Napisano 20 Maj 200618 l witam postanowiłem znów coś umieścić na forum i mimo, że to nie jest mój główny projekt, którym teraz się zajmuję... to właśnie jego postanowiłem rzucić na forum na pierwszy ogień proszę o pomoc przy modelingu .. thx pozdrawiam aha to jest moja 'odpowiedź' na wszystkie Gallardo ostatnio umieszczone na forum ;)
Napisano 20 Maj 200618 l hehehe ty sie tak nie rozpraszaj, mamy co robić nie ? Choc ja tez zaczołem kika projektów od czapy i pewnie niebawem beda w wipie ;)
Napisano 22 Maj 200618 l hkropinski -> no jak krzywa jak tak jak piszesz na razie 'rzadka' :) spoko powoli się ją zagęści to nie jest tak, że robię sobie parę modeli na raz, po prostu nie wiedziałem co wybrać i tak to napisałem, że mam kilka projektów tak na serio to wziąłem i jadę z murcielago, może i słaby progress, ale chciałem już na wczesnym etapie wiedzieć gdyby coś mi wychodziło nie tak spoko jeżeli byłoby za mało i niebyło czego komentować zawsze jak uda mi się coś dorobić to rzucę .. pozdrawiam
Napisano 22 Maj 200618 l jedziesz jedziesz Marcin - narazie zapowiada sie całkiem dobry model - tak trzymaj ziom.
Napisano 23 Maj 200618 l A nie lepiej z przodu zrobic tak?? Czerwone cut'nac a zielone wywalic?? Noi narazie jest spoko :) Czekam na wiecej :D POwodzenia
Napisano 28 Maj 200618 l oki bubu .. dzięki cut'nąłem jak wcześniej - wolny progress, ale taki już jestem thx
Napisano 29 Maj 200618 l no właśnie bo mam nowego vraya i jeszcze nie obczaiłem go Lol:Dto stary sie rozni bardziej od tego nowego?:)...
Napisano 29 Maj 200618 l Nie lepiej probne rendery renderować w scanline, a dopiero końcowy render w vray?? Nie byłoby takich problemów...
Napisano 29 Maj 200618 l touch -> przejżałeś mnie ;] ale jakieś specjalnie SUPER to nie są też jest kilka błędów
Napisano 29 Maj 200618 l ...spokojnie, sam robiłem ten model, ale nie wytrwałem, bo generalnie nie lubię robić całych tutków... nie wiedzieć czemu, zawsze muszę po swojemu;] Tylko nie rozumiem, dlaczego nie napisałeś nic, że to z tutoriala robisz(?) Ale co tam, powodzenia!! Najgorsze przed Tobą;)
Napisano 30 Maj 200618 l też nie polegam całkowicie na tutku, bo wiele rzeczy jest powierzchownie omówionych, ale jadę jak tylko czas pozwala (wczoraj miałem mały kłopot bo mi się coś w siatce poprzestawiało - tak więc małe opóźnienie z powodu rozpoczęcia od nowa)
Napisano 30 Maj 200618 l ojojojojoj, na przednim zderzaku, koło przedniego światła i z boku auta (nie wiem jak to się nazywa, ale to jest tam pod drzwiami tylko, że drzwi nie ma :)) za dużo trójkątów. Ale ogólnie modelik fajny :)
Napisano 30 Maj 200618 l Witam!! patry co ty sie tych trojatow czepiasz wytykaj bledy a nie trojkaty ;) marcin krzywo oj krzywo i to strasznie krzywo :) pokaz go bez siatki :) pozdro
Napisano 30 Maj 200618 l kurcze nielot, nie wiem dlaczego uważasz nadkola za krzywe?? inne zaznaczone miejsca zgadzam się choć nie wiem jak sobie poradzić bo to te pieprzone chamfery koło dziur dobra .. enywej załączam bez siatki modelik oraz renderek
Napisano 31 Maj 200618 l Witam!! marcin jesli chodzi o nadkole to jest krzywe i to widac nawet z tego ujecia a jak pokazesz widok z boku to sam zobacysz ;) jesli chodzi o twoje bledy to powiem ze sie niedziwie bo nie jest latwo to zrobic jedynym sposobem (jaki znam) jest zageszczenie siatki ale umiejetnie aby nie bylo fald(nierownosci) a zeby znikly bledy tym ze zajmie to troche czesu bo jest z tym toche roboty choc nie wiem moze nie ma :) w simie ten "bug" kolo swiatla ten co dales render (ostatni) to wystarczy dac jednego edga(moze dwa) na cala dlugoscpoziomo(nie wiem czy wiesz o co mi chodzi) lekko poustwiac (podciagnac do gory) i bug zniknie , jesli chodzi o to miejsce ktore zaznaczyles to jest to wina nierownej siatrki(chodzi o gorna czesc zaznaczenia) choc w dolnej czesci (czyli cale zaznaczenie ) tez jest krzywo (wina siatki) po prawo na zdjeciu ktorym zaznaczyles "bleda" (czyli na boku ) widac wybrzuszenie polecam poprawic ;P sorki ze marudze jak cos to sluze pomoca :D choc nie wiem czy bede umial pomoc :) pozdro
Napisano 31 Maj 200618 l oki na ostatnim renderze poprawiłem bok 'paszczy' nie wiem czy wiesz o czym piszę, ale widać więc powinieneś zauważyć :D a co do rogu reflektora próbowałem tam ruchać edgami ale w sumie to się ten kancik tylko nasilał co do kontaktu to ja sie z tobą próbuję, pewno wiesz na gg edit ... oki dodałem te krawędzie co na czerwono trochę poprzesuwałem i jak?? a tak z MS
Napisano 31 Maj 200618 l Witam!! "bok paszczy" jeszcze troszeczke krzywy ale widac poprawe :D jesli chodzi o te edges co jest na czerwono (ktorego dodales) widac ogromna roznice oczywiscie na + :) ja bym jeszcze sie zaja tymi edgami ktore sa obosiebie tzw baaardziej bym je oddali od siebie :)bo widac jak sie tam robi ostrzej :) no ale jak tak dalej pojdzie to bedzie swietny model choc tak jest bardzofajny model :) a jesli chodzi o gg to zadko wpadam na gg :D pozdro
Napisano 31 Maj 200618 l aha bo paszcza się spaściła przy dodaniu tych krawędzi dzięki że zauważyłeś bo zapomniałem wyprostować te obok siebie oczywiście oddaliłem ale screena rzuciłem zanim zrobiłem MS i zauważyłem zagęszczenie dobra pokazuję jeszcze to nadkole z pytaniem czy mam się zająć tymi co na zielono żeby równo do planów były wierzchołki?? czy może sobie zrobić wielokąt o ilości boków takiej jak w moim nadkolu i równać do jego wierzchołków?? :> jeżeli nie gg to jak... tu na wątku???
Napisano 31 Maj 200618 l Witam!! :) moze byc w tym watku(nie gg :) ) a jesli chodzi o nadkole to ja robie tak np., tworzysz line (albo circle) w krztalcie nadkola ale (jak line) to smooth i robisz aby bylo ladnie okragle a jak circle to z duza iloscia segmentow(??) wlaczasz ms'a na twoim modelu i przesuwasz vertexy az bedzie idealnie rowno :) i tak chodzi o te zaznaczone miejsca :D :) pozdro
Napisano 31 Maj 200618 l Ja robie na oko ;) Staram sie miec rowne odleglosci pomiedzy edge? Jak mi nie idzie to robie cylinder z taka samo iloscia face co nadkole i do nich przesowam. Problemem jest przeciecie karoserii przy zderzaku w takich miejscach to juz na czuja robie :)
Napisano 31 Maj 200618 l bubu z alym szacunkiem ofcourse ale twoja metoda jest zla(tak mi sie wydaje) mianowicie nie zawsze (wogole??) edgesy sa rowno rozmieszczone a prawdemowiac zawsze sa nie rowno tzw sa miejsca gdzie potrzeba wiecej edgesow w innych mniej itp. :) i taka metoda by tylko robila wiecej klopotow :) a jesli chodzi o szpare to tez nie jest trudno zrobic aby bylo ladne przescie wystarczy dodac edgesy po obu stronach rowka (blisko ale nie za bardzo) przesowac i wychodzi oi dealnie moze zrobi videotutka(takiego mini choc nie wiem czy jest sens wkoncu to proste rzeczy :) ) pozdro
Napisano 31 Maj 200618 l nielot calkiem mozliwe :) Jakos tam se radze ;) A co do tutka to poprosilbym :D
Napisano 31 Maj 200618 l Witam!! bubu wiem (widac po modelach) ze sobie radzisz ja nie mowie tak jak bym sie znal i byl mistrzem(bo wiem ze nie jestem) tylko mowie jak mi sie zdaje ze jest lepiej (wygodniej??) ja poprostu chce pomoc :D ps. tutek(video) mini za jakies 8min sie pojawi na forum :)
Napisano 12 Czerwiec 200618 l dobra później wieczorem a może to noc już będzie ;) koło północy rzucę więcej a na razie to co zrobiłem od ostatniego razu (niewiele) aha oto nadkole .. tak oto ono wygląda
Napisano 13 Czerwiec 200618 l co do modelu to jest sporo nierownosci, i troche uproszczen, ale chcialbym cie przestrzec przed jednym bledem. mianowicie w blueprintach jest straszny blad - boczny wlot. w prawdzimwym murcielago jest znacznie agresywniejsz, ostrzejszy i "ciagnacy" bardziej do tylu, najlepiej poogladaj fotki, to sam zobaczysz ;)
Napisano 20 Czerwiec 200618 l kolejny jakiś updejt a konkretnie coś tam w detalach .. ale głównie chamferowanie (frezowanie) tylnego pasa
Napisano 20 Czerwiec 200618 l Witam!! jak juz mowilem bardzo fajnie :) a jesli chodzi o nadkole (przednie) to wydaje mi sie ze gora jest za plaska (tego na dkola) :) pozdro
Napisano 20 Czerwiec 200618 l lamborghini są fajne, ten nie stanowi wyjątku. powiem tylko że mi się podoba i to bardzo, bo na samochodach się nie znam zbyt wiele.
Napisano 20 Czerwiec 200618 l nielocie popatrzę podłubię jeszcze to nadkole hkropiński - jeżeli prosisz o wskazywanie błędów, to sam też to czyń ;) dla patra siateczka
Napisano 20 Czerwiec 200618 l prosilbym o troszke cierpliwosci bo teraz niezbyt mam czas ale na pewno do 21 dam zdjecie z pokazanymi bledami;) pozdr
Napisano 20 Czerwiec 200618 l a ja powiem że sprawdź jeszcze przed rzuceniem bo ja tam teraz poprawiam to co sam znajdę :)
Napisano 20 Czerwiec 200618 l co nieco tylko poprawione wiem że muszę rowek od tylnego spojlera wyżłobić przesunąłem jego dolną część i wyprostowałem przy wylotach powietrza jak zaznaczyłeś
Napisano 20 Czerwiec 200618 l gedeon no już nie przesadzaj to co ja robię to same proste rzeczy ja jestem cienki... ;)
Napisano 20 Czerwiec 200618 l marcin my lubimy skromnych ludzi ale no bez przesady bardzo fajnie ci to wychodzi :) widac ze cienki nie jestes :)
Napisano 20 Czerwiec 200618 l Nie żebym był jakiś stary, ale pamiętam jak Marcin zaczynał... Popraw małe krzywizny które sam powinieneś już widzieć i jedziesz dalej
Napisano 21 Czerwiec 200618 l bardzo fajny model! żrób wersję lp640 :> ja też zrobiłem murca i zaparaszam do komentowania w dziale game arts :)
Napisano 21 Czerwiec 200618 l gripi - chyba aż tak bardzo do tyłu to ten wlot nie ciągnie i jeszcze coś miłego
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto