Gizmo74 Napisano 9 Grudzień 2005 Napisano 9 Grudzień 2005 Już od jakiegoś czasu "dłubię" sobie swój motocykl....Robie wszystko z "głowy", z wyjątkiem geometrii zawieszenia..........a w załączniku widzicie najnowszy apdejt :) ->
Knysha Napisano 9 Grudzień 2005 Napisano 9 Grudzień 2005 Niceee :D. Mozesz pokazac rendery bez lakieru i zblizenia na siateczki. W czym dlubiesz?
Hubi Napisano 9 Grudzień 2005 Napisano 9 Grudzień 2005 lol.. bardzo fajny.. Mi sie podoba :) Obyś go nie przebajerował ;) Powodzenia!
JmTm00 Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 fajny masz motocykl ;) nie no ładnie to wyglada choc jak dla czlowieka co sie na motorach zupelnie nie zna i nie trawi (czyt. ja) to ten "garb" nie powinien byc mniejszy coby sie tak w zebra bestialsko nie wbijał? tak mysle, ale sie nie znam moze tak trzeba? Pozdrawiam
Chris Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 A pokaż render z przodu, bo jestem ciekaw jak sobie z tym poradziłeś :) A tak wogóle, jak narazie bez większych zarzutów. Pozdro!
RA Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 Super! Wydech i zamocowanie kol mocarne. :) pozdrawiam
AGmakonts Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 no narazie super, chyba gdzieś już podobny widzialem moze na 3d total czy gdzieć ale mimo to b fajnie, taka sugestion do finału co powiesz na ciemno szary z czerwonym tribalem na boku?
wizz Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 wow bardzo ładny ! Lubie takie motocykle wypasione :D Daj no większy renderek :P plz
Baldack Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 no orginalny bardzo "kosmiczny" ale naprawde qool
dariusz Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 zarąbszczaste:P pokaz większe, bo cos mi sie nie podoba ten kant na pługu z przodu tuz przy ziemi...
miwt Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 no jesli w pelnie z glowki to gratuluje pomyslu bo piekny jest...a co mocowanie kol to juz teraz jest powszechne takie:p ale za to bardzo fajnie wyglada:)
Gizmo74 Napisano 10 Grudzień 2005 Autor Napisano 10 Grudzień 2005 Dzięki za pozytywne opinie :) Zagrzaliście mnie do roboty. Mam mało wolnego czasu i nie wiem kiedy będę mógł wrzucić jakieś apdejciki ;) Pozostały mi do modelowania praktycznie same szczegóły. Zakładałem, że najgorsze w modelowaniu będzie osiągnięcie podstawowej bryły jaką ma przyjąć mój "Demon prędkości"....myślę, że ten etap mam za sobą. Niebardzo wiem jeszcze jak wykończyć przednie lampy :( ....ale myślę że z biegiem czasu coś się urodzi.....Wciąż sprawia mi kłopot utrzymanie uporządkowanej siatki. Czy może mi ktoś powiedzieć jak zredukować gęstość siatki w miejscach gdzie nie musi być tak gęsta ?? Próbowałem z modyfikatorem "OPTIMIZE", ale sypała mi się cała siatka....Aha - najważniejsze: Motor powstaje w 3dsMax6 :) Pozdrawiam.
siwy Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 Całkiem niezły, tylko jak bedzie przenoszony napęd na tylne koło? Dolny pługo przy tylnym kole połamie sie na pierwszym wyboju.
miwt Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 siwy widzialem bardziej ekstremalne wizje ta jest jeszcze ok....wiec nie narzekaj:D
Tesaurus Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 Witam kolege zTychow... Bardzo zgrabny motorek :)
Knysha Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 Przednie swiatla mozesz zrobic na wzor Yamahy R1 - agresywne, nieco przypominaja oczy osy ;>
Gizmo74 Napisano 11 Grudzień 2005 Autor Napisano 11 Grudzień 2005 Nadal nie jestem przekonany do tych świateł....Nie chciałem robić ich w standardowym miejscu ( chociaż oczy R1 bardzo mi się podobają :) Pozatym nie bardzo radzę sobie z tą siatką....chciałem aby przednie reflektory były też widoczne z boku, ale nie potrafię tego już wyprowadzić, bo za bardzo namieszałem, chyba będę musiał robić całą owiewkę na nowo :( ....Jeżeli chodzi o skręcanie kołem , to jak na to zawieszenie jest wydaje mi się znakomite - 22 stopnie i nigdzie nie ociera :)
RA Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 Pokazuj narazie print screeny z viewporta, latwiej wytykac bledy. ;)
sith_LORD Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 design bardzo sie mi podoba.. projektujesz na żywca modelując , czy masz szkice do tego jesli tak to chętnie bym zobaczył:)
Gizmo74 Napisano 11 Grudzień 2005 Autor Napisano 11 Grudzień 2005 , czy masz szkice do tego jesli tak to chętnie bym zobaczył:) ...niestety, szkice są tylko w mojej głowie......i nie dam rady ich pokazać.....chyba, że za pomocą 3dsMax :))), co właśnie usiłuję zrobić ;)
Gizmo74 Napisano 11 Grudzień 2005 Autor Napisano 11 Grudzień 2005 Pokazuj narazie print screeny z viewporta, latwiej wytykac bledy. ;) No to pokazuję tą nieszczęsną lampę......tu jest siatka z MeshSmooth z parametrem iteration = 1
Knysha Napisano 11 Grudzień 2005 Napisano 11 Grudzień 2005 Hmm zagesc troche siatke na przodzie. Z renderka wynika ze twoj motocykl jest nizszy od R1 o jakies 8-10cm, wiec jest nizutki ;]. Przednie lampy mozesz zrobic w formie dwoch, cienkich szczelin :>. Co ty na to?
Gizmo74 Napisano 11 Grudzień 2005 Autor Napisano 11 Grudzień 2005 Zgadza się Knysha , mój motor jest niższy od R1. A te lampy jako szczeliny to mają być tam gdzie są teraz,czy jak ??....rozumiem, że chciałbyś aby były tam gdzie są tylko powinny być węższe ...??
Gizmo74 Napisano 12 Grudzień 2005 Autor Napisano 12 Grudzień 2005 Bawiłem się dzisiaj trochę z tylnym zawieszeniem......dużo nie wyskrobałem, ale zawsze coś ....no i powoli zacząłem się bawić z mapowaniem, ale to tylko z czystej ciekawości...
Gizmo74 Napisano 14 Grudzień 2005 Autor Napisano 14 Grudzień 2005 No i wreszcie chyba skończyłem przednie koło z wszystkimi bebechami :).......mi się nawet podobają, ale ta owiewka....nie radzę sobie z takimi dużymi powierzchniami :(
Death Metal Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 bardzo fajny model - dobry miałeś pomysł i dobrą realzacje - szczerze zazdroszcze:)
miwt Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 wypas!!!...swietne...i co jeszcze moge powiedziec?...cale piekno twki w kocneptach...:) ps...ja bym dodal moze gdzie niegdzie chamfery..np na dole zeby pokazac jakas linia ostry charakter i pod kierownica od spodu bo tam troche dziwnie wyglada :)
Gizmo74 Napisano 15 Grudzień 2005 Autor Napisano 15 Grudzień 2005 miwt - możesz mi powiedzieć ( wiem, że to głupie pytanie) co to są chamfery ??? wiem, że to brzmi dziwnie, ale nie wiem dokładnie o co Ci chodzi ....
miwt Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 hehe to jak ty zrobiles ten model:o...no to jest opcja pozwalajaca tworzyc ostre zalamania np masz 2 sciany ulozone pod katem 90 stopni po nadaniu mesha smootha pewnie jakos wygna...natomiasy z chamferem w miejscu ich zalamania powstanie ostra krawedz....i chodzilo mi zebys ta funkcja porobil wlasnie jakies ostrzejsze krawedzie w tych miejscach co ci podalem...jesli cos zle napisalem to poprawcie bo ja sie malo znam na tym:D
Gizmo74 Napisano 15 Grudzień 2005 Autor Napisano 15 Grudzień 2005 Ja Cie doskonale teraz rozumiem miwt, po prostu znam pojęcie chamfer ale zinnej strony :).....Ja uzyskuję ostre przejscia między poligonami przypisując im inne grupy wygładzania, a potem w ustawieniach mesh smooth zaznaczam, że ma mi zagęszczać zgodnie z grupami wygładzania :))))....Dzięki :)
Gizmo74 Napisano 24 Grudzień 2005 Autor Napisano 24 Grudzień 2005 Nie wiem, czy te wloty powietrza na miejscu tradycyjnych reflektorów pasują, ale narazie nic lepszego nie udało mi się wymyślić... Pozostały mi do wykończenia reflektory, wlew paliwa i cyferblat :)
Gość User190 Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 Hmm.... ciekawe, ciekawe, ale chyba jednak lepsze byłyby w tym miejscu światła, a wlot obok nich :)
himek Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 wloty bym zrobil w innym miejscu - bardziej gdzies z boku i cos typu skrzela - ale jestem nie obiektywny bo wlasnie takie mi sie podobaja ;) fajny koncept
AGmakonts Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 no własnie wloty na bok a światłą to takie szpary wzdłóż tej lini i będzie fajnie
Gość User190 Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 AG to o szparach nawet w wigilię :P Ale obaj przedmówcy dobrze piszą :)
Knysha Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 Gizmo74 - chodzi mi mniej wiecej o cos takiego ;]
Gizmo74 Napisano 26 Grudzień 2005 Autor Napisano 26 Grudzień 2005 No to mnie załamaliście ;).......może to przerobię, ale to zajmie wieki :) Knysha - masz bardzo dobry pomysł z tymi szczelinami, może jeszcze coś wymyślę :)
Pinki Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 musze powiedziec ze jestem pod wrazeniem.. :) ostateczny render tez bedzie w tych barwach ?? :>
Ardeni Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 musze powiedziec ze jestem pod wrazeniem.. :) ostateczny render tez bedzie w tych barwach ?? :> To ja jestem zdecydowanie za, ma to taki swój klimat...będzie inne niż standardowe studyjne renderki.
Gizmo74 Napisano 26 Grudzień 2005 Autor Napisano 26 Grudzień 2005 Prawda jest taka, że chciałem go renderować w jakimś fotorealistycznym "otoczeniu"......być może z HDR-em ( to oczywiście prostsza opcja)......ale w tym jestem jeszcze cieńszy niż w modelowaniu. To będzie ciężka droga.....A jak mi się nie uda to zostanie w Light Tracerze - tak jak jest teraz :)
Gizmo74 Napisano 28 Grudzień 2005 Autor Napisano 28 Grudzień 2005 No to tak : Próbowałem zrobić światła przednie w kształcie szczelin, ale jakoś nie podobały mi się moje wypociny i na razie zostawiam model taki jaki jest. Postanowiłem pobawić się rendererem i materiałami.........wiem, że pewnie większości z Was się to nie spodoba , ale renderuję w MentalRayu.....ale tylko dlatego, że V ray sprawia mi kłopoty, co nie oznacza, że w MR jestem orłem ;).....może więcej bym się nauczył gdyby renderingi nie trwały po X godzin. Ten akurat trwał trochę ponad dwie minuty, ale jak zrobię materiały i będzie wersja do druku to z 8 h potrwa.....Czekam na rady i komentaże...
Ardeni Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 Ale bajerancki motur qrde ale bedzie fajny obrazek, wypas, ale popraw ten lakier i jeśli możesz to dawaj większe renderki. //Bosze co ja wypisuje:)
chveti Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 piękniście :) zarzuć jeszcze renderem z przodu.
Gizmo74 Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 To jest następny render....narazie na skąpych ustawieniach. Kombinuję z oświetleniem, chociaż model jeszcze nie jest gotowy. Rendering to rzecz której "boję" się najbardziej.....no i materiały. Czy możecie mi podpowiedzieć jak zrobić Aluminium w Mental Rayu?? ....bo jak się wkurzę to zostawię tą ramę taką czarną.....
miwt Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 o *****:)....jak nie lubi 2 kolek to twoj design do mnie bardzo przemawia:)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 "Piękna być ta motur"!! :) Łałłłł... normalnie szałłł :)
shi Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 robisz to specjalnie przyznaj ! zebym sie nie mogl przypatrzec dokladnie! chyba koko ale na litosc pokaz wiekszy rozmiar. ...no te niebieskie elementy nie wiem czy koko chyba zbyt jaskrawe pozdrawiam shi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się