Skocz do zawartości

OWADY: HAIRMASTER (HUMAN FLEA MALE) :(((((((((((


SCORPI

Rekomendowane odpowiedzi

jak sie patrzy na te obrazki w prawdziwym 3d - ja nie umiem, kto mi wytłumaczy?

To nic trudnego. Wystarczy patrząc na te obrazki zrobić zeza zbieżnego tak, żeby oba obrazy nałożyły się na siebie. W ten sposób nasz mózg otrzyma tyle informacji, że sobie pomyśli że to jest prawdziwe 3D. Taka sztuczka[mruga]

 

A co do samej pracy: Jak dla mnie ma ona już praktycznie pewne miejsce na podium. Tylko te włosy jakieś chyba zbyt masywne, co? :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 118
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no wórciłem z wakacji!!!! uuu teraz będe musiał sie brać za robote : / nie długo upady!!!! ech przez te 2 tygodnei jak mnie nei ybło to nie źle nadrobiliście :) ja nie wiem jak dam rady!!! bryuyyyrrbrbrbbrrrr [leje] [leje][leje][leje][killer][killer][killer][killer][boks][boks][killer][killer]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No stary robota jest naprawde konkretna , ja osobisci enie nawidze nakiego robactwa ale twój mi sie podoba jako 3d ... ciekawy osprzed w domku posiadasz wow robi wrazenie hehe no cóz moge ci powiedziec powodzenia stary :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co do texturek to was chyba rozczaruje bo będą to tylko bumpy.... pchłe wyróżnie jedynie pomarańczowym kolorem a reszte na jakiś błękitny btw nie wiem kiedy bedize upade bo teraz pracuje nad czymś zupełnie innym ... a cio tio tio nikomu nie powiem : PPPP wiedzą tylko wtajemniczeni :) najbliższy upad to będzie z modelem.. znaczy kilka szczególików dodam.. no i rano postaram sie zamieścić większą rozdzieczość tefgo czegoś co wcześneij było

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej no musi być coś źle :( ja teraz dorabiam pazurki do nug i poprawiam te troche nogi.. później wexme sie za scenerie (jescze raz robie scenerie ) A moderatorów chcciałem spytać.. jest jakiś okres dla spóźnialskich z renderami? :( bo to bedize sie długo rrenderować :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brazil r/s Version 1.0.0

© 2001 SplutterFish LLC

 

RND: Disabling auto backup during render.

RND: Auto backup will be re-enabled at render end.

RND: Opening host initiated Brazil r/s session

EVT: HOST pre render event

RND: frame render called

MXT:

MXT: 3DSMaxBrazil Scene Transport

MXT: Š2001,2002 SplutterFish, LLC.

MXT:

MXT: updating scene database

MXT: WARNING - Missing mapping coords

MXT:

MXT: Renderable geometry:

MXT: 433 objects

MXT: 2224541 faces

MXT:

MXT: Node Level Materials:

MXT: 18 unique materials

MXT: 252 Brazil Based

MXT: 181 Multi-Sub

MXT:

MXT: Light Objects:

MXT: 1 total light

MXT: 1 Brazil rectangle area

MXT:

MXT: updating 1 Area Light

MXT: done updating lights

EVT: HOST pre render frame event

SCN: updating database

SCN: renderable primitives found:

SCN: 433 polygonal prims

SCN: renderable geometry found:

SCN: 2224541 polygon rprims

SCN: light sources found:

SCN: 0 point lights

SCN: 1 area light

SCN: shaders found:

SCN: 13 shaders

SCN:

SYS: system ready

DAC: default accelerator init

DAC: using single nested grid for primary acceleration

UGD: building grid

UGD: render primitives: 2224541

DAC: cleanup

DAC: default accelerator ready

RND: Frame Render

BKT: opening renderer

BKT: image width: 320, height 240

BKT: bucket size: 16 x 16

BKT: 300 buckets in queue

FBM: showing frame buffer

BKT: adaptive refinement enabled

BKT: sampling: min=1, max=2

BKT: multithreading disabled

BKT: initializing lens shader

BKT: initializing bucket samplers

BKT: rendering (non-threaded)

BKT: render complete.

RND: Closing bucket renderer

RND: Copying buffer to bitmap

LIT:

LIT: Light Statistics for \"Brazil Light01\" at t=0

LIT: # of premature illums: 0 (0,000000 %)

LIT: max samples/illum : 48 (@148 ,98)

LIT:

EVT: HOST post render frame event

RND: Frame render end

RND: Closing Brazil r/s render session.

EVT: HOST post render event

DAC: default accelerator shutdown

DAC: freeing space partitions

EVT:

EVT: Render Statistics

EVT: 00h:24m:28.6s total time for Brazil

EVT: 00h:06m:19.6s for Brazil initialization

EVT: 00h:05m:20.0s for Ray Server initialization

EVT: 00h:00m:00.4s for Photon Server initialization

EVT: 00h:18m:09.0s for bucket rendering

EVT:

EVT: 38206535 total ray casts

EVT: 618323 view rays

EVT: 32764084 occlusion rays

EVT: 4824128 primary GI rays

SYS: system idle

==================================================

 

2 224 541 faces

 

będzie jescze w dofie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej na zakończenie daj \"robaka\" w całości, bo na tych screenkach co kawałek go widać to wogóle nie wiadomo co to jest. Nieda się zakapować bo niewidać całego.

 

Ale wogóle to spox go wypociłeś [piwo]

 

 

Pozdro

Szuler

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gotahm posty twoje zawsze były na jakimś poziome ale to.... zamiast wyśmiewać może byś pomógł? jak ustawić tą pchłe? :((( mam jescze dzisiejszy dizeń i jutrzejszy... jak ustawić? prosze o pomoc... a może jest to twoim zamiarem żeby zamiast pomóc to jak najbardziej zdołować żebym przestał robić tą pchłę? jesteś starszy o jakieś 10 lat naucz młodego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scorpi- nie martw sie - wybacz gotham, że cie cytuje z innego forum

 

\" Jej jakoś często zdarzają mi się takie wpadki, szczyt był na innym forum. W moim mniemaniu napisałem żartobliwy tekścik... A potem zostałem oskarżony o szantaż/zastraszenie... To w ojczystym języku, jak używam obcych to najlepiej od razu dać nura do schronu. Takie rzeczy potrafię przypadkowo spowodować że aż strach...\"

 

jak widać Gotham czasem mówi coś i jest opatrznie rozumiany...myślę iż tym razem tez nie chcial nic złego powiedziec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ajć... No tak to już tłumaczę skąd wziął się u mnie śmiech...

 

Pchła dla mnie jest ustawiona tak jakby się po libacji zataczała i zaraz miała się kulturalnie przewrócić na twarz....

 

Możesz ją nawet jeszcze bardziej obrócić do przodu i w którąś stronę, ale wtedy musisz zupełnie inaczej ustawić odnóża, tak aby przeciwdziałały sile nacisku. Przednie jakby odpychały w tył (przy dużym zgięciu), środkowo jako nośne a tylnie mocno w górę (chodzi o 1 zagięcie, bo ogólnie mają być na skórze przecież) i nie za mocno w tył, nada jej to pewnej drapieżności. Ale podstawa to złamanie symetrii w ustawieniu nóg.... Nie poddawaj się tylko do roboty!

 

Dawid- Ty to masz pamięć! :> Ja już nie pamiętam dokładnie kiedy to napisałem i z jakiej okazji....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności