Skocz do zawartości

Pojazd 3D: STUDEBAKER


sysol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Postanowiłem zrobić sobie małą animacje.... Zaczynam od pojazdu armii amerykańskiej STUDEBAKER 6x6, poniważ animacja ma przedstawiać transport broni na pole bitwy, który zostaje zaatakowany przez niemiecki patrol .....

 

Studebaker prezentuje tak:

R1.JPG

2.

R2.JPG

SIATKA:

SIATKA.JPG

I teraz walka z teksturami się zacznie i właśnie tutaj będe miał do WAS prośbę o pomoc, żeby ta tekstura jakoś wyglądała.....

 

Narazie skomentujcie modelowanie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hehe może być i tak.... a jaki teatr działań hmmmm hehe FRANCJA !!:] myślałem o jakiejś takiej drodze gdzies przez las, tak z 5 takich ciężarówek dwa jeep'y na obstawie no i z tego lasu niemcy sobie do nich strzelaja ale to narazie odległa przyszłość tej animki !! najpierw TEKSTURY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sysol: dobry pomysl z ta scena :) A w tle Lancia Delta ;) heheheheh upssss to ni to ;) Daj mu jakis szarky kolor - najlepiej ten testowy z Vraya i olej tekstury ;) Amerykanie sie nawet nie zorientuja hehe

A tak na powaznie:

- scenka bylaby fajna jakbys dodal jakis mostek (taki drewniany) no wiesz...

- Francja bylaby najlepsza do tego celu

- troszke pagurkow

- z jednej strony dorgi las a z drugiej jakies trawy, krzaki, chaszcze itp

- troche kurzu

- sloneczko :) 40 stopni w cieniu

Ale to tylko takie tam moje wyorazenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na powaznie:

- scenka bylaby fajna jakbys dodal jakis mostek (taki drewniany) no wiesz...

- Francja bylaby najlepsza do tego celu

- troszke pagurkow

- z jednej strony dorgi las a z drugiej jakies trawy, krzaki, chaszcze itp

- troche kurzu

- sloneczko :) 40 stopni w cieniu

Ale to tylko takie tam moje wyorazenie ;)

I nagle z nieba zlatuje Bf-109 i ostrzeliwuje konwój;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Freedom :D mówisz, że robimy wspólną produkcje hehe ... możemy pomyśleć nie ma sprawy !!:]

 

..:: Wiktor ::.. :wody w korycie brak hmmmm ale to i tak kamienie zdechle ryby itp za dużo !!:]

 

 

edit :

Ok takie próby tekstur..... CO sądzicie ?? Czy kolor główny może być ?? niby bazowałem na farbie do modeli plastikowych firmy humbrol nr katalogowy 101 matt mid green ale troszke ją przyciemniłem .... widze, że szyba mi troszke faluje więc to poprawie jeśli coś jeszcze TO PISAĆ PISAĆ PISAć !!... POZDRAWIAM !!.....

 

 

m1.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra tydzień na studiach i w pracy zaliczony więc trzeba się wziąść dalej za model :] dodałem farbe na całość i napisy na bak jeszcze na pace z tyłu powinna być gwiazda ale to jutro... Taka prośba do was nie mam pomysłu jak powinna wyglądać tekstura opon w tym wozie i jeszcze pytanie jak najlepiej zrobić imitacje desek tam na pace na gorze te poprzeczki maja być zielonymi deskami czy robić to bumpem czy jakoś modelować jesli modelować to jakim sposobem najłatwiej bym do tego doszedł jakieś deformacje siatki or something .... Pozdrawiam i dzieki z góry za pomoc ....R3.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jest bardzo ładnie. Co do barku chamferow to dobrze bo stare samochody a szczególnie wojskowe miały bardziej zaokrąglone kanty niż nowoczesne. A co do desek to lepiej zrób bumpa bo nie wyobrażam sobie modelowania słojów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pieknie! Co update mile mnie zaskakujesz. Jeszcze tylko brakuje mi zeby metal wyglądał jak metal. Aha, i jak byś mogł to zniekształć odrobinę niektóre deski zeby wyglądało to bardziej naturalnie i moze tak jak Wiktor wspomnial, jakąs wyłamaną deske

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra metal jak metal czyli ?? co mam dodać odbicie wieksze ?? czy co ?? bo tekstury to jednak dla mnie narazie czarna magia :] niby wojskowe pojazdy miały dość matowe malowania więc nie wiem .... jakieś sugestie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że kolor nie jest dobry. O wiele lepszy efekt uzyskałbyś gdyby kolor był pomiędzy tym co dałeś a Olive Drab (66 chyba wg. Humbrolla). Poza tym tekstura zbyt jednolita - powinna być troche "rozjechana" kolorystycznie (nie bardzo) jeszcze przed dodaniem błota, scratchów i innych efektów. Tutaj masz galerie z różnymi pojazdami US z 2WŚ - może malowanie któregoś podsunie Ci jakiś pomysł:

 

http://www.missing-lynx.com/gallery/gallery_usa.htm

 

Co do refleksów, do malowania używano lakierów półmatowych - nie można więc przesadzić z refleksami - wydaje się że delikatny, rozmyty spec załatwi sprawe (oczywiście zależy wszystko od renderera i świateł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hynol wielkie dzięki za rade a stronka, którą mi poleciłeś bardzo dobra !! pobawie się tym i powprowadzam jakieś dodatki innych kolorów jakbym osiągnoł poziom preznetowanego na tej stronie GMC to byłaby magia !! dzięki jeszcze raz i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności