Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Ostatnio napadła na mnie zimowa depresja i postanowiłem nie próżnować tylko wziąć się w garść. W między czasie od innych zleceń zaczełem wykonywać ten "kącik" właśnie w tym miejscu pracuje :). Praca będzie wykorzystana na potrzeby szablonu do mojego portfolio. Natomiast docelowy render będzie wykonany w maxwell.

 

44um.th.jpg

 

 

pokoj19zk.th.jpg pokoj24an.th.jpg

 

+/- będzie takie ujęcie jak widać na obrazku.

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za komentarze, tak myślałem że wszyscy się tego komputera bedą czepiali :). Wykonałem go wieki temu i go nigdzie nie użyłem więc po co ma się marnować ... a tak się akurat składa ze mam identyczny, oczywiście jest to całkowity przypadek:)

 

Już wkrótce nowe rendery. Jak dobrze pójdzie to w niedziele zobaczycie finish.

Napisano

Troszke popracowałem i widać to co widać ... w niedziele wieczorem juz pewnie skończe wszystko modele i zacznie się teksturowanie ... comments are welcome :)

 

default3zx.jpg

 

19mc1.th.jpg

 

PS: sorka za kiepską jakość rendera ale nie chcialo mi się czekać :)

Napisano

moje sugestie - zrobisz jak zechcesz:

 

- zwiększ fstop'a

- rozjaśnij scene - jak przyjda shadery będzie jeszcze ciemniej

- przytnij obrazek - góra-dół

- szuflady - popracuj nad designem

- zmien texture na podłodze - ta jest juz oklepana

- staraj sie trzymac proporcje bo ten głosnik po lewej chyba kwiczy jesli o to idzie ale moge sie mylic

 

btw na koniec daj mi zblizenie na komputer - rozdziałka 900x1200 - i pamiętaj żeby dodać napisy na przewodach - piękna robota az kusi by samemu zrobic sobie.

Napisano

Wiesz, co Ci powiem? Jesteś świrnięty :D Kurde zachciało mu się pracki... :] No pięknie po prostu pięknie... Ciekawe, jak to będzie wyglądało na koniec... :] Powodzenia życzę stary brachu ;)

Napisano

Wywalony kacik do pracy :D:D

nom ten subbufer przy duzy chyba jest ...

glosniki i subbufer mam identyczne tylko jeszcze mam siatke na glosniczkach - creative - :D

ale co tam, pracka super sie zapowiada, a modele mmm miodek ;]

pozdr !

Napisano

Renderki narazie nieciekawe, ciemne strasznie. Będziesz pracował nad kadrem czy to ostateczny ? Raczej nudny lekko, chaotyczny, oko nie ma się gdzie zaczepić (może to kwestia shaderów i światła bo clay się lepiej odbiera pod tym kątem). Modele świetne :)

 

Pozdrawiam

Napisano

zgadzam sie z vorkiem :) za ciemno, niepodoba mi sie tex szafek(biurka??) i ogolnie tak jakos...... ale mam nadzieje ze jeszcze nad tym posidzisz troche pobawisz sie ustawiniami shaderami bo wiem (??) na co cie stac ;D

pozdro

Napisano

w monitorze widac ze reszta pokoju jest pusta, ale to taki glupi szczegol, no i chyba te refleksy chyba troszke za duze. Czemu nie sprobujesz za dnia tego zrobic:?:>>

Napisano

dzięki za wszystkie komentarze :*

 

troszke odpowiedzi:

 

koniu1990 ---> dziękuje mistrzu :)

 

szpaner --> thx, co do subufera moze i jest za duży bo wszystko było robione na oko. To i tak sie ciesze, że ogólne proporcje utrzymałem.

 

Vorek ---> u mnie jest jasno ... wydaje mi się że to może być spowodowane moim ultra świecącym lcd'kiem. Co do ujęcia to wydaje mi się że to będzie finalne. Jednak chętnie wysłucham propozycji :).

 

nielot ---> obiecuje poprawe :)

 

Johnzi ---> no fakt nie zwróciłem uwagi na ten refleks, ale wstawie tam kilka boxów i będzie dobrze :). "czemu nie spróbujesz tego za dnia zrobić" - scena jest robiona na potrzeby mojej strony internetowej i w zależności na jakie menu się najedzie będzie się zmieniał rodzaj oświetlenia. Więc praca będzie robiona w wielu wersjach oświetleniowych.

 

 

Już wkrótce nowy update, a właściwie koniec tej pracy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności