Skocz do zawartości

Minibitwa: Hiperreal CG Battle.


tweety

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Po ostatnim Zlocie we Wrocławiu przybyło w archiwum sporo fajnych zdjęć.

 

Jedno z nich spodobało mi się w sposób szczególny. I to tak bardzo, że postanowiłem sobie zwizualizować coś takiego:

 

009.jpg

 

Ale że nie lubię czegoś robić sam więc pobijmy się trochę tak dla lepszej motywacji :)

 

Temat MiniBitwy to:

 

Jak najdokładniejsze odwzorowanie rzeczywistości uchwyconej na powyższym zdjęciu.

 

Czyli próba okiełznania żywiołów jakimi są kaustyki i SSS w scenie nocnej :]

 

Temat imo dość klimatyczny i wyzywający nawet dla najlepszych grafików!

 

 

 

Kilka prostych reguł które zawsze można ewewntulanie zmienić:

 

1. Grafikę należy wykonać w dowolnym programie do 3D.

2. Nalezy zachować podobne proporcje jak i kształt obiektów w scenie.

3. Zabronione jest dodwanie jakichkolwiek nowych przedmiotów.

4. Post w Photoshopie jest dopuszczalny ale tylko w granicach rozsądku: bez domalowywania kaustyk czy SSS.

5. Bitwa ta istnieje tylko po to żebyśmy mogli się czegoś nauczyć. nieliczcie więc na nagrody. Jakby co to mogę komuś wysłać moje zdjęcie :D

 

 

 

Powodzenia

 

tak więc jest już nas trochę:

 

no i uaktualniam listę uczestników:

 

tweety

Vorek

Marcin 121

mkk3a

infero

kozioo

Lukasz_S

SWRSC

konradb2

 

 

Mam nadzieję, ze ktoś się jeszcze dołączy :D

 

[++]

jakby ktoś miał jakiś pomysł to piszcie śmiało :]

 

Pozdrawiam

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie pozostaje mi nic tylko wrzucić speeda którego zrobiłem zaraz po tym jak pomysł takowy się pojawił :) Szerze, nie spodziewałem się że bitwa naprawdę wystartuje ale mi się pomysł podoba a jako że nie ma terminu a u mnie już jedna mini-bitwa na karku, postanowiłem wystartować :)

 

hehe.jpg

 

to tylko speedzik, mały test więc nie jest idealnie ;] render oczywiście w mentalu, soft: 3ds max 6

 

Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee... jak by była już dostępna scenka to nicic z zabawy. cały wic polega na tym, żeby zacząć zrobić scenkę od podstaw aż po finał. zresztą modelling takiego świecznika to naprwdę szybka sprawa :)

 

[++]

światełko to pewnie 2x mrAreaOmni :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moglbys pokazac screna z vievportow z maxa bo ciekaawi mnie jak swiatelko umiesciles i jakie :)

 

tak jak tweety pisze, żadnych cudów, 2x mr area omni. Umieszczone nad świeczkami, oczywiście w finale to się zmieni, gdyż źródło światła jest wewnątrz świeczników a kaustyki nie są tak ostre, wręcz słabo widoczne.

 

test1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termin koncwy (deadline) jest bliżej nieokreślony. w sumie każdy zaprezentuje swoje prace na forum wtedy kiedy uzna że osiągnął fotorealizm.

tak więc jest już nas trzech:

 

tweety

Vorek

Marcin 121

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest tutaj wstęp do mojego arcydzieła:DDD.

Nie będe się wypowiadał ile zajeło mi zrobienie tego, bo musiałbym podać z nauką materiałów mentala i podstaw caustyków, a to było sporo czasu. Może wieczorem zrobię ostatni model i zacznę lepiej kombinować ze światłem. PS użyłem w końcu raytrace na szkło, ale to przepuszcza minimalną ilość światła. Teraz jest lepiej bo cienie osłabiłem. Jest jakiś parametr odpowiedzialny za przepuszczalność światła w raytrayce gdy się ma normalne mocne cienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ps. Vorek masz Maca czy to tylko taka skóra windy ? :>

 

A widziałeś kiedyś maxa na macu ?;]

 

Lukasz_S - zgadza się, 2 znicze i popielniczka. Mnie narazie grypka rozłożyła więc minibitwy wszelakie muszą parę dni poczekać. Ale jak wrócę to możecie zacząć się bać ;]

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin121: jeszcze sporo jest pracy ;)

kozioo: very nice!

widzę, że zainteresowanie coraz większe :)

 

no i uaktualniam listę uczestników:

tweety

Vorek

Marcin 121

mkk3a

infero

kozioo

Lukasz_S

 

jakiś renderek podrzucę dopiero w poniedziałek bo "niestety" znów złapałem zleconko :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego używacie do zrobienia ognia w świeczkach? Macie jakiś tutorial czy jakieś pluginy?

 

Ok i oto kolejna część pracki. Wiem, że sporo elementów jest jeszcze ostro naciągana i brakuje im, ale wciąż pracuje nad tym.

 

Vorek szybki jesteś z odpowiedziami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mały mix:> Render z kanałem alpha złożony z fotką w PSie. Moim najwiekszym problemem jest zbyt ciemne szkło. Nie mam specjalnie pomysłu co z tym zrobic.

 

PS: renderer to vray

PPS: Siatka to nic ciekawego, na razie nie ma czego pokazywac;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że zainteresowanie spore a pomysłodawca śpi :)

dzisiaj 30min fajrant w pracy to ustawiłem scenkę i można zabierać się za materiały:

 

36rn1.jpg

 

aha: popielniczki jeszcze nie mam, ale jutro też zrobię sobie fajrant ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee szczerze to nie wiem co Ty tam zrobiles... :/ moze bez fotki to zrob

Wszystko oprócz tła? Oczywiscie przez szkło widac podłozony obrazek, co nie zmienia faktu ze geometria jest na swoim miejscu. Wydaje mi sie ze to dobrze, że nie widać rozbieżnosci między renderem a obrazkiem;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamy cię przytulić? :]

ech... brak terminu trochę rozleniwia ale postaram się cosik ruszyć w tym tygodniu. jak na razie nie jest źle. popracuj nad kształtem wosku i nad texturą stołu. tiling nie przejdzie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności