Jump to content

Caustics Contest - Znowu Ruszamy!


naeq

Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??  

127 members have voted

  1. 1. Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??

    • V-Ray
      52
    • finalRender
      6
    • Maxwell Render
      13
    • Scanline Renderer
      15
    • MentalRay
      32
    • Brazil
      9


Recommended Posts

  • Replies 493
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No już zmieniłem :] A co do modeli, specialnie takie są , poniewaz na Turus Knot fajnie wychodzi Kaustyka, a nie chcialiśmy robić modeli ktore są zaawansowane, bo rendering by trwał długo...( a mieliśmy dac fajny kieliszek, ale zostało na tym :) )

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Jako że scenka udostępniona jest nieco pokaszaniona, mam nadzieję że autor wątku nie będzie miał nic przeciwko jeżeli użyje swojej i na nieco innych zasadach, przynjamniej teraz :) Wkońcu chodzi o to żeby się czegoś ciekawego dowiedzieć :)

 

Mały teścik kształtu kaustyk od rodzaju shadera użytego do emisji fotonów i materiału.

 

Silnik: mental ray 3.4

 

render 1.

Materiał glass(phyisc phenomena)

glass_physic.jpg

 

render 2.

Materiał mental_ray

surface: glass(lume)

photon: base

mental_glasslume_basic.jpg

 

render 3.

Materiał mental_ray

surface: glass(lume)

photon: dielectric

mental_glasslume_dialectric.jpg

 

render 4.

Materiał standard;

Mental ray connection:

surface: metal(lume)

photon: base

metal_lume_base.jpg

 

Ustawienia indirect illumination:

 

ustawienia.gif

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

A ja proponuję wogóle nie robić jakieś bazowej scenki. Jeżeli komuś się uda uzyskać jakiś ciekawy efekt to wrzuca razem z ustawieniami. Nie będzie wtedy problemów z softem czy zepsutą geometrią w zamieszczonych scenkach ;) Ale to jest tylko propozycja.

 

tweety - dzięki

nielot - to do mnie ?:) Jezeli tak to czasy renderów średnio ok 4-5 min.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Hej Hej Hej, spokojnie !!

 

1. Fajne renderki Kaustyki, no ale wolał bym byście bazowali na zrobionej przez nas scenie, by było porównanie...

 

2. Jak to, przecież w scenie są i kamery i światła !! wszystko jest :) neiweim czemu u ciebienie ma...

 

3. Dodaje wersje OBJ oraz MAX(3dsmax8)

 

Mam nadzieje że wszytsko poprawiłem, Powodzenia !!!!

P.S. Jak ktoś ma możliwość niech scecę MAX przekonwertuje do wersji 7 oraz 6 by używtkownicy starszych wersji mogli też się cieszyć... HEHE :)

Link to comment
Share on other sites

AGmakonts: łąduj scenkę i rób w Vrayu! Przecież to jest test kaustyk różnych silników rednerujących.

 

[ciach]

proponuję zostawić goły obiekt i tak jak w light contest niech każdy użyje swoich świateł oświetlając tego torusa. najlepszy byłby widok podobny do tego redneru u Vorka.

Link to comment
Share on other sites

czyli oświetlenie też ma być zachowane ze scenki ? no to nie poszalejemy... spoty się bardziej do caustyk nadają. Zaraz spróbuję coś wykombinować :)

 

No i jedna wielka prośba co do pierwszego postu: jeden rozmiar czcionki, najlepiej defaultowy, błagam :)

Link to comment
Share on other sites

nom wtedy to ja chyba nawet się przełamie i cosik zrobie:P proponuje jakiś model co by nie był zbyt skomplikowany ale dawał możliwości popisu jak chcecie to moge wstawić pare wazoników, jak sie render skończy

 

EDIT: no to tak wpozo

PS: co tym masz za zboczenie z tymi fontami w tamtych postach gigant, w podpisie gigant:P

Link to comment
Share on other sites

Ej spokojnie, dodałem właśnie kieliszek na którym możecie experymentować, mam nadzieje że wam wystarczy !! a jak nie to ja usówam ten wątek :P , Specialnie nie dawaliśmy skomplikowanych modeli by rendering trwał krótko a wy Miasta Szkła chcecie renderować...heheh... pomyślcie o tych co mają Celerona 300 mhz i Gf2.... MYŚLICIE TYLKO O SOBIE !!

Link to comment
Share on other sites

nie no chłopie nie puszczaj nam tu focha. jak sam widzisz chcemy modelu a nie primitywa z maxa. wiem, że ładnie na nim wychodzą kaustyki ale na skomplikowanych obiektach wychodzą one jeszcze ładniej. propozycja moja jest taka:

modele dwa:

1. Kieliszek Falcona

2. Atena Vorka

 

Niech każdy wybiera: kto ma silniejszy sprzęt (np: SGI) bierze Atenę, kto ma 486 bierze kieliszek.

 

Pozdrawiam

 

[ciach]

JoesMAXfish.jpg

a może Fisha z 3dkingdom??

Link to comment
Share on other sites

Noooo niemoge z wami... Same propozycje, a ja tu widze tylko jedną osobę która coś zrobił... JUTRO DO TEGO POSTA DODAM FAZĘ 3, CZYLI CAŁY BAREK !! mam nadzieję ze zapotrzebowanie na zaawanosowany Contest się zaspokoji, bo w barku będize pare kieliszków, wszystko trzeba będzie otexturować i dodać Globalną lluminacje... Hehe, zobaczymy kto sobie z tym poradzi :D:D Błahahahahaha ]:->

 

P.S. Barek mam juz gotowy ale niechce mi sie go zamieszczać, wsyztsko zorbie jutro :)

Link to comment
Share on other sites

Jestem bardzo zawiedziony aktualnymi wynikami ankiety... ;(;(;(;( Nikt nie używa finalRendera, przecież to jest Taki Power Full Tull że sie nie da :D:D ja w nim robie i dla mnie on jest świetny poprostu, probowałem V-Ray'a ale on jest wolniejszy od fR :)

Link to comment
Share on other sites

RA - huehuehue dzięki :D

tweety - światła MRAreaSpot z decay na iverse square, raytrace shadows, arealight-disc. Potem wrzuce umiejscowienie chociaż to żadne czary ;) Materiał - Glass(physic phen) - przynajmniej narazie.

 

Żeby nie było wątpliwości - render: Mental Ray 3.4

 

kieliszek2.jpg

 

kieliszek3.jpg

 

mały teścik z real-flow

kieliszek4.jpg

 

Ustawienia dal pierwszego renderka, drugi ma zmniejszony radius kaustyk do 0,2 i zwiększone energy do 0,8

ust_kiel2.gif

 

 

Koniec na dzisiaj :)

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Właśnie teraz mam opad szczeny. o_O

Widać, że napracowałeś się na to 6 w "Promocji" :D

 

Pozdrawiam

 

[ciach]

dopiero teraz wczytałem się w opis: kiedy robisz materiały mental ray z glass(lume)? to znacznie ciekawsze niż ten zwykły Glass(Physic Phen).

Link to comment
Share on other sites

tweety - materiałami się będę bawił, już mam parę pomysłów :)

 

Co do real-flow'a to jest to program stand-alone, do maxa jest tylko plugin umożliwijący impor t cząsteczek. Ja narazie używam export mesh z r-f (mam tylko demko ;) ) Dzisiaj chyba się wkońcu zabiorę za algebrę ale może uda im się coś jeszcze wrzucić w nocy.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy