naeq Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 (edited) Witamy UPDATE WKRÓTCE ! Edited September 30, 2008 by naeq Update 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 zmniejsz rozdzielczosc tych renderow bo w rozdzielczosci 1024x768 sie nie mieszcza :) moglibyscie jakies modele porobic :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Gorąco polecam. Ja sam wkrótce sobie zainstaluję V-raya i zrobię sobie z tej sceny poligon do ćwiczeń. :) Nielot, ten model jest na chybcika zrobiony. Ja mam teraz kilka innych rzeczy na glowie, ale jak znajde czas, to na pewno cosik wstawię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 No już zmieniłem :] A co do modeli, specialnie takie są , poniewaz na Turus Knot fajnie wychodzi Kaustyka, a nie chcialiśmy robić modeli ktore są zaawansowane, bo rendering by trwał długo...( a mieliśmy dac fajny kieliszek, ale zostało na tym :) ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Witam Jako że scenka udostępniona jest nieco pokaszaniona, mam nadzieję że autor wątku nie będzie miał nic przeciwko jeżeli użyje swojej i na nieco innych zasadach, przynjamniej teraz :) Wkońcu chodzi o to żeby się czegoś ciekawego dowiedzieć :) Mały teścik kształtu kaustyk od rodzaju shadera użytego do emisji fotonów i materiału. Silnik: mental ray 3.4 render 1. Materiał glass(phyisc phenomena) render 2. Materiał mental_ray surface: glass(lume) photon: base render 3. Materiał mental_ray surface: glass(lume) photon: dielectric render 4. Materiał standard; Mental ray connection: surface: metal(lume) photon: base Ustawienia indirect illumination: Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Szkoda, że wątek tylko dla wybrańców używających maxa... :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Vorek: świetne kaustyki. naprawdę super wyglądają :) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 zrób również wersję .obj i będzie gut, fajny wątek :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 jakie czasy renderow?? jasne ze do ciebie (vorek) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 A ja proponuję wogóle nie robić jakieś bazowej scenki. Jeżeli komuś się uda uzyskać jakiś ciekawy efekt to wrzuca razem z ustawieniami. Nie będzie wtedy problemów z softem czy zepsutą geometrią w zamieszczonych scenkach ;) Ale to jest tylko propozycja. tweety - dzięki nielot - to do mnie ?:) Jezeli tak to czasy renderów średnio ok 4-5 min. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
MonsterDream Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 jak ten shit otworzyć :D Nie otwiera mi się w maxie..... ;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 heh, geometria jest w porządku, ale brak świateł w scenie. I nagłowek ewidentnie dyskryminuje userów innych softów :) Shade - ten plik importujesz, nie otwierasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 czyli ten torus ma stanowić całość z podstawką ? no dooobra :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JunioR Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 No naprawde ładnie Vorek, brawo :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGmakonts Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Vorek zajefajnie szkoda że ten pzreklety MR nigdy mi w nim nie szło niech ktos takie cudo do VRaya zrobi Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 Hej Hej Hej, spokojnie !! 1. Fajne renderki Kaustyki, no ale wolał bym byście bazowali na zrobionej przez nas scenie, by było porównanie... 2. Jak to, przecież w scenie są i kamery i światła !! wszystko jest :) neiweim czemu u ciebienie ma... 3. Dodaje wersje OBJ oraz MAX(3dsmax8) Mam nadzieje że wszytsko poprawiłem, Powodzenia !!!! P.S. Jak ktoś ma możliwość niech scecę MAX przekonwertuje do wersji 7 oraz 6 by używtkownicy starszych wersji mogli też się cieszyć... HEHE :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 AGmakonts: łąduj scenkę i rób w Vrayu! Przecież to jest test kaustyk różnych silników rednerujących. [ciach] proponuję zostawić goły obiekt i tak jak w light contest niech każdy użyje swoich świateł oświetlając tego torusa. najlepszy byłby widok podobny do tego redneru u Vorka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 czyli oświetlenie też ma być zachowane ze scenki ? no to nie poszalejemy... spoty się bardziej do caustyk nadają. Zaraz spróbuję coś wykombinować :) No i jedna wielka prośba co do pierwszego postu: jeden rozmiar czcionki, najlepiej defaultowy, błagam :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGmakonts Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 tweety wiem że do róznych ale ja nie umiem za cholere dobrej kaustyki w VR zrobić FAlcom3D - to nie ma sensu, albo dajcie jakas bardzoej skomplikowaną scenke albo niech każdy daje swoją Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Dokładnie a najlepiej nie scenkę a sam model, niech światło, kadry itp. dobiorą uczestnicy tak żeby uzyskać jak najlepszy efekt. To dopiero będzie zabawa :) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 DOBRA !! jak chcecie, nie chcieliśmy robić nic skomplikowanego, no ale dobra... dodam kieliszek na którym będziecie robić Kaustykę :) Dodam go do postu za chwilkę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGmakonts Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 nom wtedy to ja chyba nawet się przełamie i cosik zrobie:P proponuje jakiś model co by nie był zbyt skomplikowany ale dawał możliwości popisu jak chcecie to moge wstawić pare wazoników, jak sie render skończy EDIT: no to tak wpozo PS: co tym masz za zboczenie z tymi fontami w tamtych postach gigant, w podpisie gigant:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Dokładnie - Vorek dobrze prawi - niech każdy sobie sam kadry i światła ustawia. EDIT: heh, wątek się szybciej rozwija niż "autodesk acquires maya" na cgtalku :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 tylko nie szalejcie panowie! nie mam ochoty renderować szklanych domów czy miast tylko dlatego że chcecie zobaczyć kaustyki po 1800 odbiciach :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 ja proponuję ten model lub coś w tym stylu :) (ze strony Jeffa Pattona) Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 AGmakonts, wielkie dzięki za propozycję z wazonikami. :) EDIT: Vorek, Twoja propozycja Ateny też jest niezła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 Ej spokojnie, dodałem właśnie kieliszek na którym możecie experymentować, mam nadzieje że wam wystarczy !! a jak nie to ja usówam ten wątek :P , Specialnie nie dawaliśmy skomplikowanych modeli by rendering trwał krótko a wy Miasta Szkła chcecie renderować...heheh... pomyślcie o tych co mają Celerona 300 mhz i Gf2.... MYŚLICIE TYLKO O SOBIE !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGmakonts Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 wyluzuj niech każdy robi na takim modelu jaki mu odpowiada pzreciez jak na jednym będzie wyglądac ładnie to i na innym Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 nie no chłopie nie puszczaj nam tu focha. jak sam widzisz chcemy modelu a nie primitywa z maxa. wiem, że ładnie na nim wychodzą kaustyki ale na skomplikowanych obiektach wychodzą one jeszcze ładniej. propozycja moja jest taka: modele dwa: 1. Kieliszek Falcona 2. Atena Vorka Niech każdy wybiera: kto ma silniejszy sprzęt (np: SGI) bierze Atenę, kto ma 486 bierze kieliszek. Pozdrawiam [ciach] a może Fisha z 3dkingdom?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 Hehe :D:D no to daje kieliszek no i licze na to ze się jakoś wykażecie... Niech wszyscy robią na jendym modelu bo wtedy będzie klarowne porównanie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 Noooo niemoge z wami... Same propozycje, a ja tu widze tylko jedną osobę która coś zrobił... JUTRO DO TEGO POSTA DODAM FAZĘ 3, CZYLI CAŁY BAREK !! mam nadzieję ze zapotrzebowanie na zaawanosowany Contest się zaspokoji, bo w barku będize pare kieliszków, wszystko trzeba będzie otexturować i dodać Globalną lluminacje... Hehe, zobaczymy kto sobie z tym poradzi :D:D Błahahahahaha ]:-> P.S. Barek mam juz gotowy ale niechce mi sie go zamieszczać, wsyztsko zorbie jutro :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 OK Na początek bez cudów taki speedzik :) Z tą scenką to przesada, chodzi poprostu o ciekawszy model. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Widac, ze zdales na 6. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 Fajne Fajne, nice HDR :D:D tylko napisz jeszcze w jakim renderze to zrobiłeś... bo nie którzy może się nie kapną :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Mental Ray :] Vorek: opowiedz jeszcze coś o światłach, materiałach etc. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 widać po ustawieniach, że to vray :] model kieliszka m się nie podoba :[ Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 HEHE, Mental Ray ?? V-Ray ?? :D:D Moiim zdaniem to Mental Jest :) xeav - Kielisze to kieliszek :D co byś w nim zmienił :D:D ja go idealnie odwzorowałem od mojego kieliszka w barq :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGmakonts Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 xeav niezły żart:P a kieliszek no jak kieliszek, mówiełem niehc kazdy robi na swoim modelu ale mnię nigdy nikt nie słucha :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 Jak każdy będzie robił na własnym modelu to będzie lekki bajzel , nie będzie można porównać tak dobrze i wogole... Jutro dodam barek i zobaczysz, będzie fajnie :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
naeq Posted November 13, 2005 Author Share Posted November 13, 2005 Jestem bardzo zawiedziony aktualnymi wynikami ankiety... ;(;(;(;( Nikt nie używa finalRendera, przecież to jest Taki Power Full Tull że sie nie da :D:D ja w nim robie i dla mnie on jest świetny poprostu, probowałem V-Ray'a ale on jest wolniejszy od fR :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Koniecznie z cieczami - efekty są ładniejsze niż przy zwykłym szkle :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 dobra to ja jutro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 RA - huehuehue dzięki :D tweety - światła MRAreaSpot z decay na iverse square, raytrace shadows, arealight-disc. Potem wrzuce umiejscowienie chociaż to żadne czary ;) Materiał - Glass(physic phen) - przynajmniej narazie. Żeby nie było wątpliwości - render: Mental Ray 3.4 mały teścik z real-flow Ustawienia dal pierwszego renderka, drugi ma zmniejszony radius kaustyk do 0,2 i zwiększone energy do 0,8 Koniec na dzisiaj :) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcpiter Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Wow i znów pięknie :D Jak narazie the best Bravo bravo !! Myśle ze tez cos tu od siebie dodam ale to juz jutro :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Vorek, Ty robisz w którym maxie? Czy jest Real Flow na maxa 8? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shalivan Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 ten wątek zaczyna sie robić ciekawy :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGmakonts Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 real flow jest od maxa 6 i w 8 też powinien Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Właśnie teraz mam opad szczeny. o_O Widać, że napracowałeś się na to 6 w "Promocji" :D Pozdrawiam [ciach] dopiero teraz wczytałem się w opis: kiedy robisz materiały mental ray z glass(lume)? to znacznie ciekawsze niż ten zwykły Glass(Physic Phen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 tweety - materiałami się będę bawił, już mam parę pomysłów :) Co do real-flow'a to jest to program stand-alone, do maxa jest tylko plugin umożliwijący impor t cząsteczek. Ja narazie używam export mesh z r-f (mam tylko demko ;) ) Dzisiaj chyba się wkońcu zabiorę za algebrę ale może uda im się coś jeszcze wrzucić w nocy. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 no no vorek!! tymasz maxa 7 czy 8?? bo nie wyczytalem z postow tak trzymaj....... tez cos wrzuce dzisiaj co sie dzieje zadnego(prawie) renderu w vray'u tylko sam mental!! :) pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now