Skocz do zawartości

Caustics Contest - Znowu Ruszamy!


naeq

Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??  

127 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??

    • V-Ray
      52
    • finalRender
      6
    • Maxwell Render
      13
    • Scanline Renderer
      15
    • MentalRay
      32
    • Brazil
      9


Rekomendowane odpowiedzi

caustics.jpg

 

Ten kieliszek to szczyt dosłownie... musze jescze poczytać tutoriale bo zaraz zwariuje !! juz wszytskie opcje wniosek mam taki, że w przegrzebałem... no i tej perwpektywie z tym kieliszkiem i z tym spot lightem, nie da się zrobić ostrych kaustyk... w fR wychodzą tylk takie...

 

Ustawienia:

Photons: 10 000 000

Ray Threshold(ustawienie ile przebić idzie przez szkło[im mniej tym lepiej]) - 0,5

Accuracy: 160

Send: 100

 

Jak widzicie ustrawienia są kosmiczne, no a kaustyka... wygląda fajnie, nawet barrdzo, no ale taka zblurowana trochę...

 

La Radoslawie - Musimy razem coś wykombinowac bo moze ty coś o tym wiesz czeog ja neiwiem a ja moze czego ty :D:D i będa Super Kaustyki :D:D A jak byś miał jakieś tutoriale to bym był bardzo wdzieczny :) jak już pojmę Wszytskie ustawienia Kaustyki, to zrobie tutorial na forum...

 

P.S. Musze przyznać że Robienie Kaustyki w MentalRay'u jest duuużo łatwiejsze, i duzo szybsze, no a w fR trzeba sie nieżle namęczyć... jak ja się bawiłem MR to z łątwością mi przychodził super efekt :) no ale zato fR jest dużop bardziej wydajniejszy od MR... no ale :D:D Hehe Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 493
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tweety - Fajna, nawet bardzo fajna Kaustyka, nice to Pokazałeś :)

Vorek - no obliczenia nie idą długo, fR jest ardzo wydajnym pluginem, z 1024 x 554 takie obliczenie zwyklego szkła jak w poprzednich renderach leci ok 3 i pół min, no ale jak się właczy funkcje Ray Threshold i da się na 0,5, czylli ze szklo jest bardzo przeswitujące, to juz oblicza z 6 min ponad... a jak sie da Disperision to ok. 18 :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hindus - nie wiem jak Ty sobie to wyobrażasz ale robienie kaustyki na jednej scenie było by nudne :) A tak jest większe pole manewru :)

 

Ja w v-rayu free trochę testowałem ale jakoś kiepsko szło :) Zrobiłem jeden test w brazil RIO, wyszło nieźle. Narazie panowie jednak mam szlaban na 3d ;] Muszę się pozbierać trochę z innymi sprawami więc raczej za dużo wrzucał nie będę, Powiedzcie jak Wam się znudzi kieliszek to wrzucę moją rzeźbę

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość George82

A mi wyszlo cóś takiego...Kaustyka zblizona do tej, ktora uzyskal La Radoslawe, ale u mnie jest mental. :] Kielon zmniejszony do naturalnych wielkosci; MrAreaSpot, area: disc 35cm; 5 mln fotonow; FG na 1000 bez radiusa; material: mental ray - surface glass(lume), photon dielectric(3dsmax), IOR: 1,58; decay i global energy mult. bez zmian.

 

 

caustickrysztfin167ik.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co prawda nie ma cienia szkła, no ale SUUPER Kaustyka !! :D:D

 

Zaraz zmienie Całkowicie pierwszy wAtek, bo jest nie na czasie :D:D

 

I przy okazji wystawie na świat moje kolejne dokonania w fR z Kaustyką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

La Radoslewe (i inni którzy korzystają z fR) - cóż ja moge powiedzieć, tak naprawde w finalRenderze, jak ustawisz 10 000 000 photonów, on tyle nie daje na scene, to jest tylko granica do jakiej on ma pobierać Photony. Do tego kieliszka on Bierze ok 1 milion, czy moze mniej, sam neiwiem :p ale jak doda się obiekt ktory ma duzo zagięć poligonów, to nagle fR zaczyna obliczać... ito porządnie,. narazie zorbiłem render ktory wykorzystywał ok 4 mil i to sie dośc długo renderowało :) ale i milion sie renderuje kruciutko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sie doczekaliście Barq, Renderingować sie będzie Dłuugo.... Bo tam sie wszystko odbija :p

 

M@ti - No fajne fajne, Dispersion nawet mi się podoba :) (P.S. Dodaj moze screen ustawienia z łaski swojej i napisz jakim pluginem renderowaleś... ) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m@ti drugi renderek przyjemny !! :D

w czym renderowane ??

ps. powiem ze to troche dziwne bo kieliszek mi renderuje (tzw liczy photon emmision) bardzooo dlugo nawet przy 100000 photonow :) tyle ze ja go scaluje (powiekszam)

a jak dalem zamiast kieliszka knot torus to liczy zadziwiajaco szybko kilkanascie razy :)

dziwne....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

brzl - brAz!L, bo cóż innego?? :p

Ustawienia?? Heh, a co to da, skoro do każdej innej sceny będą potrzebne inne?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot: nie włączyłeś kilku rzeczy :)

 

Zakładka Caustic:

Samples: 100 (1000 niepotrzebne)

Radius: 0,3

Filter Box

 

Zakładka Final Gather:

Samples: 75

Min: 10

Max 20

 

Lights: mrAreaSpot:

MentalRay IndirectIllumination:

Caustic Photons: 1000000

 

powinno zadziałać.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Marcin poprostu czuje oddech konkurencji na karku :P Zapomniał jak klarował się jego wątek ;)

Inna sprawa - mógłby go ktoś w końcu przykleić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga !!

Caustics Contest znajduje się teraz w dziale "Rendering"

Za wszelkie problemy przepraszamy... ;P

Jest tam teraz Przyklejony :)

 

Dlaczego??

Ponieważ w dziale WiP jest za duzy "Burdel" jak to mowią... no i nie mogł być tam przyklejony :)

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności