Skocz do zawartości

Obcy Inny świat: SpacePort


Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Kreska_
Napisano

dal mi popalic oj dal :). zastosowalem sie do rad i takie cos mi wyszlo, taraz lepiej to wyglada?

prevka_18.jpg

  • Odpowiedzi 108
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wersja z #32 posta najfajniesza, najspojnieszja. poszedles w fajny wektorowy, sterylny styl to sie go trzymaj... po tych "domalowkach to wyglada jak jakis zlepek ni w 5 ni w 9... nastroj gdzies uciekl...nie wiem... trzymalbym sie wersji pierwotnej, jakbys znalaz jakis sposob na stylizacje tych chmurek, zeby pasowalo do ziemi to bylby juz luz... #32 w kazdym badz razie ma klimat, tam wszystko pasuje, natomiast dalej juz zaczelo sie rozbic dziwnie, oczojebnie, cgtalkowo. Na tych domalowkach to niebo przejelo role skupiajacego uwagi, w zasadzie pierwszy plan stal sie dodatkiem... dalbys tam tylko jakies swiatelko zkonkretyzowane, te chmurki zestylizowal, moze jakas powietrza perspektywe, chociaz inna planeta inna fizyka ;) pozdrawiam...

 

edit: teraz dopiero 1 strone zobaczylem ;) bardzo fajne gorki z #18 proponowalbym tylko je zroznocowac bardziej gdzie niegdzie wieksze plaskie powierzchnie i bedzie gites. Mniej ciemnego bo sa daleko. Nie no ja bym sie naprawde trzymal tej podstawy wektorowej. Powodzenia.

Gość _Kreska_
Napisano

dzieki za komentarze.

ehhh, teraz to juz nie wiem co począć, wracać do tej sterylnej czy ciemnej?

mi sie bardziej podoba ta ostatnia ale po poscie Amruna troche zgłupiałem :( doradzcie plissss :)

Napisano

Moim skromnym zdaniem - ta ostatnia jest lepsza, trzeba tylko jak juz Amrun powiedzial, pierwszy plan bardziej zroznicowac bo chumry sa bardziej "ciekawe" - dodac troche wciec, lini laczen, swiatla lub czegos innego - nie wiem co tam innego mozna dodac.

 

Ja tam obstaje za ta ostatnia wersja, wiecej "zycia" w niej.

 

PS: poczekaj na opinie jakis fachowcow :P

Napisano

Ja się podpisuje pod tym co powiedział Amrun.Pierwsze odsłony trzymały klimat,twarde,czyste,wektorowe rzuty.Dalsze propozycje zaczynają opowiadać jakąś historie,a mnie osobiście odciąga to od czystej arhitektonicznej wizji którą proponowałeś na początku.

W każdym razie powodzenia w tej czy innej wizji twojej pracy.

Napisano

ja sie tam nie znam, ale może warto by zobaczyć jak te chmury będą wyglądały przez jakiś ciemny filtr, jak je minimalnie zgasisz to praca dostanie troche przestrzeni... chyba

Gość _Kreska_
Napisano

przygasilem chmury i dodalem ksiezyc, z teksturą marsa :P. dzieki za opinie, Co do prackie to coraz bardziej oddalam sie od "starej" wersji, no nie wiem ale chyba jednak pociagne to co teraz mam. Te wektory powoli zaczynaly mnie meczyc ;)

prevka_23.jpg

Gość _Kreska_
Napisano

lekki apdejt, stateczke odstawilem od slupa, tak jest lepiej sie mi wydaje

prevka_24.jpg

Napisano

Wydaje mi sie ze daleki plan (ta czesc pod statkiem) jakos kiepsko pasuje.

mocno odstaje od reszty sprawia wrazenie jak z innego obrazka,

moze by zrezygnowac z tych urzadzen w tym miejscu ? albo wymyslec coos innnego :]

Gość _Kreska_
Napisano

ortheza: myslisz o całosci dziury z zabudowaniami? czy tylko o tym kawałku który własnie wywalilem?

sammael_at: wlasciwie to chcialem aby widok byl taki jakby patrzyło sie z gory, chyba jednak nie bardzo wyszl :(, no nic, troszke zmienilem mam nadzieje ze jest lepiej.

prevka_25.jpg

Napisano

no mi chodzi o to co jest miedzy blizsza wieza a statkiem.

ja bym co nnego tam dal. bo po prawej stronie ten horyzont jest calkiem OK

 

mysle ze lepiej by tam wygladala jakies proste linie.

Gość _Kreska_
Napisano

mowisz zeby wywalic te 2 kopółki?

prevka_26.jpg

prevka_27.jpg

Napisano

Ale teraz zamiast tych kopułek daj przynajmniej coś mniejszego, bo tak za pusto jest po lewej stronie.

 

Pozdro

Gość _Kreska_
Napisano

no wlasnie nie bylem pewien dlatego wrzucilem 2 obrazek z wymaskowanym miasteczkiem na szybko. do kopulek chyba wróce, tez jakos mi bardziej z nimi pasowalo

Grudzien: dzieki ale poczekaj na apdejty konkurencji, wtedy ja bede mial przesrane :), no ale chyba o to w tym wszystkim chodzi.

Gość _Kreska_
Napisano

co z miasteczkiem jeszcze sie zastanowie w takim razie. a tymczasem zapdejtowane kopułki

prevka_29.jpg

Gość _Kreska_
Napisano

tak lepiej to wyglada? bo ja juz stracilem dystans :(

prevka_30.jpg

Napisano

Poszedłeś z tą pracką w bardzo dobrym kierunku, aż miło na nią popatrzeć, oby tak dalej. Ten dalszy plan jest pusty, i mało sprecyzowany.

Gość _Kreska_
Napisano

no cos tam w tle jeszcze sie dorobi, teraz mam problem z cieniem

nie wiem czy dobrze mysle ale chyba powinien wygladac mniej wiecej tak jak:

prevka_32.jpg

jakby ktos mial jakies sugestie to prosze pisać, bo cienie to dla mnie czarna magia. wdzieczny bede BARDZO za kazda pomoc :)

Napisano

Cien raczej tak jak w twoim oststatnim poście powinien byc. Tylko troszke ciemno sie zrobiło, ja bym jeszcze tam jakieś sztuczne oswietlenie dał.

Napisano

Hmm, bombowe eee nie to za mało powiedziane, ja proszę o tutka z powstania tego obrazka, w jaki sposób powstają takie płynne przejścia - wektorek??

 

Edit. mały: Sorki za głupie pytania bo tak to jest jak się człowiekowi całości nie chce czytać :|

Gość _Kreska_
Napisano

hmmm, jesli chodzi Ci o te ktore wypelniają wieksze łukowate powierzchnie to zwykle gradienty :)

tymczasem maly apdejt, kurde, nie wiem czy znowu nie robi sie za jasno :(??

prevka_36.jpg

Napisano

robi wrazenie... moze inaczej to ujme wgniata w ziemie tak to bedzie bardziej okreslolo to co przed chwila przezylem :)

 

gratulacje detal na swiatowym poziomie jak i sama pracka zreszta tez

Napisano

odkad dodales te czern praca prezentuje sie znakomicie, powodzenia! :)

 

Elmer > a co, 2d jakies gorsze jest? :) ja cenie 2D nawet bardziej od 3D, gdyż nie jest takie sterylne... oczywiscie nowe technologie pomogaja odejsc od sterylnosci no i ludzie coraz lepiej modeluja (ale z 10 lat temu byla tragedia...) ale czesto wole pare mazniec i plam z ktorych np wylania sie zarys postaci niz jakas czysciutka scene

Napisano

No kurde _Kreska_ muszę przyznać że mnie zaskoczyłeś... Na początku, jak zobaczyłem pierwszą wersje, to pomyślałem że praca jest dobra, ale świata nie zawojuje. A teraz jest super. Odwaliłeś kawał dobrej roboty ;)

 

Pozdrawiam

Gość _Kreska_
Napisano

dzieki wielkie za przychylne opinie, niemniej sporo roboty jeszcze, troche podłubalem przy jednej z wierz, screen w pelnej rozdziałce

troche mi sie tam w srodku powiginalo, trzeba bedzie poprawic

prevka_37.jpg

Napisano

dodam tylko ze bardzo podoba mi sie to ze wszystko jest czyste jak łza daje hmmm klimat i uczucie ze to rzeczywiscie nie ludzka cywilizacja :D:D:D

Napisano

SzU - kto mowi ze gorsze ;) ja tylko napisalem ze to po prostu pieknie wyszlo. ja w 2D nic bym nie narysowal... jakos mnie talent nie znalazl... dlatego tylko w maxie cos mi sie udaje "wydlubac" :D

jeszcz raz - szacuneczek :)

Napisano

. . . Sorki za swoje 5 gr, ale wg mnie wygląda to "ZBYT" sterylnie jakby na planecie była próżnia czy cosik ;), a nawet w kosmosie przewalają się różniste śmieci . . .

Gość _Kreska_
Napisano

no czysto jest fakt, przybrudze ale jeszcze nie teraz, no i tylko troszke. Lubie jak jest czysto :)

Napisano

Ja bym zostawił taką czystość jak jest, KLICEK dobrze to ujął ;)

Widać, że to cywilizacja poza ziemska :)

Napisano

co do owej czystości to pamietaj, że takie wielkie powierzchnie rzadko kiedy (nigdy w sensie :)) sa jednolite i idealnie gladkie i mysle, że warto by to uwzględnić bo taki "goły gradient" wygląda mocno sztucznie,

 

a tak poza tym to wypas

powodzenia w dalszym dzierganiu:)

Gość _Kreska_
Napisano

no to moze przybrzudze a moze nie :). co do powierzchni to specjalnie ich nie ruszalem, jakos tak kuszą ta swoją jednolita powierzchnią ale chyba tak zostawie.

tymczasem wstepnie skonczylem wieże, teraz tylko statki poprawic zostalo.

No i zdeydowac sie na kolorystyke.

prevka_40.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności