Posted April 12, 200619 yr Witam. Oto skonczona pracka ;] wiem ze pewnie niektorzy widzieli by ta kopareczke w jakiejs scence lub na budowie jednak wzialem sobie za zadanie stworzyc model i zrobil- efekt wyszeld mi taki jaki chcialem dlatego uznaje prace za zakonczona, dlatego jakies niedoskonalosci (coz ich niema :P) prosze przymknac oko ;] Mozliwe ze modelik wydaje sie jak zabawka jednak bardziej realnie juz mi niechcialo wyjsc ;] soft 3dmax8 render...SCANLINE :P + psp10 ;] Dzieki za uwagi i komentarze w dziale WIP . ps. Jest to chyba ostatnio moj model przed matura wiec na tym etapie moja przygoda z grafika 3d sie narazie konczy :( POZDRAWIAM
April 12, 200619 yr szyby nie za bardzo Ci wyszly teksturki calkiem fajne, ale w niektorych miejscach nieco tendencyjnie robione (szczegolnie na kabinie i z tyłu) ogolnie fajne. teraz zrob jakąś animke ;)
April 12, 200619 yr Witam!! mi sie podoba choc widac ze texturki malowane (tzw tego chyba nie powinnobyc widac) ale i bardzo ladnie pokaz jeszcze model bez tex i siatke :) pozdro
April 12, 200619 yr Kozacka! Jeszcze jak byś był w stanie wkomponować ja w tło jakiegoś zniszczonego obiektu, albo obok jakiegoś swieżo wykopanego dołu, to juz w ogóle zacność :) Co nie zmienia faktu ze ślicznie :D
April 12, 200619 yr No trochę szkoda że sobie już odpuściłeś! Wcześniejsze renderki były ciekawsze, bo teraz to wygląda jak zezłomowany szmelc, ale podoba mi się.Życzę powodzenia na maturze.
April 13, 200619 yr A ja bym ją widział w akcji :-) Znaczy się zrób krótką animację. Wszystkie te przeguby, hydraulika, drgania. Super by wyszło. :-)
April 13, 200619 yr Lis's right... to można fajnie zlinkować, wprowadzenie ruchu to też betka, ale efekt może być niezły. Potem wrzucasz render na tydzień i siadasz do kucia. :)
April 13, 200619 yr Jeden problem - ta koparka nie nigdzie pojedzie, bo gąsienice spadną. Nie są naprężone! Można ten złom umieścić na wywypisku :> Gratuluję tekstur!
April 18, 200619 yr Fajnie, fajnie, teraz musisz pokusić się o zrigowanie i animację :) ten tutorial może Ci się przydać : TUTEK: rigowanie ramienia robota ps. teksturki troszkę zbyt ziarniste, no i przydałyby się mapy bump & specular plus ewentualnie jakieś napisy - Komatsu, CAT czy coś takiego :) pozdrawiam :) - Zaki
May 2, 200619 yr Wszystko git!! Tylko jeden mały problem nabierak (łyżka ) za mała i to sporo:) pozdro.
May 2, 200619 yr Łyżka jest elementem wymiennym.. i dopasowuje się ją do wykonywanych czynności.. Koparka.. zarąbista.... jednak naciągnąłbym tą gąsienice..
May 2, 200619 yr Author mi tam sie takie gasienice podobaja ...sa takie DOJEB...NE ;] A szybka brzysko wyszlo...w koncu to tylko scanline :P
May 3, 200619 yr mi sie tez bardzo podoba, renderok, tekstury tez super choc jedna nie - nie podoba mi sie tekstura między zębatkami gąsienic, pozdr
May 4, 200619 yr witam, no no modelik calkiem calkiem, tex juz troche gorzej, calkosc prezentuje sie bardzij jako game_art, textury maja zbyt gruby detal, widac na ich mazniecia pendzla, powinienes wrzucic tu znacznie bardzij zruznicowana gramature zabrudzen, jakies drobne plamki blota, tu i tam zarysowanie, moze jakis odprysk farby, hehe to tylko takie moje drobne sugestie, calosc prezentuje sie spoko, ale nie jest to jesczze podium: ], pozdrawiam
May 6, 200619 yr całkiem fajnie, ale na czrno-białym wszystko wychodzi fajnie bo nie widać jak się kolory odbijają.....