Napisano 30 Kwiecień 200618 l Autor Model : Nielot Render : Hindus Testowałem asg (szyby) i lakier. Jedno i drugi nie podoba mi się :] ale jeszcze nad tym popracuje. Zero obróbek odnosnie kontrastu, usuwania noisu etc jedyny dodatek to wyostrzenie (pierwszy) i black&white(ostatni) Podziękowania dla nielot'a Scena : 4multilight, render 6godzin. Pozdrawiam.
Napisano 30 Kwiecień 200618 l ej sorki, wceśniej mnie odpychałt bardzo mocno czasy w MAxwell'u, ale jak widze wasze czasy z testó, to moge powiedzieć ze są dość zadowalające, co prawda małe rozdzielczości, no ale jakość wszystkiego 100 procentowo zadowalająca no i jakie łądne efekty... brawo maxwell render !!
Napisano 30 Kwiecień 200618 l SL=14 7h 1 przebieg do coop. Pozmieniałem dalej materiały; trochę. Światło tym razem też.
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Hindus Też mi się nie podoba ani lakier ani szyby, walcz dalej ;) Gordy Materiały jakieś takie nie bardzo ale ogólnie fajne Mam do was pytanko a mianowicie jak zrobić material sss, ddaje do zwyklego materialu sss gdzie sa 2 wartości po 0,5 to niby to ale... jak leci render to niema sss :( wiecie czemu?> Aha, jeszcze jedno, wiecie gdzie mogę znalesc jakieś fajne modele do testów oczywiście za free??
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Odnosnie SSS oficjalna odpowiedz : I personally don't think SSS is working properly... I'll be bringing it up with the team next week, but so far I think people's SSS attempts are only successful because they're attenuation-based, rough transmissives. Hindus no mnie tez sie nie podoba :)
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Kurcze tak patrze na te noisy itp. i stwierdzam ze to dodaje uroku renderkom;]
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Hindus caly czas czekalem na car painta spod maxwella(bo tylko o to mi chodzilo ;) ), a ty tu takie cos mi wystawiasz ;) MI tez sie nie podoba, ale chyba poprawisz?? Aczkolwiek widzialem juz ladny studyjny render (maxwell'owy) autka na ever i nie powiem byl piekny :) No to czekam nadal na ladnego car painta :)
Napisano 30 Kwiecień 200618 l ja najpierw pojmę scanlina może :). Fajnie że się tym zajęliście, chociaż kilku procesorowe kombajniki chyba by się nie przydały .?
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Materiał pochodzi z biblioteczki C:\Program Files\Next Limit\Maxwell\materials database\mxm files\ateam special\jdhill\la_red.mxm
Napisano 30 Kwiecień 200618 l bardziej to wygląda na przezroczystośćniżna sss :( szczególnie ten drugi
Napisano 30 Kwiecień 200618 l SL 14 (3h) Wszytskie materialy to MXM, nie sa na tym renderku rewelacyjne - caly czas nad nimi siedze zeby zczaic o co chodzi :) Oswietelenie 3 emitery Lekka korektka w PS Oswietlenie HDRI SL 12 (40 min) Przy uzyciu HDRI nie moglem kontrlowac MXI za pomoca ML :( Jeden emiter 30 min Flushlight 30 min
Napisano 30 Kwiecień 200618 l oj ładne, ładne :) a powiedzcie mi panowie - bo jakoś w maxwellu nie jestem na bieżąco, z wyjątkiem tego co było w mam newsa, jednym słowem - biernie oglądam poczynania w tym renderze :P I takie pytanko, jest mozliwosc bejkowania map - np lightmap, Ambient occlusion i innych ?
Napisano 30 Kwiecień 200618 l trojkat->ten flash to jakaś opcja maxwella czy poprostu umieściłeś emiter obok kamery?
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Autor nie to nie opcja to poprostu rodzaj ustawiania sceny - świateł itd - zazwyczaj jedno źródło światła :)
Napisano 30 Kwiecień 200618 l heja to ja wrzuce takie tam tesciki niby studio, stareńki model z ZBrusza, materialy : diffuse ,copper na oczy SL9 20 minut athlonx2 3800 1,5G ram powiekszony do 150 metrow szczurek, ptaszki tak dla skali wrzucone (chyba jeszcze za duze sa) i material kiepskawy SL9 37minut pozdro
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Bardzo fajne !! Jak tak patrze na wasze renderki i prędkości to łezka mi sie w oku kręci że mam tak wolnego kompa ze taka scenka by sie u mnei renderowala ze 2 h :( :(
Napisano 30 Kwiecień 200618 l jak jzu mowilem redner piekne a model Klicka niesamoiwty :D Tescik HDR - 10 min - oswietlenie tylko HDR :) Nie samowita sprawa z tym jest mozna wylaczac wlaczac backround, reflection, ustawiac nateznia :D bajer Mam pytanko....co i jak trzeba poustawiać żeby można było z tym backgroundem sie bawić itp...no i gdzie? Jakoś nie moge tego odkryć :(
Napisano 30 Kwiecień 200618 l GramiYoe F10 zakladka Render - MXI/HDR channel. Oczywiscie zeby tego uzywac musisz utworzucprzykladowo jakies MXI. Start/uruchom wpisz cmd potem mxcl -d :)
Napisano 30 Kwiecień 200618 l mam pytnanko do maxwell userow :] powiedzmy robie jakos scene w maxie zapisuje plik mxi i czy jak wrzuce go do studia (maxwellowego) ale na Macu czy bedzie dzialalo hmmm bo wszystko mam oprocz maxwella pod maca :]
Napisano 30 Kwiecień 200618 l GramiYoe F10 zakladka Render - MXI/HDR channel. Oczywiscie zeby tego uzywac musisz utworzucprzykladowo jakies MXI. Start/uruchom wpisz cmd potem mxcl -d :) No tak...Tak robie... w background chanel. I gdzie potem to mozna wylaczac wlaczac....?? Tylko w Maxie przed renderem? Mam na mysli czy to sie da potem robic juz po renderingu jak ze zmiana swiatel ml....? Bo wlasnie ze swiatelkami sie bawie :)
Napisano 1 Maj 200618 l Świetne te testy... Dziś wkońcu dołącze do testerów, jak tylko uda mi sie opanować cooperative rendering :).
Napisano 1 Maj 200618 l Autor Male - w imieniu wszystkich userów z tego wątku - dziękujemy :) w takim razie czekamy 4u :) Świetny ten mxed - test materiałów.
Napisano 1 Maj 200618 l Jako że nie widze żeby ktoś testował pod kątem architektury, to dorzucę swoje... Troche duże ale chciałem sprawdzić ile mi to będzie szło orientacyjnie Rend Testowy ok 7,5h sl 14,59 Światlo Emitter D65 (Intensity 7000 i kolor lekko żółtawy) z Plane'a 30x30... (ale troche zle wyszlo bo chcialem ostre cienie..... zna ktoś może na to przepis?) + Physical Sky (bez skylight) - Da sie rególować natężenie w ml :) A o to mi chodzilo. Troche tekstury cegły oraz szyb nie wyszly, no i te drzewka beee, no ale to testy :) Pozdrawiam Ps. Jak by ktoś wiedział jak to poprawić ogólnie, jakieś złote rady itp. to niech daje znać :)
Napisano 1 Maj 200618 l No pieknie pieknie, a ja dopiero poznaje maxwella od niedawna i mam pytanko dosc....dziwne;] Otoz mam jakas scenke w maxie. Ustawiam sobie w nim texturki swiatla kamere itp. No i renderuje. I teraz pytanie (nie spadnijcie z krzeseł:)) Po co jest studio? Jak robicie renderki to gołą scene (ze swiatlami, bez?) wrzucacie do studia i tam robicie reszte (texturki itp,no bo jest wygodniej?) i renderujecie z poziomu studia (3dviewport -> render) czy po ustawieniu wszystkiego znowu do maxa i tam render?)
Napisano 1 Maj 200618 l Autor ja renderuje z poziomu wiersza polecan (start-uruchom-cmd) po wyłaczeniu softów które by mogły mi obciążac sprzet - zawsze to przyrost mocy - po co mien odpalone studio badz maxa zeby walnac render :) O studiu było juz pisane pare stron wczesniej - nextlimit chciał byc niezależny dlatego jest studio :) ma wiele rzeczy których nie oferuje np 3dsmax :)
Napisano 1 Maj 200618 l Ja mam taką prośbę do Was Czy mogli byście mi ( i innym nowym userom Maxwella ) pomóc w rozszyfrowaniu maxwell material editor'a?? np do czego służy Attenuation distance, Nd, co to jest coating itd. tylko prosze was nie dawajcie po ang ;)
Napisano 1 Maj 200618 l Georgas: http://www.maxwellrender.com/MaxwellUserManual.pdf nie narzekaj ze po ang. tylko wez slownik i troche sie pomecz :).
Napisano 1 Maj 200618 l Czyli generalnie w maxie robimy wszystko, i jesli chcemy cos bardziej wyimaginowanego to walimy do studia tak?;]
Napisano 1 Maj 200618 l Autor nie - to zależy kto co woli :) jeden robi w tym drugi woli w tym - studio daje większa swobode. Odnosnie shaderów to link MF powinien wystarczyc na poczatek.
Napisano 1 Maj 200618 l A ja tak przegladam caly ten wątek i moze jestem slepy, a moze stary, ale naprawde nie wiem przy czym tutaj sie tak podniecac. Obrazki nie sa wcale hiper super, nie bija mega realizmem, maja szum, i prawde mowiac sporo ladniejszych technicznie, wykonanych za pomoca innych rendererow lezy na sieci. Nie wiem naprawde chlopaki czym sie tak jaracie. Moze mi ktos wytlumaczy? Nie chce wbijac kija w mrowisko, poprostu nie rozumiem:)
Napisano 1 Maj 200618 l Obrazki nie sa wcale hiper super, nie bija mega realizmem, maja szum, i prawde mowiac sporo ladniejszych technicznie, wykonanych za pomoca innych rendererow lezy na sieci. Nie wiem naprawde chlopaki czym sie tak jaracie. Moze mi ktos wytlumaczy? Nie chce wbijac kija w mrowisko, poprostu nie rozumiem:) Jak to wczesniej ktos pisal to sa testy, ludziska wymienaja doswiadczenia. Na prawdziwe renderki przyjdzie czas jak skill wiekszy bedzie. Pozdro;]
Napisano 1 Maj 200618 l Autor traitor - daj spokój przecie temat jest jasny - testy :) nikt sie tutaj niczym nie jara - nikt tez nei bedzie wrzucał jako stetu hipe-super pracki - - tak samo jak light contest - nikt sie tam nie jara tylko testuje - to go nie wbijaj :) nikt nie każe Ci tu zaglądac ;) poprostu wymieniamy się doświadczeniami spostrzeżeniami itd - w light contest ktos sie jara vrayem ?
Napisano 1 Maj 200618 l Otwieram scenke w Studiu potem chce do niego importowac scenke i sie chrzani cos, nie ktore elementy tego obiektu sa gdzie indziej niz powinny byc - sprawdzal to juz ktos ;)
Napisano 1 Maj 200618 l Autor Otwieram scenke w Studiu potem chce do niego importowac scenke i sie chrzani cos, nie ktore elementy tego obiektu sa gdzie indziej niz powinny byc - sprawdzal to juz ktos Też tak miałem jak miałem złą skale w maxie ustawioną ale jak wszystko dobrze poustwiałem to przestało mi rozrzucac w studiu obiekty - tak z ciekawości - po co ci studio skoro używasz maxa ? jest pare ułatwien ale to nie powód aby sie przesiadać :)
Napisano 1 Maj 200618 l hindus wiem :) ja sie nigdzie nie przesidam poprostu niekiedy korzystam z tego ;D
Napisano 1 Maj 200618 l Jak uruchomić funkcję multilight. Krok po kroku jeśli można. "CIEMNOŚĆ WIDZĘ" ech :)
Napisano 1 Maj 200618 l Hindus: tak poprostu pytam, bo zdziwilo mnie, gdy wrzucales dokladnie tak jak mowisz, testowe screeny, to publika krzyczy, ze niesamowite i piekne:) Dlatego szukalem co w tym takiego pieknego i niesamowitego:) poprostu. Jestem taki urwany z choinki jezeli chodzi o maxwella dlatego pytalem. No ale dobra nie drąże:)
Napisano 1 Maj 200618 l No krzyczy bo niektorych rzeczy w becie nie bylo;] Pozdrawiam. Edit: No i jak tez sobie prztestowałem clipa, HDRI oraz sunlighta;]
Napisano 1 Maj 200618 l Dzięki za info,to ustawienie w Maxie ,ale czy multilight włączę też z poziomu Maxwell studio? I jak w -M Studio- w widoku 2 D włączyć podziałkę,liczby mm,cm,metry wyswietlają się na siatce ,skalowanie obiektu jest wtedy bardziej precyzyjne,raz mi to odpaliło po wprowadzeniu modelu,może to dane przypisane do modelu ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto