ZiBi_PL Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 Witam. Oto skonczona pracka ;] wiem ze pewnie niektorzy widzieli by ta kopareczke w jakiejs scence lub na budowie jednak wzialem sobie za zadanie stworzyc model i zrobil- efekt wyszeld mi taki jaki chcialem dlatego uznaje prace za zakonczona, dlatego jakies niedoskonalosci (coz ich niema :P) prosze przymknac oko ;] Mozliwe ze modelik wydaje sie jak zabawka jednak bardziej realnie juz mi niechcialo wyjsc ;] soft 3dmax8 render...SCANLINE :P + psp10 ;] Dzieki za uwagi i komentarze w dziale WIP . ps. Jest to chyba ostatnio moj model przed matura wiec na tym etapie moja przygoda z grafika 3d sie narazie konczy :( POZDRAWIAM
ZiBi_PL Napisano 12 Kwiecień 2006 Autor Napisano 12 Kwiecień 2006 A tu jeszcze daje siateczke jakby ktos prosil :P
mkk3a Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 szyby nie za bardzo Ci wyszly teksturki calkiem fajne, ale w niektorych miejscach nieco tendencyjnie robione (szczegolnie na kabinie i z tyłu) ogolnie fajne. teraz zrob jakąś animke ;)
nielot007 Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 Witam!! mi sie podoba choc widac ze texturki malowane (tzw tego chyba nie powinnobyc widac) ale i bardzo ladnie pokaz jeszcze model bez tex i siatke :) pozdro
MaGuu Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 Kozacka! Jeszcze jak byś był w stanie wkomponować ja w tło jakiegoś zniszczonego obiektu, albo obok jakiegoś swieżo wykopanego dołu, to juz w ogóle zacność :) Co nie zmienia faktu ze ślicznie :D
ZiBi_PL Napisano 12 Kwiecień 2006 Autor Napisano 12 Kwiecień 2006 :) dzieki :) specjalnie dla nielota model bez textur
YessMasster Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 Po teksturowaniu wygląda dużo fajniej :)
Krystian Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 No trochę szkoda że sobie już odpuściłeś! Wcześniejsze renderki były ciekawsze, bo teraz to wygląda jak zezłomowany szmelc, ale podoba mi się.Życzę powodzenia na maturze.
Lis Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 A ja bym ją widział w akcji :-) Znaczy się zrób krótką animację. Wszystkie te przeguby, hydraulika, drgania. Super by wyszło. :-)
Shogun 3D Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 Lis's right... to można fajnie zlinkować, wprowadzenie ruchu to też betka, ale efekt może być niezły. Potem wrzucasz render na tydzień i siadasz do kucia. :)
3dsmaxman Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 Jeden problem - ta koparka nie nigdzie pojedzie, bo gąsienice spadną. Nie są naprężone! Można ten złom umieścić na wywypisku :> Gratuluję tekstur!
damusTo Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 teksturki malowałeś czy udało sie jakaś procedurką ? Sympatycznie to wyszło
Homa Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 Śuper kopara chłopie! Całkiem ładnie Ci to wyszło. Mnie się podoba :)
zaki79 Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 Fajnie, fajnie, teraz musisz pokusić się o zrigowanie i animację :) ten tutorial może Ci się przydać : TUTEK: rigowanie ramienia robota ps. teksturki troszkę zbyt ziarniste, no i przydałyby się mapy bump & specular plus ewentualnie jakieś napisy - Komatsu, CAT czy coś takiego :) pozdrawiam :) - Zaki
arch515 Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 Wszystko git!! Tylko jeden mały problem nabierak (łyżka ) za mała i to sporo:) pozdro.
rudylew Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 Łyżka jest elementem wymiennym.. i dopasowuje się ją do wykonywanych czynności.. Koparka.. zarąbista.... jednak naciągnąłbym tą gąsienice..
Gość _Kreska_ Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 masakratorek! piekna robota! i to we scanline tak super wyszla... fiufiu nono :)
ZiBi_PL Napisano 2 Maj 2006 Autor Napisano 2 Maj 2006 mi tam sie takie gasienice podobaja ...sa takie DOJEB...NE ;] A szybka brzysko wyszlo...w koncu to tylko scanline :P
hkropinski Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 mi sie tez bardzo podoba, renderok, tekstury tez super choc jedna nie - nie podoba mi sie tekstura między zębatkami gąsienic, pozdr
ReflectVision Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 prosty modelik, a fajny efekt :) najbardziej podoba mi sie ramię
KoMic Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 witam, no no modelik calkiem calkiem, tex juz troche gorzej, calkosc prezentuje sie bardzij jako game_art, textury maja zbyt gruby detal, widac na ich mazniecia pendzla, powinienes wrzucic tu znacznie bardzij zruznicowana gramature zabrudzen, jakies drobne plamki blota, tu i tam zarysowanie, moze jakis odprysk farby, hehe to tylko takie moje drobne sugestie, calosc prezentuje sie spoko, ale nie jest to jesczze podium: ], pozdrawiam
Gizmo74 Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 całkiem fajnie, ale na czrno-białym wszystko wychodzi fajnie bo nie widać jak się kolory odbijają.....
Rekomendowane odpowiedzi