kozioo Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Fajny bajer, w sam raz to szybkiej i efektownej prezentacji na przykład modeli dla gameartu:> Miejmy nadzieję, że nie krzaczy zbytnio maxa.
MF Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 Dziwny plugin, jego instalka zajmuje wiecej niz sam max :P... Ale wydaje sie byc ciekawy.
maverick sheep Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 szkoda ze radkow nie obsluguje chyba ze ja czegos nie wiem :/
CzAk1 Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 gdzie na tej stronce są jakieś zdjęcia, screeny co kolwiek bo..znaleźć nie moge:)
w!e8 Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 no radziow nie obsluguje, only nvidia, u mnie tez nie dziala, sciagalem na darmo ;) nastepnym razem bede uwaznie czytal wymogi ;)
javor Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 990 euro za plugin to troche sporo :/ i jeszcze te wysokie wymagania systemowe :(
arcade Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 myślicie że faktycznie to takie przydatne w low - poly? W końcu do prezentacji swojej pracy nie powinno się używać żadnych zaawansowanych ustawień rendera, najwyżej quick render albo zrzut z ekranu... Używanie nawet takiego prerendera to już jednak jakieś przakłamanie... Czy się mylę i hulaj dusza z tym? :P
Knysha Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 A mnie tam link nie chodzi xD. Poza tym mam ATI, wiec niech sie wypchaja z takim bajerem ;]
kozioo Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 ziomuś - tutaj masz efekty dostępne prosto od gpu, więc teoretycznie wszytsko, co widać moze być pokazane w grze. Poza tym można po prostu sprawdzić jak model rzuca cienie - nie jest to plugin niezbędny do funkcjonowania maxa, ale moze się okazac przydatny ;) Mi wczoraj pomógł przy ręcznym rzutowaniu cieni na schody ;)
Loozack Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Czy ktoś miał może taki problem, że w.w. plugin zawieszał Maxa zaraz po odpaleniu i sobie z nim jakoś poradził? :) Mój sprzęcik to: Athlon XP-M 2500+ @ 2200MHz 1gb (2x512) DDR GF 6600GT 128mb (agp) Windows XP Pro Sp2 Najgorsze jest to, że bez względu na wersje Maxa (patrzyłem już pod 7 z SP1 oraz pod 8 z SP 2&3) błąd jest ten sam, Max zawiesza się w momencie pokazania się viewportów... to raczej nie wina sterowników karty graficznej bo sprawdzałem zarówno v84.21 jak i załączone z pluginem :( Gdyby to był zwyczajny plug to bym olał sprawe, ale to jest Chiquita, on zmienia oblicze renderingu, studio samochodowe real time, muszę to mieć, pomocy :D
Master Kiełbaster Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 a przerobiłeś tutek o odpalaniu? Da się w nim załączyć real timowe GI? jak tak to jak? :P
Loozack Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 przerobiłem, tylko że Max się wywala zanim jeszcze tutek jest potrzebny ;)
naeq Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 Fajnie że... ja o tym pierwszy pare dni temu napsiałem na forum a teraz news... i nawet nie napisza.. heh :/
Traitor Napisano 16 Maj 2006 Napisano 16 Maj 2006 Sprawdzilem na Athlon dual core 4200+ GF 7800GT i powiem wam, ze rewelacyjnie to dziala:) W realtime dostajemy Bumpa, Reflection mapy, Cienie (raytrace, a nawet area), odbicia raytrace tez dzialaja. Fajnie, ze ktos wreszcie wzial sie za paczowanie viuporta maxowego:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się