kurt_hectic Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 hi, moje inspiracje: http://www.tfa-group.com/annekibel1.htm http://www.psxzone.opalnet.pl/Podstrony/Silent_Hill/sh2_data/screen22.gif http://www.bezdomna.swinoujscie.com/zdjecia/kibel.jpg http://www.pixfreex.com/deg/tatry/0002_madzia_i_zajcew/016.jpg http://mongolia.pn.com.pl/44.jpg http://www.teoria.pl/martin/odesseia/photos/toilet.jpg http://www.smiesznelinki.za.pl/images/zdjecia/32.jpg http://www.pttkmrowka.republika.pl/Galeria/Galeria2000/Przemkow/Bunkry/Kibel_b.jpg http://www.lonet.gdynia.pl/wyrypiarze/kibel.jpg z uwagi, ze limit wynosi 8k, zrobie scene totalnie na next geny. kazdy obiekt bedzie mial 3x uv > dla textury, light mapy i dirt mapy.
w!e8 Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 z uwagi, ze limit wynosi 8k, zrobie scene totalnie na next geny. kazdy obiekt bedzie mial 3x uv > dla textury, light mapy i dirt mapy. brawo ! wreszcie lightmapy. powodzenia
kurt_hectic Napisano 24 Maj 2006 Autor Napisano 24 Maj 2006 hi, chcialem wam pokazac dlaczego miedzy innymi uwazam, ze normalki sa . zwykly bump (difuse wwalony w slot bumpa:P)(hehe juz widze jak sie glowicie gdzie taki model umieszcze w kiblu:P)
ledyr Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Kurt, mogłes odrazu pokazac z alphą i domyslam sie do czego to bedzie bo sam bede robił podobnie :D
kurt_hectic Napisano 24 Maj 2006 Autor Napisano 24 Maj 2006 hehe, moze i sie domyslasz ale to bedzie co innego :P edit: namalowalem texturke: ale oczywiscie musialem cos******** i jak ja sie wzoca na tak duza sciane to detale maja wielkosc glowy playera ;(...wyglada to z bliska... srednio ....jak z tego wybrnac?! widok z daleka: aha jeszcze jedno,,,nie pytajcie czy to kibel...
Por@szek Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Czy to kibel??:P Sorki .. musialem :D Dobra. Rozbij ta texture na 2. Jedna z tym metalowym bordowym u dolu a druga z tymi zygami (nic innego mi nie przychodzi na mysl podczas jedzenia) stilluje kilka razy w gore i kilka na boki aby ladnie sie zeszla na modelu. Ale Pamietaj aby zrobic podzial sciany, daj jeden segment cienki przy ziemi i na ID daj te bordowa texte a na reszte inny ID i daj te .... druga:] Powinno byc ok.
JunioR Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 piekna textura, oczywiscie czekam na wiecej :] pozdr.
max_1989 Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać. Co do mojego osobistego odczucia na temat teksturowania dużych obiektów, to proponuje zrobić jakieś 2 teksturki "zapętlone" 512x512 i dać odpowiednie id poligonom i przypisać :), jakość będzie o wiele lepsze zarówno z bliska jak i pozostanie niezmieniona z daleka.
Shalivan Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 aha jeszcze jedno,,,nie pytajcie czy to kibel... nie pytam czy to kibel tylko gdzie on będzie ?
kurt_hectic Napisano 26 Maj 2006 Autor Napisano 26 Maj 2006 za dzwiami... HEY, jak sie robi dirt mapy? ...zrobilem normalna texturke, kanal 1, uvw edytor z kanalem 1. potem zrobilem dirt z alpha na kanale 2 dodalem uvw edutor z kanalem 2 i **** :\.... nic sie "nie mixuje", nie dziala....dlatego kij z tym, bede wszystko malowal, dirty tez... ps. do kiedy jest termin?
kurt_hectic Napisano 27 Maj 2006 Autor Napisano 27 Maj 2006 no niech mi ktos powie jak te dirt mapy zrobic... na screenie ponizej cos takiego chyba wlasnie jest, poniewaz brod widocznie nieregolarnie sie rozklada na kafelkach, co wiecej, w rogach pokoju jest go wiecej> czyli nie moze byc narysowany,. czyli uzyli dirt mapy...
ledyr Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 z tego co pamietam (mialem kiedys tekstóry z SH2) to nie ma zadnych dirt map wszystko jest malowane na teksturce
Matys Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 z tego co pamietam (mialem kiedys tekstóry z SH2) to nie ma zadnych dirt map wszystko jest malowane na teksturce tez mi sie tak wydaje co do samej scenki : do roboty leniu jeden :P ...to bylem ja szewczyk dratewka.
kurt_hectic Napisano 27 Maj 2006 Autor Napisano 27 Maj 2006 edit: przyznam sie szczeze,z e robilem ten kibel ok 2h...ale chyba bylo warto
Koniu_PL Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Nom przyznaję Ci... Kibelek jest wporzo :) Właśnie ja z tatusiem moim zamontowaliśmy nowy u mnie w domu :D:D:D Pozdro ;)
max_1989 Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Kibelek gites :) Ale za szybki to nie jesteś :P Czekam na dalszy progress :)
Gość Marioza Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 te textury w silecie są malwoane w calosci, czasami na dany element przypda ich dosc duzo, równeiz je ogladalem tazke wiem o czym mówię
Hynol Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 za dzwiami... HEY, jak sie robi dirt mapy? ...zrobilem normalna texturke, kanal 1, uvw edytor z kanalem 1. potem zrobilem dirt z alpha na kanale 2 dodalem uvw edutor z kanalem 2 i **** :\.... nic sie "nie mixuje", nie dziala....dlatego kij z tym, bede wszystko malowal, dirty tez... ps. do kiedy jest termin? eeeeee... Ale o co chodzi? Dirtmapa w MAXie czy w Directowym materiale? W maxie w podglądzie nie wyświetlisz. W directX musisz mieć shader który pozwala na mixowanie materiałów. Jako że brud jest zazwyczaj ciemny, niezłym rozwiązaniem jest dodanie go do lightmapy.
kurt_hectic Napisano 29 Maj 2006 Autor Napisano 29 Maj 2006 uhhh to byl ciezki dzien ale "owocny!" co prawda namalowalem tylko 1 texturke ale za to obczailem jak sie maluje metale,,, nie to, zebym nie wiedzial ale teraz zaliczylem level up ;) ~(\/\/|P)~ http://img193.imageshack.us/img193/2227/clipboard02abd5si.jpg
Por@szek Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 To rozumiem ze noramli tutaj nie bedziesz robil. Anyway jezeli to twoja texture to jestem pod wrazeniem.
Christian Noir Stein Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 By uzyskać tamten nieregularnie rozłożony dirt na teksturach - trans_decale. Jedna teksturka 512x512 spokojnie powinna na pare pasków wystarczyć.
Christian Noir Stein Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 Czytam regularnie - rzadziej jednak teraz pisuję.
PAINbringer Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 Dobrze wiedzieć że odwiedza nas chociaż :D Pozdrawiam
bartonfink Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 jakis update moze ? jestem ciekaw jak to sie potoczy dalej bo pierwsze screeny domnienie przemawiaja. ! teksturka jakas znajoma ;P
kurt_hectic Napisano 18 Czerwiec 2006 Autor Napisano 18 Czerwiec 2006 update...taki bezsensowny troche, bo w sumie samego kibla wogole nie ruszylem :\. http://img127.imageshack.us/img127/4599/fg59uk.jpg http://img54.imageshack.us/img54/5397/fg14vp.jpg http://img127.imageshack.us/img127/8809/fg47kv.jpg http://img66.imageshack.us/img66/923/fg20il.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się