Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Motocykl


Gizmo74

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

fajny masz motocykl ;) nie no ładnie to wyglada choc jak dla czlowieka co sie na motorach zupelnie nie zna i nie trawi (czyt. ja) to ten "garb" nie powinien byc mniejszy coby sie tak w zebra bestialsko nie wbijał? tak mysle, ale sie nie znam moze tak trzeba? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pozytywne opinie :) Zagrzaliście mnie do roboty. Mam mało wolnego czasu i nie wiem kiedy będę mógł wrzucić jakieś apdejciki ;) Pozostały mi do modelowania praktycznie same szczegóły. Zakładałem, że najgorsze w modelowaniu będzie osiągnięcie podstawowej bryły jaką ma przyjąć mój "Demon prędkości"....myślę, że ten etap mam za sobą. Niebardzo wiem jeszcze jak wykończyć przednie lampy :( ....ale myślę że z biegiem czasu coś się urodzi.....Wciąż sprawia mi kłopot utrzymanie uporządkowanej siatki. Czy może mi ktoś powiedzieć jak zredukować gęstość siatki w miejscach gdzie nie musi być tak gęsta ?? Próbowałem z modyfikatorem "OPTIMIZE", ale sypała mi się cała siatka....Aha - najważniejsze: Motor powstaje w 3dsMax6 :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie jestem przekonany do tych świateł....Nie chciałem robić ich w standardowym miejscu ( chociaż oczy R1 bardzo mi się podobają :) Pozatym nie bardzo radzę sobie z tą siatką....chciałem aby przednie reflektory były też widoczne z boku, ale nie potrafię tego już wyprowadzić, bo za bardzo namieszałem, chyba będę musiał robić całą owiewkę na nowo :( ....Jeżeli chodzi o skręcanie kołem , to jak na to zawieszenie jest wydaje mi się znakomite - 22 stopnie i nigdzie nie ociera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypas!!!...swietne...i co jeszcze moge powiedziec?...cale piekno twki w kocneptach...:)

 

ps...ja bym dodal moze gdzie niegdzie chamfery..np na dole zeby pokazac jakas linia ostry charakter i pod kierownica od spodu bo tam troche dziwnie wyglada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe to jak ty zrobiles ten model:o...no to jest opcja pozwalajaca tworzyc ostre zalamania np masz 2 sciany ulozone pod katem 90 stopni po nadaniu mesha smootha pewnie jakos wygna...natomiasy z chamferem w miejscu ich zalamania powstanie ostra krawedz....i chodzilo mi zebys ta funkcja porobil wlasnie jakies ostrzejsze krawedzie w tych miejscach co ci podalem...jesli cos zle napisalem to poprawcie bo ja sie malo znam na tym:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Cie doskonale teraz rozumiem miwt, po prostu znam pojęcie chamfer ale zinnej strony :).....Ja uzyskuję ostre przejscia między poligonami przypisując im inne grupy wygładzania, a potem w ustawieniach mesh smooth zaznaczam, że ma mi zagęszczać zgodnie z grupami wygładzania :))))....Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że chciałem go renderować w jakimś fotorealistycznym "otoczeniu"......być może z HDR-em ( to oczywiście prostsza opcja)......ale w tym jestem jeszcze cieńszy niż w modelowaniu. To będzie ciężka droga.....A jak mi się nie uda to zostanie w Light Tracerze - tak jak jest teraz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak : Próbowałem zrobić światła przednie w kształcie szczelin, ale jakoś nie podobały mi się moje wypociny i na razie zostawiam model taki jaki jest. Postanowiłem pobawić się rendererem i materiałami.........wiem, że pewnie większości z Was się to nie spodoba , ale renderuję w MentalRayu.....ale tylko dlatego, że V ray sprawia mi kłopoty, co nie oznacza, że w MR jestem orłem ;).....może więcej bym się nauczył gdyby renderingi nie trwały po X godzin. Ten akurat trwał trochę ponad dwie minuty, ale jak zrobię materiały i będzie wersja do druku to z 8 h potrwa.....Czekam na rady i komentaże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest następny render....narazie na skąpych ustawieniach. Kombinuję z oświetleniem, chociaż model jeszcze nie jest gotowy. Rendering to rzecz której "boję" się najbardziej.....no i materiały. Czy możecie mi podpowiedzieć jak zrobić Aluminium w Mental Rayu?? ....bo jak się wkurzę to zostawię tą ramę taką czarną.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robisz to specjalnie przyznaj ! zebym sie nie mogl przypatrzec dokladnie!

chyba koko ale na litosc pokaz wiekszy rozmiar.

...no te niebieskie elementy nie wiem czy koko chyba zbyt jaskrawe

pozdrawiam

shi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności