Jump to content
naeq

Caustics Contest - Znowu Ruszamy!

Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??  

127 members have voted

  1. 1. Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??

    • V-Ray
      52
    • finalRender
      6
    • Maxwell Render
      13
    • Scanline Renderer
      15
    • MentalRay
      32
    • Brazil
      9


Recommended Posts

Witamy

 

UPDATE WKRÓTCE !

Edited by naeq
Update 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

zmniejsz rozdzielczosc tych renderow bo w rozdzielczosci 1024x768 sie nie mieszcza :) moglibyscie jakies modele porobic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorąco polecam. Ja sam wkrótce sobie zainstaluję V-raya i zrobię sobie z tej sceny poligon do ćwiczeń. :)

Nielot, ten model jest na chybcika zrobiony. Ja mam teraz kilka innych rzeczy na glowie, ale jak znajde czas, to na pewno cosik wstawię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No już zmieniłem :] A co do modeli, specialnie takie są , poniewaz na Turus Knot fajnie wychodzi Kaustyka, a nie chcialiśmy robić modeli ktore są zaawansowane, bo rendering by trwał długo...( a mieliśmy dac fajny kieliszek, ale zostało na tym :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Jako że scenka udostępniona jest nieco pokaszaniona, mam nadzieję że autor wątku nie będzie miał nic przeciwko jeżeli użyje swojej i na nieco innych zasadach, przynjamniej teraz :) Wkońcu chodzi o to żeby się czegoś ciekawego dowiedzieć :)

 

Mały teścik kształtu kaustyk od rodzaju shadera użytego do emisji fotonów i materiału.

 

Silnik: mental ray 3.4

 

render 1.

Materiał glass(phyisc phenomena)

glass_physic.jpg

 

render 2.

Materiał mental_ray

surface: glass(lume)

photon: base

mental_glasslume_basic.jpg

 

render 3.

Materiał mental_ray

surface: glass(lume)

photon: dielectric

mental_glasslume_dialectric.jpg

 

render 4.

Materiał standard;

Mental ray connection:

surface: metal(lume)

photon: base

metal_lume_base.jpg

 

Ustawienia indirect illumination:

 

ustawienia.gif

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja proponuję wogóle nie robić jakieś bazowej scenki. Jeżeli komuś się uda uzyskać jakiś ciekawy efekt to wrzuca razem z ustawieniami. Nie będzie wtedy problemów z softem czy zepsutą geometrią w zamieszczonych scenkach ;) Ale to jest tylko propozycja.

 

tweety - dzięki

nielot - to do mnie ?:) Jezeli tak to czasy renderów średnio ok 4-5 min.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh, geometria jest w porządku, ale brak świateł w scenie.

 

I nagłowek ewidentnie dyskryminuje userów innych softów :)

 

Shade - ten plik importujesz, nie otwierasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorek zajefajnie szkoda że ten pzreklety MR nigdy mi w nim nie szło niech ktos takie cudo do VRaya zrobi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Hej Hej, spokojnie !!

 

1. Fajne renderki Kaustyki, no ale wolał bym byście bazowali na zrobionej przez nas scenie, by było porównanie...

 

2. Jak to, przecież w scenie są i kamery i światła !! wszystko jest :) neiweim czemu u ciebienie ma...

 

3. Dodaje wersje OBJ oraz MAX(3dsmax8)

 

Mam nadzieje że wszytsko poprawiłem, Powodzenia !!!!

P.S. Jak ktoś ma możliwość niech scecę MAX przekonwertuje do wersji 7 oraz 6 by używtkownicy starszych wersji mogli też się cieszyć... HEHE :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

AGmakonts: łąduj scenkę i rób w Vrayu! Przecież to jest test kaustyk różnych silników rednerujących.

 

[ciach]

proponuję zostawić goły obiekt i tak jak w light contest niech każdy użyje swoich świateł oświetlając tego torusa. najlepszy byłby widok podobny do tego redneru u Vorka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli oświetlenie też ma być zachowane ze scenki ? no to nie poszalejemy... spoty się bardziej do caustyk nadają. Zaraz spróbuję coś wykombinować :)

 

No i jedna wielka prośba co do pierwszego postu: jeden rozmiar czcionki, najlepiej defaultowy, błagam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tweety wiem że do róznych ale ja nie umiem za cholere dobrej kaustyki w VR zrobić

FAlcom3D - to nie ma sensu, albo dajcie jakas bardzoej skomplikowaną scenke albo niech każdy daje swoją

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie a najlepiej nie scenkę a sam model, niech światło, kadry itp. dobiorą uczestnicy tak żeby uzyskać jak najlepszy efekt. To dopiero będzie zabawa :)

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

DOBRA !! jak chcecie, nie chcieliśmy robić nic skomplikowanego, no ale dobra... dodam kieliszek na którym będziecie robić Kaustykę :) Dodam go do postu za chwilkę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nom wtedy to ja chyba nawet się przełamie i cosik zrobie:P proponuje jakiś model co by nie był zbyt skomplikowany ale dawał możliwości popisu jak chcecie to moge wstawić pare wazoników, jak sie render skończy

 

EDIT: no to tak wpozo

PS: co tym masz za zboczenie z tymi fontami w tamtych postach gigant, w podpisie gigant:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie - Vorek dobrze prawi - niech każdy sobie sam kadry i światła ustawia.

 

 

EDIT:

heh, wątek się szybciej rozwija niż "autodesk acquires maya" na cgtalku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko nie szalejcie panowie! nie mam ochoty renderować szklanych domów czy miast tylko dlatego że chcecie zobaczyć kaustyki po 1800 odbiciach :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja proponuję ten model lub coś w tym stylu :) (ze strony Jeffa Pattona)

 

IES-sun.jpg

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy