Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

No widzę ,że jest osoba , która robi taki sam modelik ... niestety , moje rendery stoją na kiepskim poziomie ;) ... ale cały czas ćwiczę ...

Tak na marginesie ... twoje rendery mentaller są rewelacyjne :) ...

też używam MR ... może coś mi możesz poradzić ? ;)

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 171
  • Wyświetleń 26,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

na tych renderkach nic nie widać. pokaż większe ;]. przód wygląda dosyć dobrze, troche gorzej z tyłem (sądzą po tym jednym ujęciu). miejsce łączenia maski z przednim słupkiem ma inna krzywiznę.

oczywiście nie zapomnij pokazać siatki :P. z jakich blueprintów modelujesz ?

 

tak w ogóle to prosze, załóż własny wątek :P

Napisano

Nie chciałem zakładać inne wątku ,ale być może tak zrobię ... mogę oczywiście pozbyć się tych renderów jeśli chcesz.

Jeśli chodzi o tył jest dobrze ... tylko kamera ma takie ustawienia dość dziwne ;) ... jak założę wątek wrzucę kilka renderów.

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

jeśli zamierzasz pokazać ich więcej to najlepiej we własnym wątku ;]. kto Ci powiedział że korzystam z mentala ?

 

EDIT: mój nick wcale nie jest związany z mentarayem ;]. to całkowicie inna stara historia...

Napisano
  • Autor

hehe, znowu odkopałem wątek. geometria prawie ze skończona, teraz tylko musze zając się renderkami, a przy moim sprzęcie to naprawdę boli ;] (1,5 mln trisów i chyba poly count nie wliczył w to vrayproxy :P).

dałem jeszcze poglądowy render (w takim kierunku chciałbym zmierzać), ale brakuje mi jeszcze umiejętności. na dniach powinienem wrzucić inne, starsze testy. jeśli ze studia nic nie wyjdzie, a nie wyjdzie na pewno, to zakończe na clay'u lub badziewnej mapce hdri ;P.

 

pozdro

 

c&c welcome ;P

 

EDIT: wersja bez kompresji

005wd5.th.jpg

Napisano

model bardzo ładny, lakier też, ale to ustawienie kamery nie bardzo

 

i jeszcze oba koła masz skręcone do środka:p

Napisano

Może coś więcej o tym studyjku :) ?

Model bardzo ładny i rendery powoli pięknieją :)

Napisano

Miniaturka baaardzo zachęcająca, ale cały obrazek już trochę nie bardzo. :(

Te odbicia mało subtelne, narzucają się bardzo. I przydałby się jakiś świateł do odblasku na szybie przedniej. :)

...imo

Ale materiały są spoko.

 

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor
Miniaturka baaardzo zachęcająca, ale cały obrazek już trochę nie bardzo. :(

pierwszy render to miał służyć jedynie ukazaniu geometri (dlatego taki szybki render), natomiast drugi tak jak mówiłem miał ukazać moją koncepcję ;].

 

odbicia mało subtelne... hmm chodziło o pierwszy czy o drugi render ? w drugim rzeczywiscie brakuje mi czegoś na przedniej szybie.

 

studio to hdri z darmowego zbioru (większość z nich really sucks, tylko niektóre są dobre). jak znajde link to podeślę.

 

dziękuję i oczekuję na więcej fachowych uwag ;].

 

pierwsze dwa to maxwell (juz go dawałem na forum). liczy za długo jak dla mnie.

 

33tf.th.jpg

41ti2.th.jpg

 

 

i parę starszych renderków

 

004xk2.th.jpg

002xq1.th.jpg

001dt2.th.jpg

013we9.th.jpg

006qm9.th.jpg

Napisano

ostatni render najlepszy idź w tą stronę tło trochę zmień, to szare podłoże niech będzie większe i kolor lakieru zrób bardziej żywy

Napisano

ostatni fajny ale fajniejsze te z ulic..one sa swietne...wyglada dosc realistycznie..polecalbym takie i takie zrobic;)

 

jeszcze jakbys na ta ulice dodal swojego citroena albo 350 no to dopiero by bylo cudo;)

Napisano

jak dla mnie lakier ma za małą ziarnistość, tzn jet taki troche jak na resoraku:) musisz dać jakieś odbicia w nim. Tak jak w ostatnim renderku, wtedy powinno byc rewelacyjnie.

Napisano
  • Autor

dzięki za komentarze. nadal nad tym pracuję i szczerze muszę przyznać nie jestem zadowolony z efektów ;].

Napisano

o! Drugi render z drugiej serii jest spoko, dodaj trochę odbić typu wschodzące/zachodzące słońce i może jakiś delikatny dofik i będzie git. :)

No może bym jeszczę tę kamerę obniżył i popracowałbym nad mapką odbić dla płyt betonowych.

I jakoś tę bryłę wozu trzeba wyciągnąć. Kontrasty, odblaski punktowe, coś w ten deseń. :)

 

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

014pscopyrk8.jpg

 

takie coś wymodziłem. gloss za jezdni za duży, ale nie chciało mi sie renderować jeszcze raz. powalczę jeszcze z texturami, zwłaszcza felg. co do poruszonej kwesti carpaintów to grain pewnie zniknie w finalu, ale nie zamierzam do zmieniać w całości.

kadr umieściłemtrochę nizej, przez to widać nieograniczone przestrzenie tilesów w tle, hmm ... trzeba coś z tym zrobić ;p.

 

popracowałbym nad mapką odbić dla płyt betonowych.

chodzi o to co jest na ziemi, tak ? ;]

 

 

pozdro

Napisano

Tak, odnosiło się do podłoża. :)

Tego glossa odbić betonu musisz troszku zróżnicować imo. Tak aby przy styku było bardziej "mokro", natomiast na środku płyty prawie sycho. Takie niby nic, a efekt z odpowiednim oświetleniem będzie zajebioza. ;)

 

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

hmm... myślę że lekki blur powiniem załtwić sprawę. na smcars był jeszcze naprawde dobry tutek na temat kałuż;]

 

jeszcze pytanie odnośnie dofa. otóż vray'owy dof 'trochę' wydłuża czas renderingu, czy nie ma możliwości dodania do pózniej np. w ps'ie. chodzi mi o metode nie wymagającą niesamowitych umiejętności, ponieważ takich nie posiadam ;]. poszukam jeszcze na googlach.

 

 

p.s zbyt dużo piszę ;].

Napisano
  • Autor

jak na razie walczę z podłozem, może jakieś 2 plane'y dojdą ( czyli scenka :P )

 

xxxwi9.th.jpg

i lekki retusz

 

xxxpsnt0.th.jpg

Napisano

na temat samochodu milcze bo jak zapewne wiadomo nie lubie nowych wuzków i na ich modelowaniu znam sie jak hezbollah na pokojowym współżyciu:) ale co wyrabiasz z podłozem to naprawde robi wrazenie...swietne te ostatnie renderki!!!!

Napisano

czy studzienka nie jest za mala?? takie wrazenie sprawia

 

podloze jest suuper swietne :)

 

pzoa

Napisano

Nie przegladalem od poczatku... Mentalem renderowane?

 

Renderki bardzo ladnie, zwlaszcza woda na podlozu - slicznie. Gratuluje i czekam na wiecej...;)

Napisano
  • Autor

main.php?g2_view=core%3ADownloadItem&g2_itemId=3972

 

tutaj studzienka jest jeszcze mniejsza ;]

render to vray.

 

mam taką małą prośbę. poszukuję inspiracji n/t zabudowy tej sceny. chce uzyskać efekt otwartej przestrzeni (w stylu opuszczonego pasu lotniska) , a jednocześnie muszę w jakiś sposób zakryć to wielkie,brzydkie w tle ;].

Napisano
  • Autor

dzięki, dzieki. szkoda tylko ze wymaga to dużej ilości poly ;]. limit polysów juz dawno przekroczyłem.

jak na razie zbudowałem coś takiego i chyba przy tym zostane ;P. textury wkrótce ( w klimacie podłoza).

 

aaapsbf1.th.jpg

Napisano

Mnie sie podoba, jest super.

Czemu kazesz nam tak dlugo czekac na kolejne updaty :P ???

Napisano

o czy ten temat znów ruszył ? czy ktos go tyllko odkopał ?

Fajny klimacik sie kroii...

...zdaje sie przybył lub pamięc mnie zawodzi.

Napisano
  • Autor

po-le-głem :P ... i to widać. biały plane + hdri zbliża się nieubłaganie.

 

 

029sp4.th.jpg

 

030qy2.th.jpg

 

031nm8.th.jpg

 

032ax4.th.jpg

Napisano

nieeee tylko nie plane i hdri do tego nieeee :p to już lepiej zrobić "prawdziwe studio"

Napisano

dobrze jest tylko woda się troche prześwietla, zmniejsz siłe odbić, dodaj kilka detali w scenie i będzie pięknie :)

Napisano

Cholercia, ta hdrka ładnie pracuje na lakierze ale na wodzie nie fortunnie. Zgryz albo mym pomieszał cosik z siła odbic na niej albo szukał mniej wypalonych ustawien hdrki albo ją zmienił/obrócił.

ale wyczesana sprawa podoba mi sie bardzo, ładnie wychodzi...

...ist greate place 4 my cobra :]

Wskaz adres to tam podjadę wykrecić kilka bączków, tylko wycieraczki skończę

Napisano

nom Javor dobrze napisał woda się prześwietle i ten bump na drodze za duży, tylko to wyminić dodać detali i jest dobrze

Napisano
  • Autor

po koleji:

 

-odbicia/mokre plamy

 

wszystko zależy od hdri, jedynie co mogę zrobić to ściemnić texturę dla reflecta. naprawde przy dosyć silnym żródle światła takie białe plamy się pojawiają :P

 

-bump

 

teraz jest ustawiony (nie pamiętam dokłądnie) na około 5-7.

 

-detale

 

wft ? :PPP . nie zamierzałem ich robić.

 

 

 

ps. ta scenka naprawdę się wam podoba ??? hmm ... lol :D . wiem, że to nie jest photoreal, ale żeby aż tak ;] ?

 

p.s 2

 

zobaczy się damusie. zapraszam na krakowski dworzec towarowy ;].

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.