Napisano 15 Kwiecień 200618 l hej hmm - no coz postac jak kazdy widzi malo oryginalnie ale co tam - chodzil juz za mna jakis czas... - Vampyr - raczej stary juz i troche smutny - nie wiem czy go skoncze i w ogole, ale warto sie pobawic :D nie wiem czy sie nadaje do kategorii 'koszmar' bo raczej super straszny to on raczej nie bedzie :) jak na razie dwa wieczory przestawiania vertow - 600 na razie ich mam :) pozdror i powodzenia wszystkim uczestnikom ps. na razie jade bez konceptu - mam to mniej wiecej poukladane juz w glowie :D
Napisano 15 Kwiecień 200618 l Hmm O_o Wygląda na postać do kreskówki tj. mało stroszny. Jeśli takie były założenia to ok. Pozdr. EDIT: hyhy - no tak - realizmu to tu nie uswiadczysz - poleci jeszcze bardziej w te klimaty :D :D no to ołrajt. Zapowiada się miluśki choć nieco nostalgiczny (a może przepity? ;D krwią oczywiście) Vampir ^^
Napisano 15 Kwiecień 200618 l Autor hyhy - no tak - realizmu to tu nie uswiadczysz - poleci jeszcze bardziej w te klimaty :D
Napisano 15 Kwiecień 200618 l Autor do Hrabiego trzeba miec troche szacunku - a ja na razie za cienki bolek jestem zeby sie za Niego zabierac... ale ten nazwijmy go np. Sir Archibald Grimwood, bedzie w calkiem chyba podobnej konwencji - raczej dystyngowany aczkolwiek extrawagancki... pozora
Napisano 15 Kwiecień 200618 l ojjj bardzo ladnie to wyglada :) eee ja sie nawet nie biore za LP bo za cienki bolek jestem :) a co do pracki zawsze go mozna przerobic na nosferatu :)
Napisano 15 Kwiecień 200618 l no no ładna ta twarzyczka (w kwestii modelowania ofkors), ja bym tak organiki nie wyrzezbil :)
Napisano 24 Kwiecień 200618 l Autor ehh - idzie mi z dupy na maxa - niedosc ze czasu brak to jeszcze sie pogubilem z konceptem - pierw mial byc angielski dzentelmen (ale nie wyszlo) zrobil sie wiec duzy nietoperz (ale kicha jeszcze bardziej) i poozniej kolejno - pol kobieta, 'vampir-egipski-szaman', no i skonczylo sie na pacjencie zakladu dla oblakanych :) idea jest taka ze jest to starszy pan ktorego zamkneli np. w arkham (kto wie ten wie :) za zbytnie zainteresowanie sie mlodymi kobietami (ahhh... ta swieza krew :), ale starszy pan jakos nie byl skory do umierania w swoim czasie i jakos tak sie zlozylo ze karta 'pacjenta' sie zapodziala, dyrekcje sie zmienialy a nasz bohater sobie siedzial - az w koncu siedzial tak dlugo, ze wszyscy o nim zapomnieli. az pewnego dnia pojawil sie problem: zaczely mu rosnac skrzydla (podle co prawda - bo nietoperze :) i co z tym fantem teraz zrobic?? pozooada - poozno juz wiec to chyba sie stad wzielo...
Napisano 24 Kwiecień 200618 l Czego nie zrobisz i tak bardzo ładnie :) Ile poly? Aha - troche nie rozumiem spodni.. Tzn. tej "tekstury" - z przodu wygląda jak pidżama, a z tyłu na tyłku jak brzydko rozłożony checker :P Naprawde ciekaw jestem finishu.. Spróbuj nie skończyć! Pozdro!
Napisano 25 Kwiecień 200618 l Autor to spx ze sie podoba - moze jednak sie zapre i texturke dorobie :D chris - te spodnie to faktycznie pizama - ale zrobiona na 'super-szybko' (checker przeskalowany w pionie) i mapowanie tak z rozpedu polozone wiec na siedzeniu faktycznie sie rozjechalo :) - ale to tylko po to zeby mniej wiecej zobaczyc czy ide w dobra strone i tyle... dzienx chlopaki pozdoroa
Napisano 25 Kwiecień 200618 l Autor troche detalu jeszcze dorobilem - polycount jak widac (jeszcze mam zapas :) - musze dorobic uszy - jak mi zostanie triangli to moze stopy podrasuje (albo mu zeby dorobie - bo na razie to tam nic nie ma...) podrao ps. tak sobie jeszcze przypomnialem - jak liczymy double sided materialsy?? - musze doliczyc flipowane triangle (byloby dwa razy wiecej na skrzydla...)??
Napisano 25 Kwiecień 200618 l fajny ale jesli mialbym sie czepiac to tylko o brzuch - jest taki jakis niekształtny no ale tak jak juz Empeck napisał pewnie nawet Tim Burton by takowym konceptem nie pogardzil(no moze po lekkiej obróbce ;))
Napisano 25 Kwiecień 200618 l ^^ Prawie jak stroszny wampir Prawie jak ten pan http://206.145.80.237/intpageimages/luma/15.jpg ... PS: A tak na poważnie to świetny model, wygląda super komicznie. Jestem bardzo ciekaw finalnego wyniku :D Pozdrawiam
Napisano 25 Kwiecień 200618 l Autor hyhy - pain - ale ten twoj to jakis oszukista - tak za dnia po lesie fruwac - a fe!! - tak czy siak niezle wyglada :D dorobilem uszy - zrobilem unwrapa (peltem i troche recznie) - pewnie jeszcze troche tweakowania uv w trakcie malowania wyjdzie - ale narazie jest tak jak widac :) tim burton to legenda i w sumie to jakbym go spotkal to chyba bym sie rozplakal :D thnx panowie
Napisano 25 Kwiecień 200618 l heh nie zauważyłem wcześniej że te niebiesko białe pasiaki na jego odnózach to checker ... ale to dobry pomysł imo; takie fajne kalesonki przy tej jego poważniej minie mnie rozbrajają :D
Napisano 26 Kwiecień 200618 l Autor hej - jade z texem - wrzucam taki tam pogladowy obrazek - moze kogos to interesuje - pierw obiekt, pozniej plus siata - poozniej z jakimis tam podstawowymi kolorami w jakich bede mazal - jak widac zero cieni (dobrze widac co podmalowac a co nie :) - a jak dojda jakies zewnetrzne cieniowania to wyglada jeszcze lepiej :) pozdora
Napisano 26 Kwiecień 200618 l Podobna metoda teksturowania do tej, którą ja stosuje. Póki co wiesz jak jest, wiec nie bede powtarzał i po raz kolejny słodził. Pozostaje tylko czekać na pierwsze efekty. Pozdro!
Napisano 26 Kwiecień 200618 l Autor ogien ogien... - skrzydla (jeszcze musze dorobic same 'patyki') - i gacie - z gaciami jeszcze musze posiedziec nad polaczeniem z tuowiem - jakas gumka zapodac albo co :) porzdor ps. jeszcze teraz sobie tak patrze - jakos blado mi to wychodzi... musze z tym podzialac :D
Napisano 26 Kwiecień 200618 l Autor hej - wymyslilem mu wlosy :) - jeszcze musze je podrasowac - ale chyba bedzie to cos wlasnie w ten desen pozdza
Napisano 27 Kwiecień 200618 l hmmm no narazie priti ładnie, tylko dawaj no renderki na szarym tle bo cos mam problemy z oczami chyba :> (lub z monitorem)
Napisano 27 Kwiecień 200618 l hihi jaką on ma boską morde z tymi włosami i jeszcze ta piżamka... zakochałem sie :D
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Nie no, teksturke zacząłeś powalająco - szczególnie te skrzydła. Podzielił byś się mapą cobym oblookał jak sobie to wszystko rozłożyłeś i na co dajesz największy "detalowy" nacisk?? ;] Pozdro!
Napisano 2 Maj 200618 l Autor hej dawnom tu nie zagladal :D troche podlubalem w texturce - jeszcze dluuuga droga przede mna - nie wiem czy zdaze... ale pooki co sie nie poddaje :D podzoea
Napisano 2 Maj 200618 l no no coraz fajniej wyglada :) dajesz dajesz jak moge cos powiedziec to tylko tyle ze troche bladosc bije po moich galkach ocznych hehe
Napisano 2 Maj 200618 l Z tym czystym cartoonem mu do twarzy, pracuj dalej nad podkreśleniem formy na teksturce, tylko bardzo uważaj by nie przedziergać (szkoda klimatu), bo fajny jest :).
Napisano 2 Maj 200618 l Dla mnie superos, patrząc na tą postać można już sobie dopowiedzieć całą fabułę gry w której gra główną rolę, tak trzymaj ! :)
Napisano 8 Maj 200618 l Autor jedziemy jedziemy - skrzydla ukonczone (tuz po postowaniu je jeszcze troche poprawilem :D - i w ogole w calosci podlubalem... dzieki temu dodatkowemu tygodniowi moze uda mnie sie to skonczyc... pozdoiroa ps. sory za duze obrazki - ale trzeba sie detalem pochwalic :D hyhy
Napisano 8 Maj 200618 l No no śliczniutkie Obiekcje mam na razie do żeber, ale rozumiem że nad nimi pracujesz :] I połączenie brzucha i spodni, gdyż bardzo się odcina, ale rozumiem że też nad tym pracujesz :] pzdro
Napisano 10 Maj 200618 l Autor dznieks woznkt ehhh chlopaki... nic mi nie pomagacie... maaakaabra.... no ale nic - poprawilem fronty - pobawilem sie z tylami (wiem - musze jeszcze z tym podzialac... :) zrobilem tez gumke w gaciach (tak czy siak wciaz troche z dupy to wyglada - ale mam wrazenie ze i tak lepiej...) z dlonmi tez podzialalem (ale jeszcze wierzch mi zostal...) pozodoroa
Napisano 11 Maj 200618 l Autor grrrr dlonie, uszy, dziurki w nosie :D - troche generalnych poprawek... zostaly jeszcze nogi (w sensie stopy :) pzodoroa z samotnej krucjaty...
Napisano 11 Maj 200618 l plz sprobuj dodac SHARPEN na texturce ( w szopie rzecz jasna )( sharpen lub unsharp mask > moze bedzie duzo lepiej:))
Napisano 12 Maj 200618 l Autor sama texturka jest calkiem ostra (ale tak czy siak sie pobawie) - jest takie 'miekkie' dlatego, ze rendery z maxa sa z filtrem area (zamiast catmull-roma ktorego zazwyczaj uzywam :) pzodoa
Napisano 12 Maj 200618 l Autor no dobra - koniec, final, finisz i kropka... wrzucam co mam - postac ma 3k triangli (dokladnie :D i jedna mapa 1024 (diff + alpha) - nie ma rigu bo juz nie zdaze thnx wszystkim za saport i komenty renderki ktore tu pokazuje to w sumie obiekt + tektura (bez zadnch cieni swiatel i tym podobnych pierdol pozdor ps. zapomnialem dodac, ze owszem zdaje sobie sprawe ze jest tu jeszcze masa bykoow i burakoow ktore mozna by poprawic - ale czas uplynal a ja juz nie mam sily - a pozatym jest piatek wieczoor do cholery :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto