saladynsan Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 O to pierwsze rendery, przystań jest trochę wzorowana na kilku obrazkach ale większość jest wymyślana w locie. pozdrawiam i czekam na jakieś wstępne komentarze
Gedeon Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 Wow. Dodaj jeszcze wodę i kilka gołębi na liny. Ogólnie bardzo mi się podoba. Bardzo ładny jest ten zwodzony most (a jest to zwodzony most?)...
mus_Spajder Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 Moim zdaniem to jest rampa "załadowcza" (nie pamiętam fachowej nazwy). Mi to wszystko też sie nawet podoba z tym że deski jak i belki moim zdaniem są zbyt ciękie. Co do gołębi to nawet dobry pomysł tylko by trzeba było jeszcze wymodelować gołębie kupy z mojej strony bym tam widział statek z "Rejsu" z napisem "Neptun" :D
saladynsan Napisano 15 Grudzień 2005 Autor Napisano 15 Grudzień 2005 Witam....co do grubość wcześniej wyglądały za bardzo klocowacie ale po eksperymentuje jeszcze z ich szerokością...ten most zwodzony to dobrze zauważył Mus_Spajder że jest to kładka. co do statku już od dawna chciałem tam zrobić łudź podwodna i taka tam będzie stało to jak na razie zarys jej. Co do gołębi jeszcze się zastanawiam bo myślę czy nie zrobić tej sceny w nocy w deszczu ?a jak nie to zrobię o zachodzie słońca i na pewno jakiś ptak pojawi się na drutach:)
piotrek Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 Narazie fajnnie się zapowaiada. Ten okręt, śmiesznie wygląda - taki gruby :), ale rozumiem, że to dopiero prowizorka. Obstawałbym za scenką o zachodzie Słońca. pozdr
mus_Spajder Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 O chyba myślimy o dwóch zupełnie innych klimatach ;) Mi to raczej wyglądałao na cukierkową przystań jakieś szuwary coś a tu nagle taka łódź podwodna. Co do pomysłu na scenke to wiadomo że w nocy deszcz i te bajery żeby było tak jak na tych wszystkich filmach o łodziach podwodnych z tym że w takim razie ten pomost tam niepasuje chyba że będą jakieś ciekawe teksturki.
mkk3a Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 ciezko na razie zorientować sie, jaki bedzie koncowy klimat. łÓdź podwodna kompletnie mi sie nie podoba - robileś ją z głowy? jesli tak, to lepiej skombinuj jakies referki i zrób prawdziwą, bo ta nie wygląda najleipiej.
AGmakonts Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 a mi się właśnie podoba ta łódź, może udziwnij ją jeszcze troche i zrob troche jak Nautiliusa, wszystko w lekko fantastycznym klimacie
saladynsan Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 Dzięki za komentarze, o to kolejny render powoli będę dokładał detale na łudź może jeszcze trochę sam kształt zmienię, ale nie będę opierał się na referkach bo strasznie klubie anime a klimat tego renderka na nim się opiera czyli zderzenie się prymitywnej technologii z czymś futurystycznym taką ma idee a zobaczymy jak to wyjdzie, idea deszczu odpada będzie pewnie ten zachód słońca. pozdrawiam
mkk3a Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 jeśli pójdziesz w strone stylu cartoon, to łódz może być (choc na to nie wyglądało, bo modeling przystani raczej wygląda na realistyczny). radzilbym nieco zaokrąglić ostre krawędzie i poprawić pare drobiazgow, ktore jednak troche zle wyglądają: - z przodu łodzi jest taki rowerk - popraw w nim grupy wygładzania (bo tam, zdaje sie, nie ma zadnych) - tuz przy powierzchni łodzi są wypuklosci. no i one wystają na różną wysokosc, a czasem prawie wnikają w łódz (szczegolnie widać to na przykladzie "listwy" tuż przed dwoma włazami na przodzie) - ta boczna "listwa" za bardzo pofalowana. na srodku jest wypukla, potem nieco wklęsła, potem na pare poly wypykła i na koncu znowu wklęsła. - no i nie żałuj poly na łódz. na lowpoly nie wygląda, ale kanciastosci jednak widać (chociazby te włazy). co do pogody, to tez uważam ze nisko położone słonce bedzie lepsze, niz deszczyk.
Gedeon Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 cześć... Super scenka ale jak narazie to nie widać zamierzonego efektu ponieważ nie ma.... wody. Bez niej łódź dziwnie wygląda (być może dlatego, że nie każdy widział łódź podwodną bez wody). Szczerze mówiąc przód łodzi wygląda dla mnie jak pewna część buta a dokładniej mówiąc pewną częśc trampka. Dalej czekam na wersję z teksturami. Na pewno będzie wyglądało o niebo lepiej...
Pinki Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 hmm.. pytanie: co to za lodz ? zgadzam sie z poprzednikami - wlazy i wciecia w kadlubie zbyt kanciaste.. ps. nie lepiej zrobic tych desek jako textury .. (?) deski tylko pamiec zajmuja.. a powinny byc mimo wszystko gesciej ustawione.. biorac pod uwage proporcje pomostu i odstepu miedzy dechami to mozna byc tam noge wlozyc.. ;) no chyba ze sie myle.. sloneczko zachodzace juz za horyzont i piekne czerwone i pomaranczowe barwy zachodu pieknie komponowalby sie z caloscia :)
mus_Spajder Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 GedeonChyba chodzi tobie o tylnią część łodzi bo rzeczywiście wygląda ona nieco tramkowato ;) Co do scenki to jeżeli będzie w klimacie anime to to będzie super wyglądać moim zdaniem tak trzymaj i oby ładne kolorki na to przyszły to będzie naprawde bardzo ładna praca.
kliment woroszyłow Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Nie jestem pewny moze to zamierzone ale jeśli podpory sa z cegły to jest ona za duża... znaczy nie podpora a cegła:)chyba ze to maja być bloki z kamienia czy cos takiego...
skiki Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 hmm a mi się wydaje ze włazy do pomostu są za duze... jesli na pomoscie zmiescilyby się 2 osoby obok siebie (powiedzmy) to przez właz upchałby maly samochod :P aha i jesli chodzi o wyglad scenki to ja bym to robił wszystko w sniegu (zamarzniety lod itd) z wschodem slonca i lekko padajacym sniegiem... ale to juz twoja decyzja :)
saladynsan Napisano 18 Grudzień 2005 Autor Napisano 18 Grudzień 2005 cze....kurcze ten weekend miałem zawalony, mało mogłem sobie pogrzebać przy tej scence, trochę po zmieniałem, drugi render tak sobie zrobiłem, motoru raczej nie będzie w ostatniej wersji Woda dojdzie z kolejnym wpisem. Co do desek po te możliwe że zrobię jej texturka jak na razie nie przeszkadza mi to, a odległość miedzy nimi będzie taka jak jest, ponieważ kiedy je zbliżam do siebie tracą one prawie prześwit a chcę go mieć. Wielkie cegły to nie cegły tylko wielkie płyty:) Włazy zmieniłem bo też doszedłem do wniosku że są trochę za duże, ze śniegiem to ciekawy pomysł hmm zobaczę jak zacznę teksturować albo jak po testuję z materiałem lodu i odbiciem na nim zachodzącego słońca. Dzięki za komentarze pozdrawiam
saladynsan Napisano 22 Grudzień 2005 Autor Napisano 22 Grudzień 2005 jeszcze trochę powalczę z łodzią ale zacznę już powoli teksturować pomost...kiepawo zawsze idzie mi faza teksturowania ale mam nadzieje że jakoś z waszą pomocą przez nią przejdę:)... do scenki dorzuciłem wodę ale ostatecznie będzie inna pozdrawiam
slayer2004 Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 Tak mi sie wydaje, że łódź powinna nieco głębiej być zanurzona. Raczej tak dużej wyporności nie pownna mieć.
Gedeon Napisano 22 Grudzień 2005 Napisano 22 Grudzień 2005 Łódź niekoniecznie powinna być głębiej zanużona. Świetny klimat. Motorek jest zajeb... NO po prostu świetna scena. Dodaj tekstury i tło czyli niebo, ptaszki itd.
saladynsan Napisano 23 Grudzień 2005 Autor Napisano 23 Grudzień 2005 znalazłem już tło, teraz trochę pod nie u mieszam oświetlenie...woda musi pójść do zmiany całkiem bo wydaje mi sie że strasznie sztuczna jest...plus chyba ustawienie kamery zmienię bo strasznie pusto mi sie wydaj że jest...może dam jakieś wystające głazy hmm nie wiem jakieś pomysły?
FF Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 Woda moze nie jest tak zła tylko fale powinnym być zdecydowanie mniejsze. Jak będziesz robił teksture do okrętu to zrób baaardzo durze zacieki rdzy, bedzie fajnie wyglądać.
tomeus Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 No, fale muszą być mniejsze...Co do modelu nie mam żadnych zastrzeżen
kliment woroszyłow Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 ustawienie kamery zdecydowanie do zmiany...po cos motorek tam umiejscowiłes dopasuj do tego kamerke, powinno go byc widac lepiej....woda moze byc poza kolorem moze..za bardzo "chromowa" jest.....mewy fruwające i pływajace przy okrecie, moze jakas postać na mostku? Osobiście nie obraze sie jak to bedzie ładna laska:D
Gedeon Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 Jak motor to i ludzie. Dorób człowieka -> może jakiegoś bohatera który wraca zwycięsko z wojny. I zgadzam się z poprzednikami co do fal. Są one nieproporcjonalne do scenki. Ogółem jest super.
Lis Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 No scenka bardzo fajna. Ale tak sobie ostatnio przypomniałem zajęcia z fotograkiki i gatkę o kompozycjii. Wydaje mi się że obrazek stałby się ciekawszy. Są cztery mocne punkty kompozycjii. http://www.tabletpc.prv.pl/kompozycja/kompoz1.jpg Ja wymyśliłem coś takiego dla ciebie: http://www.tabletpc.prv.pl/kompozycja/kompoz2.jpg
mkk3a Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 te fale to zrobiles przez dodanie modifiera noise? wg mnie bump w zupelnosci by wystarczył tu masz pare fotek wody z zachodzącym/wschodzącym słoncem http://www.tanzaniaparks.com/images/experience/large/019-Ocean%20sunrise.jpg http://image03.webshots.com/3/2/33/42/10023342nSngnyxKiM_ph.jpg http://www.cob.ohiou.edu/holloway/Graphics%5CSA-Sunset.jpg a tu porównanie skali u-boota i fal http://www.aussieland.de/uboot.jpg http://www.staude.net/modules/xoopsgallery/cache/albums/album19/IMG_2365.jpg ja bym w ogole zrezygnował z przezroczystosci w wodzie (a jesli już to daj bardzo małą i zmieniającą sie wraz z głebokością) Refraction uzależniłbym od kąta patrzenia (od około polowy przy 90* to prawie 100% przy 0*) tlo też mi jakoś nie leży... moze poszukają fotke gdzie nie widać słonca, a je juz dorobisz przy pomocy flar?
THE MANYSH TRAFO Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 woda i niebo do kitu ale ogólnie jest super ......... daj jakiegos ludzika bedzie fajnie 8-)
JmTm00 Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 Fajne ale kurde! czego ja znowu nie rozumiem ?? Ten motorek to tak daleko od kamery bedzie stał ?? to po kiego go...ech Ja bym wrzucił na pierwszy plan jakis chodnik z barjerkami obok motorek (bo szkoda go) no i rzeczywiscie jakiegos moze chlopka (np. opierajacego sie o barierki i patrzacego na ubota) ? Pozdrawiam
piotrek Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 Shader wody do wymiany. Niebo do wymiany. Okręt bardziej zanurzoy. Daj coś za tym pomostem albo kamera do wymiany :) To tyle na razie... :>
saladynsan Napisano 24 Grudzień 2005 Autor Napisano 24 Grudzień 2005 ?a więc tak motorek jak pisałem jest z innej mojej sceny i w sumie miało go nie być, za bardzo nie chcę go dawać na pierwszy plan. Co do wody i tła też mi się wydaje że za bardzo nie pasi. Co do shedera wody jeszcze będę nad nim walczył może ktoś mam jakiś toturial albo po prostu pomysł jak go zmienić. mkk3a. dzięki za foty poglądowe, tak na bumpa dałem noisa, a i poszukuje już jakiegoś odpowiedniego tła i po eksperymentuje z flarą Lis hmm?no mi by się przydały lekcje z kompozycji:) O to fota?hmm w sumie nic nie zmieniałem na niej zbliżyłem tylko kamerę?dodam chyba postać jakiegoś marynarza wojaka, bo kobieta hmm? no pomyślę jeszcze nad tym. Aaa na pomoście do robię jeszcze jakieś skrzynki itp.. do łodzi właduje trochę więcej detali i popoprawiam wszystkie błędy, których nie było widać na kamerze z daleka. Pozdrawiam i życzę wszystkim wesołych świąt i tego żeby nam się szybciej renderowało
SWRSC Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 poprzednie wersje mi sie bardziej podobaly, shader wody teraz to juz calkiem do wymiany! no i tym blokiem z cegiel jakos tak zepsules ujecie :(
mr.funky Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 moze poproboj zrobic wode i niebo w Dreamscape. To taki fajny plugin do tworzenia terenu/wody/nieba...naprawde bardzo realistyczne efekty mozna uzyskac :) Pozdrawiam
saladynsan Napisano 26 Grudzień 2005 Autor Napisano 26 Grudzień 2005 bawię się trochę Dreamscapem ale jak połączyć to z vray to strasznie długo u mnie rederuje więc nadal próbuję starą metoda, powoli texturuje, szukam odpowiedniego ustawienie kamery itp. o to kolejny update Pozdrawiam...
ultek Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 dwie rzeczy mi sie nie podobaja deski na podlodze na pierwszym planie sa wszystkie strasznie rowne... zbyt rowne, moglyby byc troche poprzekrzywiane, roznych rozmiarow itp. i sloneczko... jakos takos mi nie podeszlo :) ogolnie moze byc niezle
mr.funky Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 Saladysan -> ja animacje robie wlasnie w duecie dreamscape + vray i nie jest tak zle... heheh :) ( 30 minut jedna klatka mi leci )
mkk3a Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 hm, z tym kadrem ciagle cos mi nie pasi. chyba najfajniej by było gdybys połączył ostatni kadr z tym http://woomedia.ovh.org/3dm/08.jpg obowiązkowo musi być fragment murku widoczny i troche wiecej łodzi. przy wejściu do u-boota wrzuciłbym 2 postacie, niby gadające ze sobą, moze jedna w samym wejsciu, druga oparta o te linki - dałoby to jakies pojecie o skali i łodz wydawałaby sie bardzeij monumentalna. z tym widocznym sloncem to chyba nie jest zbyt dobry pomysł, bo jeszcze musisz oswietlenie ustawić. ja bym słonce ustawił z prawej strony. woda juz duzo lepsza - na razie najlepsza ze wszystkich, ale nadal nie idealna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się