Skocz do zawartości

OWADY: HAIRMASTER (HUMAN FLEA MALE) :(((((((((((


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jak sie patrzy na te obrazki w prawdziwym 3d - ja nie umiem, kto mi wytłumaczy?

To nic trudnego. Wystarczy patrząc na te obrazki zrobić zeza zbieżnego tak, żeby oba obrazy nałożyły się na siebie. W ten sposób nasz mózg otrzyma tyle informacji, że sobie pomyśli że to jest prawdziwe 3D. Taka sztuczka[mruga]

 

A co do samej pracy: Jak dla mnie ma ona już praktycznie pewne miejsce na podium. Tylko te włosy jakieś chyba zbyt masywne, co? :|

  • Odpowiedzi 118
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No zajebiste, jak zresztą wszystkie twoje prace.

A tak przy okazji, to czy zamierzasz zrobić jakąs pracę na Warsztaty 3D, bo jak tak, to ja nie robię.

:D

[piwo]

Napisano

No kawal dobrej roboty .... zrob jeszcze podloze , dodaj deep on field i bedzie good ... u mnie masz 10/10 :cool: Pozdrawiam . no jedyne do czego moglbym sie przyczepic to oswietlenie ....

Napisano

no wórciłem z wakacji!!!! uuu teraz będe musiał sie brać za robote : / nie długo upady!!!! ech przez te 2 tygodnei jak mnie nei ybło to nie źle nadrobiliście :) ja nie wiem jak dam rady!!! bryuyyyrrbrbrbbrrrr [leje] [leje][leje][leje][killer][killer][killer][killer][boks][boks][killer][killer]

Napisano

No stary robota jest naprawde konkretna , ja osobisci enie nawidze nakiego robactwa ale twój mi sie podoba jako 3d ... ciekawy osprzed w domku posiadasz wow robi wrazenie hehe no cóz moge ci powiedziec powodzenia stary :D

Napisano

hehe patrzac na twoja pracke zaczynam sie bac o moje dready :D jeszcze mi przeskoczy z monitora..

 

super realizm, gratuluje :)

z niecierpliwoscia czekam na teksturki[lol2]

Napisano

no co do texturek to was chyba rozczaruje bo będą to tylko bumpy.... pchłe wyróżnie jedynie pomarańczowym kolorem a reszte na jakiś błękitny btw nie wiem kiedy bedize upade bo teraz pracuje nad czymś zupełnie innym ... a cio tio tio nikomu nie powiem : PPPP wiedzą tylko wtajemniczeni :) najbliższy upad to będzie z modelem.. znaczy kilka szczególików dodam.. no i rano postaram sie zamieścić większą rozdzieczość tefgo czegoś co wcześneij było

 

 

Napisano

A co tu może byc źle:D. Co prawda z orginałem nie miałem do czynienia, ale wydaje mi się, że nawet biolog nie pomyślałby, że to na kompie zrobione.

Pozdrawiam Bacry

Napisano

ej no musi być coś źle :( ja teraz dorabiam pazurki do nug i poprawiam te troche nogi.. później wexme sie za scenerie (jescze raz robie scenerie ) A moderatorów chcciałem spytać.. jest jakiś okres dla spóźnialskich z renderami? :( bo to bedize sie długo rrenderować :/

Napisano

Brazil r/s Version 1.0.0

© 2001 SplutterFish LLC

 

RND: Disabling auto backup during render.

RND: Auto backup will be re-enabled at render end.

RND: Opening host initiated Brazil r/s session

EVT: HOST pre render event

RND: frame render called

MXT:

MXT: 3DSMaxBrazil Scene Transport

MXT: Š2001,2002 SplutterFish, LLC.

MXT:

MXT: updating scene database

MXT: WARNING - Missing mapping coords

MXT:

MXT: Renderable geometry:

MXT: 433 objects

MXT: 2224541 faces

MXT:

MXT: Node Level Materials:

MXT: 18 unique materials

MXT: 252 Brazil Based

MXT: 181 Multi-Sub

MXT:

MXT: Light Objects:

MXT: 1 total light

MXT: 1 Brazil rectangle area

MXT:

MXT: updating 1 Area Light

MXT: done updating lights

EVT: HOST pre render frame event

SCN: updating database

SCN: renderable primitives found:

SCN: 433 polygonal prims

SCN: renderable geometry found:

SCN: 2224541 polygon rprims

SCN: light sources found:

SCN: 0 point lights

SCN: 1 area light

SCN: shaders found:

SCN: 13 shaders

SCN:

SYS: system ready

DAC: default accelerator init

DAC: using single nested grid for primary acceleration

UGD: building grid

UGD: render primitives: 2224541

DAC: cleanup

DAC: default accelerator ready

RND: Frame Render

BKT: opening renderer

BKT: image width: 320, height 240

BKT: bucket size: 16 x 16

BKT: 300 buckets in queue

FBM: showing frame buffer

BKT: adaptive refinement enabled

BKT: sampling: min=1, max=2

BKT: multithreading disabled

BKT: initializing lens shader

BKT: initializing bucket samplers

BKT: rendering (non-threaded)

BKT: render complete.

RND: Closing bucket renderer

RND: Copying buffer to bitmap

LIT:

LIT: Light Statistics for \"Brazil Light01\" at t=0

LIT: # of premature illums: 0 (0,000000 %)

LIT: max samples/illum : 48 (@148 ,98)

LIT:

EVT: HOST post render frame event

RND: Frame render end

RND: Closing Brazil r/s render session.

EVT: HOST post render event

DAC: default accelerator shutdown

DAC: freeing space partitions

EVT:

EVT: Render Statistics

EVT: 00h:24m:28.6s total time for Brazil

EVT: 00h:06m:19.6s for Brazil initialization

EVT: 00h:05m:20.0s for Ray Server initialization

EVT: 00h:00m:00.4s for Photon Server initialization

EVT: 00h:18m:09.0s for bucket rendering

EVT:

EVT: 38206535 total ray casts

EVT: 618323 view rays

EVT: 32764084 occlusion rays

EVT: 4824128 primary GI rays

SYS: system idle

==================================================

 

2 224 541 faces

 

będzie jescze w dofie

Napisano

Kurcze jednak jescze trzeba wiele poprawić!!!!!!! Siedze dzisaj do 2 w nocy i poprwiam tą pchłe [killer][killer] dojdzie jescze kilka faców : / kometujcie coś [killer]

Napisano

Lepiej na zakończenie daj \"robaka\" w całości, bo na tych screenkach co kawałek go widać to wogóle nie wiadomo co to jest. Nieda się zakapować bo niewidać całego.

 

Ale wogóle to spox go wypociłeś [piwo]

 

 

Pozdro

Szuler

Napisano

Cholera człowieku, tyle się namodelowałeś itd. a ustawienie jest jak \"urzekła mnie twoja historia\". Szkoda gadać. Po prostu ryknąłem śmiechem.

Napisano

gotahm posty twoje zawsze były na jakimś poziome ale to.... zamiast wyśmiewać może byś pomógł? jak ustawić tą pchłe? :((( mam jescze dzisiejszy dizeń i jutrzejszy... jak ustawić? prosze o pomoc... a może jest to twoim zamiarem żeby zamiast pomóc to jak najbardziej zdołować żebym przestał robić tą pchłę? jesteś starszy o jakieś 10 lat naucz młodego

 

Napisano

scorpi- nie martw sie - wybacz gotham, że cie cytuje z innego forum

 

\" Jej jakoś często zdarzają mi się takie wpadki, szczyt był na innym forum. W moim mniemaniu napisałem żartobliwy tekścik... A potem zostałem oskarżony o szantaż/zastraszenie... To w ojczystym języku, jak używam obcych to najlepiej od razu dać nura do schronu. Takie rzeczy potrafię przypadkowo spowodować że aż strach...\"

 

jak widać Gotham czasem mówi coś i jest opatrznie rozumiany...myślę iż tym razem tez nie chcial nic złego powiedziec.

Napisano

Ajć... No tak to już tłumaczę skąd wziął się u mnie śmiech...

 

Pchła dla mnie jest ustawiona tak jakby się po libacji zataczała i zaraz miała się kulturalnie przewrócić na twarz....

 

Możesz ją nawet jeszcze bardziej obrócić do przodu i w którąś stronę, ale wtedy musisz zupełnie inaczej ustawić odnóża, tak aby przeciwdziałały sile nacisku. Przednie jakby odpychały w tył (przy dużym zgięciu), środkowo jako nośne a tylnie mocno w górę (chodzi o 1 zagięcie, bo ogólnie mają być na skórze przecież) i nie za mocno w tył, nada jej to pewnej drapieżności. Ale podstawa to złamanie symetrii w ustawieniu nóg.... Nie poddawaj się tylko do roboty!

 

Dawid- Ty to masz pamięć! :> Ja już nie pamiętam dokładnie kiedy to napisałem i z jakiej okazji....




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności