dynio Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 No widzę ,że jest osoba , która robi taki sam modelik ... niestety , moje rendery stoją na kiepskim poziomie ;) ... ale cały czas ćwiczę ... Tak na marginesie ... twoje rendery mentaller są rewelacyjne :) ... też używam MR ... może coś mi możesz poradzić ? ;) pozdrawiam
mentaller Napisano 24 Czerwiec 2006 Autor Napisano 24 Czerwiec 2006 na tych renderkach nic nie widać. pokaż większe ;]. przód wygląda dosyć dobrze, troche gorzej z tyłem (sądzą po tym jednym ujęciu). miejsce łączenia maski z przednim słupkiem ma inna krzywiznę. oczywiście nie zapomnij pokazać siatki :P. z jakich blueprintów modelujesz ? tak w ogóle to prosze, załóż własny wątek :P
dynio Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 Nie chciałem zakładać inne wątku ,ale być może tak zrobię ... mogę oczywiście pozbyć się tych renderów jeśli chcesz. Jeśli chodzi o tył jest dobrze ... tylko kamera ma takie ustawienia dość dziwne ;) ... jak założę wątek wrzucę kilka renderów. pozdrawiam
mentaller Napisano 24 Czerwiec 2006 Autor Napisano 24 Czerwiec 2006 jeśli zamierzasz pokazać ich więcej to najlepiej we własnym wątku ;]. kto Ci powiedział że korzystam z mentala ? EDIT: mój nick wcale nie jest związany z mentarayem ;]. to całkowicie inna stara historia...
mentaller Napisano 21 Lipiec 2006 Autor Napisano 21 Lipiec 2006 hehe, znowu odkopałem wątek. geometria prawie ze skończona, teraz tylko musze zając się renderkami, a przy moim sprzęcie to naprawdę boli ;] (1,5 mln trisów i chyba poly count nie wliczył w to vrayproxy :P). dałem jeszcze poglądowy render (w takim kierunku chciałbym zmierzać), ale brakuje mi jeszcze umiejętności. na dniach powinienem wrzucić inne, starsze testy. jeśli ze studia nic nie wyjdzie, a nie wyjdzie na pewno, to zakończe na clay'u lub badziewnej mapce hdri ;P. pozdro c&c welcome ;P EDIT: wersja bez kompresji
pecet Napisano 21 Lipiec 2006 Napisano 21 Lipiec 2006 model bardzo ładny, lakier też, ale to ustawienie kamery nie bardzo i jeszcze oba koła masz skręcone do środka:p
chveti Napisano 21 Lipiec 2006 Napisano 21 Lipiec 2006 Może coś więcej o tym studyjku :) ? Model bardzo ładny i rendery powoli pięknieją :)
egon14 Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 no no no, mentaller, powiem ci ze bryka full wypas :D :D
RA Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 Miniaturka baaardzo zachęcająca, ale cały obrazek już trochę nie bardzo. :( Te odbicia mało subtelne, narzucają się bardzo. I przydałby się jakiś świateł do odblasku na szybie przedniej. :) ...imo Ale materiały są spoko. pozdrawiam
mentaller Napisano 22 Lipiec 2006 Autor Napisano 22 Lipiec 2006 Miniaturka baaardzo zachęcająca, ale cały obrazek już trochę nie bardzo. :( pierwszy render to miał służyć jedynie ukazaniu geometri (dlatego taki szybki render), natomiast drugi tak jak mówiłem miał ukazać moją koncepcję ;]. odbicia mało subtelne... hmm chodziło o pierwszy czy o drugi render ? w drugim rzeczywiscie brakuje mi czegoś na przedniej szybie. studio to hdri z darmowego zbioru (większość z nich really sucks, tylko niektóre są dobre). jak znajde link to podeślę. dziękuję i oczekuję na więcej fachowych uwag ;]. pierwsze dwa to maxwell (juz go dawałem na forum). liczy za długo jak dla mnie. i parę starszych renderków
mentaller Napisano 22 Lipiec 2006 Autor Napisano 22 Lipiec 2006 nie zmieściły się w poprzednim poście ;]
..:: WIKTOR ::.. Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 "Cosik mi tutaj nie pasi" z tymi lakierami...
mrkrzysiek Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 ostatni render najlepszy idź w tą stronę tło trochę zmień, to szare podłoże niech będzie większe i kolor lakieru zrób bardziej żywy
miwt Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 ostatni fajny ale fajniejsze te z ulic..one sa swietne...wyglada dosc realistycznie..polecalbym takie i takie zrobic;) jeszcze jakbys na ta ulice dodal swojego citroena albo 350 no to dopiero by bylo cudo;)
orszulas Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 jak dla mnie lakier ma za małą ziarnistość, tzn jet taki troche jak na resoraku:) musisz dać jakieś odbicia w nim. Tak jak w ostatnim renderku, wtedy powinno byc rewelacyjnie.
mentaller Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 dzięki za komentarze. nadal nad tym pracuję i szczerze muszę przyznać nie jestem zadowolony z efektów ;].
RA Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 o! Drugi render z drugiej serii jest spoko, dodaj trochę odbić typu wschodzące/zachodzące słońce i może jakiś delikatny dofik i będzie git. :) No może bym jeszczę tę kamerę obniżył i popracowałbym nad mapką odbić dla płyt betonowych. I jakoś tę bryłę wozu trzeba wyciągnąć. Kontrasty, odblaski punktowe, coś w ten deseń. :) pozdrawiam
mentaller Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 takie coś wymodziłem. gloss za jezdni za duży, ale nie chciało mi sie renderować jeszcze raz. powalczę jeszcze z texturami, zwłaszcza felg. co do poruszonej kwesti carpaintów to grain pewnie zniknie w finalu, ale nie zamierzam do zmieniać w całości. kadr umieściłemtrochę nizej, przez to widać nieograniczone przestrzenie tilesów w tle, hmm ... trzeba coś z tym zrobić ;p. popracowałbym nad mapką odbić dla płyt betonowych. chodzi o to co jest na ziemi, tak ? ;] pozdro
RA Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 Tak, odnosiło się do podłoża. :) Tego glossa odbić betonu musisz troszku zróżnicować imo. Tak aby przy styku było bardziej "mokro", natomiast na środku płyty prawie sycho. Takie niby nic, a efekt z odpowiednim oświetleniem będzie zajebioza. ;) pozdrawiam
mentaller Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 hmm... myślę że lekki blur powiniem załtwić sprawę. na smcars był jeszcze naprawde dobry tutek na temat kałuż;] jeszcze pytanie odnośnie dofa. otóż vray'owy dof 'trochę' wydłuża czas renderingu, czy nie ma możliwości dodania do pózniej np. w ps'ie. chodzi mi o metode nie wymagającą niesamowitych umiejętności, ponieważ takich nie posiadam ;]. poszukam jeszcze na googlach. p.s zbyt dużo piszę ;].
RA Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 Renderujesz obrazek razem z Z-depth, kupujesz program DOF Gen. (http://www.dofpro.com/index.htm) za 60 dularów i już. ;)
mentaller Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 chyba znalazłem darmowy sposób :P http://www.migaweb.de/tutorial_dof_3d.php
mrkrzysiek Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 mentaller dzięki za link napewno się przyda a co do renderu jeszcze nad ujeciem popracuj
..:: WIKTOR ::.. Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 No i ten najmlodszy render jest spoko tylko teplyty/asfalt sie za bardzo swieca... A ogolnie to luuuzik :)
pecet Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 i jescze za duży bump albo za mała rozdzielczość mapki bump
mentaller Napisano 27 Lipiec 2006 Autor Napisano 27 Lipiec 2006 jak na razie walczę z podłozem, może jakieś 2 plane'y dojdą ( czyli scenka :P ) i lekki retusz
kliment woroszyłow Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 na temat samochodu milcze bo jak zapewne wiadomo nie lubie nowych wuzków i na ich modelowaniu znam sie jak hezbollah na pokojowym współżyciu:) ale co wyrabiasz z podłozem to naprawde robi wrazenie...swietne te ostatnie renderki!!!!
ftorek Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 czy studzienka nie jest za mala?? takie wrazenie sprawia podloze jest suuper swietne :) pzoa
..:: WIKTOR ::.. Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 No wkoncu mi sie podoba zwlaszcza ten 1rwszy renderek :) Super!
Gość George82 Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Nie przegladalem od poczatku... Mentalem renderowane? Renderki bardzo ladnie, zwlaszcza woda na podlozu - slicznie. Gratuluje i czekam na wiecej...;)
mentaller Napisano 27 Lipiec 2006 Autor Napisano 27 Lipiec 2006 tutaj studzienka jest jeszcze mniejsza ;] render to vray. mam taką małą prośbę. poszukuję inspiracji n/t zabudowy tej sceny. chce uzyskać efekt otwartej przestrzeni (w stylu opuszczonego pasu lotniska) , a jednocześnie muszę w jakiś sposób zakryć to wielkie,brzydkie w tle ;].
mrkrzysiek Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 fajnie teraz wygłada tylko bump za duzy :) a co do sceny ja bym takie coś chetnie zobaczył:) Długo sie ładuje bo to BMP :( albo taką autaostrade daj To mi się bardzo podoba na scenke do auta
mentaller Napisano 28 Lipiec 2006 Autor Napisano 28 Lipiec 2006 dzięki, dzieki. szkoda tylko ze wymaga to dużej ilości poly ;]. limit polysów juz dawno przekroczyłem. jak na razie zbudowałem coś takiego i chyba przy tym zostane ;P. textury wkrótce ( w klimacie podłoza).
mrkrzysiek Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 niewiem ja bym dał kamere niżej bo zadużo podłoża widać a za mało otoczenia 1
7demon Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Mnie sie podoba, jest super. Czemu kazesz nam tak dlugo czekac na kolejne updaty :P ???
damusTo Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 o czy ten temat znów ruszył ? czy ktos go tyllko odkopał ? Fajny klimacik sie kroii... ...zdaje sie przybył lub pamięc mnie zawodzi.
mrkrzysiek Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 nom fajne tylko ja bym dał mniejszego bumpa na podłoże
..:: WIKTOR ::.. Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 No lakierek bajka, scenka fajna, minimalnie zmniejsz tego bumpa o ktorum wspomina mrkrzysiek bo troszke to sztucznie wyglada ;)
Diesel Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Super asfalt:) widze ze go troszke dopracowałeś...
mentaller Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 po-le-głem :P ... i to widać. biały plane + hdri zbliża się nieubłaganie.
KacperSpala Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 uh oh - białe plamy w miejscu wody xD
pecet Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 nieeee tylko nie plane i hdri do tego nieeee :p to już lepiej zrobić "prawdziwe studio"
javor Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 dobrze jest tylko woda się troche prześwietla, zmniejsz siłe odbić, dodaj kilka detali w scenie i będzie pięknie :)
damusTo Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 Cholercia, ta hdrka ładnie pracuje na lakierze ale na wodzie nie fortunnie. Zgryz albo mym pomieszał cosik z siła odbic na niej albo szukał mniej wypalonych ustawien hdrki albo ją zmienił/obrócił. ale wyczesana sprawa podoba mi sie bardzo, ładnie wychodzi... ...ist greate place 4 my cobra :] Wskaz adres to tam podjadę wykrecić kilka bączków, tylko wycieraczki skończę
mrkrzysiek Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 nom Javor dobrze napisał woda się prześwietle i ten bump na drodze za duży, tylko to wyminić dodać detali i jest dobrze
mentaller Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 po koleji: -odbicia/mokre plamy wszystko zależy od hdri, jedynie co mogę zrobić to ściemnić texturę dla reflecta. naprawde przy dosyć silnym żródle światła takie białe plamy się pojawiają :P -bump teraz jest ustawiony (nie pamiętam dokłądnie) na około 5-7. -detale wft ? :PPP . nie zamierzałem ich robić. ps. ta scenka naprawdę się wam podoba ??? hmm ... lol :D . wiem, że to nie jest photoreal, ale żeby aż tak ;] ? p.s 2 zobaczy się damusie. zapraszam na krakowski dworzec towarowy ;].
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się