Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Już od jakiegoś czasu "dłubię" sobie swój motocykl....Robie wszystko z "głowy", z wyjątkiem geometrii zawieszenia..........a w załączniku widzicie najnowszy apdejt :) ->

  • Odpowiedzi 94
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajny masz motocykl ;) nie no ładnie to wyglada choc jak dla czlowieka co sie na motorach zupelnie nie zna i nie trawi (czyt. ja) to ten "garb" nie powinien byc mniejszy coby sie tak w zebra bestialsko nie wbijał? tak mysle, ale sie nie znam moze tak trzeba? Pozdrawiam

Napisano

no narazie super, chyba gdzieś już podobny widzialem moze na 3d total czy gdzieć ale mimo to b fajnie, taka sugestion do finału co powiesz na ciemno szary z czerwonym tribalem na boku?

Napisano

no jesli w pelnie z glowki to gratuluje pomyslu bo piekny jest...a co mocowanie kol to juz teraz jest powszechne takie:p ale za to bardzo fajnie wyglada:)

Napisano

Dzięki za pozytywne opinie :) Zagrzaliście mnie do roboty. Mam mało wolnego czasu i nie wiem kiedy będę mógł wrzucić jakieś apdejciki ;) Pozostały mi do modelowania praktycznie same szczegóły. Zakładałem, że najgorsze w modelowaniu będzie osiągnięcie podstawowej bryły jaką ma przyjąć mój "Demon prędkości"....myślę, że ten etap mam za sobą. Niebardzo wiem jeszcze jak wykończyć przednie lampy :( ....ale myślę że z biegiem czasu coś się urodzi.....Wciąż sprawia mi kłopot utrzymanie uporządkowanej siatki. Czy może mi ktoś powiedzieć jak zredukować gęstość siatki w miejscach gdzie nie musi być tak gęsta ?? Próbowałem z modyfikatorem "OPTIMIZE", ale sypała mi się cała siatka....Aha - najważniejsze: Motor powstaje w 3dsMax6 :)

Pozdrawiam.

Napisano

Nadal nie jestem przekonany do tych świateł....Nie chciałem robić ich w standardowym miejscu ( chociaż oczy R1 bardzo mi się podobają :) Pozatym nie bardzo radzę sobie z tą siatką....chciałem aby przednie reflektory były też widoczne z boku, ale nie potrafię tego już wyprowadzić, bo za bardzo namieszałem, chyba będę musiał robić całą owiewkę na nowo :( ....Jeżeli chodzi o skręcanie kołem , to jak na to zawieszenie jest wydaje mi się znakomite - 22 stopnie i nigdzie nie ociera :)

Napisano
, czy masz szkice do tego jesli tak to chętnie bym zobaczył:)

...niestety, szkice są tylko w mojej głowie......i nie dam rady ich pokazać.....chyba, że za pomocą 3dsMax :))), co właśnie usiłuję zrobić ;)

Napisano
Pokazuj narazie print screeny z viewporta, latwiej wytykac bledy. ;)

No to pokazuję tą nieszczęsną lampę......tu jest siatka z MeshSmooth z parametrem iteration = 1

Napisano

Hmm zagesc troche siatke na przodzie. Z renderka wynika ze twoj motocykl jest nizszy od R1 o jakies 8-10cm, wiec jest nizutki ;]. Przednie lampy mozesz zrobic w formie dwoch, cienkich szczelin :>. Co ty na to?

Napisano

Zgadza się Knysha , mój motor jest niższy od R1. A te lampy jako szczeliny to mają być tam gdzie są teraz,czy jak ??....rozumiem, że chciałbyś aby były tam gdzie są tylko powinny być węższe ...??

Napisano

Bawiłem się dzisiaj trochę z tylnym zawieszeniem......dużo nie wyskrobałem, ale zawsze coś ....no i powoli zacząłem się bawić z mapowaniem, ale to tylko z czystej ciekawości...

Napisano

No i wreszcie chyba skończyłem przednie koło z wszystkimi bebechami :).......mi się nawet podobają, ale ta owiewka....nie radzę sobie z takimi dużymi powierzchniami :(

Napisano

wypas!!!...swietne...i co jeszcze moge powiedziec?...cale piekno twki w kocneptach...:)

 

ps...ja bym dodal moze gdzie niegdzie chamfery..np na dole zeby pokazac jakas linia ostry charakter i pod kierownica od spodu bo tam troche dziwnie wyglada :)

Napisano

miwt - możesz mi powiedzieć ( wiem, że to głupie pytanie) co to są chamfery ??? wiem, że to brzmi dziwnie, ale nie wiem dokładnie o co Ci chodzi ....

Napisano

hehe to jak ty zrobiles ten model:o...no to jest opcja pozwalajaca tworzyc ostre zalamania np masz 2 sciany ulozone pod katem 90 stopni po nadaniu mesha smootha pewnie jakos wygna...natomiasy z chamferem w miejscu ich zalamania powstanie ostra krawedz....i chodzilo mi zebys ta funkcja porobil wlasnie jakies ostrzejsze krawedzie w tych miejscach co ci podalem...jesli cos zle napisalem to poprawcie bo ja sie malo znam na tym:D

Napisano

Ja Cie doskonale teraz rozumiem miwt, po prostu znam pojęcie chamfer ale zinnej strony :).....Ja uzyskuję ostre przejscia między poligonami przypisując im inne grupy wygładzania, a potem w ustawieniach mesh smooth zaznaczam, że ma mi zagęszczać zgodnie z grupami wygładzania :))))....Dzięki :)

Napisano

Nie wiem, czy te wloty powietrza na miejscu tradycyjnych reflektorów pasują, ale narazie nic lepszego nie udało mi się wymyślić... Pozostały mi do wykończenia reflektory, wlew paliwa i cyferblat :)

Napisano

Hmm.... ciekawe, ciekawe, ale chyba jednak lepsze byłyby w tym miejscu światła, a wlot obok nich :)

Napisano

wloty bym zrobil w innym miejscu - bardziej gdzies z boku i cos typu skrzela - ale jestem nie obiektywny bo wlasnie takie mi sie podobaja ;) fajny koncept

Napisano

AG to o szparach nawet w wigilię :P

Ale obaj przedmówcy dobrze piszą :)

Napisano

No to mnie załamaliście ;).......może to przerobię, ale to zajmie wieki :)

Knysha - masz bardzo dobry pomysł z tymi szczelinami, może jeszcze coś wymyślę :)

Napisano
musze powiedziec ze jestem pod wrazeniem.. :)

ostateczny render tez bedzie w tych barwach ?? :>

To ja jestem zdecydowanie za, ma to taki swój klimat...będzie inne niż standardowe studyjne renderki.
Napisano

Prawda jest taka, że chciałem go renderować w jakimś fotorealistycznym "otoczeniu"......być może z HDR-em ( to oczywiście prostsza opcja)......ale w tym jestem jeszcze cieńszy niż w modelowaniu. To będzie ciężka droga.....A jak mi się nie uda to zostanie w Light Tracerze - tak jak jest teraz :)

Napisano

No to tak : Próbowałem zrobić światła przednie w kształcie szczelin, ale jakoś nie podobały mi się moje wypociny i na razie zostawiam model taki jaki jest. Postanowiłem pobawić się rendererem i materiałami.........wiem, że pewnie większości z Was się to nie spodoba , ale renderuję w MentalRayu.....ale tylko dlatego, że V ray sprawia mi kłopoty, co nie oznacza, że w MR jestem orłem ;).....może więcej bym się nauczył gdyby renderingi nie trwały po X godzin. Ten akurat trwał trochę ponad dwie minuty, ale jak zrobię materiały i będzie wersja do druku to z 8 h potrwa.....Czekam na rady i komentaże...

Napisano

Ale bajerancki motur qrde ale bedzie fajny obrazek, wypas, ale popraw ten lakier i jeśli możesz to dawaj większe renderki.

 

//Bosze co ja wypisuje:)

Napisano

To jest następny render....narazie na skąpych ustawieniach. Kombinuję z oświetleniem, chociaż model jeszcze nie jest gotowy. Rendering to rzecz której "boję" się najbardziej.....no i materiały. Czy możecie mi podpowiedzieć jak zrobić Aluminium w Mental Rayu?? ....bo jak się wkurzę to zostawię tą ramę taką czarną.....

Napisano

robisz to specjalnie przyznaj ! zebym sie nie mogl przypatrzec dokladnie!

chyba koko ale na litosc pokaz wiekszy rozmiar.

...no te niebieskie elementy nie wiem czy koko chyba zbyt jaskrawe

pozdrawiam

shi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności