Gość marcin_mocny Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 witam postanowiłem znów coś umieścić na forum i mimo, że to nie jest mój główny projekt, którym teraz się zajmuję... to właśnie jego postanowiłem rzucić na forum na pierwszy ogień proszę o pomoc przy modelingu .. thx pozdrawiam aha to jest moja 'odpowiedź' na wszystkie Gallardo ostatnio umieszczone na forum ;)
damusTo Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 hehehe ty sie tak nie rozpraszaj, mamy co robić nie ? Choc ja tez zaczołem kika projektów od czapy i pewnie niebawem beda w wipie ;)
hkropinski Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 krzywa siatka, powinienes troche zagęścić ją, pozdr
Gość marcin_mocny Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 hkropinski -> no jak krzywa jak tak jak piszesz na razie 'rzadka' :) spoko powoli się ją zagęści to nie jest tak, że robię sobie parę modeli na raz, po prostu nie wiedziałem co wybrać i tak to napisałem, że mam kilka projektów tak na serio to wziąłem i jadę z murcielago, może i słaby progress, ale chciałem już na wczesnym etapie wiedzieć gdyby coś mi wychodziło nie tak spoko jeżeli byłoby za mało i niebyło czego komentować zawsze jak uda mi się coś dorobić to rzucę .. pozdrawiam
Hindus Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 jedziesz jedziesz Marcin - narazie zapowiada sie całkiem dobry model - tak trzymaj ziom.
Bubu Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 A nie lepiej z przodu zrobic tak?? Czerwone cut'nac a zielone wywalic?? Noi narazie jest spoko :) Czekam na wiecej :D POwodzenia
Gość marcin_mocny Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 oki bubu .. dzięki cut'nąłem jak wcześniej - wolny progress, ale taki już jestem thx
hkropinski Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 slaby render, nie widzac przez to glownych krawedzi, pozdr
Gość marcin_mocny Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 no właśnie bo mam nowego vraya i jeszcze nie obczaiłem go
Elgatoloco Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 no właśnie bo mam nowego vraya i jeszcze nie obczaiłem go Lol:Dto stary sie rozni bardziej od tego nowego?:)...
Gość marcin_mocny Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 ma trochę inaczej w ustawieniach, nie wiem co jest, że mi tak przepala
patry Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 Nie lepiej probne rendery renderować w scanline, a dopiero końcowy render w vray?? Nie byłoby takich problemów...
Touch Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 ...prawda, że http://poisoncg.com ma fajne tutki...;]
Gość marcin_mocny Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 touch -> przejżałeś mnie ;] ale jakieś specjalnie SUPER to nie są też jest kilka błędów
Touch Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 ...spokojnie, sam robiłem ten model, ale nie wytrwałem, bo generalnie nie lubię robić całych tutków... nie wiedzieć czemu, zawsze muszę po swojemu;] Tylko nie rozumiem, dlaczego nie napisałeś nic, że to z tutoriala robisz(?) Ale co tam, powodzenia!! Najgorsze przed Tobą;)
Gość marcin_mocny Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 też nie polegam całkowicie na tutku, bo wiele rzeczy jest powierzchownie omówionych, ale jadę jak tylko czas pozwala (wczoraj miałem mały kłopot bo mi się coś w siatce poprzestawiało - tak więc małe opóźnienie z powodu rozpoczęcia od nowa)
patry Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 ojojojojoj, na przednim zderzaku, koło przedniego światła i z boku auta (nie wiem jak to się nazywa, ale to jest tam pod drzwiami tylko, że drzwi nie ma :)) za dużo trójkątów. Ale ogólnie modelik fajny :)
Lukasz_D Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 No Marcin przesiadłes sie z Fiata na taka maszyne :) ... ładny model
nielot007 Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Witam!! patry co ty sie tych trojatow czepiasz wytykaj bledy a nie trojkaty ;) marcin krzywo oj krzywo i to strasznie krzywo :) pokaz go bez siatki :) pozdro
Gość marcin_mocny Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 kurcze nielot, nie wiem dlaczego uważasz nadkola za krzywe?? inne zaznaczone miejsca zgadzam się choć nie wiem jak sobie poradzić bo to te pieprzone chamfery koło dziur dobra .. enywej załączam bez siatki modelik oraz renderek
nielot007 Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Witam!! marcin jesli chodzi o nadkole to jest krzywe i to widac nawet z tego ujecia a jak pokazesz widok z boku to sam zobacysz ;) jesli chodzi o twoje bledy to powiem ze sie niedziwie bo nie jest latwo to zrobic jedynym sposobem (jaki znam) jest zageszczenie siatki ale umiejetnie aby nie bylo fald(nierownosci) a zeby znikly bledy tym ze zajmie to troche czesu bo jest z tym toche roboty choc nie wiem moze nie ma :) w simie ten "bug" kolo swiatla ten co dales render (ostatni) to wystarczy dac jednego edga(moze dwa) na cala dlugoscpoziomo(nie wiem czy wiesz o co mi chodzi) lekko poustwiac (podciagnac do gory) i bug zniknie , jesli chodzi o to miejsce ktore zaznaczyles to jest to wina nierownej siatrki(chodzi o gorna czesc zaznaczenia) choc w dolnej czesci (czyli cale zaznaczenie ) tez jest krzywo (wina siatki) po prawo na zdjeciu ktorym zaznaczyles "bleda" (czyli na boku ) widac wybrzuszenie polecam poprawic ;P sorki ze marudze jak cos to sluze pomoca :D choc nie wiem czy bede umial pomoc :) pozdro
Gość marcin_mocny Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 oki na ostatnim renderze poprawiłem bok 'paszczy' nie wiem czy wiesz o czym piszę, ale widać więc powinieneś zauważyć :D a co do rogu reflektora próbowałem tam ruchać edgami ale w sumie to się ten kancik tylko nasilał co do kontaktu to ja sie z tobą próbuję, pewno wiesz na gg edit ... oki dodałem te krawędzie co na czerwono trochę poprzesuwałem i jak?? a tak z MS
nielot007 Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Witam!! "bok paszczy" jeszcze troszeczke krzywy ale widac poprawe :D jesli chodzi o te edges co jest na czerwono (ktorego dodales) widac ogromna roznice oczywiscie na + :) ja bym jeszcze sie zaja tymi edgami ktore sa obosiebie tzw baaardziej bym je oddali od siebie :)bo widac jak sie tam robi ostrzej :) no ale jak tak dalej pojdzie to bedzie swietny model choc tak jest bardzofajny model :) a jesli chodzi o gg to zadko wpadam na gg :D pozdro
Gość marcin_mocny Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 aha bo paszcza się spaściła przy dodaniu tych krawędzi dzięki że zauważyłeś bo zapomniałem wyprostować te obok siebie oczywiście oddaliłem ale screena rzuciłem zanim zrobiłem MS i zauważyłem zagęszczenie dobra pokazuję jeszcze to nadkole z pytaniem czy mam się zająć tymi co na zielono żeby równo do planów były wierzchołki?? czy może sobie zrobić wielokąt o ilości boków takiej jak w moim nadkolu i równać do jego wierzchołków?? :> jeżeli nie gg to jak... tu na wątku???
nielot007 Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Witam!! :) moze byc w tym watku(nie gg :) ) a jesli chodzi o nadkole to ja robie tak np., tworzysz line (albo circle) w krztalcie nadkola ale (jak line) to smooth i robisz aby bylo ladnie okragle a jak circle to z duza iloscia segmentow(??) wlaczasz ms'a na twoim modelu i przesuwasz vertexy az bedzie idealnie rowno :) i tak chodzi o te zaznaczone miejsca :D :) pozdro
Bubu Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Ja robie na oko ;) Staram sie miec rowne odleglosci pomiedzy edge? Jak mi nie idzie to robie cylinder z taka samo iloscia face co nadkole i do nich przesowam. Problemem jest przeciecie karoserii przy zderzaku w takich miejscach to juz na czuja robie :)
hkropinski Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 a ja robie tak ja blueprint każe a i tak wszystkim jest zle:D:D pozdr
nielot007 Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 bubu z alym szacunkiem ofcourse ale twoja metoda jest zla(tak mi sie wydaje) mianowicie nie zawsze (wogole??) edgesy sa rowno rozmieszczone a prawdemowiac zawsze sa nie rowno tzw sa miejsca gdzie potrzeba wiecej edgesow w innych mniej itp. :) i taka metoda by tylko robila wiecej klopotow :) a jesli chodzi o szpare to tez nie jest trudno zrobic aby bylo ladne przescie wystarczy dodac edgesy po obu stronach rowka (blisko ale nie za bardzo) przesowac i wychodzi oi dealnie moze zrobi videotutka(takiego mini choc nie wiem czy jest sens wkoncu to proste rzeczy :) ) pozdro
Bubu Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 nielot calkiem mozliwe :) Jakos tam se radze ;) A co do tutka to poprosilbym :D
hkropinski Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 ja tez, mayby mi tez by sie przydał...:D:D pozdr
nielot007 Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Witam!! bubu wiem (widac po modelach) ze sobie radzisz ja nie mowie tak jak bym sie znal i byl mistrzem(bo wiem ze nie jestem) tylko mowie jak mi sie zdaje ze jest lepiej (wygodniej??) ja poprostu chce pomoc :D ps. tutek(video) mini za jakies 8min sie pojawi na forum :)
Gość marcin_mocny Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 dobra później wieczorem a może to noc już będzie ;) koło północy rzucę więcej a na razie to co zrobiłem od ostatniego razu (niewiele) aha oto nadkole .. tak oto ono wygląda
GRiPi Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 co do modelu to jest sporo nierownosci, i troche uproszczen, ale chcialbym cie przestrzec przed jednym bledem. mianowicie w blueprintach jest straszny blad - boczny wlot. w prawdzimwym murcielago jest znacznie agresywniejsz, ostrzejszy i "ciagnacy" bardziej do tylu, najlepiej poogladaj fotki, to sam zobaczysz ;)
Gość marcin_mocny Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 kolejny jakiś updejt a konkretnie coś tam w detalach .. ale głównie chamferowanie (frezowanie) tylnego pasa
nielot007 Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 Witam!! jak juz mowilem bardzo fajnie :) a jesli chodzi o nadkole (przednie) to wydaje mi sie ze gora jest za plaska (tego na dkola) :) pozdro
maczuga Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 lamborghini są fajne, ten nie stanowi wyjątku. powiem tylko że mi się podoba i to bardzo, bo na samochodach się nie znam zbyt wiele.
Gość marcin_mocny Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 nielocie popatrzę podłubię jeszcze to nadkole hkropiński - jeżeli prosisz o wskazywanie błędów, to sam też to czyń ;) dla patra siateczka
hkropinski Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 prosilbym o troszke cierpliwosci bo teraz niezbyt mam czas ale na pewno do 21 dam zdjecie z pokazanymi bledami;) pozdr
Gość marcin_mocny Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 a ja powiem że sprawdź jeszcze przed rzuceniem bo ja tam teraz poprawiam to co sam znajdę :)
Gość marcin_mocny Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 co nieco tylko poprawione wiem że muszę rowek od tylnego spojlera wyżłobić przesunąłem jego dolną część i wyprostowałem przy wylotach powietrza jak zaznaczyłeś
Gedeon Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 Kurczę. Chciałbym umiec zrobić chociaż tyle, co ty:D
Gość marcin_mocny Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 gedeon no już nie przesadzaj to co ja robię to same proste rzeczy ja jestem cienki... ;)
nielot007 Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 marcin my lubimy skromnych ludzi ale no bez przesady bardzo fajnie ci to wychodzi :) widac ze cienki nie jestes :)
Ardeni Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 Nie żebym był jakiś stary, ale pamiętam jak Marcin zaczynał... Popraw małe krzywizny które sam powinieneś już widzieć i jedziesz dalej
Stachu Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 bardzo fajny model! żrób wersję lp640 :> ja też zrobiłem murca i zaparaszam do komentowania w dziale game arts :)
Gość marcin_mocny Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 gripi - chyba aż tak bardzo do tyłu to ten wlot nie ciągnie i jeszcze coś miłego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się