rudylew Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 (edytowane) Witam kolejne moje podejscie do zrobienia mojej stancji..:) Pare miesięcy temu robiłem podobny temat ale WIRUS!! Zabił mi scene z zalążkiem modeli i straciłem ochote.. a więc teraz ją odzyskałem. Soft 3dstudiomax7 + Vray 1.46... No to lecimy z tym koksem.. Referki: [nokia 3220 ;( ] Dla chętnych jak to z ułożeniem mebli wygląda! http://lewandowski.ovh.org/rendery/stancja/stancja.mov Narazie postaram się modelować okna drzwi itp. (okno pierwsze od lewej traktowac z przymrużeniem oka) Edytowane 21 Kwiecień 2009 przez rudylew
hkropinski Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 na razie nie ejst zle, choc troche mi sie niepodoba klamka okna, pzodr
rudylew Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 Daje zbliżenie na okno.. i render z gi z rana.. update> teraz widze, coś nie tak z tą klamką.. ale to szczegół.. narazie za bardzo nie ma rzeczy w tej scenie ale cierpliwości :) Edit+ Poprawione okna!
Darmo Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Narazie za wiele nie ma do oceniania ;-) teraz widze, coś nie tak z tą klamką.. ale to szczegół.. Szczegóły są najważniejsze :D Mi się wydaje że ta ławka szkolna to jakaś przymała w stosunku do okien ;) przynajmniej u mnie w liceum są większe Czekamy na apdejty 1
rudylew Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 Dzięki za koment :).. Szczegół poprawiony jak widać.. Ławka jest odzwierciedlona w tolerancji 1-2 mm, taka już jest a parapet jest na wysokości 1 m.. Rzeczywiście mała ta ławeczka :)
hkropinski Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 teraz widze, coś nie tak z tą klamką.. ale to szczegół.. diabeł tkwi w szczególach:D lawka rzeczywiscie troche przymala sie wydaje ale jak tak ma byc no to ok, pozdr
rudylew Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 diabeł tkwi w szczególach:D Szczegóły są najważniejsze :D Oczywiście!! :) |--> Next update:
mkk3a Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 na razie jest dobrze jedynie to spiczaste zakonczenie karnisza mi sie nie podoba
rudylew Napisano 20 Maj 2006 Autor Napisano 20 Maj 2006 Przy nstp. okazji przytępie ten element karnisza... kolejny update.. ma Ktoś komobinacje na teksture oparcia bo nie mam takiej brązowej jak gdyby frota. Materiał coś jak od pudełeczka na pierscionek :) takie białe włoski malutkie ma..
mkk3a Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 cos proporcje mi nie pasują podaj wysokości: blatu, parapetu, gornej krawedzi otworu okiennego i sufitu
rudylew Napisano 20 Maj 2006 Autor Napisano 20 Maj 2006 Blat stołu: 740 [mm] Blat ławki: 700[mm] Parapet: 990 [mm] Górna krawędz otworu okiennego: 2185 [mm] Sufit: 2468 [mm] czyli u góry między otworem a sufitem jest równo 283 [mm] Wszystkie wymiary podane od podłogi. Na moje się zgadza, nie moja wina ze własciciele skopali mieszkanko..cos kiedyś narzekali na architektów :D.. Jak dodam że to jest taka piwnica? to bedzie wytłumaczeniem :)
mkk3a Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 no to zes skopał w maxie, bo pomierzył w PSie (przy założeniu wysokosci sufitu) i wiekszosc sie zgadza, ale blat wychodzi na wys. 60cm :)
rudylew Napisano 20 Maj 2006 Autor Napisano 20 Maj 2006 ławki czy stołu?? zaraz odpale maxa i zobacze
rudylew Napisano 20 Maj 2006 Autor Napisano 20 Maj 2006 Poprawione rzeczywiście miałeś racje.. na podłodze mam boks i był nie tą scianka przyłozony :) czyli równo 100 [mm] w dół go dałem i looz ..jak teraz wygląda? z gi >>
3d_kaczka Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 Hehe powiem, że za czysto tu:D Na zdieciach burdel był konkretny :P A tak serio to dobrze Ci idzie a materiał to nie wiem :/
rudylew Napisano 21 Maj 2006 Autor Napisano 21 Maj 2006 Update.. Szafki... rendery testowe bez gi bo słaby komp... i nie chce mi się czekac.. przy materiałach dam gi.. i plakacik :) dla otuchy wzroku..:) Jaką metodą najlepiej zrobić zasłonkę ?
mkk3a Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 zaslone? zajrzyj do dzialu modeling, tam jest fajny tutek :>
rudylew Napisano 24 Maj 2006 Autor Napisano 24 Maj 2006 Dałem taką firankę jak na razie.. materiał testowy.. jak to widzicie?
piksar Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 powiem tak, wizek nie umiem robić ale jakby był mniejszy szum i mniejszy wzór na wykladzinie PCV na podłodze to prawie real (pomijam fakt że pusto ale pracujesz dalej)
mkk3a Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 hm, firanka to taka troche porazka, juz pomijając fakt, ze nie ma tekstury. moze wyłudź od kogos cyfrowke na jeden dzien i zrob sobie wycieczke po sklepach z firankami :) przede wszystkim jest zbyt gładka. po pomarszczeniu powinna miec około 50% normalnej długości a u Ciebie to pewnie jest z 90%. no i nienaturalnie zawija się za ławką podloga strasznie plaska. przydałby sie jakis bump + efekty w stylu brushed metal drewno też za matowe. również daj mu jakieś takie bajery (szczegolnie w górnej części szafek po lewej stronie powinno sie odbijać okno) jak oswietlales scene? bo wyglada co najmniej dziwnie.
rudylew Napisano 25 Maj 2006 Autor Napisano 25 Maj 2006 Kolejna odsłona firanki.. :) inny materiał i poprawione modelowanie. Co do oświetlenia jest to piwnica i jak na ok. 38 m kwadratowych dwa okna powoduja że jest za ciemno i podczas dnia .zapalone mamy czasami światła. :)
Master Kiełbaster Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 troche sztywna ta zasłona i oświetlenie dzikie... chyab nie doświetlacie się soft boxami?
rudylew Napisano 25 Maj 2006 Autor Napisano 25 Maj 2006 patry jak byś zobaczył wcześniej.. w pierwszym poscie jest referka.. pierwszy obrazek od lewej.. zobacz i porównaj :) !
gumi3 Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 gdzie ty masz taką ładną stancię, zebyśće widzjeli jak muj pokuj wyglonda(w akademiku)
Krystian Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 Do "gumi3": Bo widzisz, autor tej wizki jest studentem, a Ty, jak sądzę portierem... ludzie zmiłujcie się, takiej grafomani to dawno nie widziałem...
rudylew Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 Panowie nie kłucić się..! :D gumi3 Polecam pisać w Word'zie.. i F7, a potem wklejać na forum.. sam czasami tak robie :) i bez wymówek! Update żeby nie było że nic nie robie..ale i tak już za 2 tyg. sesja.. w środe mam test zaliczeniowy pisemny.. więc sami wiecie :(.. dalem dywan i monitor w fazie jeszcze modelingu..ale chodzi mi teraz głównie o oświetlenie.. to wogóle się nadaje ?? ps. gdzieś tekstura dywanu uciekła :/
tpiatek Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 skoro jest tak mocne światło z zewnątrz że widac je na szafie ..to po co je zasłaniać żaluzją i dawać włączone światło w pokoju. Wiem że pisałes że masz tam strasznie ciemno .. i czasem trzeba włączać oświetlenie w dzień .. ale w takim razie zmniejsz natężenie światł zewnętrznego. Pozdrawiam
Ania Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 strasznie ciemno w tej szafie, bałabym się jej. a reszta za jasna (znaczy, zbyt równomiernie jasna), jak jest światło od zewnątrz to zrób je ciut bardziej żółtawe i obszary nierozświetlone przez nie zrób ciemniejsze. lampy bym nie włączałą, ładniej będzie jak będzie światło tylko przez okno. kolory są trochę bure, takie to wszystko szare, jakiś kwiatek wstaw przynajmniej
hkropinski Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 monitor wydaje sie taki troche niewymiarowy, pozatym nie jest zle, pozdr
jakubm Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 jak dla mnie to te okragle nogi od stolu sa za grube.. promien 2,5cm by wystarczyl
rudylew Napisano 25 Listopad 2006 Autor Napisano 25 Listopad 2006 Witam wszystkich jeszcze raz... po raz nie wiem który.. wracam po ponad sześćio miesięcznej przerwie do maxa i do projektu... dzisiaj zainstalowany i odpalony [3dsmax8+Vray].. i kolejne efekty... Update do sceny z mojej stancji.. Byłej stancjii.. jak to bywa.. właściciele nie byli ze mnie zadowoleni.. a bardziej z za głośno granej muzyki.. i imprez. :) :D Ale mam pare forografii i z pamięci bedę odwzorowywał poszczególne elementy i układy.. Tym razem mam nadzieję, że ukończę tą scenę.. trzymajcie kciuki. :)
rudylew Napisano 26 Listopad 2006 Autor Napisano 26 Listopad 2006 Zrobiłem jeszcze głośnik niskotonowy.. :) i lampkę... scena nie posiada tekstur bo wszystkie wywaliło jak reinstalowałem system .. narazie modele bez materiałów.. wszystko po kolei się postaram robić.
JunioR Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 shader monitora chyba powinien byc czarny i cos sie zrąbało przy nogach od krzesla (te ciemne plamy na zgieciach). pozdrawiam!
rudylew Napisano 29 Listopad 2006 Autor Napisano 29 Listopad 2006 JunioR dora poprawie to.. dzięki :) Malutki update do sceny.. klawiatura.. zastanawiam się czy robić na niej symbole bo chyba ich nie będzie widać.. na końcowych renderach, tak myslę
rudylew Napisano 30 Listopad 2006 Autor Napisano 30 Listopad 2006 Update.. Parę fajnych dodatków.. ach.. linijka nie wyszła ponieważ użyłem materiału nie v-ray'owskiego :) poprawie edit,.
rudylew Napisano 12 Grudzień 2006 Autor Napisano 12 Grudzień 2006 Mało ale to mało czasu na siedzenie i rzeźbienie w maxie.. :( nie mam doświadczenia z kaustyką .. No i kolejny post pod postem :(
oczek Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 jedziesz bo robi sie ciekawie...:) Znam skądś ten flakonik:) Hyhy:]
rudylew Napisano 13 Grudzień 2006 Autor Napisano 13 Grudzień 2006 Powoli powoli oczek bo nie mam czasu czekac na te rendery na moim sprzecie 1 ghz :(, przesiadłem sie wczoraj na Intel centrino duo na HP i przyśpieszenie pracy kilkukrotne :) przygoda ze szkłem i mam kolejny render, włączona kaustyka ale coś jej nie dostrzegam, oświetlenie wiem że słabe. Podszkolę sie na tych modelikach trochę i będą one później użyte w scenie. pozdrawiam i zachęcam do postowania.. Czy jednak nie mam żadnych błędów i wszystko jest zaje.iste
oczek Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 no, nie dziwie Ci się u mnie z czasem też marnie.. A co do pc to nie jest tak tragicznie, ja mam też 1ghz:P Coś tam się da zrobić:P A jakie masz ustawienia kaustyki? Może za mała liczba fotonów? 1
rudylew Napisano 2 Styczeń 2007 Autor Napisano 2 Styczeń 2007 Cześć , mam coś takiego.. problem właśnie jest w oświetleniu tej sceny.. co o tym sądzicie bo ja patrze i patrze i nie wiem jak zrobić aby to swiatło naturalnie wyglądało.. prosze o pomoc .. test render
tpiatek Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 sufit jakoś dziwnie jest zrobiony ... że taki ciemny przy ścianie. Jak go zrobiłeś ? 1
rudylew Napisano 2 Styczeń 2007 Autor Napisano 2 Styczeń 2007 cztery światła VrayLight 3 typu plane i jedno dome. i direct wbija się zza okien.... jeden plane wbija z za drzwi i jedno też direct do lampki sufit jest zrobiony z boxa :D
mkk3a Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 o, dawno tu nie zaglądałem :) światełko mi sie nie podoba i w ogole dziwny pomysł na oswietlenie. dome'a wywal, plane'a za drzwiami tez (w koncu mozesz zrobic drzwi zamkniete). lampke bym zgasił, bo w koncu jest dzien, a i tak robisz sloneczną pogode. no i skoro wrzucasz tego directionala (slonce) to zrób tak, aby cos naprawde oswietlał i dawał ładne ciepłe kolory w GI. widok za oknem powinien być stanowczo bardziej przepalony.
rudylew Napisano 3 Styczeń 2007 Autor Napisano 3 Styczeń 2007 cześć mkk3a zasugerowałem się Twoją podpowiedzią, to znaczy zostawiłem tylko 2 swiatła vraylight typu plane w otworach okiennych i directa jest o wiele naturalniejsze światło jednak.. zbyt ciemne. po zwiększeniu wartości multiplier z do 30 powstało coś takiego.. nienaturalne światło od podłogi strony :(.. może ktoś wie jak tego się pozbyć? albo jak mogę doświetlić tą scenę..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się