Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej

 

hmm - no coz postac jak kazdy widzi malo oryginalnie ale co tam - chodzil juz za mna jakis czas... - Vampyr - raczej stary juz i troche smutny - nie wiem czy go skoncze i w ogole, ale warto sie pobawic :D

 

nie wiem czy sie nadaje do kategorii 'koszmar' bo raczej super straszny to on raczej nie bedzie :)

 

jak na razie dwa wieczory przestawiania vertow - 600 na razie ich mam :)

 

pozdror i powodzenia wszystkim uczestnikom

 

ps. na razie jade bez konceptu - mam to mniej wiecej poukladane juz w glowie :D

vampyr.jpg

vampyr_w.jpg

  • Odpowiedzi 44
  • Wyświetleń 4,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm O_o Wygląda na postać do kreskówki tj. mało stroszny. Jeśli takie były założenia to ok.

Pozdr.

 

EDIT:

hyhy - no tak - realizmu to tu nie uswiadczysz - poleci jeszcze bardziej w te klimaty :D

 

:D no to ołrajt. Zapowiada się miluśki choć nieco nostalgiczny (a może przepity? ;D krwią oczywiście) Vampir ^^

Napisano
  • Autor

hyhy - no tak - realizmu to tu nie uswiadczysz - poleci jeszcze bardziej w te klimaty :D

Napisano
  • Autor

do Hrabiego trzeba miec troche szacunku - a ja na razie za cienki bolek jestem zeby sie za Niego zabierac...

 

ale ten nazwijmy go np. Sir Archibald Grimwood, bedzie w calkiem chyba podobnej konwencji - raczej dystyngowany aczkolwiek extrawagancki...

 

pozora

Napisano

ojjj bardzo ladnie to wyglada :) eee ja sie nawet nie biore za LP bo za cienki bolek jestem :) a co do pracki zawsze go mozna przerobic na nosferatu :)

Napisano

no no ładna ta twarzyczka (w kwestii modelowania ofkors), ja bym tak organiki nie wyrzezbil :)

Napisano
  • Autor

ehh - idzie mi z dupy na maxa - niedosc ze czasu brak to jeszcze sie pogubilem z konceptem - pierw mial byc angielski dzentelmen (ale nie wyszlo) zrobil sie wiec duzy nietoperz (ale kicha jeszcze bardziej) i poozniej kolejno - pol kobieta, 'vampir-egipski-szaman', no i skonczylo sie na pacjencie zakladu dla oblakanych :)

 

idea jest taka ze jest to starszy pan ktorego zamkneli np. w arkham (kto wie ten wie :) za zbytnie zainteresowanie sie mlodymi kobietami (ahhh... ta swieza krew :), ale starszy pan jakos nie byl skory do umierania w swoim czasie i jakos tak sie zlozylo ze karta 'pacjenta' sie zapodziala, dyrekcje sie zmienialy a nasz bohater sobie siedzial - az w koncu siedzial tak dlugo, ze wszyscy o nim zapomnieli. az pewnego dnia pojawil sie problem: zaczely mu rosnac skrzydla (podle co prawda - bo nietoperze :) i co z tym fantem teraz zrobic??

 

pozooada - poozno juz wiec to chyba sie stad wzielo...

 

vampyr_02.jpg

Napisano

Czego nie zrobisz i tak bardzo ładnie :) Ile poly?

Aha - troche nie rozumiem spodni.. Tzn. tej "tekstury" - z przodu wygląda jak pidżama, a z tyłu na tyłku jak brzydko rozłożony checker :P

Naprawde ciekaw jestem finishu.. Spróbuj nie skończyć!

 

Pozdro!

Napisano
  • Autor

to spx ze sie podoba - moze jednak sie zapre i texturke dorobie :D

 

 

chris - te spodnie to faktycznie pizama - ale zrobiona na 'super-szybko' (checker przeskalowany w pionie) i mapowanie tak z rozpedu polozone wiec na siedzeniu faktycznie sie rozjechalo :) - ale to tylko po to zeby mniej wiecej zobaczyc czy ide w dobra strone i tyle...

 

dzienx chlopaki

 

pozdoroa

Napisano
  • Autor

troche detalu jeszcze dorobilem - polycount jak widac (jeszcze mam zapas :) - musze dorobic uszy - jak mi zostanie triangli to moze stopy podrasuje (albo mu zeby dorobie - bo na razie to tam nic nie ma...)

 

podrao

 

ps. tak sobie jeszcze przypomnialem - jak liczymy double sided materialsy?? - musze doliczyc flipowane triangle (byloby dwa razy wiecej na skrzydla...)??

 

vampyr_03.jpg

vampyr_03_w.jpg

vampyr_04.jpg

Napisano

fajny ale jesli mialbym sie czepiac to tylko o brzuch - jest taki jakis niekształtny

no ale tak jak juz Empeck napisał pewnie nawet Tim Burton by takowym konceptem nie pogardzil(no moze po lekkiej obróbce ;))

Napisano
  • Autor

hyhy - pain - ale ten twoj to jakis oszukista - tak za dnia po lesie fruwac - a fe!! - tak czy siak niezle wyglada :D

 

dorobilem uszy - zrobilem unwrapa (peltem i troche recznie) - pewnie jeszcze troche tweakowania uv w trakcie malowania wyjdzie - ale narazie jest tak jak widac :)

 

tim burton to legenda i w sumie to jakbym go spotkal to chyba bym sie rozplakal :D

 

thnx panowie

 

vampyr_05.jpg

Napisano

heh nie zauważyłem wcześniej że te niebiesko białe pasiaki na jego odnózach to checker ... ale to dobry pomysł imo; takie fajne kalesonki przy tej jego poważniej minie mnie rozbrajają :D

Napisano
  • Autor

hej - jade z texem - wrzucam taki tam pogladowy obrazek - moze kogos to interesuje - pierw obiekt, pozniej plus siata - poozniej z jakimis tam podstawowymi kolorami w jakich bede mazal - jak widac zero cieni (dobrze widac co podmalowac a co nie :) - a jak dojda jakies zewnetrzne cieniowania to wyglada jeszcze lepiej :)

 

pozdora

 

vampyr_06.jpg

Napisano

Podobna metoda teksturowania do tej, którą ja stosuje. Póki co wiesz jak jest, wiec nie bede powtarzał i po raz kolejny słodził.

Pozostaje tylko czekać na pierwsze efekty.

 

Pozdro!

Napisano
  • Autor

ogien ogien... - skrzydla (jeszcze musze dorobic same 'patyki') - i gacie - z gaciami jeszcze musze posiedziec nad polaczeniem z tuowiem - jakas gumka zapodac albo co :)

 

porzdor

 

ps. jeszcze teraz sobie tak patrze - jakos blado mi to wychodzi... musze z tym podzialac :D

 

vampyr_07.jpg

Napisano
  • Autor

hej - wymyslilem mu wlosy :) - jeszcze musze je podrasowac - ale chyba bedzie to cos wlasnie w ten desen

 

pozdza

 

vampyr_08.jpg

Napisano

hmmm no narazie priti ładnie, tylko dawaj no renderki na szarym tle bo cos mam problemy z oczami chyba :> (lub z monitorem)

Napisano

hihi jaką on ma boską morde z tymi włosami i jeszcze ta piżamka... zakochałem sie :D

Napisano

Nie no, teksturke zacząłeś powalająco - szczególnie te skrzydła.

Podzielił byś się mapą cobym oblookał jak sobie to wszystko rozłożyłeś i na co dajesz największy "detalowy" nacisk?? ;]

 

Pozdro!

Napisano
  • Autor

hej

 

dawnom tu nie zagladal :D

 

troche podlubalem w texturce - jeszcze dluuuga droga przede mna - nie wiem czy zdaze... ale pooki co sie nie poddaje :D

 

podzoea

 

vampyr_10.jpg

Napisano

Z tym czystym cartoonem mu do twarzy, pracuj dalej nad podkreśleniem formy na teksturce, tylko bardzo uważaj by nie przedziergać (szkoda klimatu), bo fajny jest :).

Napisano

Dla mnie superos, patrząc na tą postać można już sobie dopowiedzieć całą fabułę gry w której gra główną rolę, tak trzymaj ! :)

Napisano
  • Autor

jedziemy jedziemy - skrzydla ukonczone (tuz po postowaniu je jeszcze troche poprawilem :D - i w ogole w calosci podlubalem...

 

dzieki temu dodatkowemu tygodniowi moze uda mnie sie to skonczyc...

 

pozdoiroa

 

ps. sory za duze obrazki - ale trzeba sie detalem pochwalic :D hyhy

 

vampyr_14.jpg

vampyr_15.jpg

Napisano

No no śliczniutkie

Obiekcje mam na razie do żeber, ale rozumiem że nad nimi pracujesz :]

I połączenie brzucha i spodni, gdyż bardzo się odcina, ale rozumiem że też nad tym pracujesz :]

 

pzdro

Napisano
  • Autor

dznieks woznkt

 

ehhh chlopaki... nic mi nie pomagacie... maaakaabra....

 

no ale nic - poprawilem fronty - pobawilem sie z tylami (wiem - musze jeszcze z tym podzialac... :)

 

zrobilem tez gumke w gaciach (tak czy siak wciaz troche z dupy to wyglada - ale mam wrazenie ze i tak lepiej...)

 

z dlonmi tez podzialalem (ale jeszcze wierzch mi zostal...)

 

pozodoroa

 

vampyr_16.jpg

Napisano
  • Autor

grrrr

 

dlonie, uszy, dziurki w nosie :D - troche generalnych poprawek...

zostaly jeszcze nogi (w sensie stopy :)

 

pzodoroa z samotnej krucjaty...

 

vampyr_17.jpg

Napisano
  • Autor

sama texturka jest calkiem ostra (ale tak czy siak sie pobawie) - jest takie 'miekkie' dlatego, ze rendery z maxa sa z filtrem area (zamiast catmull-roma ktorego zazwyczaj uzywam :)

 

pzodoa

Napisano
  • Autor

no dobra - koniec, final, finisz i kropka...

 

wrzucam co mam - postac ma 3k triangli (dokladnie :D i jedna mapa 1024 (diff + alpha) - nie ma rigu bo juz nie zdaze

 

thnx wszystkim za saport i komenty

 

renderki ktore tu pokazuje to w sumie obiekt + tektura (bez zadnch cieni swiatel i tym podobnych pierdol

 

pozdor

 

ps. zapomnialem dodac, ze owszem zdaje sobie sprawe ze jest tu jeszcze masa bykoow i burakoow ktore mozna by poprawic - ale czas uplynal a ja juz nie mam sily - a pozatym jest piatek wieczoor do cholery :)

 

v_01.jpg

v_02.jpg

v_03.jpg

v_04.jpg

v_tex.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności