Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Oto skonczona pracka ;] wiem ze pewnie niektorzy widzieli by ta kopareczke w jakiejs scence lub na budowie jednak wzialem sobie za zadanie stworzyc model i zrobil- efekt wyszeld mi taki jaki chcialem dlatego uznaje prace za zakonczona, dlatego jakies niedoskonalosci (coz ich niema :P) prosze przymknac oko ;] Mozliwe ze modelik wydaje sie jak zabawka jednak bardziej realnie juz mi niechcialo wyjsc ;]

 

soft 3dmax8 render...SCANLINE :P + psp10 ;]

Dzieki za uwagi i komentarze w dziale WIP .

 

 

ps. Jest to chyba ostatnio moj model przed matura wiec na tym etapie moja przygoda z grafika 3d sie narazie konczy :(

POZDRAWIAM

  • Odpowiedzi 25
  • Wyświetleń 6,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

szyby nie za bardzo Ci wyszly

teksturki calkiem fajne, ale w niektorych miejscach nieco tendencyjnie robione (szczegolnie na kabinie i z tyłu)

 

ogolnie fajne. teraz zrob jakąś animke ;)

Napisano

Witam!!

mi sie podoba

choc widac ze texturki malowane (tzw tego chyba nie powinnobyc widac)

ale i bardzo ladnie

pokaz jeszcze model bez tex i siatke :)

pozdro

Napisano

Kozacka!

 

Jeszcze jak byś był w stanie wkomponować ja w tło jakiegoś zniszczonego obiektu, albo obok jakiegoś swieżo wykopanego dołu, to juz w ogóle zacność :)

 

Co nie zmienia faktu ze ślicznie :D

Napisano

No trochę szkoda że sobie już odpuściłeś! Wcześniejsze renderki były ciekawsze, bo teraz to wygląda jak zezłomowany szmelc, ale podoba mi się.Życzę powodzenia na maturze.

Napisano

A ja bym ją widział w akcji :-) Znaczy się zrób krótką animację. Wszystkie te przeguby, hydraulika, drgania. Super by wyszło. :-)

Napisano

Lis's right... to można fajnie zlinkować, wprowadzenie ruchu to też betka, ale efekt może być niezły. Potem wrzucasz render na tydzień i siadasz do kucia. :)

Napisano

Jeden problem - ta koparka nie nigdzie pojedzie, bo gąsienice spadną. Nie są naprężone! Można ten złom umieścić na wywypisku :>

 

Gratuluję tekstur!

Napisano

teksturki malowałeś czy udało sie jakaś procedurką ?

Sympatycznie to wyszło

Napisano

Śuper kopara chłopie! Całkiem ładnie Ci to wyszło. Mnie się podoba :)

Napisano

Fajnie, fajnie, teraz musisz pokusić się o zrigowanie i animację :)

 

ten tutorial może Ci się przydać :

 

TUTEK: rigowanie ramienia robota

 

ps. teksturki troszkę zbyt ziarniste, no i przydałyby się mapy bump & specular plus ewentualnie jakieś napisy - Komatsu, CAT czy coś takiego :)

 

pozdrawiam :) - Zaki

Napisano

Wszystko git!! Tylko jeden mały problem nabierak (łyżka ) za mała i to sporo:) pozdro.

Napisano

Łyżka jest elementem wymiennym.. i dopasowuje się ją do wykonywanych czynności.. Koparka.. zarąbista.... jednak naciągnąłbym tą gąsienice..

Napisano

masakratorek! piekna robota! i to we scanline tak super wyszla... fiufiu nono :)

Napisano
  • Autor

mi tam sie takie gasienice podobaja ...sa takie DOJEB...NE ;]

A szybka brzysko wyszlo...w koncu to tylko scanline :P

Napisano

mi sie tez bardzo podoba, renderok, tekstury tez super choc jedna nie - nie podoba mi sie tekstura między zębatkami gąsienic, pozdr

Napisano

witam, no no modelik calkiem calkiem, tex juz troche gorzej, calkosc prezentuje sie bardzij jako game_art, textury maja zbyt gruby detal, widac na ich mazniecia pendzla, powinienes wrzucic tu znacznie bardzij zruznicowana gramature zabrudzen, jakies drobne plamki blota, tu i tam zarysowanie, moze jakis odprysk farby, hehe to tylko takie moje drobne sugestie, calosc prezentuje sie spoko, ale nie jest to jesczze podium: ], pozdrawiam

Napisano

całkiem fajnie, ale na czrno-białym wszystko wychodzi fajnie bo nie widać jak się kolory odbijają.....

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności