Skocz do zawartości

Scena 3D: Hotel przy plazy (animacja)


Lukx

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

brak poprawnej expozycji na renderach z oknami , gryzie w oczy niesamowicie ;]

 

arch. i tak nie w moim guscie , wnetrza podobnie . Wiec tylko moge powiedziec , fajnie ;] wiadomo ze tu rewelacji nie trzeba , presja czasu niestety nie daje za duzego pola manewru

 

w kazdym razie fajnie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietne, choc kamera nie zbyt ciekawie prowadzano ale to kosmetyka, poza tym mam pytanie: jak udalo sie wam to tak szybko zrobic? gdzie tu czas na wstepne rendery np by sprawdzic oswietlenie, materialy, czy ustawnienia dobre. to chyba nie pierwsza animacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak poprawnej expozycji na renderach z oknami , gryzie w oczy niesamowicie ;]

 

arch. i tak nie w moim guscie , wnetrza podobnie . Wiec tylko moge powiedziec , fajnie ;] wiadomo ze tu rewelacji nie trzeba , presja czasu niestety nie daje za duzego pola manewru

 

w kazdym razie fajnie ;]

 

racja z expozyjca ale klient sam dostarczyl zdjecie ktore chcial miec za oknami i niestety jakos jego pozostawiala wiele do zyczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietne, choc kamera nie zbyt ciekawie prowadzano ale to kosmetyka, poza tym mam pytanie: jak udalo sie wam to tak szybko zrobic? gdzie tu czas na wstepne rendery np by sprawdzic oswietlenie, materialy, czy ustawnienia dobre. to chyba nie pierwsza animacja?

 

 

hehe, coz jak sie dzien w dzien w dzien puszcza kilkadziesiat renderow to jakos ustawienia same w krew wchodza =).

co do kamery to klienci chca koniecznie wszystko miec pokazane plus szczerze z kamera byl tutaj maly eksperyment gdyz sproowalem zastosowac zamiast target, free camera. Coz pierwszy i ostatni raz =).

Apropo mebli, klient z gory narzucil ze maja byc takie a nie inne i coz...trzeba zasiskac zeby i robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest bardzo fajne biorac pod uwage czas, na prawde gratulacje za wyrobienie sie w takim terminie. Widac troche malych technicznych bugow, ale przy takim czasie tak jakby ich nie bylo. Ekspozycja za oknem o ktorej pisze Marcin to nie kwestia slabego zdjecia, powinno byc bardziej przepalone. Jedyna rzecz, ktora dla mnie jest fatalna to ruch kamery. Te cofanie, dziwne obroty, dluga jazda bez pokazywania gory (sufitu), gdzie kamera moim zdaniem powinna mniej jechac po podlodze, wchodzenie do pomieszczenia (kuchnia) i dziwne wycofanie. Zdecydowanie prowadzenie kamery jest najgorszym elementem. Ogolnie gratulacje za ladnie wyrenderowana animacje w takim terminie, ale duzy minus za kamere i maly za ta ekspozycje o ktorej pisal Marcin. Szacuneczek :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełne poparcie dla słów Chalka. Mogę tylko dodać, że kamera moim zdaniem miała za długą ogniskową, reklamowane pomieszczenia fotografuje się tak, by wyglądały na przestronne, a to wymaga krótkiej ogniskowej, obejmującej sufit i podłogę. Chodzi mi o sugerowanie kadrem pola widzenia ludzkiego oka.

Czemu piszesz, ze po raz ostatni uzyłeś free kamery? Moim zdaniem free kamera jest znacznie bardziej naturalna, można nią doskonale udawać rozgladanie sie po pomieszczeniu. Byle oczywiscie lepiej ją poprowadzić.

kołdra fajna. szafa ma za duży parametr reflection moim zdaniem, odbijające się swiatło prawie uniemożliwia dojrzenie tekstury.

Pień palmy nie jest przekonujący, jest płaski, bez wyraźnej faktury.

Natomiast liście palmy i kołdra - wypas. :)

Klient klientem, ale z takim sprzętem, jaki macie, to warto dopracowac tą wizkę, materiały i zrobić naprawdę dobry walk through, bo aż się prosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukx, kongratulacje, wspanialy project i wspaniale wykonczenie,

 

troche sie ta mala palma za czesto pokazuje, i sie wydaje ze kibel w lazience jest za wysoki, meble fajne, kolorystyka bardzo udana, render i swiatlo wspaniale, na 3 dni roboty to az sie nie chce wiezyc...., ile ludzi to modelowalo??,

Ta animacja to takze v-ray? ile swiatel w scenie? omnis z vray shadows??

czy v-ray lights? , takze jak ta animacja zrobjona z v-ray to chcialbym sie dowiedziec jakie miales ustawienia i jaka versja vray???

Bardzo udany project - Hats off my friend ....

 

Narka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morph0001, tak jak pislaem na poczatku budynek modelowala jedna osoba.

wsyztsko wyrenderowane w vray'u. na zewnatrza jest jedno direct light i pozniej w kazdym oknie po jednym vrayowskim plane light. wersja vraya najnowsza .03. Ustawienia calkiem standardowe nie ma specjalnej magii. env 1. gi mulipliers first bounce i second 1. zewnetrze machniete z hsv color mapping. wnetrze z exponential oczywista na lightcach'u jako drugi bounce.

 

Shogun 3D, "Klient klientem, ale z takim sprzętem, jaki macie, to warto dopracowac tą wizkę, materiały i zrobić naprawdę dobry walk through, bo aż się prosi."

 

taaaa... ino my tutaj jestesmy jak fabryka okolo 20 projektow w miesiacu to troszku ciezko. Czlowiek jeszcze chcialby pozyc a nie 24h w robocie siedziec i wyzionac ducha puszczajac kolejnego rendera :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności