Napisano 24 Czerwiec 200618 l No widzę ,że jest osoba , która robi taki sam modelik ... niestety , moje rendery stoją na kiepskim poziomie ;) ... ale cały czas ćwiczę ... Tak na marginesie ... twoje rendery mentaller są rewelacyjne :) ... też używam MR ... może coś mi możesz poradzić ? ;) pozdrawiam
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Autor na tych renderkach nic nie widać. pokaż większe ;]. przód wygląda dosyć dobrze, troche gorzej z tyłem (sądzą po tym jednym ujęciu). miejsce łączenia maski z przednim słupkiem ma inna krzywiznę. oczywiście nie zapomnij pokazać siatki :P. z jakich blueprintów modelujesz ? tak w ogóle to prosze, załóż własny wątek :P
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Nie chciałem zakładać inne wątku ,ale być może tak zrobię ... mogę oczywiście pozbyć się tych renderów jeśli chcesz. Jeśli chodzi o tył jest dobrze ... tylko kamera ma takie ustawienia dość dziwne ;) ... jak założę wątek wrzucę kilka renderów. pozdrawiam
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Autor jeśli zamierzasz pokazać ich więcej to najlepiej we własnym wątku ;]. kto Ci powiedział że korzystam z mentala ? EDIT: mój nick wcale nie jest związany z mentarayem ;]. to całkowicie inna stara historia...
Napisano 21 Lipiec 200618 l Autor hehe, znowu odkopałem wątek. geometria prawie ze skończona, teraz tylko musze zając się renderkami, a przy moim sprzęcie to naprawdę boli ;] (1,5 mln trisów i chyba poly count nie wliczył w to vrayproxy :P). dałem jeszcze poglądowy render (w takim kierunku chciałbym zmierzać), ale brakuje mi jeszcze umiejętności. na dniach powinienem wrzucić inne, starsze testy. jeśli ze studia nic nie wyjdzie, a nie wyjdzie na pewno, to zakończe na clay'u lub badziewnej mapce hdri ;P. pozdro c&c welcome ;P EDIT: wersja bez kompresji
Napisano 21 Lipiec 200618 l model bardzo ładny, lakier też, ale to ustawienie kamery nie bardzo i jeszcze oba koła masz skręcone do środka:p
Napisano 21 Lipiec 200618 l Może coś więcej o tym studyjku :) ? Model bardzo ładny i rendery powoli pięknieją :)
Napisano 22 Lipiec 200618 l Miniaturka baaardzo zachęcająca, ale cały obrazek już trochę nie bardzo. :( Te odbicia mało subtelne, narzucają się bardzo. I przydałby się jakiś świateł do odblasku na szybie przedniej. :) ...imo Ale materiały są spoko. pozdrawiam
Napisano 22 Lipiec 200618 l Autor Miniaturka baaardzo zachęcająca, ale cały obrazek już trochę nie bardzo. :( pierwszy render to miał służyć jedynie ukazaniu geometri (dlatego taki szybki render), natomiast drugi tak jak mówiłem miał ukazać moją koncepcję ;]. odbicia mało subtelne... hmm chodziło o pierwszy czy o drugi render ? w drugim rzeczywiscie brakuje mi czegoś na przedniej szybie. studio to hdri z darmowego zbioru (większość z nich really sucks, tylko niektóre są dobre). jak znajde link to podeślę. dziękuję i oczekuję na więcej fachowych uwag ;]. pierwsze dwa to maxwell (juz go dawałem na forum). liczy za długo jak dla mnie. i parę starszych renderków
Napisano 23 Lipiec 200618 l ostatni render najlepszy idź w tą stronę tło trochę zmień, to szare podłoże niech będzie większe i kolor lakieru zrób bardziej żywy
Napisano 23 Lipiec 200618 l ostatni fajny ale fajniejsze te z ulic..one sa swietne...wyglada dosc realistycznie..polecalbym takie i takie zrobic;) jeszcze jakbys na ta ulice dodal swojego citroena albo 350 no to dopiero by bylo cudo;)
Napisano 23 Lipiec 200618 l jak dla mnie lakier ma za małą ziarnistość, tzn jet taki troche jak na resoraku:) musisz dać jakieś odbicia w nim. Tak jak w ostatnim renderku, wtedy powinno byc rewelacyjnie.
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor dzięki za komentarze. nadal nad tym pracuję i szczerze muszę przyznać nie jestem zadowolony z efektów ;].
Napisano 24 Lipiec 200618 l o! Drugi render z drugiej serii jest spoko, dodaj trochę odbić typu wschodzące/zachodzące słońce i może jakiś delikatny dofik i będzie git. :) No może bym jeszczę tę kamerę obniżył i popracowałbym nad mapką odbić dla płyt betonowych. I jakoś tę bryłę wozu trzeba wyciągnąć. Kontrasty, odblaski punktowe, coś w ten deseń. :) pozdrawiam
Napisano 24 Lipiec 200618 l Autor takie coś wymodziłem. gloss za jezdni za duży, ale nie chciało mi sie renderować jeszcze raz. powalczę jeszcze z texturami, zwłaszcza felg. co do poruszonej kwesti carpaintów to grain pewnie zniknie w finalu, ale nie zamierzam do zmieniać w całości. kadr umieściłemtrochę nizej, przez to widać nieograniczone przestrzenie tilesów w tle, hmm ... trzeba coś z tym zrobić ;p. popracowałbym nad mapką odbić dla płyt betonowych. chodzi o to co jest na ziemi, tak ? ;] pozdro
Napisano 24 Lipiec 200618 l Tak, odnosiło się do podłoża. :) Tego glossa odbić betonu musisz troszku zróżnicować imo. Tak aby przy styku było bardziej "mokro", natomiast na środku płyty prawie sycho. Takie niby nic, a efekt z odpowiednim oświetleniem będzie zajebioza. ;) pozdrawiam
Napisano 24 Lipiec 200618 l Autor hmm... myślę że lekki blur powiniem załtwić sprawę. na smcars był jeszcze naprawde dobry tutek na temat kałuż;] jeszcze pytanie odnośnie dofa. otóż vray'owy dof 'trochę' wydłuża czas renderingu, czy nie ma możliwości dodania do pózniej np. w ps'ie. chodzi mi o metode nie wymagającą niesamowitych umiejętności, ponieważ takich nie posiadam ;]. poszukam jeszcze na googlach. p.s zbyt dużo piszę ;].
Napisano 24 Lipiec 200618 l Renderujesz obrazek razem z Z-depth, kupujesz program DOF Gen. (http://www.dofpro.com/index.htm) za 60 dularów i już. ;)
Napisano 24 Lipiec 200618 l Autor chyba znalazłem darmowy sposób :P http://www.migaweb.de/tutorial_dof_3d.php
Napisano 24 Lipiec 200618 l mentaller dzięki za link napewno się przyda a co do renderu jeszcze nad ujeciem popracuj
Napisano 24 Lipiec 200618 l No i ten najmlodszy render jest spoko tylko teplyty/asfalt sie za bardzo swieca... A ogolnie to luuuzik :)
Napisano 27 Lipiec 200618 l Autor jak na razie walczę z podłozem, może jakieś 2 plane'y dojdą ( czyli scenka :P ) i lekki retusz
Napisano 27 Lipiec 200618 l na temat samochodu milcze bo jak zapewne wiadomo nie lubie nowych wuzków i na ich modelowaniu znam sie jak hezbollah na pokojowym współżyciu:) ale co wyrabiasz z podłozem to naprawde robi wrazenie...swietne te ostatnie renderki!!!!
Napisano 27 Lipiec 200618 l czy studzienka nie jest za mala?? takie wrazenie sprawia podloze jest suuper swietne :) pzoa
Napisano 27 Lipiec 200618 l Nie przegladalem od poczatku... Mentalem renderowane? Renderki bardzo ladnie, zwlaszcza woda na podlozu - slicznie. Gratuluje i czekam na wiecej...;)
Napisano 27 Lipiec 200618 l Autor tutaj studzienka jest jeszcze mniejsza ;] render to vray. mam taką małą prośbę. poszukuję inspiracji n/t zabudowy tej sceny. chce uzyskać efekt otwartej przestrzeni (w stylu opuszczonego pasu lotniska) , a jednocześnie muszę w jakiś sposób zakryć to wielkie,brzydkie w tle ;].
Napisano 27 Lipiec 200618 l fajnie teraz wygłada tylko bump za duzy :) a co do sceny ja bym takie coś chetnie zobaczył:) Długo sie ładuje bo to BMP :( albo taką autaostrade daj To mi się bardzo podoba na scenke do auta
Napisano 28 Lipiec 200618 l Autor dzięki, dzieki. szkoda tylko ze wymaga to dużej ilości poly ;]. limit polysów juz dawno przekroczyłem. jak na razie zbudowałem coś takiego i chyba przy tym zostane ;P. textury wkrótce ( w klimacie podłoza).
Napisano 30 Lipiec 200618 l niewiem ja bym dał kamere niżej bo zadużo podłoża widać a za mało otoczenia
Napisano 10 Sierpień 200618 l Mnie sie podoba, jest super. Czemu kazesz nam tak dlugo czekac na kolejne updaty :P ???
Napisano 11 Sierpień 200618 l o czy ten temat znów ruszył ? czy ktos go tyllko odkopał ? Fajny klimacik sie kroii... ...zdaje sie przybył lub pamięc mnie zawodzi.
Napisano 11 Sierpień 200618 l No lakierek bajka, scenka fajna, minimalnie zmniejsz tego bumpa o ktorum wspomina mrkrzysiek bo troszke to sztucznie wyglada ;)
Napisano 18 Sierpień 200618 l Autor po-le-głem :P ... i to widać. biały plane + hdri zbliża się nieubłaganie.
Napisano 18 Sierpień 200618 l nieeee tylko nie plane i hdri do tego nieeee :p to już lepiej zrobić "prawdziwe studio"
Napisano 18 Sierpień 200618 l dobrze jest tylko woda się troche prześwietla, zmniejsz siłe odbić, dodaj kilka detali w scenie i będzie pięknie :)
Napisano 18 Sierpień 200618 l Cholercia, ta hdrka ładnie pracuje na lakierze ale na wodzie nie fortunnie. Zgryz albo mym pomieszał cosik z siła odbic na niej albo szukał mniej wypalonych ustawien hdrki albo ją zmienił/obrócił. ale wyczesana sprawa podoba mi sie bardzo, ładnie wychodzi... ...ist greate place 4 my cobra :] Wskaz adres to tam podjadę wykrecić kilka bączków, tylko wycieraczki skończę
Napisano 19 Sierpień 200618 l nom Javor dobrze napisał woda się prześwietle i ten bump na drodze za duży, tylko to wyminić dodać detali i jest dobrze
Napisano 19 Sierpień 200618 l Autor po koleji: -odbicia/mokre plamy wszystko zależy od hdri, jedynie co mogę zrobić to ściemnić texturę dla reflecta. naprawde przy dosyć silnym żródle światła takie białe plamy się pojawiają :P -bump teraz jest ustawiony (nie pamiętam dokłądnie) na około 5-7. -detale wft ? :PPP . nie zamierzałem ich robić. ps. ta scenka naprawdę się wam podoba ??? hmm ... lol :D . wiem, że to nie jest photoreal, ale żeby aż tak ;] ? p.s 2 zobaczy się damusie. zapraszam na krakowski dworzec towarowy ;].
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto