Shogun 3D Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 Tak naprawdę to z głową, tyle, że pod pachą. Postac ma bys wybitnie mroczna, ale i piekna. zbroja to ma byc arcydzielo płatnerstwa i sztuki galwanerskiej: bogato zdobiona zbroja paradna z XVw, złocona, zielonkawa, mieniąca się niczym pióra kogucie. Płaszcz podbijany czerwienią, pod szyją chusta uwalana krwią... Nie wiem jeszcze, czy głowa będzie w chełmie, czy nie, jeszcze pomyslę, natomiast pewne jest to, ze będzie ona miala koszmarne, czerwone spojrzenie... 1
_michal Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 fajny koncept :) mało czasu Tobie zostało.
ognisty Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 [...] Postac ma bys wybitnie mroczna, ale i piekna. zbroja to ma byc arcydzielo płatnerstwa i sztuki galwanerskiej: bogato zdobiona zbroja paradna z XVw, złocona, zielonkawa, mieniąca się niczym pióra kogucie. Płaszcz podbijany czerwienią, pod szyją chusta uwalana krwią... [...] Panie, tak to tylko panu... w Erz..ekhem dopasują :) no ale koncept fajny :>
Shogun 3D Napisano 23 Kwiecień 2006 Autor Napisano 23 Kwiecień 2006 Ognisty, wierz mi, nie zdobna zbroja decyduje o mroczności, tylko wyraz całości... łącznie z pozą i wyrazem twarzy, lub choćby tylko samego spojrzenia... :) Dla przykladu wampiry, jakkolwiek czesto są wytworne, arystokratyczne, ale przerażają wyrazem twarzy, zimnem, brakiem litości w oczach... jak gady.
Shogun 3D Napisano 5 Maj 2006 Autor Napisano 5 Maj 2006 Ok. Późno, bo późno, ale daję update... Jak sie nie wyrobię, to trudno. Tekstury na razie robocze,takie w 5 minut...
kurt_hectic Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 ON ZYJE. 1) model moglbys podpicowac: rece, dlonie...- http://www.republika.pl/demo1/rycerzyk.rar (concepty) 2) i tak wszystko zalezy od texturki,,,wiesz.
Shogun 3D Napisano 5 Maj 2006 Autor Napisano 5 Maj 2006 Wiem. Ja to dopiero od rana robię, stary, i to ze sporymi przerwami. :) Będzie dopieszczone, nie bój się. :)
Shogun 3D Napisano 18 Czerwiec 2006 Autor Napisano 18 Czerwiec 2006 Ok, Reanimacja wątku. Model jest, teraz robię jego wersję hi poly do normali. Na deser zostanie dynia i topór. :) Hi poly: Detal ramienia:
ledyr Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 a gdzie on ma głowe? :D (zart :)) poszerz go troche w pasie bo to dziwnie wyglada :D poatym nice tylko malo troche jak na normal mape taką to bym zrobil w 5 minut :P dorób jeszcze detali :)
_michal Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 ledyr - to jest lowpoly. Shogun high teraz robi.
ledyr Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 ledyr - to jest lowpoly. Shogun high teraz robi. co ty opowiadasz, wygląda jak hi :D
_michal Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Model jest, teraz robię jego wersję hi poly do normali. ;) co ty opowiadasz, wygląda jak hi :D chyba potrzebujesz nowego kompa ;)
arcade Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 fakt że mógłbyś pokazać siatkę Shogun - szczególnie na rękach widać wyraźnie smootha :) ile ma obecnie poly btw.? Ogólnie progres jest duży, ale cały czas mi coś nie leży - nogi jakoś dziwnie łączą się z tułowiem, w pasie jest za wąski, wygląda trochę jak zabawka albo coś. pozdr.
_michal Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 w sumie ziomuś ma rację, po przyjrzeniu się to faktycznie dziwnie wygląda, sorry ledyr.
Shogun 3D Napisano 18 Czerwiec 2006 Autor Napisano 18 Czerwiec 2006 Ludziska, to jest hi, tylko WIP detale do normali dodam w PS A tu jest model low z teksturkami na lapu capu, zeby zobrazowac koncepcję. EDIT: Oups... tu chyba tez jest smooth... ale nie taki chamski. Zaraz dam siatę. Oto siata:
_michal Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 jakoś zabawkowo wygląda, zwłaszcza ta beczka na klatę.
ledyr Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 sorry ledyr. spox Shogun - myśle, ze zamiast "smoothowac" siatke mółbys postarac sie nadac mu jakis konkretnych kształtow i troszke nad proporcjami tegoż ryczerzyka bym jeszcze posiedzial for example: rece są za krótkie(chyba) za wąski w pasie, ma gróbe rece jak rurki, rozumiem ze ma na sobie pierscieniówke ale jednak jakies ksztalty byly by widoczniejsze :) keeeep smoooking :D pzdr
Shogun 3D Napisano 18 Czerwiec 2006 Autor Napisano 18 Czerwiec 2006 Ledyr, od tego są normale. Patrz: wyzej. Co o proporcji to moim zdaniem sa ok. Znam się na budowie zbroi, wierz mi, sam jedną zrobiłem. No i detale będą, na pewno, wierz mi.
vv3k70r Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 :) kolejny rycerz, kolejny raz tak samo zrobiony; pomysl fajny, bledow-jak nasial; w tej formie w jakiej jest zwyczajnei nei uda CI sie go zanimowac bez wyginania blach :) mozesz zajzec do watku KRUKa o paladynie... ale tak od razu kilak rzeczy: kolczuga w lokciach jest szersza niz wokol lokci (chcesz to pofatyguje sie do sciany i strzele fotke :) inaczej rece sie nie zegna (ludzie jakos tak maja); na wysokosci mostka-szerokosc pancerza wynosi maksymalnie 15cm, inaczej rycerz nie siegnie rekoma do przodu (rece nie obracaja sie w samym barku, to dalej humanoid), proponuje bys wzial kawal tektury i polozyl na wysokosci mostka a pozniej sam objal sie rekoma, tyle ile bedziesz musial jej wyciac da CI pojecie ile tam jerst pancerza, pod pachay on siergac nei moze; krocze ochron zwisajaca kolczuga; uda ochron nabiodrkami; nalokeitniki zrob podobne do nakolannikow; naramiennieniki w tej psotaci nei chronia, musisz je wyprofilowac za bark, albo podzielic na kilka zachodzacych teleskopowo folg, nawet zanimwoac bedzie CI latwiej; kolo ma dziwnie podniesione barki, i dziwnie szerokie :) pamietaj ze on pod tym pancerzem ma jeszcze grube ubranko :) rycerz w srodku nie jest wcale taki duzy; karwasze zrobiles dobrze, ale odejmij troche z bokow (wyciagnales je na za bardzo do kciuka i nadgarstek sie nie zegnie do wymachu; dobrym pomyslem byloby danie mu obojczyka, wtedy odejdzie CI kilka problemow z wymyslaniem plyty tulowiowej i bedzie bardziej XVw; plyte tulowiowa podziel na dwie czesci, zachodzace dolan na gorna a obojczyk jeszcze na gorna, rycerz bedzie mogl sie zginac i schylac; skoro zrobiles osc na klacie, zrob ja tez na nagolennikach; od pasa w dole czesc tulowiowa jest oddzielna od nabiodrkow, nie lacz ich, ciezko to zanimowac i wogole beda z tego same klopoty :) mam kila pozytecznych rad: -jesli nie masz zbroji w domu-idz do muzeum; -jesli nei chce CI sie takiej zdobyc-zrob z tektury i sprawdz jak takie elementy pasuja; -popatrz na szkielet czlowieka i zaznacz sobie zakres ruchow w ktorych musisz zostawic mu wolna rpzestrzen (najlepiej kulami), zrob sobie raz wzor wycinajac kulami jakis tam przypadkowy kawal blachy-zobaczysz ile maksymalnei mozesz pokryc pancerzem sztywnym; -zajzyj na: http://www.mardinus.c2000.pl/oferta/zbroje.php tylko przygladaj sie dokladnie :) zbroja to nei sama stal jesli potrzebujesz referki 3d to: http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/aniol_zbroja_jastrzebia.max to taki pancerz na wzor do tluamczenia na bipie co gdzie sie musi zginac (jest przygotowany na humanoida ze skrzydalmi, ale objasnia co i gdize musi byc odjete; polozenie pancerza na ludziu to nei prosta sprawa zeby on sie pozneij w tym ruszal, robimy to od tysiecy lat i ciagle cos zmieniamy; zycze powodzenia :)
Shogun 3D Napisano 18 Czerwiec 2006 Autor Napisano 18 Czerwiec 2006 Meeen; ja nie robie teraz zbroi do animacji, nie bawie sie w zbroje anatomiczną. poza tym przez bite 7 lat biegalem w róznych zbrojach po turniejach i wierz mi: mam o tym pojecie jak malo kto spoza tej branzy. Dla mnie to też jest ćwiczenie normali, które robię po raz pierwszy. To wzystko. A za rady i tak dziekuje, liczy sie intencja. :)
vv3k70r Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 ;( veto, po co robic ludziki jesli nie maja sie ruszac? miej litosc-on chce zyc :) skoro wiesz jak wyglada pancerz, to czmeu odwaliles takiego wynalzaka? 20 batow i pielgrzymka; animowac, wszystko zanimowac , wszystko ozyje- chochlik
Shogun 3D Napisano 18 Czerwiec 2006 Autor Napisano 18 Czerwiec 2006 hmmm... w sumie może i warto, ale mnie na razie zalezy na tym, zeby pokazac ze umiem nalozyc normale, a potem robic juz komercje dla Afterfall i dopiero po pracy bawić sie w dłubanie dla siebie. ale wówcvzas juz bez pospiechu i z naprawde pelna precyzją. I do animacji, of course. :)
PAINbringer Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Dobrze wykonana zroja powinna wyglądać mniej więcej tak: lub np. tak: Polecam się dobrze przyjżeć. Nie ignoruj komentarzy innych z powodu, że próbują ci powiedziec, iż twoja zbroja nie jest jescze "arcydziełem płatnerstwa i sztuki galwanerskiej". Być może i na co dzień w takich zwykłeś biegać (;D), ale wykonanie jej w trzyde to zupełnie inna bajka. Pozdr.
arcade Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 vv3k70r ma rację... Przy ocenianiu modelu dużą wagę przykłada się do tego jak model będzie się deformował... To właśnie dlatego min. pokazuje się siatki albo modele w jakiejś pozie...
_michal Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 No ale może o czymś nie wiem :) nie wiesz ;).
_michal Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Nie prościej zapytać się u źródła? Ja w sumie z Afterfall nie ma za wiele wspólnego, choć szczerze im kibicuję.
Shogun 3D Napisano 18 Czerwiec 2006 Autor Napisano 18 Czerwiec 2006 Innoxicate już pól roku temu mi zaproponowal pracę.
Przybysz Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Właściwie to nie wiedziałem czy wypada to napisać czy zachować to dla siebie. Ale co mi tam... Pierwszy post, a zwłaszcza słowa "mroczny", "piękny" i "arcydzieło płatnerstwa" rzeczywiście mają sie narazie nijak do tego co pokazałeś. Wygląda raczej na taki cartoonowy, a anatomie i proporcje też ma takie bajkowe. W innym poście zkolei piszesz, że nie ma być zgodna anatomicznie ani do animacji tylko ma pokazać normale (konstrukcja nawet jest mało logiczna). "Piękno" tkwi min. w proporcjach i harmonii, a tego tu niema. Sprawiasz wrażenie bardzo pewnego siebie a na krytyke i rady odpowiadasz, że tak ma być, bo ćwiczysz normale, bo znasz sie na zbrojach (nie widać tego). Moim skromnym zdaniem to bez sensu. Takiego modelu normale nie uratują. Mogłeś je poćwiczyć jakiś maszyneriach rodem z filmów SF. Wydaje mi sie, że jak ktoś coś robi, stara sie robić to dobrze. Jeśli tak robisz w pracy to współczuje pracodawcy. Nie to nie jest żaden atak. Staram sie być obiektywny i szczery tylko może za dużo pisze... Peace i życe powodzenia
Shogun 3D Napisano 18 Czerwiec 2006 Autor Napisano 18 Czerwiec 2006 Powiem tak: kiedy zacżałem to robic kombinowalem z różnymi koncepcjami. obecnie po prostu nie chce wszystkiego przerabiać, bo to zajęloby70% zrobienia od nowa, albo wręcz tyle samo czasu. przy nastepnej postaci bede bral pod uwage wszelkie uwagi, na razie chcę po prostu móc dokończyć TEN model, i nauczyć sie go porządnie teksturować (mam tablecik i chce go do tego wykorzystać, bo jeszcze nie mialem okazji. Nie od razu uraków zbudowano.
max_1989 Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 moje zdanie na temat modelu i tekstur znasz ;) Kompletnie mi sie nie podoba, wszystko chyba wymienili poprzednicy + do poćwiczenia normali i zrobienia teksturek chyba najlepiej było wybrać jakiegoś stworka :).
kurt_hectic Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 max...kurde no. mi tez cos podobnego powiedziales...ze robie ****** rzeczy itd. wiesz, chyba jestes jeszcze mlody i nie wiesz, ze niektorych rzeczy nie wypada mowic...mysle, ze Shogun jako duzy chlopiec sam dojdzie do pevnych wnioskow- nie trzeba po nim jechac lub mowic tego tak jak ty mowisz. zauwaz, ze zjechales go. **** **** i zostawiles go z tym :=. tylko sie koles wkurzyl i nic z tego nie wyniklo, zadnej rady czy cos..... tak mi sie wydaje.
max_1989 Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 ej kurt poprostu wyraziłem swoją opinie. Chyba nie ma sensu słodzić. Może te wszystkie negatywne komentarze zmotywują Shoguna do pracy.
vv3k70r Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 shogun, przemysl czy nei warto rzucic tego w diably i zaczac do nowa, tablecik potestuj malujac wpierw sciany; zrob szkielet, na to naloz pancerz, sprawdz czy sie rusza i nei zgina, czy nei przelatuje przez kosci, pozneij dziury meidzy pancerzem powypelniaj miekkim cialem i kolczuga, a na koneic to wszystko pomaluj :)
ftorek Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 hynol - no chyba wlasnie jezdziec bez glowy jest tu elementem laczacym :) (tylko ten shoguna tropche z innej bajki jakby...) kurt - max powiedzial co powiedzial - nie podoba mu sie i tyle (negatywne komentarze na forum tez sa potrzbne - a ze nie bylo to zbyt konstruktywne to juz inna sprawa - w sumie i tak ciezko byc konstruktywnym w tym momencie skoro bardzo duzo juz zostalo powiedziane - vvek70r - masz respekta :) a bycie duzym chlopcem nie powoduje automatycznego wyciagania pewnych wnioskow - mozna byc i starym i sadzic buraki gdzie popadnie... - a pozatym max tak czy siak byl bardoz delikatny... nic to... shogun dajesz, dajesz a pozatym vektotr ma jeszcze w jednym racje - tablet mozna przetestowac w duzo latwiekszy sposob :) pzoa peace
Shogun 3D Napisano 19 Czerwiec 2006 Autor Napisano 19 Czerwiec 2006 Musze przyznać, ze faktycznie moze warto pobawic sie albo w filmowego Sleepy Hollow, albo po prpostu zrobic rycerza w zbroi nie tknietej rdzą fantazji autora na uzytek wygody i tempa... max... masz prawo do swojej oceny. Nie jest przyjemna, ale prawdziwa. Świat nie musi mi rzucać kwiatów pod nogi przecież.
nielot007 Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 Witam!! mam podobne zdanie co max mi sie tez kompletnie nie podoba :) i troche sie dziwie braku krytki od specow (nie szystkich offcourse) :) pozdro
Hynol Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 hynol - no chyba wlasnie jezdziec bez glowy jest tu elementem laczacym :) (tylko ten shoguna tropche z innej bajki jakby...) Ja wiem że postać z sennej doliny jest najbardziej znana, ale ona również jest jedynie adaptowana z o wiele starszych legend. Prawie w każdym kraju europy funkcjonowała jakaś odmiana bezgłowego rycerza, ducha, zjawy... Wobec tego że zbroja na 18to wieczną nie wygląda, dodanie Sleepy Hollow do nazwy wątku uważam za spory błąd. Oczywiście z pewnym przymrużeniem oka.
Shogun 3D Napisano 19 Czerwiec 2006 Autor Napisano 19 Czerwiec 2006 No, sorki to jest kirys ewidentnie z XVII i przelomu XVII/XVIIIw. Przyjrzyj sie jak wyglądal strój kirasjera. Ale fakt: filmowy jeździec bez glowy wygladal ewidentnie bardziej tak:
Hynol Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 No dobrze ;). Tylko jakoś tak dla mnie strasznie ciężko wygląda Akcja dzieje się w późnej drugiej połowie 18wieku, więc kirys pewnie powinien być z połowy 18 wieku.Ale w sumie może masz racje - poczekam na finalną wersje.
Shogun 3D Napisano 20 Czerwiec 2006 Autor Napisano 20 Czerwiec 2006 Powiem tak: jesli zrobię tego człowieka zgodnie z filmem, to kirysu nie bedzie: koszula, kubrak, spodnie, buty jeździeckie z wyłogami i poszarpany płaszcz targany wiatrem... coś ja ta rzeźba. I sądzę, że taką wersje zrobię, gdyż miała to być przecież figurka LP a nie model do filmowej aimacji.
kurt_hectic Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 a ja powiem tak : nie gadaj tyle tylko wez sie do roboty;P.
Shogun 3D Napisano 20 Czerwiec 2006 Autor Napisano 20 Czerwiec 2006 ok, wezme się do roboty, tylko to teraz potrwa już znaaacznie dlużej bo nowa praca zajmuje mi bite 10h dziennie + po 45 min. z buta w obie strony... jakl się doczolguje do kompa, to nie mam wcale za wiele czasu zanim padnę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się