Altus Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 Postanowilem zrobic sobie prosty mikroskop. Narazie niewiele zrobilem, ale postaram sie regularnie cos dodawac. Aha bede sie wzorowal tym mikroskopem
acre117 Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 jak dla mnie super:)...piękna siatka.. pozdro..
piotrek Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 Na razie jest bardzo dobrze. Zobaczymy co będzie dalej.
tweety Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 na razie to jest jeden cylinder ;) fajny model sobie wybrałeś. mam nadzieję, że nie położysz na nim "czystych" materiałów? :) Pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 dużo na razie nie widać ale jest ładnie zobaczymy co z tego będzie powodzenia życzę:)
Altus Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Napisano 21 Styczeń 2006 Dzieki za komentarze :) Narazie powoli mi idzie, ale to dlatego ze mialem malo czasu.
acre117 Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Niewiem czemu, ale bardzo podoba mi się Twoja praca:) Dalej jest świetnie:) Jakiego renderera używasz?..
RA Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Łooo, też mam taki mikroskop. :) A zrobisz ten mini projektor? pozdrawiam
..:: WIKTOR ::.. Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Bardzo ladnie - siatka super - wszystko ma rece i nogi. Tak trzymaj!!
Gedeon Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Wow. Bardzo czysty i dobry model.. Siatka jest super...
Altus Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 ... Jakiego renderera używasz?.. Jak zawsze, Vray. ... A zrobisz ten mini projektor? W ogole zapomnialem ze takie cos mam. Dzieki za przypomnienie, napewno zrobie :) Powoli, ale do przodu :)
krzyhhh Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 jedyne do czego się mogę przyczepić : Jak to walcowate od gałki wlazło w ten mały półokrągły otworek >:) ? :)
Altus Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 jedyne do czego się mogę przyczepić : Jak to walcowate od gałki wlazło w ten mały półokrągły otworek >:) ? :) Rzeczywiscie, poprawie to. Nie moglem sie powstrzymac, musialem to pokolorowac :)
mrkrzysiek Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 bardzo ładnie podobają mi się te twoje materiały szczególnie ten srebrny fajnie wygląda
tweety Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 mały bug: śruba zespawana z tym metalowym prostokątem nie będzie się obracać :] ładne shaderki. :) Pozdrawiam
illy Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 tweety, to sa osobne elementy, i chyba ta blaszka na srubkach ma mocno dociskac to pokretlo, acz faktynie, miniluz by sie przydal
krzyhhh Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 mały bug: śruba zespawana z tym metalowym prostokątem nie będzie się obracać :] ładne shaderki. :) Pozdrawiam już ktoś o tym wspomniał :) ... tak to jest.. im dokładniejszy model.. tym bardziej sie zwraca uwagę na "pierdoły" :] aha zapomniałem dodać coś o materiałach.. hm.. czy ja wiem chyba ten metal jest zbyt "aluminowaty" :) a czerwony trochę za jaskrawy..ale nie jest źle.. szczerze mówiąc miałem nadzieję że będziesz unikać sterylnych materiałów.. potem po tyraj go trochę :) (ale rozumiem że chciałeś się pobawić materiałami na jeszcze nie skończonym modelu :) .. sam tak zawsze robie )
RA Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Ten czerwony jest bardziej bordowy. Czarny natomiast nie ma takiego dużego gloss'a. Ładne rendery. :) EDIT: W oryginale jest chrom, który miejscami ma ziarnistą fakture z tego co pamiętam. :) Jeszcze sprawdze...
Badyl Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 aligancko to wyglada, moj brat pytal czy to zdjecie :D grats
Altus Napisano 26 Styczeń 2006 Autor Napisano 26 Styczeń 2006 W ogole to te materialy to tak dla zabawy zrobilem. Na tym czerwonym bedzie jeszcze bump, zreszta miejscami na metalu tez. Teraz mi niezabardzo ten renderek wyszedl :(
mrkrzysiek Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 czekam na więcej bo mało dorobiłeś teraz:P
tweety Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 a ja bym chciał zobaczyć siateczkę tego fragmenciku: boolean? czy ręcznie zasuwałeś? :> pozdrawiam
Altus Napisano 26 Styczeń 2006 Autor Napisano 26 Styczeń 2006 Troche zamieszalem tutaj w siatce, ale jak sie wygladzi to wszystko jest ok
deshu Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 Kurde mistrzu, ilukrotny to ma meshsmooth? 4, 5? bo z 8-katnego kolka nawet wyszlo glaciutkie cacko.
Altus Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 deshu meshsmooth ustawilem na 2 :)) 4-5 komp by mi nie wyrobil.
hkropinski Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 zupełnie nierozumiem po co tyle tego ms'a... jakbys robil większą scenę to komputer by ci tego na pewno niewytrzymal... radze postawic na jakosc modelu a nie wyslugiwac sie ms'em bo to nie jest dobra droga, pozdr
Altus Napisano 27 Styczeń 2006 Autor Napisano 27 Styczeń 2006 hkropinski chyba niedoczytales ostatnich postow...
hkropinski Napisano 27 Styczeń 2006 Napisano 27 Styczeń 2006 hmm... niedoczytalem, pisalismy w tym samym czasie, pozdr
Altus Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 Maly update, ale moze jeszcze wieczorem cos zrobie.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Wrecz idealnie :> To jest bardzo dobra droga do sukcesu efektu koncowego :)
mrkrzysiek Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 ..::Wiktor::.. ja myślę ze o efekt końcowy nie trzeba się już martwic bo jest bardzo ładnie
deshu Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 Szczeze? nie wieze ze to ma meshsmootha na 2, sprawdzilem i tak wyglada kulko 8-katne po meshsmooth'cie x2:
Altus Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 deshu wierz albo nie, ale mam ustawione na 2 (w viewporcie)
deshu Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 No ale ja sie pytalem ile masz w renderze ustawione ze takie glaciutkie wyszlo:)
krzyhhh Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 a czy to ważne .. a niech cholera i ma MS x10 ... ważne dobrze wygląda i jakoś brnie do przodu ;) pozdro
deshu Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 racja niepotrzebnie mu dupsko zawracam. P.s. 10 to napewno nie ma:)
Pablonardo Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 good stuff, very good:D, jestem laik w 3d, ale bardzo mi ta pracka przypadła do gustu. Powodzenia przy następnych odsłonach.
Altus Napisano 29 Styczeń 2006 Autor Napisano 29 Styczeń 2006 Dziekuje za wszystkie komentarze. I znowu mala zabawa z materialami. Zapomnialem dac czarnych wstawek przy tej czesci co sie oko przyklada :))
mrkrzysiek Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 bardzo ładne materiały szczególnie ten srebrny
Marcin_ps Napisano 30 Styczeń 2006 Napisano 30 Styczeń 2006 wyglada sztucznie moze dlatego ze w tle tylko biel jak dorobisz jakis background ( + jakas fajna hdri ) to powinno to uczucie zniknac
Altus Napisano 2 Maj 2006 Autor Napisano 2 Maj 2006 Postanowilem kontynuowac projekt... po 4 miesiacach :)
mrkrzysiek Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 i dobrze robisz kontynuując ten projekt bardzo ładne detale czekam na więcej
ReflectVision Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 wymiatasz źą :) zawsze dystans do pracy sie przydaje i potem powrot i poprawa wszystkich bledow i ponowne brniecie do przodu... mowie poprawianie bledow a u Ciebie poprostu tych bledow ni ma :) Pozdrawiam
tpiatek Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 fajny model robisz .. mało tego super Ci wychodzi. Czekam z niecierplowością ... bo aż miło patrzeć na renderki. Trzymam kciuki i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się