Napisano 9 Maj 200618 l Fajny bajer, w sam raz to szybkiej i efektownej prezentacji na przykład modeli dla gameartu:> Miejmy nadzieję, że nie krzaczy zbytnio maxa.
Napisano 10 Maj 200618 l Dziwny plugin, jego instalka zajmuje wiecej niz sam max :P... Ale wydaje sie byc ciekawy.
Napisano 10 Maj 200618 l gdzie na tej stronce są jakieś zdjęcia, screeny co kolwiek bo..znaleźć nie moge:)
Napisano 10 Maj 200618 l no radziow nie obsluguje, only nvidia, u mnie tez nie dziala, sciagalem na darmo ;) nastepnym razem bede uwaznie czytal wymogi ;)
Napisano 10 Maj 200618 l 990 euro za plugin to troche sporo :/ i jeszcze te wysokie wymagania systemowe :(
Napisano 10 Maj 200618 l myślicie że faktycznie to takie przydatne w low - poly? W końcu do prezentacji swojej pracy nie powinno się używać żadnych zaawansowanych ustawień rendera, najwyżej quick render albo zrzut z ekranu... Używanie nawet takiego prerendera to już jednak jakieś przakłamanie... Czy się mylę i hulaj dusza z tym? :P
Napisano 11 Maj 200618 l A mnie tam link nie chodzi xD. Poza tym mam ATI, wiec niech sie wypchaja z takim bajerem ;]
Napisano 11 Maj 200618 l ziomuś - tutaj masz efekty dostępne prosto od gpu, więc teoretycznie wszytsko, co widać moze być pokazane w grze. Poza tym można po prostu sprawdzić jak model rzuca cienie - nie jest to plugin niezbędny do funkcjonowania maxa, ale moze się okazac przydatny ;) Mi wczoraj pomógł przy ręcznym rzutowaniu cieni na schody ;)
Napisano 12 Maj 200618 l Czy ktoś miał może taki problem, że w.w. plugin zawieszał Maxa zaraz po odpaleniu i sobie z nim jakoś poradził? :) Mój sprzęcik to: Athlon XP-M 2500+ @ 2200MHz 1gb (2x512) DDR GF 6600GT 128mb (agp) Windows XP Pro Sp2 Najgorsze jest to, że bez względu na wersje Maxa (patrzyłem już pod 7 z SP1 oraz pod 8 z SP 2&3) błąd jest ten sam, Max zawiesza się w momencie pokazania się viewportów... to raczej nie wina sterowników karty graficznej bo sprawdzałem zarówno v84.21 jak i załączone z pluginem :( Gdyby to był zwyczajny plug to bym olał sprawe, ale to jest Chiquita, on zmienia oblicze renderingu, studio samochodowe real time, muszę to mieć, pomocy :D
Napisano 12 Maj 200618 l a przerobiłeś tutek o odpalaniu? Da się w nim załączyć real timowe GI? jak tak to jak? :P
Napisano 13 Maj 200618 l Autor Fajnie że... ja o tym pierwszy pare dni temu napsiałem na forum a teraz news... i nawet nie napisza.. heh :/
Napisano 16 Maj 200618 l Sprawdzilem na Athlon dual core 4200+ GF 7800GT i powiem wam, ze rewelacyjnie to dziala:) W realtime dostajemy Bumpa, Reflection mapy, Cienie (raytrace, a nawet area), odbicia raytrace tez dzialaja. Fajnie, ze ktos wreszcie wzial sie za paczowanie viuporta maxowego:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto