Skocz do zawartości

minibitwa II: Maszyna Bojowa (jon)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

no to przyszedl i czas na mnie ;)

krasnoludzki miotacz ognia z warhammera bitewnego.

1500 tri - nie bedzie wiecej, nie chce tego obiektu sztucznie napychac poligonami.

UV juz mam. Generalnie to mam tutaj wielka powierzchnie do zamapowania (troche detali ktore nie bardzo jest jak powtorzyc), wiec z UV bylo troche jazdy.

 

siatka:

http://yon.menel.com/art/flamecannon_wire1.png

 

referencja (slabe mialem i bylo nieco improwizacji)

http://yon.menel.com/art/flamecannon_ref1.jpg

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hyhy - fajne - niesymetryczne :D - moglbys dorzucic ta pieczec (takie 'zuote' cus na boku beczki) - bardzo fajny detal

 

ogolnie - podoba sie - czytelnie, w miare guadko (nawet w 3/4 limitu)

 

pozdorawiam - czekam na texturke :D

Gość Marioza
Napisano

modelik mi sie podoba, ciekawe jaka będzie texturka

Napisano

Moze sie czepiam ale te 500 trisow to spokojnie mogles wykozystać, zeby wszystko było bardziej "okrągłe" niekoniecznie na nowe elementy... No chyba ze sam zdecydowales ze 1500 to max. A modelik wypaśny.....

 

NIe no patrze na niego i mnie krew zalewa ze zostawiles te 500 tri :P

Napisano

hejka. dzieki za komentarze ;)

polycount - mysle ze przy takiej teksturze nie ma sensu dawac wiecej. I tak optimum dla tego obiektu to bedzie jakies max 500pixeli na ekranie (textura). Jako 1,5k ten obiekt jest IMHO lepszy niz by byl jako 2k (oczywiscie w stosunku do polycountu)

 

pieczec dorobie. dzieki Ftorek :)

 

textura - potrzebuje na nia ze 8-10h max. mimo ze do deadline (przyszly piatek) mam troche innych zajec to powinienem spokojnie dac rade w wolnych momentach :)

Gość Marioza
Napisano

i po raz kolejny świetny model, jego budowa, i przede wszsytkim textura, bardzo dobre, pracujsz gdzies przy grach, tzn w jakiejs firmie?

Napisano

dzieki wszystkim za komentarze :)

wieczorem wrzuce troche zmieniona wersje (plomien i jeszcze kilka rzeczy)

 

mario: pracuje w malej firmie z UK, przez wiekszosc czasu jako... pixel artist ;)

 

edit:

------

wersja z lekkimi poprawkami, zapewne finalna.

 

siatka:

http://yon.menel.com/art/flamecannon_wire2.png

 

tex:

http://yon.menel.com/art/flamecannon_tex2.jpg

 

obiekt:

http://yon.menel.com/art/flamecannon_comp2.jpg

 

wszystko ma 1551 trojkatow.

 

no to powodzenia wszystkim w bitwie (koniec dzis czy jutro o polnocy?)

Gość Marioza
Napisano

No i armatka nadal siwetna, faktycznie te zółte płominie lepiej teraz pasują, moze dlatego ze poprzednie mialy taki kolor jaki w sumie ogólnie nie pojawial sie juz na zadnym elemencie, teraz tak z grubsza wygląda to trojkolorow ,upraszczając oczywiscie, kazdy z tych kolorów wystepuje na wiecej niz kilku elemtach dzięki czemu całość jest jakas bardziej harmoniczna, tak mi się wydaje. Oczywiscie odcieni jest tam wiecej jednak przymruzając oczy widzi sie tam 3 kolory, co oczywiscie w zaden sosób nie jest minusem, a wręcz przeciwnie, nie ma tam grochu z kapustą jesli chodzi o barwy

 

aha i dzięki za odpowiedź : ), tak sobie myślałem ze do szuladki nie robisz z takimi zdolnosciami

Napisano

bardzo fajny jedyne co sie przyczepie (ale niewiem czy dobrze) tio elementy metalowe wygladaja raczej na pomalowane farba o kolorze szarym niz na metalowe.. moze to kwestia oswietlenia i speculara??

Napisano

hehe, po to daje ten obiekt zeby mozna bylo sie poczepiac ;)

 

zwykle sie wzbraniam przed mocnymi specularami namalowanymi na kolorze (a to przede wszystkim czyni metalicznosc). Nie wiem czy to dobrze ;) ale IMHO jak taki specular malowany jest w cieniu to wyglada zle.

Ale na potrzeby szotow z pewnoscia taki specular wygladalby lepiej.

 

chm, jakbym jeszcze przerabial ten obiekt to raczej poszedlbym w strone kanalu specular niz speculara na kolorze.

Napisano

nom bardziej chodzilo mi o blika zrobionego na zywo ze speculara niz namalowanego :)

 

mogles kwilke przeznaczyc na takowego wsumie dosc latwo mozna bylo go zrobic z difusa jesli mialejs juz selekcje w peesie :)

 

(a niewiem czy tio dobrze bylo raczej do tego ze niewiedzialem czy szara farba to nie byl zamierzony efekt :) hehe)

Napisano

tores: wal smialo i mow gdzie sa te trisy zmarnowane.

ps. jest tutaj kilka ktore musialem dodac do mirrorowania tekstury

 

hatred: speculara zrobie, ale juz poza konkursem. w sumie z tylu warstw jakie mam na teksturze nie powinno byc zadnego problemu...

Napisano

Po prostu widzę, że stosujesz w jednym przypadku doleganie ścianek do płaszczyzny prostopadłej (kominek) a w innym robisz zamknięty obiekt (lufa) i tu jest już z 9 trisów licząc obie strony beczki. Następne to kapsle na piastach kół - 12 trisów. Zapalnik na beczce - 12 trisów. Za kominkiem jest też kilka trisów. Wiem, że chciałeś jak najbardziej wykorzystać powierzchnię na teksturze i nieźle ci to wyszło ale skoro nie robiłeś normali to mogłeś rysować kawałki tam gdzie są zakryte miejsca na obiekcie i nie miałoby to najmniejszego wpływu na jego wygląd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności