Posted April 15, 200619 yr Taka Koza z conceptu do Warhammera, jakaś armia chaosu czy coś. Jak ktoświe jak to się nazywa to niech powi, to ja zmienię.
April 15, 200619 yr no fajny calkiem, mialem chyba nawet kiedys jego figurke :) Ja również ;D stała sobie niewinnie zaraz obok ołtarza.
April 21, 200619 yr Author Eh. Mam miesiąc na zrobienie dyplomu, więc czasu nie mam kompletnie. Na razie udało mi siędo niego pierwsze podejście zrobić ale było żenujące. Bede próbował coś w łikend ale nei obiecuje. ps. A jak by ktoś miał jakieś fajne referki to może zapodać, bo go sobie nawet troche rozrysowałem ale cięzko to wygląda pzdro
April 30, 200619 yr gora jest super! ale na dole... sorry ale nogi=box eeeee, daodaj mu poly koniecznie.
May 1, 200619 yr Author Twardo jade dalej, Dzięki za wszystkie komentarze :P Niech mi mistrzowie gejmartowcy powiedzą co zrobić z tymi szmatami co są na koncepcie. Sama koza ma jakieś 1500tri. Dorobiłem oddzielnie te szmaty na razie i jest jakieś 2500. Tylko na razie to taka kupa jest. Co z tym zrobić, domodelować na siatce, zrobić oddzielnie, czy tylko plane'y z przezroczystością. Czekam na konstrutywne rady :D Święto pracy normalnie!
May 1, 200619 yr gejmartowiec ze mnie niebzyt duzy ale napisze co mysle ;) jezeli chcesz robic normal mapy to szmatki oddzielne mijają się z celem, a jeśli nie... to chyba też, bo różnica bedzie niewielka, a tłumaczenie że za dużo trisów zostało, jest nierozsądne :) zaokrąglij mu bardziej rogi, ciało (biodra w szczególnosci) i inne duperele (jak jest futrzany mozna plany jako siersc/wloski odstajace, nadające więcej 'bajeru' czy jak to, nie wiem bo nie widzialem nigdy tego koziołka w innych postaciach :) )
May 1, 200619 yr Napewno przydałoby sie dodać po 1 loopie na każdej części kończyń, żeby miały jakiś kształt bardziej organiczny. Szmaty zrobiłbym mu z planeów + alpha a nie takie o grubym przekroju jak teraz. Aha i jak na 1-szym skrinie trzymała pion tak teraz leci troche na brode.:p Poza tym wygląda fajowo.
May 1, 200619 yr Powiem w tajemnicy, że podobny nawet ;> Popracuj troche nad dupą, nogi wyglądają na razie na doklejone. Plecy troche zbyt gładkie, proszą się o jakieś wcięcie, czy zarys łopatek ;) Reszta tak jak ognisty napisał.
May 1, 200619 yr szmaty mi się podobają, z ładną texturką będzie spoko. ognisty dobrze prawi - zaokrąglij mu bioderka, zresztą nie wiem czy one powinny tak wystawać z tułowia, dziwnie to wygląda.
May 1, 200619 yr Author Dzieny za komenty. Sobie robiłem i starałem się uwzględnić co się dało :] Nogi istotnie troszkę wystają, ale jak to wszytko poskładam do kupy, to je zdeka przesune i może będzie lepiej wyglądało. Jutro może zmapuje....albo się zbrusha naucze :P
May 2, 200619 yr Woznkt -> modelik bardzo fajny :) jednak mam kilka sugesti Nogi sprzydalo by sie jeszcze zaokraglic (o ile zostalo jescze kilka scianek)(tak jak juz o tym wspominano) aha jedna rzecz strasznie mnie uderzyla, a na co niklt wczesniej nie zwrocilowagi. w tym momencie srodek ciezkosci postaci jest tak ustawiony ze padla by na ryj/rogi ;) tak jak na concepcie/referce 1 czesc odnoz powinna byc wysuniete do przodu Wiem ze to jest arazie sam model , i groze spokojnie mozna by bylo wyciagnac na teksturce , niemniej jednak sprzydalo by sie go zrobic bardziej grozniejszym (teraz wyglada dosyc sympatycznie (taka kuzka w laszkach) napewno usunol bym ten brzuszek, wyostrzyl mordke, bardziej pokazal zeby, zruznicowal ksztalt poroza. no i to o czym byla mowa - przesuniecie nog bardziej do srodka) Popracowal bym jeszcze nad okolicami ramion - in front wygladaja troche jak napompowane - referka jest z gola inn, kosciste ramiona i przedramie. Wydluzyl bym znacznie pazury(same) moze innaczej by bylo niz na referce - ale od razu wiadomo by bylo ze nie sluza do grzebania miedzy zebami) generalnie modelik bardzo fajny ale mysle ze mozna z niego jeszcze troche wyciagnac. - ale jesli chcesz pojechac teksturke to niema juz na to czasu. Pozdro i powodzenia. edit - jeszcze jedna rzecz - te przymruzone powieki tez sprawiaja iz jest sympatyczniejszy - pokaz szeroko otwarte oczy.
May 2, 200619 yr Author No to już więcej nie zmieniam, nie ma bata :] 2998 tris Dzięki Barton. Ile się dało powalczyłem z twoimi uwagami. Nie jest jeszcze ideał, ale na wiecej mnie na razie nie stać.
May 5, 200619 yr Author No to tak to na razie wygląda. Nie bede miał już dostępu do kompa dzisiaj więc jeżeli chodzi o terminowe oddanie to ja tyle :P Nie mogę zmęczyć w ogóle tej textury, strasznie ciężko to wszystko zrobić. Na razie futro ze zdjęć, jakie jest każdy widzi. Te dodatkowe włochale na plane'ach też żenująca i pewnie w końcu je wywale. Jak ktoś ma jakieś pomysły jak z tym powalczyć to walcie śmiało, bo na razie to ja nie wiem....
May 5, 200619 yr Hmm, narazie to tak średnio to futro przypomina. Może bardziej w te strone?: http://www.realtimecg.com/template.php?id=Arshlevon.php&n=19 Szmatki możnaby troche przybrudzić.
May 5, 200619 yr co do tej twojej nieszczesnej alphy - najpierw zrob tak- pomaluj cale tak zeby ci texturka pasowala na nogach i na tych fredzlach (zeby plynnie przechodzila) - a poozniej po prostu same koniuszki troche postrzep - tylko bardziej jak wlosy a nie jak jakies scinki materialu :) texturka zapowiada sie calkiem calkiem... futro to niestety bardzo trudny temat... wiem co moowie :D mozesz sobie zrobic pedzle w photoshopie ktore bardzo ulatwia mazanie tego - zrob sobie obrazek np. 24x24 pixle - postaw na nim pare kropoek i poozniej Edit/Define Brush Preset - mozna sobie zrobic pare fajnych pedzli do malowania wlosow/futra/siersci... podor - mam nadzieje ze nawet jak nie dasz dzisiaj rady to kiedys to skonczysz bo ciekawym jest bardzo jak ci wyjdzie :) pzodora
May 5, 200619 yr model i textura tkaniny sa OK. jednak ogromnym minusem jest texturka wlosow :((( (alpha+cala resta wlosow)popraw koniecznie...looknij na to :
May 13, 200619 yr Author Bitwa, bitwa i po bitwie! Dzięki za pomocne linki i porady, posiedziałem nad nim trochę i wydaje mi się że jest fajnie. Pewnie będe sobie do niego jeszcze troche przysiadał, żeby kiedyś był cud malina. Ale na razie mamy tyle :] pozdro
May 13, 200619 yr 1)boski, ale GOŁY! koniecznie dodaj mu jakas menazke\mini torbe\mieczyk, ktore beda pretekstem do poprowadzenia skorzanych paskow przez cale cialo\ ramiona, brzuchol, wiesz...> po prostu koniecznie to zrob :) no i cos podobnego z nogami 2) na uvw, cofnij od krawedzi plane z wlosami , poniewaz koncza sie one w 1 miejscu- kiepawo to wyglada. jest tez drugi sposob > na alphie nierownomiernie pokoloruj CZARNYM pedzelkiem po tych zakonczeniach... wiesz..
May 13, 200619 yr no lepiej jakby nie bylo - ale teraz jest jakis taki poczciwy - z konceptu raczej gdzies to w jakies szatanskie klimaty patrzylo - a teraz u ciebie raczej pluszak jest jakis... pewnie to przez te oczy - duza zrenica powoduje jakies takie maslane spojrzenie... kurt dobrze moowi - i pomimo skonczonej bitwy - dawaj dawaj... pzodora
May 13, 200619 yr fuck, fuck, fuck.... dno że nie skończyłeś... Model na prawdę mi się podoba, miałbyś mój głos :) No ale i tak gratulacje skończonego i bardzo fajnego modelu :)
Create an account or sign in to comment