Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

z uwagi, ze limit wynosi 8k, zrobie scene totalnie na next geny. kazdy obiekt bedzie mial 3x uv > dla textury, light mapy i dirt mapy.

brawo ! wreszcie lightmapy.

powodzenia

Napisano

hi,

chcialem wam pokazac dlaczego miedzy innymi uwazam, ze normalki sa .

zwykly bump (difuse wwalony w slot bumpa:P)(hehe juz widze jak sie glowicie gdzie taki model umieszcze w kiblu:P)

ren4ls.jpg

Napisano

hehe, moze i sie domyslasz ale to bedzie co innego :P

edit:

namalowalem texturke:

untitled17hf1.th.jpg

ale oczywiscie musialem cos******** i jak ja sie wzoca na tak duza sciane to detale maja wielkosc glowy playera ;(...wyglada to z bliska... srednio ....jak z tego wybrnac?!

widok z daleka:

clipboard02aaa1uh.jpg

aha jeszcze jedno,,,nie pytajcie czy to kibel...

Napisano

Czy to kibel??:P Sorki .. musialem :D

 

Dobra. Rozbij ta texture na 2. Jedna z tym metalowym bordowym u dolu a druga z tymi zygami (nic innego mi nie przychodzi na mysl podczas jedzenia) stilluje kilka razy w gore i kilka na boki aby ladnie sie zeszla na modelu. Ale Pamietaj aby zrobic podzial sciany, daj jeden segment cienki przy ziemi i na ID daj te bordowa texte a na reszte inny ID i daj te .... druga:] Powinno byc ok.

Napisano

Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać. Co do mojego osobistego odczucia na temat teksturowania dużych obiektów, to proponuje zrobić jakieś 2 teksturki "zapętlone" 512x512 i dać odpowiednie id poligonom i przypisać :), jakość będzie o wiele lepsze zarówno z bliska jak i pozostanie niezmieniona z daleka.

Napisano

za dzwiami...

HEY, jak sie robi dirt mapy? ...zrobilem normalna texturke, kanal 1, uvw edytor z kanalem 1. potem zrobilem dirt z alpha na kanale 2 dodalem uvw edutor z kanalem 2 i **** :\.... nic sie "nie mixuje", nie dziala....dlatego kij z tym, bede wszystko malowal, dirty tez...

ps. do kiedy jest termin?

Napisano

no niech mi ktos powie jak te dirt mapy zrobic...

na screenie ponizej cos takiego chyba wlasnie jest, poniewaz brod widocznie nieregolarnie sie rozklada na kafelkach, co wiecej, w rogach pokoju jest go wiecej> czyli nie moze byc narysowany,. czyli uzyli dirt mapy...

silenthill21b5kn.jpg

Napisano
z tego co pamietam (mialem kiedys tekstóry z SH2) to nie ma zadnych dirt map wszystko jest malowane na teksturce

 

tez mi sie tak wydaje

co do samej scenki : do roboty leniu jeden :P

...to bylem ja szewczyk dratewka.

Gość Marioza
Napisano

te textury w silecie są malwoane w calosci, czasami na dany element przypda ich dosc duzo, równeiz je ogladalem tazke wiem o czym mówię

Napisano
za dzwiami...

HEY, jak sie robi dirt mapy? ...zrobilem normalna texturke, kanal 1, uvw edytor z kanalem 1. potem zrobilem dirt z alpha na kanale 2 dodalem uvw edutor z kanalem 2 i **** :\.... nic sie "nie mixuje", nie dziala....dlatego kij z tym, bede wszystko malowal, dirty tez...

ps. do kiedy jest termin?

 

eeeeee... Ale o co chodzi? Dirtmapa w MAXie czy w Directowym materiale? W maxie w podglądzie nie wyświetlisz. W directX musisz mieć shader który pozwala na mixowanie materiałów. Jako że brud jest zazwyczaj ciemny, niezłym rozwiązaniem jest dodanie go do lightmapy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności