Skocz do zawartości

Maxwell - testy - rendery testowe


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Model : Nielot

Render : Hindus

 

Testowałem asg (szyby) i lakier. Jedno i drugi nie podoba mi się :] ale jeszcze nad tym popracuje. Zero obróbek odnosnie kontrastu, usuwania noisu etc jedyny dodatek to wyostrzenie (pierwszy) i black&white(ostatni)

 

0.jpg

1.jpg

5.jpg

 

Podziękowania dla nielot'a

 

Scena : 4multilight, render 6godzin.

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 979
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ej sorki, wceśniej mnie odpychałt bardzo mocno czasy w MAxwell'u, ale jak widze wasze czasy z testó, to moge powiedzieć ze są dość zadowalające, co prawda małe rozdzielczości, no ale jakość wszystkiego 100 procentowo zadowalająca no i jakie łądne efekty... brawo maxwell render !!

Napisano

Hindus Też mi się nie podoba ani lakier ani szyby, walcz dalej ;)

Gordy Materiały jakieś takie nie bardzo ale ogólnie fajne

 

Mam do was pytanko a mianowicie jak zrobić material sss, ddaje do zwyklego materialu sss gdzie sa 2 wartości po 0,5 to niby to ale... jak leci render to niema sss :( wiecie czemu?>

 

Aha, jeszcze jedno, wiecie gdzie mogę znalesc jakieś fajne modele do testów oczywiście za free??

Napisano

Odnosnie SSS oficjalna odpowiedz : I personally don't think SSS is working properly... I'll be bringing it up with the team next week, but so far I think people's SSS attempts are only successful because they're attenuation-based, rough transmissives.

 

 

Hindus no mnie tez sie nie podoba :)

Napisano

Hindus caly czas czekalem na car painta spod maxwella(bo tylko o to mi chodzilo ;) ), a ty tu takie cos mi wystawiasz ;) MI tez sie nie podoba, ale chyba poprawisz?? Aczkolwiek widzialem juz ladny studyjny render (maxwell'owy) autka na ever i nie powiem byl piekny :) No to czekam nadal na ladnego car painta :)

Napisano

SL 14 (3h) Wszytskie materialy to MXM, nie sa na tym renderku rewelacyjne -

caly czas nad nimi siedze zeby zczaic o co chodzi :)

Oswietelenie 3 emitery

0024tn.jpg

 

Lekka korektka w PS

 

0017zm.jpg

 

Oswietlenie HDRI SL 12 (40 min)

Przy uzyciu HDRI nie moglem kontrlowac MXI za pomoca ML :(

 

0058ka.jpg

 

Jeden emiter 30 min

0064rl.jpg

 

Flushlight 30 min

 

0087za.jpg

Napisano

oj ładne, ładne :)

a powiedzcie mi panowie - bo jakoś w maxwellu nie jestem na bieżąco, z wyjątkiem tego co było w mam newsa, jednym słowem - biernie oglądam poczynania w tym renderze :P

I takie pytanko, jest mozliwosc bejkowania map - np lightmap, Ambient occlusion i innych ?

Napisano

heja

to ja wrzuce takie tam tesciki

niby studio, stareńki model z ZBrusza, materialy : diffuse ,copper na oczy

SL9 20 minut athlonx2 3800 1,5G ram

ratstudio4tj.jpg

powiekszony do 150 metrow szczurek, ptaszki tak dla skali wrzucone (chyba jeszcze za duze sa) i material kiepskawy

SL9 37minut

ratbig40ld.jpg

pozdro

Napisano

Bardzo fajne !!

Jak tak patrze na wasze renderki i prędkości to łezka mi sie w oku kręci że mam tak wolnego kompa ze taka scenka by sie u mnei renderowala ze 2 h :( :(

Napisano
jak jzu mowilem redner piekne a model Klicka niesamoiwty :D

Tescik HDR - 10 min - oswietlenie tylko HDR :)

Nie samowita sprawa z tym jest mozna wylaczac wlaczac backround, reflection, ustawiac nateznia :D bajer

default8kv.jpg

Mam pytanko....co i jak trzeba poustawiać żeby można było z tym backgroundem sie bawić itp...no i gdzie? Jakoś nie moge tego odkryć :(

Napisano

mam pytnanko do maxwell userow :]

powiedzmy robie jakos scene w maxie zapisuje plik mxi i czy jak wrzuce go do studia (maxwellowego) ale na Macu czy bedzie dzialalo hmmm

bo wszystko mam oprocz maxwella pod maca :]

Napisano
GramiYoe F10 zakladka Render - MXI/HDR channel. Oczywiscie zeby tego uzywac musisz utworzucprzykladowo jakies MXI. Start/uruchom wpisz cmd potem mxcl -d :)

 

No tak...Tak robie... w background chanel. I gdzie potem to mozna wylaczac wlaczac....?? Tylko w Maxie przed renderem? Mam na mysli czy to sie da potem robic juz po renderingu jak ze zmiana swiatel ml....? Bo wlasnie ze swiatelkami sie bawie :)

Napisano

Świetne te testy...

 

Dziś wkońcu dołącze do testerów, jak tylko uda mi sie opanować cooperative rendering :).

Napisano

Male - w imieniu wszystkich userów z tego wątku - dziękujemy :) w takim razie czekamy 4u :)

 

Świetny ten mxed - test materiałów.

laptop.jpg

Napisano

Jako że nie widze żeby ktoś testował pod kątem architektury, to dorzucę swoje... Troche duże ale chciałem sprawdzić ile mi to będzie szło orientacyjnie

mieszkanac1qp.th.jpg

mieszkana6ua.th.jpg

 

 

Rend Testowy ok 7,5h sl 14,59 Światlo Emitter D65 (Intensity 7000 i kolor lekko żółtawy) z Plane'a 30x30... (ale troche zle wyszlo bo chcialem ostre cienie..... zna ktoś może na to przepis?) + Physical Sky (bez skylight) - Da sie rególować natężenie w ml :) A o to mi chodzilo. Troche tekstury cegły oraz szyb nie wyszly, no i te drzewka beee, no ale to testy :)

 

Pozdrawiam

 

Ps. Jak by ktoś wiedział jak to poprawić ogólnie, jakieś złote rady itp. to niech daje znać :)

Napisano

No pieknie pieknie, a ja dopiero poznaje maxwella od niedawna i mam pytanko dosc....dziwne;] Otoz mam jakas scenke w maxie. Ustawiam sobie w nim texturki swiatla kamere itp. No i renderuje. I teraz pytanie (nie spadnijcie z krzeseł:)) Po co jest studio? Jak robicie renderki to gołą scene (ze swiatlami, bez?) wrzucacie do studia i tam robicie reszte (texturki itp,no bo jest wygodniej?) i renderujecie z poziomu studia (3dviewport -> render) czy po ustawieniu wszystkiego znowu do maxa i tam render?)

Napisano

ja renderuje z poziomu wiersza polecan (start-uruchom-cmd) po wyłaczeniu softów które by mogły mi obciążac sprzet - zawsze to przyrost mocy - po co mien odpalone studio badz maxa zeby walnac render :)

 

O studiu było juz pisane pare stron wczesniej - nextlimit chciał byc niezależny dlatego jest studio :) ma wiele rzeczy których nie oferuje np 3dsmax :)

Napisano

Ja mam taką prośbę do Was

Czy mogli byście mi ( i innym nowym userom Maxwella ) pomóc w rozszyfrowaniu maxwell material editor'a?? np do czego służy Attenuation distance, Nd, co to jest coating itd.

tylko prosze was nie dawajcie po ang ;)

Napisano

nie - to zależy kto co woli :) jeden robi w tym drugi woli w tym - studio daje większa swobode.

 

Odnosnie shaderów to link MF powinien wystarczyc na poczatek.

Napisano

A ja tak przegladam caly ten wątek i moze jestem slepy, a moze stary, ale naprawde nie wiem przy czym tutaj sie tak podniecac.

Obrazki nie sa wcale hiper super, nie bija mega realizmem, maja szum, i prawde mowiac sporo ladniejszych technicznie, wykonanych za pomoca innych rendererow lezy na sieci. Nie wiem naprawde chlopaki czym sie tak jaracie. Moze mi ktos wytlumaczy? Nie chce wbijac kija w mrowisko, poprostu nie rozumiem:)

Napisano
Obrazki nie sa wcale hiper super, nie bija mega realizmem, maja szum, i prawde mowiac sporo ladniejszych technicznie, wykonanych za pomoca innych rendererow lezy na sieci. Nie wiem naprawde chlopaki czym sie tak jaracie. Moze mi ktos wytlumaczy? Nie chce wbijac kija w mrowisko, poprostu nie rozumiem:)

 

Jak to wczesniej ktos pisal to sa testy, ludziska wymienaja doswiadczenia. Na prawdziwe renderki przyjdzie czas jak skill wiekszy bedzie. Pozdro;]

Napisano

traitor - daj spokój przecie temat jest jasny - testy :) nikt sie tutaj niczym nie jara - nikt tez nei bedzie wrzucał jako stetu hipe-super pracki - - tak samo jak light contest - nikt sie tam nie jara tylko testuje - to go nie wbijaj :) nikt nie każe Ci tu zaglądac ;)

 

poprostu wymieniamy się doświadczeniami spostrzeżeniami itd - w light contest ktos sie jara vrayem ?

Napisano

Otwieram scenke w Studiu potem chce do niego importowac scenke i sie chrzani cos, nie ktore elementy tego obiektu sa gdzie indziej niz powinny byc - sprawdzal to juz ktos ;)

Napisano
Otwieram scenke w Studiu potem chce do niego importowac scenke i sie chrzani cos, nie ktore elementy tego obiektu sa gdzie indziej niz powinny byc - sprawdzal to juz ktos

 

Też tak miałem jak miałem złą skale w maxie ustawioną ale jak wszystko dobrze poustwiałem to przestało mi rozrzucac w studiu obiekty - tak z ciekawości - po co ci studio skoro używasz maxa ? jest pare ułatwien ale to nie powód aby sie przesiadać :)

Napisano

Hindus: tak poprostu pytam, bo zdziwilo mnie, gdy wrzucales dokladnie tak jak mowisz, testowe screeny, to publika krzyczy, ze niesamowite i piekne:) Dlatego szukalem co w tym takiego pieknego i niesamowitego:) poprostu. Jestem taki urwany z choinki jezeli chodzi o maxwella dlatego pytalem.

No ale dobra nie drąże:)

Napisano

No krzyczy bo niektorych rzeczy w becie nie bylo;] Pozdrawiam.

 

Edit: No i jak tez sobie prztestowałem clipa, HDRI oraz sunlighta;]

hdri8tq.jpg

sunlight7jj.jpg

clip5xz.jpg

Napisano

Dzięki za info,to ustawienie w Maxie ,ale czy multilight włączę też z poziomu Maxwell studio? I jak w -M Studio- w widoku 2 D włączyć podziałkę,liczby mm,cm,metry wyswietlają się na siatce ,skalowanie obiektu jest wtedy bardziej precyzyjne,raz mi to odpaliło po wprowadzeniu modelu,może to dane przypisane do modelu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności