Posted December 9, 200519 yr Już od jakiegoś czasu "dłubię" sobie swój motocykl....Robie wszystko z "głowy", z wyjątkiem geometrii zawieszenia..........a w załączniku widzicie najnowszy apdejt :) ->
December 9, 200519 yr Niceee :D. Mozesz pokazac rendery bez lakieru i zblizenia na siateczki. W czym dlubiesz?
December 10, 200519 yr fajny masz motocykl ;) nie no ładnie to wyglada choc jak dla czlowieka co sie na motorach zupelnie nie zna i nie trawi (czyt. ja) to ten "garb" nie powinien byc mniejszy coby sie tak w zebra bestialsko nie wbijał? tak mysle, ale sie nie znam moze tak trzeba? Pozdrawiam
December 10, 200519 yr A pokaż render z przodu, bo jestem ciekaw jak sobie z tym poradziłeś :) A tak wogóle, jak narazie bez większych zarzutów. Pozdro!
December 10, 200519 yr no narazie super, chyba gdzieś już podobny widzialem moze na 3d total czy gdzieć ale mimo to b fajnie, taka sugestion do finału co powiesz na ciemno szary z czerwonym tribalem na boku?
December 10, 200519 yr wow bardzo ładny ! Lubie takie motocykle wypasione :D Daj no większy renderek :P plz
December 10, 200519 yr zarąbszczaste:P pokaz większe, bo cos mi sie nie podoba ten kant na pługu z przodu tuz przy ziemi...
December 10, 200519 yr no jesli w pelnie z glowki to gratuluje pomyslu bo piekny jest...a co mocowanie kol to juz teraz jest powszechne takie:p ale za to bardzo fajnie wyglada:)
December 10, 200519 yr Author Dzięki za pozytywne opinie :) Zagrzaliście mnie do roboty. Mam mało wolnego czasu i nie wiem kiedy będę mógł wrzucić jakieś apdejciki ;) Pozostały mi do modelowania praktycznie same szczegóły. Zakładałem, że najgorsze w modelowaniu będzie osiągnięcie podstawowej bryły jaką ma przyjąć mój "Demon prędkości"....myślę, że ten etap mam za sobą. Niebardzo wiem jeszcze jak wykończyć przednie lampy :( ....ale myślę że z biegiem czasu coś się urodzi.....Wciąż sprawia mi kłopot utrzymanie uporządkowanej siatki. Czy może mi ktoś powiedzieć jak zredukować gęstość siatki w miejscach gdzie nie musi być tak gęsta ?? Próbowałem z modyfikatorem "OPTIMIZE", ale sypała mi się cała siatka....Aha - najważniejsze: Motor powstaje w 3dsMax6 :) Pozdrawiam.
December 11, 200519 yr Całkiem niezły, tylko jak bedzie przenoszony napęd na tylne koło? Dolny pługo przy tylnym kole połamie sie na pierwszym wyboju.
December 11, 200519 yr siwy widzialem bardziej ekstremalne wizje ta jest jeszcze ok....wiec nie narzekaj:D
December 11, 200519 yr Przednie swiatla mozesz zrobic na wzor Yamahy R1 - agresywne, nieco przypominaja oczy osy ;>
December 11, 200519 yr Author Nadal nie jestem przekonany do tych świateł....Nie chciałem robić ich w standardowym miejscu ( chociaż oczy R1 bardzo mi się podobają :) Pozatym nie bardzo radzę sobie z tą siatką....chciałem aby przednie reflektory były też widoczne z boku, ale nie potrafię tego już wyprowadzić, bo za bardzo namieszałem, chyba będę musiał robić całą owiewkę na nowo :( ....Jeżeli chodzi o skręcanie kołem , to jak na to zawieszenie jest wydaje mi się znakomite - 22 stopnie i nigdzie nie ociera :)
December 11, 200519 yr design bardzo sie mi podoba.. projektujesz na żywca modelując , czy masz szkice do tego jesli tak to chętnie bym zobaczył:)
December 11, 200519 yr Author , czy masz szkice do tego jesli tak to chętnie bym zobaczył:) ...niestety, szkice są tylko w mojej głowie......i nie dam rady ich pokazać.....chyba, że za pomocą 3dsMax :))), co właśnie usiłuję zrobić ;)
December 11, 200519 yr Author Pokazuj narazie print screeny z viewporta, latwiej wytykac bledy. ;) No to pokazuję tą nieszczęsną lampę......tu jest siatka z MeshSmooth z parametrem iteration = 1
December 11, 200519 yr Hmm zagesc troche siatke na przodzie. Z renderka wynika ze twoj motocykl jest nizszy od R1 o jakies 8-10cm, wiec jest nizutki ;]. Przednie lampy mozesz zrobic w formie dwoch, cienkich szczelin :>. Co ty na to?
December 11, 200519 yr Author Zgadza się Knysha , mój motor jest niższy od R1. A te lampy jako szczeliny to mają być tam gdzie są teraz,czy jak ??....rozumiem, że chciałbyś aby były tam gdzie są tylko powinny być węższe ...??
December 12, 200519 yr Author Bawiłem się dzisiaj trochę z tylnym zawieszeniem......dużo nie wyskrobałem, ale zawsze coś ....no i powoli zacząłem się bawić z mapowaniem, ale to tylko z czystej ciekawości...
December 14, 200519 yr Author No i wreszcie chyba skończyłem przednie koło z wszystkimi bebechami :).......mi się nawet podobają, ale ta owiewka....nie radzę sobie z takimi dużymi powierzchniami :(
December 15, 200519 yr bardzo fajny model - dobry miałeś pomysł i dobrą realzacje - szczerze zazdroszcze:)
December 15, 200519 yr wypas!!!...swietne...i co jeszcze moge powiedziec?...cale piekno twki w kocneptach...:) ps...ja bym dodal moze gdzie niegdzie chamfery..np na dole zeby pokazac jakas linia ostry charakter i pod kierownica od spodu bo tam troche dziwnie wyglada :)
December 15, 200519 yr Author miwt - możesz mi powiedzieć ( wiem, że to głupie pytanie) co to są chamfery ??? wiem, że to brzmi dziwnie, ale nie wiem dokładnie o co Ci chodzi ....
December 15, 200519 yr hehe to jak ty zrobiles ten model:o...no to jest opcja pozwalajaca tworzyc ostre zalamania np masz 2 sciany ulozone pod katem 90 stopni po nadaniu mesha smootha pewnie jakos wygna...natomiasy z chamferem w miejscu ich zalamania powstanie ostra krawedz....i chodzilo mi zebys ta funkcja porobil wlasnie jakies ostrzejsze krawedzie w tych miejscach co ci podalem...jesli cos zle napisalem to poprawcie bo ja sie malo znam na tym:D
December 15, 200519 yr Author Ja Cie doskonale teraz rozumiem miwt, po prostu znam pojęcie chamfer ale zinnej strony :).....Ja uzyskuję ostre przejscia między poligonami przypisując im inne grupy wygładzania, a potem w ustawieniach mesh smooth zaznaczam, że ma mi zagęszczać zgodnie z grupami wygładzania :))))....Dzięki :)
December 24, 200519 yr Author Nie wiem, czy te wloty powietrza na miejscu tradycyjnych reflektorów pasują, ale narazie nic lepszego nie udało mi się wymyślić... Pozostały mi do wykończenia reflektory, wlew paliwa i cyferblat :)
December 24, 200519 yr Hmm.... ciekawe, ciekawe, ale chyba jednak lepsze byłyby w tym miejscu światła, a wlot obok nich :)
December 24, 200519 yr wloty bym zrobil w innym miejscu - bardziej gdzies z boku i cos typu skrzela - ale jestem nie obiektywny bo wlasnie takie mi sie podobaja ;) fajny koncept
December 24, 200519 yr no własnie wloty na bok a światłą to takie szpary wzdłóż tej lini i będzie fajnie
December 26, 200519 yr Author No to mnie załamaliście ;).......może to przerobię, ale to zajmie wieki :) Knysha - masz bardzo dobry pomysł z tymi szczelinami, może jeszcze coś wymyślę :)
December 26, 200519 yr musze powiedziec ze jestem pod wrazeniem.. :) ostateczny render tez bedzie w tych barwach ?? :>
December 26, 200519 yr musze powiedziec ze jestem pod wrazeniem.. :) ostateczny render tez bedzie w tych barwach ?? :> To ja jestem zdecydowanie za, ma to taki swój klimat...będzie inne niż standardowe studyjne renderki.
December 26, 200519 yr Author Prawda jest taka, że chciałem go renderować w jakimś fotorealistycznym "otoczeniu"......być może z HDR-em ( to oczywiście prostsza opcja)......ale w tym jestem jeszcze cieńszy niż w modelowaniu. To będzie ciężka droga.....A jak mi się nie uda to zostanie w Light Tracerze - tak jak jest teraz :)
December 28, 200519 yr Author No to tak : Próbowałem zrobić światła przednie w kształcie szczelin, ale jakoś nie podobały mi się moje wypociny i na razie zostawiam model taki jaki jest. Postanowiłem pobawić się rendererem i materiałami.........wiem, że pewnie większości z Was się to nie spodoba , ale renderuję w MentalRayu.....ale tylko dlatego, że V ray sprawia mi kłopoty, co nie oznacza, że w MR jestem orłem ;).....może więcej bym się nauczył gdyby renderingi nie trwały po X godzin. Ten akurat trwał trochę ponad dwie minuty, ale jak zrobię materiały i będzie wersja do druku to z 8 h potrwa.....Czekam na rady i komentaże...
December 28, 200519 yr Ale bajerancki motur qrde ale bedzie fajny obrazek, wypas, ale popraw ten lakier i jeśli możesz to dawaj większe renderki. //Bosze co ja wypisuje:)
January 3, 200619 yr Author To jest następny render....narazie na skąpych ustawieniach. Kombinuję z oświetleniem, chociaż model jeszcze nie jest gotowy. Rendering to rzecz której "boję" się najbardziej.....no i materiały. Czy możecie mi podpowiedzieć jak zrobić Aluminium w Mental Rayu?? ....bo jak się wkurzę to zostawię tą ramę taką czarną.....
January 4, 200619 yr robisz to specjalnie przyznaj ! zebym sie nie mogl przypatrzec dokladnie! chyba koko ale na litosc pokaz wiekszy rozmiar. ...no te niebieskie elementy nie wiem czy koko chyba zbyt jaskrawe pozdrawiam shi
Create an account or sign in to comment