Napisano 12 Kwiecień 200618 l Witam. Oto skonczona pracka ;] wiem ze pewnie niektorzy widzieli by ta kopareczke w jakiejs scence lub na budowie jednak wzialem sobie za zadanie stworzyc model i zrobil- efekt wyszeld mi taki jaki chcialem dlatego uznaje prace za zakonczona, dlatego jakies niedoskonalosci (coz ich niema :P) prosze przymknac oko ;] Mozliwe ze modelik wydaje sie jak zabawka jednak bardziej realnie juz mi niechcialo wyjsc ;] soft 3dmax8 render...SCANLINE :P + psp10 ;] Dzieki za uwagi i komentarze w dziale WIP . ps. Jest to chyba ostatnio moj model przed matura wiec na tym etapie moja przygoda z grafika 3d sie narazie konczy :( POZDRAWIAM
Napisano 12 Kwiecień 200618 l szyby nie za bardzo Ci wyszly teksturki calkiem fajne, ale w niektorych miejscach nieco tendencyjnie robione (szczegolnie na kabinie i z tyłu) ogolnie fajne. teraz zrob jakąś animke ;)
Napisano 12 Kwiecień 200618 l Witam!! mi sie podoba choc widac ze texturki malowane (tzw tego chyba nie powinnobyc widac) ale i bardzo ladnie pokaz jeszcze model bez tex i siatke :) pozdro
Napisano 12 Kwiecień 200618 l Kozacka! Jeszcze jak byś był w stanie wkomponować ja w tło jakiegoś zniszczonego obiektu, albo obok jakiegoś swieżo wykopanego dołu, to juz w ogóle zacność :) Co nie zmienia faktu ze ślicznie :D
Napisano 12 Kwiecień 200618 l No trochę szkoda że sobie już odpuściłeś! Wcześniejsze renderki były ciekawsze, bo teraz to wygląda jak zezłomowany szmelc, ale podoba mi się.Życzę powodzenia na maturze.
Napisano 13 Kwiecień 200618 l A ja bym ją widział w akcji :-) Znaczy się zrób krótką animację. Wszystkie te przeguby, hydraulika, drgania. Super by wyszło. :-)
Napisano 13 Kwiecień 200618 l Lis's right... to można fajnie zlinkować, wprowadzenie ruchu to też betka, ale efekt może być niezły. Potem wrzucasz render na tydzień i siadasz do kucia. :)
Napisano 13 Kwiecień 200618 l Jeden problem - ta koparka nie nigdzie pojedzie, bo gąsienice spadną. Nie są naprężone! Można ten złom umieścić na wywypisku :> Gratuluję tekstur!
Napisano 14 Kwiecień 200618 l teksturki malowałeś czy udało sie jakaś procedurką ? Sympatycznie to wyszło
Napisano 18 Kwiecień 200618 l Fajnie, fajnie, teraz musisz pokusić się o zrigowanie i animację :) ten tutorial może Ci się przydać : TUTEK: rigowanie ramienia robota ps. teksturki troszkę zbyt ziarniste, no i przydałyby się mapy bump & specular plus ewentualnie jakieś napisy - Komatsu, CAT czy coś takiego :) pozdrawiam :) - Zaki
Napisano 2 Maj 200618 l Wszystko git!! Tylko jeden mały problem nabierak (łyżka ) za mała i to sporo:) pozdro.
Napisano 2 Maj 200618 l Łyżka jest elementem wymiennym.. i dopasowuje się ją do wykonywanych czynności.. Koparka.. zarąbista.... jednak naciągnąłbym tą gąsienice..
Napisano 2 Maj 200618 l masakratorek! piekna robota! i to we scanline tak super wyszla... fiufiu nono :)
Napisano 2 Maj 200618 l Autor mi tam sie takie gasienice podobaja ...sa takie DOJEB...NE ;] A szybka brzysko wyszlo...w koncu to tylko scanline :P
Napisano 3 Maj 200618 l mi sie tez bardzo podoba, renderok, tekstury tez super choc jedna nie - nie podoba mi sie tekstura między zębatkami gąsienic, pozdr
Napisano 4 Maj 200618 l witam, no no modelik calkiem calkiem, tex juz troche gorzej, calkosc prezentuje sie bardzij jako game_art, textury maja zbyt gruby detal, widac na ich mazniecia pendzla, powinienes wrzucic tu znacznie bardzij zruznicowana gramature zabrudzen, jakies drobne plamki blota, tu i tam zarysowanie, moze jakis odprysk farby, hehe to tylko takie moje drobne sugestie, calosc prezentuje sie spoko, ale nie jest to jesczze podium: ], pozdrawiam
Napisano 6 Maj 200618 l całkiem fajnie, ale na czrno-białym wszystko wychodzi fajnie bo nie widać jak się kolory odbijają.....