Skocz do zawartości

Podsumowanie Minibitwy #3: Budynki z gry Heroes V


Model którego z grafików zasłużył na miano zwycięzcy 3 minibitwy?  

63 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Model którego z grafików zasłużył na miano zwycięzcy 3 minibitwy?

    • trident
      6
    • Tores
      20
    • ognisty
      9
    • Przybysz
      11
    • Woznkt
      17


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to ja bubu pierwszy (jak by się coś zmieniło to zedytuje :P)

 

Concept 1

1495 tri

textury 512x512: diffuse, alpha, self illumination i bump

 

model

budynek136sa.jpg

 

siatka

budynek13siatka4lp.jpg

 

textura

budynek13textura8us.jpg

Napisano

A co tam, zobaczymy co z tego wyniknie

end10hz.jpg

end27fn.jpg

edntexture3qv.jpg

 

Nie wiem czy tak wolno dorzucać ale sami ocenicie. Dodałem trochę zmienioną wersję bo powyższe rendery były robione jak zwykle na ostatnią chwilę. Teksturę trochę też zmieniłem. Jeżeli pojawią się głosy o usunięciu tego renderingu zrobię to natychmiast.

 

mlyntexture53zc.jpg

Napisano

hej!

no i co z tą sądą?

Przydało by się skończyć tą bitwe i zacząć następną, nie? Obecna ciągnie się niczym papier toaletowy ;)

 

pozdrawiam

Napisano

kilka moich wlasnych przemyslen:

 

budyneczki wyszly naprawde fajnie, moim faworytem jest Przybysz ktoremu bardzo fajna alpha na trawie wyszla :) woglnie jego model prezentuje sie dobrze, jedynym minusem dla mnie jest texturka scian ktora mogla by miec wiecej zarysowan cegiel co dalo by calemu budynkowi wiecej zycia

 

Torez za to zrobil genialna texturke muru, super wariacje koloru i geniale upchniecie wszystkiego na UVce, efekt psuje troche render: niebieskie tlo i biala podstawka.... obrzydliwe wrecz....

 

Trident... to samo obrzydliwa podstawka i brak czytelnego renderu ktory pokazal by caly ladny budynek:) oglnie texturka bardzo fajna, troche te drewno mi nie podchodzi, a reszta naprawde fajna

 

Woznkt: model zapowiadal sie lepiej niz po dodaniu textury, troche widac seam na rogach budynku, zolty element ssie i to ostro bardzo na siebie zwraca uwage a jest naprawde zle zrobiony, niewiem czy to zamierzone ale textuka podkresla (przez wytarcia i zmiany tonacji kolorow) kanciastosc siatki, ogolnie to kolorystyka mi nie podeszla, zupelnie jak z postmanPat :) kolory jak po dodgu i burnie itesprawy.. ale walcz walcz z kazdym modelem lepiej jest :)

 

ognisty: nom jak by polaczyc twoje scianki zreszta modelu Przybysza to by babowy budynek wyszdl :) troszke ni9e poradziles sobie z alpha, a moze to filtrowanie texturki tak dalo po dupie i trawa taka.... dziwna wyszla, no i texturka troche rozmazana... szkoda ze nie wszystkim udalo sie skonczyc na czas :)

 

no niech wygra najlepszy!

Napisano

heh, no ja wachałem się między Przybyszem a Ognistym, ale ostatecznie ten pierwszy uwiódł mnie bardzo pomysłowym wykorzystaniem alpha map, choć teksturka (szczególnie muru) trochę IMHO tu kuleje :)

 

Gratuluję wszystkim którym udało się skończyć, w każdym modelu jest coś ciekawego do zobaczenia :)

 

pozdrawiam.

Napisano

Tylu odwiedzających a tak mało głosujących. Ludzie głosujcie!!! Przecież każdy może. Dzięki temu będziemy wiedzieć na jakim poziomie robimy prace. Jeżeli nie wiecie na kogo zagłosować to napiszcie dlaczego. Wasze informacje są naprawdę cenne.

Napisano

ok, tym razem bitwa beze mnie, to chociaz moge sobie pokomentowac ;)

Przede wszystkim wydaje mi sie ze wszyscy omapowali budynki w taki sam sposob w jaki mapowaliby postac. A tutaj bylo o wiele wieksze pole manewru co do powtarzania tekstur, laczenia ich itp.

Obiekty wszyscy porobili fajne, ciut gorzej bylo z teksturowaniem. Bardzo widoczne sa bledy w skali UV (np. na szkielet wiecej miejsca tekstury niz na mur). Tylko na na pracy Woznkta jest to ok.

 

Ogolnie to wielkie gratulacje dla wszystkich ktorzy skonczyli, i dla tych ktorym sie nie udalo :)

Napisano

Witam Panowie.

Dla mnie wybor wcale nie byl latwy, mimo, ze bralem pod uwage jedynie dwie pierwsze prace, ktore zalapaly sie w terminie, czyli Woznkt i Przybysz. Wygral pierwszy, bo jako calosc bardziej mi sie podoba, a wykorzystanie UV jest wzorowe - gdyby nie ten nieszczesliwy mur u Przybysza.. Co do bitwy, to wszystkim gratuluje ukonczonych prac, stoja na bardzo dobrym poziomie. Ostatni render Tores'a jest bajeczny, ale juz bardzo po czasie, gdybys zrobil go w terminie, to dla mnie praca numer jeden. No i jak zwykle nie poprawny politycznie, cieszy mnie brak pracy najwiekszego lansera i pozera game art'u.

Napisano
cieszy mnie brak pracy najwiekszego lansera i pozera game art'u.

Nie bój nic, następnym razem jako największy pozer wystartuję i skopię Ci pupę :P

 

(tak btw. to nie lubię lansowania siebie kosztem innych, a tak to właśnie wygląda kiedy na każdym kroku podkreślasz swoją wyższość nad gościem, który jest tutaj długo dłużej niż ty i na pewno ma większe doświadczenie w grafice.

 

W dodatku znam tego gościa o którego prawdopodobnie Ci chodzi i powiem Ci że bardzo mi pomógł.

 

Co innego krytycznie odnosić się do niektórych jego wypowiedzi a co innego tępić bogu ducha winnego chłopaka na każdym kroku.

 

Tyle odemnie, sorry za off topa

 

edit -> jeszcze raz sorry za offtopa, poniosło mnie... dobrze że nie było floda ;)

 

pozdrawiam

Napisano

Ehhh kurcze zaluje ze nie ukonczylem pracki ... wlasciwie to nawet nie dokonczylem modelu ... ehhh jak sie okazalo w nienajleprzym terminie dla mnie byla ta bitwa i mialem nawał pracy. Mam nadzieje ze w nastepnej bede mogl sie sprawdzić :)

 

Co do pracek to nie bede komentowal bo zamale mam umiejetnosci ... i ciezko mi ocenic ktora jest poprawnie wykonana - wiec wybralem ta ktora mi sie najbardziej podobała wizualnie :)

Napisano

ja tam nie lubie glosowac w konkursie w ktorym biore udzial ;p

 

ps.1 dopiero teraz spostrzegłem że dałem 4 a nie 3, ups, wiec nie zdazylem :( :)

ps.2 Hatred... kiedy wkoncu zrobisz cos na minibitwe? przecie to Ty wpadles na ten szalony pomysl minirozrabianek :)

Napisano

widzisz mnie jest tym bardziej glupio ze nic nie wyskubalem :) moja zaslona dymna jest to ze jak przez 10h dzienie robie texturki do modeli to potem oprocz odpalenia world of warcraft nic mi sie nie kce... :) przepraszam

Napisano

Ksiysiu mialo pyc pez soncenia :(.

 

Nie wazne. No ja sie nie mam co tlumaczyc, deadline;y i takie tam powodujace ze zaczynam praceo 9:30 (normalnie jak w zegarku ;) ) to o 1-2 we nocy ide do chaty (i nie gram w wowa :] ). Takze sry, kiedys go dokoncze (i tak mi nikt nie uwierzy bo za duzo wipuf mam w folio :P )

 

Gratuluje tym co ukonczyli i gratuluje wszystkim poziomu prac ktory jest wysoki.

 

Pozdrawiam

Napisano

Jak Hatredowi ktoś WoWa zabierze to może coś zrobi :)

 

Tores - na Ciebie głosowałem, głównie za ufałkę, i jeszcze - te kamienie to fatalne są jednak, mam jedną, ale poważną uwagę - nad oknami i drzwiami powinieneś je ładnie w łuk poukładać. Poza tym - super.

 

Gratuluję wszystkim którzy ukończyli, i tym którzy nie ukończyli też.

 

Poraszek - trzymam kciuki za skończenie wipów (ze mnie weź przykład hłe hłe)

Napisano

empeck - teraz to bym duuuużo zmienił ale mówi się trudno. Teraz wiem, że grafik 3d powinien na samym początku myśleć o dokładnym rozmieszczeniu polygonów, żeby mógł wykorzystać na maxa texturę a nie kombinować później jak narysować drewno mając 4 piksele szerokości i żeby nie wyglądało na rozmyte. Łuków nie robiłem bo ścianę wykorzystałem na drugą stronę a tam było okno mniejsze od drzwi i obniżone przez co głupio to wyglądało.

Napisano

Dziękuję wszystkim za współzawodnictwo i mam nadzieję że będziemy dalej walczyć w następnych bitwach o to zaszczytne miejsce. Oczywiście wstawiam już następny temat mini-bitwy.

Napisano

gratulacje Tores! (spoznione ;)

gratuluje tez wszystkim innym ktorzy wzieli udzial w bitwie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności