Solaker Napisano 16 Sierpień 2003 Napisano 16 Sierpień 2003 jak sie patrzy na te obrazki w prawdziwym 3d - ja nie umiem, kto mi wytłumaczy? To nic trudnego. Wystarczy patrząc na te obrazki zrobić zeza zbieżnego tak, żeby oba obrazy nałożyły się na siebie. W ten sposób nasz mózg otrzyma tyle informacji, że sobie pomyśli że to jest prawdziwe 3D. Taka sztuczka[mruga] A co do samej pracy: Jak dla mnie ma ona już praktycznie pewne miejsce na podium. Tylko te włosy jakieś chyba zbyt masywne, co? :|
woldi Napisano 16 Sierpień 2003 Napisano 16 Sierpień 2003 No zajebiste, jak zresztą wszystkie twoje prace. A tak przy okazji, to czy zamierzasz zrobić jakąs pracę na Warsztaty 3D, bo jak tak, to ja nie robię. :D [piwo]
grafix Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 No kawal dobrej roboty .... zrob jeszcze podloze , dodaj deep on field i bedzie good ... u mnie masz 10/10 :cool: Pozdrawiam . no jedyne do czego moglbym sie przyczepic to oswietlenie ....
SCORPI Napisano 18 Sierpień 2003 Autor Napisano 18 Sierpień 2003 no wórciłem z wakacji!!!! uuu teraz będe musiał sie brać za robote : / nie długo upady!!!! ech przez te 2 tygodnei jak mnie nei ybło to nie źle nadrobiliście :) ja nie wiem jak dam rady!!! bryuyyyrrbrbrbbrrrr [leje] [leje][leje][leje][killer][killer][killer][killer][boks][boks][killer][killer]
Kub@ Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 :) No to się zaraz zacznie rozpierducha! Powodzenia Scrorpi.
giorgione Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 Wow Szczegóły po prostu powalają - czekam na teksturki Pozdr Giorgione
SiD Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 No stary robota jest naprawde konkretna , ja osobisci enie nawidze nakiego robactwa ale twój mi sie podoba jako 3d ... ciekawy osprzed w domku posiadasz wow robi wrazenie hehe no cóz moge ci powiedziec powodzenia stary :D
roball Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 hehe patrzac na twoja pracke zaczynam sie bac o moje dready :D jeszcze mi przeskoczy z monitora.. super realizm, gratuluje :) z niecierpliwoscia czekam na teksturki[lol2]
SCORPI Napisano 19 Sierpień 2003 Autor Napisano 19 Sierpień 2003 no co do texturek to was chyba rozczaruje bo będą to tylko bumpy.... pchłe wyróżnie jedynie pomarańczowym kolorem a reszte na jakiś błękitny btw nie wiem kiedy bedize upade bo teraz pracuje nad czymś zupełnie innym ... a cio tio tio nikomu nie powiem : PPPP wiedzą tylko wtajemniczeni :) najbliższy upad to będzie z modelem.. znaczy kilka szczególików dodam.. no i rano postaram sie zamieścić większą rozdzieczość tefgo czegoś co wcześneij było
cochise Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 A niech mnie pejcze smagaja po plecach, masz talent jak malo kto.
SCORPI Napisano 20 Sierpień 2003 Autor Napisano 20 Sierpień 2003 wiweport 940 tysięcy faców jescze dojdzie : / 377 obiektów(zaataczowane sie liczą jako jeden) damy rade :P [leje]
SCORPI Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 HIIIIIII BŁAGAM MÓWICE CO JEST ŹLE I KOMĘTUJCIE BO NEIDŁUGO KONIEC :(((((((( TUTAJ OBAZEK KLIKNĄĆ
SCORPI Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 kurcze tatmo nie idzała wiec macie ttutaj ale gorzej jakosci
Bacry Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 A co tu może byc źle:D. Co prawda z orginałem nie miałem do czynienia, ale wydaje mi się, że nawet biolog nie pomyślałby, że to na kompie zrobione. Pozdrawiam Bacry
SCORPI Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 ej no musi być coś źle :( ja teraz dorabiam pazurki do nug i poprawiam te troche nogi.. później wexme sie za scenerie (jescze raz robie scenerie ) A moderatorów chcciałem spytać.. jest jakiś okres dla spóźnialskich z renderami? :( bo to bedize sie długo rrenderować :/
felav Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 Nie no Scorpi tymi renderami to mnie rozwalasz, tylko bic brawo i walic w glowa w stol ze sam tak nie umiem ;p
SCORPI Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 Brazil r/s Version 1.0.0 © 2001 SplutterFish LLC RND: Disabling auto backup during render. RND: Auto backup will be re-enabled at render end. RND: Opening host initiated Brazil r/s session EVT: HOST pre render event RND: frame render called MXT: MXT: 3DSMaxBrazil Scene Transport MXT: Š2001,2002 SplutterFish, LLC. MXT: MXT: updating scene database MXT: WARNING - Missing mapping coords MXT: MXT: Renderable geometry: MXT: 433 objects MXT: 2224541 faces MXT: MXT: Node Level Materials: MXT: 18 unique materials MXT: 252 Brazil Based MXT: 181 Multi-Sub MXT: MXT: Light Objects: MXT: 1 total light MXT: 1 Brazil rectangle area MXT: MXT: updating 1 Area Light MXT: done updating lights EVT: HOST pre render frame event SCN: updating database SCN: renderable primitives found: SCN: 433 polygonal prims SCN: renderable geometry found: SCN: 2224541 polygon rprims SCN: light sources found: SCN: 0 point lights SCN: 1 area light SCN: shaders found: SCN: 13 shaders SCN: SYS: system ready DAC: default accelerator init DAC: using single nested grid for primary acceleration UGD: building grid UGD: render primitives: 2224541 DAC: cleanup DAC: default accelerator ready RND: Frame Render BKT: opening renderer BKT: image width: 320, height 240 BKT: bucket size: 16 x 16 BKT: 300 buckets in queue FBM: showing frame buffer BKT: adaptive refinement enabled BKT: sampling: min=1, max=2 BKT: multithreading disabled BKT: initializing lens shader BKT: initializing bucket samplers BKT: rendering (non-threaded) BKT: render complete. RND: Closing bucket renderer RND: Copying buffer to bitmap LIT: LIT: Light Statistics for \"Brazil Light01\" at t=0 LIT: # of premature illums: 0 (0,000000 %) LIT: max samples/illum : 48 (@148 ,98) LIT: EVT: HOST post render frame event RND: Frame render end RND: Closing Brazil r/s render session. EVT: HOST post render event DAC: default accelerator shutdown DAC: freeing space partitions EVT: EVT: Render Statistics EVT: 00h:24m:28.6s total time for Brazil EVT: 00h:06m:19.6s for Brazil initialization EVT: 00h:05m:20.0s for Ray Server initialization EVT: 00h:00m:00.4s for Photon Server initialization EVT: 00h:18m:09.0s for bucket rendering EVT: EVT: 38206535 total ray casts EVT: 618323 view rays EVT: 32764084 occlusion rays EVT: 4824128 primary GI rays SYS: system idle ================================================== 2 224 541 faces będzie jescze w dofie
saygon Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 no co ja tu bede pisal pewnie to co zwykle.rewelacyjna praca, tylko na podsumowanie to zamieść wiekzy rozmiarowo obraz.
SCORPI Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 spoko spoko wyrenderuje w dużej rozdzielczości tak przynajemi 2000 na 2000 :P a tu robak na włosie
SCORPI Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 jescze dojdzie łupież i jakieś jajeczka robaków i te pe renderujse sie godzine więc można wytrzymać
SCORPI Napisano 22 Sierpień 2003 Autor Napisano 22 Sierpień 2003 to jedno będize chyba jako końcowe ale będą jecze inne znacznie większe
SCORPI Napisano 22 Sierpień 2003 Autor Napisano 22 Sierpień 2003 UPAD jakeiś 2 godiznki sie renderowało
SCORPI Napisano 22 Sierpień 2003 Autor Napisano 22 Sierpień 2003 UPAD jakeiś 2 godiznki sie renderowało
SCORPI Napisano 22 Sierpień 2003 Autor Napisano 22 Sierpień 2003 Kurcze jednak jescze trzeba wiele poprawić!!!!!!! Siedze dzisaj do 2 w nocy i poprwiam tą pchłe [killer][killer] dojdzie jescze kilka faców : / kometujcie coś [killer]
Blooddragon Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 Scorpi no brak słów. nikt tu chyba nigdy bardziej złożonego obiektu nie zrobił... pogratulować precyzji, cierpliwości i umiejętnośći!!! teraz ją tylko obudź do życia;) no!
Szuler Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 Lepiej na zakończenie daj \"robaka\" w całości, bo na tych screenkach co kawałek go widać to wogóle nie wiadomo co to jest. Nieda się zakapować bo niewidać całego. Ale wogóle to spox go wypociłeś [piwo] Pozdro Szuler
Blooddragon Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 otuż na ostatnim renderze widac jego twarz. hiehiehiehie
Krzysztof Kucharz Napisano 23 Sierpień 2003 Napisano 23 Sierpień 2003 Scorpi - zmieniłbym tą teksturę piasku imitującą skórę na coś bardziej realnego. Reszta - super!
SCORPI Napisano 23 Sierpień 2003 Autor Napisano 23 Sierpień 2003 którą dokłądnie texturke? podłoża????
SCORPI Napisano 23 Sierpień 2003 Autor Napisano 23 Sierpień 2003 Upade w głównej scenei wiele sie zmieni :>
SCORPI Napisano 23 Sierpień 2003 Autor Napisano 23 Sierpień 2003 kurcze ja mysalęłm ze trzeb odawać do 24 prace [killer] to to jedziemy :) [leje]
SCORPI Napisano 24 Sierpień 2003 Autor Napisano 24 Sierpień 2003 Już wiem jak ustawić pchłe!!! BOOWA DZIĘKI ZA POMOC!!!!! dzięki straszne :)
dawid Napisano 25 Sierpień 2003 Napisano 25 Sierpień 2003 przepraszam ze ci tu cos zamieszczam ale, wiesz wydaje mi sie ze zwiekszenie kontrastu duzo polepszy ! [co?]
SCORPI Napisano 25 Sierpień 2003 Autor Napisano 25 Sierpień 2003 oki upad troche pwowiekszyłem ten obrazek a dołndeni z 320 240 na 500 x pixli i poprawiłem troche konrast jak sie podoba?
giorgione Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 Dawid ma zdecydowanie rację!! Pozdrawiam Giorgione
Gotham Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 Cholera człowieku, tyle się namodelowałeś itd. a ustawienie jest jak \"urzekła mnie twoja historia\". Szkoda gadać. Po prostu ryknąłem śmiechem.
SCORPI Napisano 28 Sierpień 2003 Autor Napisano 28 Sierpień 2003 gotahm posty twoje zawsze były na jakimś poziome ale to.... zamiast wyśmiewać może byś pomógł? jak ustawić tą pchłe? :((( mam jescze dzisiejszy dizeń i jutrzejszy... jak ustawić? prosze o pomoc... a może jest to twoim zamiarem żeby zamiast pomóc to jak najbardziej zdołować żebym przestał robić tą pchłę? jesteś starszy o jakieś 10 lat naucz młodego
dawid Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 scorpi- nie martw sie - wybacz gotham, że cie cytuje z innego forum \" Jej jakoś często zdarzają mi się takie wpadki, szczyt był na innym forum. W moim mniemaniu napisałem żartobliwy tekścik... A potem zostałem oskarżony o szantaż/zastraszenie... To w ojczystym języku, jak używam obcych to najlepiej od razu dać nura do schronu. Takie rzeczy potrafię przypadkowo spowodować że aż strach...\" jak widać Gotham czasem mówi coś i jest opatrznie rozumiany...myślę iż tym razem tez nie chcial nic złego powiedziec.
Gotham Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 Ajć... No tak to już tłumaczę skąd wziął się u mnie śmiech... Pchła dla mnie jest ustawiona tak jakby się po libacji zataczała i zaraz miała się kulturalnie przewrócić na twarz.... Możesz ją nawet jeszcze bardziej obrócić do przodu i w którąś stronę, ale wtedy musisz zupełnie inaczej ustawić odnóża, tak aby przeciwdziałały sile nacisku. Przednie jakby odpychały w tył (przy dużym zgięciu), środkowo jako nośne a tylnie mocno w górę (chodzi o 1 zagięcie, bo ogólnie mają być na skórze przecież) i nie za mocno w tył, nada jej to pewnej drapieżności. Ale podstawa to złamanie symetrii w ustawieniu nóg.... Nie poddawaj się tylko do roboty! Dawid- Ty to masz pamięć! :> Ja już nie pamiętam dokładnie kiedy to napisałem i z jakiej okazji....
Rekomendowane odpowiedzi