sith_LORD Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 hmm..pokaże tu parę screenów z naszego (tzn. mojego i pazzi) nowego projektu do filmu przyrodniczego na początek wstępne rendery i jeszce pierwsze próby animacji.... na razie wszystko jest w fazie początkowej..projekt ma zaledwie 4 dni :) http://www.republika.pl/sith_animacje/mamut2.avi
AravaL Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 No bardzo ladnie to wszystko wyglada :) Gratuluje futra, wyszlo bardzo realistycznie ... Czekam na kolejne posty. [yes] Pozdrawiam.
Gość beton Napisano 24 Sierpień 2003 Napisano 24 Sierpień 2003 mamut , nazwa urzywalem takiej kiedys w przedszkolui bthtdc hdsn sxgf huj dupa cycki sciana co sie patczyrz mam ci ocy wydlubac
Loozack Napisano 24 Sierpień 2003 Napisano 24 Sierpień 2003 Sith_LORD, już wiem kto robił mamuta do Ice Age :D:D:D zaje... wygląda, trzymaj się [piwo]
boowa Napisano 24 Sierpień 2003 Napisano 24 Sierpień 2003 Marcin ja już Ci mówiłem - mamut niesamowity ale animacja widać że jeszcze dużo w nią trzeba pracy - szczególnie trąba i noga.... powodzenia bracie [piwo]
Raziel Napisano 25 Sierpień 2003 Napisano 25 Sierpień 2003 tak, jednak ta traba wydaje sie troche kanciasta, szczegolnie na koncu, ale reszta jest super [winko]
Kondor Napisano 25 Sierpień 2003 Napisano 25 Sierpień 2003 Mam wrazenie, ze za ruchy traby odpowiada modyfikator flex (ale moge sie mylic). Moze lepszym rozwiazaniem bylby system kosci poprowadzony przez trabe. Pozdrawiam i zycze wytrwalosci w realizacji projektu:D
DarCon Napisano 5 Wrzesień 2003 Napisano 5 Wrzesień 2003 bardzo ale to bardzo mi się podoba ale kły ma za czyste reszta rewelation :)
sith_LORD Napisano 9 Wrzesień 2003 Autor Napisano 9 Wrzesień 2003 no a teraz coś nowego..tło już jest w pełni 3d
sith_LORD Napisano 9 Wrzesień 2003 Autor Napisano 9 Wrzesień 2003 i jeszcze adres animacji..wszystko robione na scanline...jeszce za wolnoo się rusza, śnieg jest do kitu..i parę rzeczy do zmiany ,ale to tak na razie... http://republika.pl/sith_animacje/mamut_r.avi
sith_LORD Napisano 9 Wrzesień 2003 Autor Napisano 9 Wrzesień 2003 i mały update..poprawiłem śnieg..już nie wygląda jak spadające kamienie...
kubi Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 ten snieg dalej wyglada spoko, ale ten blisko wymaga poprawy, moze zmiejszyć płatki, więcej chaosu w ich ruchu podczas spadania. za to mamut jest niesamowity moge życzyć tylko powodzenia;) w dalszych pracach
sith_LORD Napisano 9 Wrzesień 2003 Autor Napisano 9 Wrzesień 2003 nieg jest już poprawiony..ten z anmki jest już nieaktualny...na najnowszych renderach widać efekty..a jk będę miał czas to zrenderuję obecną wersj dziś w nocy
Loozack Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 współczuję modemowcom zaglądającym na ten topic :D ale warto się pomęczyć :) [piwo]
sith_LORD Napisano 10 Wrzesień 2003 Autor Napisano 10 Wrzesień 2003 no dziękuję chłopcy za zaglądanie tutaj...to dopinguje do pracy.. ok załączam (tak jak obiecałem 6sekund) animacji z poprawionym śniegiem...(horyzont jest jeszcxzr za wysoko, ale to poprawię) ..a i dorobiłem śnieg rozpylany pod nogami.. tu jest link http://republika.pl/sith_animacje/mamut_r2.avi [Edited on 10-9-2003 by sith_LORD]
saygon Napisano 10 Wrzesień 2003 Napisano 10 Wrzesień 2003 ja bym cos jescze pokombinowal z tgnieceniami w sniegu, ale mamut jest genialny.
pazzi Napisano 10 Wrzesień 2003 Napisano 10 Wrzesień 2003 Sith, nie kombinuj, proszę, nic w śniegu.....:) jeden wieczór dla mnie? Nasz mamut jest super, co?
DarCon Napisano 10 Wrzesień 2003 Napisano 10 Wrzesień 2003 se magnifiko ,ślicznie 9na 10 ale kły nadal nie mają żadnych spękań , brudu uszkodzeń o walki terytorialne lub o walki przywódcy stada ,uwielbiam temat prechistoria sam osoboście rzeźbiłem to w bursztynie
DarCon Napisano 10 Wrzesień 2003 Napisano 10 Wrzesień 2003 co do avika ? moje zstrzeżenia to (oczywiście nie musicie ich brac pod uwagę ale....) śnieżek spod nóg mamuta wręcz tryska jak z fontanny według mnie a jest to temat dla mnie ulubiony jeżeli chodzi o prechistorię to śnieg powinien iść prawie jak fala na morzu czyli robić tak zwane bałwany morskie a w tym przypadku śnieżne
Yano Napisano 17 Wrzesień 2003 Napisano 17 Wrzesień 2003 No mi sie to średnio podoba, patrząc na twoje inne prace to na pewno stać Cie na więcej. Ten śnieg faktycznie pryska spod nóg jak fontanna, a ten padające śnieg... hmm... te płatki które przelatują najbliżej kamery wyglądają jakby miały raytrace w kanale Refraction -czyli tworzą załamania i przez to te płatki to bardziej wyglądają jak deszcz, ale to moje osobiste zdanie. Radziłbym cały ten śnieg dodac już w innym programie na etapie postprodukcji, np. w Combustion2. ten mamut porusza się troche za wolno chyba i troche nienaturalnie. Wiem że naturalna animacja ruchu takiego sworzenia jest bardzo trudna więc już nie będe sie czepiał. Jestem przekonany że efekt końcowy bedzie super. Pozdrawiam :)
Gość Połki Napisano 7 Październik 2003 Napisano 7 Październik 2003 Co do mamuta, to wiadomo, że jest ql:D Ale ten wylatujący spod nóg śnieg wygląda jakby szedł przez płytką wodę i tak chlapał. Ale ogólnie animacja wymiata:D Jeszcze trochę i będzie National Geographic:)
BLUKA Napisano 14 Październik 2003 Napisano 14 Październik 2003 Co do sniegu przy nogach to tez sie zgadzam troche za bardzo sie rozbryzguje przy tak wolnych ruchach mamala, poza tym zajefajnie siersc, tlo i snieg wymiataja. pozdr
roball Napisano 15 Październik 2003 Napisano 15 Październik 2003 wszystko fajne ale kly mi sie nie podobaja ;P
-=AjaS=- Napisano 16 Październik 2003 Napisano 16 Październik 2003 Witaj niezły kawał pracy......odwalone Ale jeśłi to ma wyglądać realistycznie to nie wiem czy nie załadnie ta sierść wygląda ( wygląda tak jak by tego mamuta ktoś wyczesał ), Tzrzeba by przeanalizować zachowanie mamutów pewno na sierści miały one poprzyklejane błotko itp.... Ale to wszystko zależy od tego jaki efekt chce się uzyskać..... Ja tam byłem i widziałem he he he Pozdrawiam -=TanatoS=-
Pazur Napisano 18 Październik 2003 Napisano 18 Październik 2003 mamut ok, faktycznie slady w sniegu by pomogly. Animacja mamuta gorzej, dosc mocno widac \"gumowata\" deformacje modelu, zwlaszcza te ruchy w okolicy oczu.
sith_LORD Napisano 19 Październik 2003 Autor Napisano 19 Październik 2003 projrkt się troszkę przeciąga na razie still ..
Falcrum Napisano 19 Październik 2003 Napisano 19 Październik 2003 Śliczny...;p Wystaczy popawić paę drobiazgów i będzie \"Ice Age 2\" ;D Pozdr
Quasimodo Napisano 9 Grudzień 2003 Napisano 9 Grudzień 2003 Nie no super, słowa uznania. Jadnak opinia moja bazuje wyłącznie na obrazkach bo filmików jednak nie mogę ściągnąć. No cóż, mam nadzieję że z downloadem wszystko ulegnie zmianie a co do \"mamuta\" to nie brnie do przodu On i cały projekt. Pozdroofka
sly Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 chętnie poczytałbym czegoś więcej na tematy techniczne... mało dość tutoriali na temat futra... czy animacji śladów a ciekawy jestem jak rozwiązałeś to w Twoim projekcie... model bardzo mi się podoba.... no dobra - zaj...sty... pozdrawiam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się