ale w takim krotkim czasie to i tak efekt niezly.
Leru Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Lukx -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
Terminator3D Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 super, super, super Jak na tak krótki czas - niewiarygodne Respect
Baldack Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 ogólnie wypas... ale ta praca kamery strasznie razi...nudzi...mogles to zrobic mniej "kompowo"
hcpiter Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Rendery i animacja super tylko nudzi troszke ta kamera, taka wolna, mozna przy niej usnąć ;) P.s fajny tv i reklama :D
kuback Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 No , ta plazma jest dobra na maxa. Gratulacje. Wszystko super. Pozdrawiam
makbol Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 super zarowno wizka jak i rendery. A z ciekawosci na jakich komputerach było to renderowane i w jakim programie ? Pozdrawiam
Lukx Napisano 12 Listopad 2005 Autor Napisano 12 Listopad 2005 renderer to czywista vray, kompy renderujace to 20x pentium 4 2.8ghz.
Chalek Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Wszystko jest bardzo fajne biorac pod uwage czas, na prawde gratulacje za wyrobienie sie w takim terminie. Widac troche malych technicznych bugow, ale przy takim czasie tak jakby ich nie bylo. Ekspozycja za oknem o ktorej pisze Marcin to nie kwestia slabego zdjecia, powinno byc bardziej przepalone. Jedyna rzecz, ktora dla mnie jest fatalna to ruch kamery. Te cofanie, dziwne obroty, dluga jazda bez pokazywania gory (sufitu), gdzie kamera moim zdaniem powinna mniej jechac po podlodze, wchodzenie do pomieszczenia (kuchnia) i dziwne wycofanie. Zdecydowanie prowadzenie kamery jest najgorszym elementem. Ogolnie gratulacje za ladnie wyrenderowana animacje w takim terminie, ale duzy minus za kamere i maly za ta ekspozycje o ktorej pisal Marcin. Szacuneczek :]
JohnZi Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 kurcze podoba mi sie :] i jeszcze tak szybko zrobione, jestem pod wrazeniem. No i mam zastrzezenia pracy kamery jak wszyscy:]
ZiBi_PL Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 bardzo ladne. chcialbym w takim czyms mieszkac :D
Shogun 3D Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Pełne poparcie dla słów Chalka. Mogę tylko dodać, że kamera moim zdaniem miała za długą ogniskową, reklamowane pomieszczenia fotografuje się tak, by wyglądały na przestronne, a to wymaga krótkiej ogniskowej, obejmującej sufit i podłogę. Chodzi mi o sugerowanie kadrem pola widzenia ludzkiego oka. Czemu piszesz, ze po raz ostatni uzyłeś free kamery? Moim zdaniem free kamera jest znacznie bardziej naturalna, można nią doskonale udawać rozgladanie sie po pomieszczeniu. Byle oczywiscie lepiej ją poprowadzić. kołdra fajna. szafa ma za duży parametr reflection moim zdaniem, odbijające się swiatło prawie uniemożliwia dojrzenie tekstury. Pień palmy nie jest przekonujący, jest płaski, bez wyraźnej faktury. Natomiast liście palmy i kołdra - wypas. :) Klient klientem, ale z takim sprzętem, jaki macie, to warto dopracowac tą wizkę, materiały i zrobić naprawdę dobry walk through, bo aż się prosi.
Morph0001 Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Lukx, kongratulacje, wspanialy project i wspaniale wykonczenie, troche sie ta mala palma za czesto pokazuje, i sie wydaje ze kibel w lazience jest za wysoki, meble fajne, kolorystyka bardzo udana, render i swiatlo wspaniale, na 3 dni roboty to az sie nie chce wiezyc...., ile ludzi to modelowalo??, Ta animacja to takze v-ray? ile swiatel w scenie? omnis z vray shadows?? czy v-ray lights? , takze jak ta animacja zrobjona z v-ray to chcialbym sie dowiedziec jakie miales ustawienia i jaka versja vray??? Bardzo udany project - Hats off my friend .... Narka
Lukx Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 Morph0001, tak jak pislaem na poczatku budynek modelowala jedna osoba. wsyztsko wyrenderowane w vray'u. na zewnatrza jest jedno direct light i pozniej w kazdym oknie po jednym vrayowskim plane light. wersja vraya najnowsza .03. Ustawienia calkiem standardowe nie ma specjalnej magii. env 1. gi mulipliers first bounce i second 1. zewnetrze machniete z hsv color mapping. wnetrze z exponential oczywista na lightcach'u jako drugi bounce. Shogun 3D, "Klient klientem, ale z takim sprzętem, jaki macie, to warto dopracowac tą wizkę, materiały i zrobić naprawdę dobry walk through, bo aż się prosi." taaaa... ino my tutaj jestesmy jak fabryka okolo 20 projektow w miesiacu to troszku ciezko. Czlowiek jeszcze chcialby pozyc a nie 24h w robocie siedziec i wyzionac ducha puszczajac kolejnego rendera :).
Rekomendowane odpowiedzi