miwt Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 hm imo kontynuuj to co teraz studia sa najlepsza forma przekazu piekna samochodu:)...inaczej musialbys budowac scenke a to potem nie jest latwo jA fajnie oswietlic itp jedyne nad czym bym pracowal to jeszcze nad swiatlem w scenie tzn nad oznymi wariantami zeby nie koniecznie bylo tak ciemno:)...ale nie chce nic narzucac bo to kwestia gustu:) powodzenia
mrkrzysiek Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 niebieski ładniejszy, tło trochę jaśniejsze i było by idealnie jak dla mnie
Bubu Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 studio.hdr ?? ;) Jak bedziesz na gadulcu to sie odezwij jak mozesz. Ladnie :)
mrkrzysiek Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 przecież już pisał mentaller, że to HDRI i blurem
mentaller Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 ktoś może wie (lub spotkał się z tym) co to za bug na środku ? pojawia się przy imporcie z rhino na igs'y.
Bubu Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 Ładne logo ;) Twoje ;) MOze zwykly import pomoze ?? Bo ja tam sie nie znam ;)
nielot007 Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 nie lepiej bylo ja w maxie wymodelowac?? niebyloby problemow z importem ;)
mentaller Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 bubu, pewnie pomoże, tylko poli trochę import wymaga ;] nielot007, imho w rhino wygodniej ;] nadal nikt nie wie jak się tego pozbyć ?
mrkrzysiek Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 no na rhino się nie znam zagadaj do kome, Bzyka, hindus’a albo RA, ale sama felga nie ładna może zmień ją
ReflectVision Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 bardzo dobra praca mentaller :) podziwiam Twoje siatki pozdro
RA Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Bardzo fajna felga. Teraz tylko jakiś ciekawy materiał i będzie piknie. :) pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 nom teraz dużo bardziej mi się podoba ta felga tylko materiał do wymiany
mentaller Napisano 2 Maj 2006 Autor Napisano 2 Maj 2006 heh, to przeciez zwykły standart material ;].
mentaller Napisano 2 Maj 2006 Autor Napisano 2 Maj 2006 teraz pracuję nad oponą. ktoś zna fajne displace mapy na bieżnik i bok opony ;] ? ------ ------
Bubu Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 biezniki sa na smcars a bok opony to nie wiem niestety :/
mentaller Napisano 2 Maj 2006 Autor Napisano 2 Maj 2006 szukałem, ale po zmianie szacie graficznej na smcars nie mogę znależc wszystkich interesujących plików :/.
mrkrzysiek Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 mentaller to dla ciebie jak coś jeszcze będe miał to podeśle
Kr3tz Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 http://www.cg-cars.com/forum/showthread.php?t=1187 tylko dwa boki opony ale za to w wieelkiej rozdzialce. EDIT: http://www.cg-cars.com/forum/showthread.php?t=387 biezniki
mentaller Napisano 2 Maj 2006 Autor Napisano 2 Maj 2006 o dzięki! własnie o te hires'y mi chodziło ;]
mentaller Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 help! http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=26656
mentaller Napisano 10 Maj 2006 Autor Napisano 10 Maj 2006 ... a jednak się da. textury mogą się jeszcze zmienić. pora w końcu skończyć ten model ;]
javor Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 no no śliczna felunia i oponka:) tylko co to za czarny bug pod literkami ES na górze ??
mentaller Napisano 10 Maj 2006 Autor Napisano 10 Maj 2006 sam nie wiem co to jest ;]. pojawia się jedynie przy displaceowym mapowaniu ustawionym na '2d mapping'. z daleka i przy ciemnym shaderze nikt go nie zauważy ;] qba - textura 'toyo' w druga stronę ? hmm... czy obrócić bieżnik o 180 stopni ? tutek może się pojawi ;P
mrkrzysiek Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 no bardzo ładnie to jak już wiesz jak robić oponki z displacem to czekam na jakiegoś tutka:D
ReflectVision Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 juz mowilem ze displace w 2gą strone ;) ale ladnie jest pzdr
javor Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 chyba qbie chodzi o to że bump boku opony powinien mieć odwrotną wartość (to co jest wupukłe powinno być wklęsłe) ale moge się mylic :P
mentaller Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 mini-tutorial 1. Przypisujemy odpowiednie id polygonom (2 dla boku i 1 dla bieznika opony). 2. Dodajemy UVW map dwa razy: - pierwszy z mapowaniem typu planar zmieniamy 'map channel' na 2, po to by zgadzało się z id przypisanym polygonom, które zamierzamy mapować;]) -drugi z mapowaniem typu cylindar tutaj nie zmieniamy 'map channel' ponieważ 1 to ta wartośc która nas interesuje. zauważ, że poszeżyłem nieco obszar mapowania (top view). 3.Nadajemy materiał 'multi/sub-object'. rózne kanały diffuse przypisane są odpowiednim polygonom. 4.Do materiału z id 1 ładujemy mapę do kanału bump'a. 5. To samo robimy dla drugiego materiału z tą różnicą, że zmieniamy tutaj 'map channel' na 2. bump na około 10. 6. Dodajemy modyfikator 'VrayDispalcementMod'. Texturę bieżnika (z material nr 1) kopiujemy jako 'instance' do Texmap w 'common params'. 7. zmieniamy diffuse w obydwu materiałach na ten sam. uwagi: textura z bierznikiem musi byc odpowiednio szeroka (czarny obszar). w przeciwnym wypadku displace zadziała także na bok bieżnika, co jest efektem niepożadanym ;]. w załączniku finished model ;]. mile widziane wszelkie pytania i sugestie wszelkie pytania i sugestie. 1
Marcin_ps Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 duzo dluzej sie to renderuje ? bo wlasnie robie opone i nie wiem czy lepeij zrobic tym sposobem czy modelowac ...
mentaller Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 trochę dłużej niż przy zwykłym poly modellingu, ale musisz wziąść pod uwagę że tak szczegółowo zrobiona opona za pomocą poli też będzie się długo ładowała do render'a. a na wykonanie opona za pomocą dispalce'a nie trzeba dużo czasu ;]. 2
Marcin_ps Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 a jakich rozmiarow te glowna texture na bierznik robic tak zeby bylo dobrze ? mozesz zarzucic jakims przykladowym jpg-iem
mrkrzysiek Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 dzięki maentaller za tutka na pewno się przyda ej na punkty zasłużył przyznawać
RA Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 No kończ z tą oponą (ładną zresztą) i dawaj karoserię z lakierem. ;) pozdrawiam
Obywatel Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Cześć, bardzo bardzo ciekawy sposób na bieżnik. Później ewentualnie Twój komputer może mieć problem z geometrią, chyba, że VRay lepiej radzi sobie z displacementem.
RA Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Vray robi displacement dopiero w fazie renderingu, dlatego przgotowanie do niego troche trwa. :) EDIT: Marcin_ps
mentaller Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 Marcin_ps, im textura większa tym displace może być dokładniejszy. vray jakoś sobie radzi, z 512mb RAMu spokojnie uciągnie ;]. czas przygotowania do renderingu wynoszący nawet te 2-3 minuty (z finalną sceną) chyba nie zrobi żadnej różnicy ;] ? info o displace : http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/displMod_params.htm texture examples: http://img70.imageshack.us/my.php?image=1x9hr.jpg --- http://img70.imageshack.us/my.php?image=resizetoyoproxest1r9jb.jpg jakieś poważne update'y przewiduje dopiero pod koniec tygodnia ;]. sorki. p.s tylko nie mówcie, że się obijam ;PPP 1
Marcin_ps Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 dzieki mentaller wlasnie dlube te swoja opone do porsche
dariusz Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Marcin_ps- w boxsterze są chyba opony bridgestone potenza. jak mi się skończy renderować to machne szybki tutorial jak zrobić displacement mape bieżnika w 3d studio max:D o ile to ma sens;] pozdrawiam
mentaller Napisano 3 Czerwiec 2006 Autor Napisano 3 Czerwiec 2006 wymaga to co prawda jeszcze trochę pracy, ale zamieszczam dla motywacji ;]
miwt Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 dobrze ze nie dzialam czesto w 3d bo bym sie juz stad wyniosl za slaby na was jestem:(
mentaller Napisano 10 Czerwiec 2006 Autor Napisano 10 Czerwiec 2006 na razie jeszcze nie, ponieważ poprawiam błedy;]. pokazuje też parę renderów( jeszcze na starym modelu), nie patrzcie na model tylko na render i krytykujcie... :P. muszę jeszcze dodac parę detali np. klamki, ale czekam z tym na póżniej, bo dodam je z poziomu edit poly.
mrkrzysiek Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 ostatni render najładnieszy fajny efekt uzyskałeś minimalnie jaśniej i bedzie super moim zdaniem
mentaller Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 oświetleni to hdri z cgtechniques.com
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się