Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 4,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  kurt_hectic napisał:

z uwagi, ze limit wynosi 8k, zrobie scene totalnie na next geny. kazdy obiekt bedzie mial 3x uv > dla textury, light mapy i dirt mapy.

brawo ! wreszcie lightmapy.

powodzenia

Napisano
  • Autor

hi,

chcialem wam pokazac dlaczego miedzy innymi uwazam, ze normalki sa .

zwykly bump (difuse wwalony w slot bumpa:P)(hehe juz widze jak sie glowicie gdzie taki model umieszcze w kiblu:P)

ren4ls.jpg

Napisano

Kurt, mogłes odrazu pokazac z alphą i domyslam sie do czego to bedzie bo sam bede robił podobnie :D

Napisano
  • Autor

hehe, moze i sie domyslasz ale to bedzie co innego :P

edit:

namalowalem texturke:

untitled17hf1.th.jpg

ale oczywiscie musialem cos******** i jak ja sie wzoca na tak duza sciane to detale maja wielkosc glowy playera ;(...wyglada to z bliska... srednio ....jak z tego wybrnac?!

widok z daleka:

clipboard02aaa1uh.jpg

aha jeszcze jedno,,,nie pytajcie czy to kibel...

Napisano

Czy to kibel??:P Sorki .. musialem :D

 

Dobra. Rozbij ta texture na 2. Jedna z tym metalowym bordowym u dolu a druga z tymi zygami (nic innego mi nie przychodzi na mysl podczas jedzenia) stilluje kilka razy w gore i kilka na boki aby ladnie sie zeszla na modelu. Ale Pamietaj aby zrobic podzial sciany, daj jeden segment cienki przy ziemi i na ID daj te bordowa texte a na reszte inny ID i daj te .... druga:] Powinno byc ok.

Napisano

Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać. Co do mojego osobistego odczucia na temat teksturowania dużych obiektów, to proponuje zrobić jakieś 2 teksturki "zapętlone" 512x512 i dać odpowiednie id poligonom i przypisać :), jakość będzie o wiele lepsze zarówno z bliska jak i pozostanie niezmieniona z daleka.

Napisano
  kurt_hectic napisał:

aha jeszcze jedno,,,nie pytajcie czy to kibel...

 

nie pytam czy to kibel tylko gdzie on będzie ?

Napisano
  • Autor

za dzwiami...

HEY, jak sie robi dirt mapy? ...zrobilem normalna texturke, kanal 1, uvw edytor z kanalem 1. potem zrobilem dirt z alpha na kanale 2 dodalem uvw edutor z kanalem 2 i **** :\.... nic sie "nie mixuje", nie dziala....dlatego kij z tym, bede wszystko malowal, dirty tez...

ps. do kiedy jest termin?

Napisano
  • Autor

no niech mi ktos powie jak te dirt mapy zrobic...

na screenie ponizej cos takiego chyba wlasnie jest, poniewaz brod widocznie nieregolarnie sie rozklada na kafelkach, co wiecej, w rogach pokoju jest go wiecej> czyli nie moze byc narysowany,. czyli uzyli dirt mapy...

silenthill21b5kn.jpg

Napisano

z tego co pamietam (mialem kiedys tekstóry z SH2) to nie ma zadnych dirt map wszystko jest malowane na teksturce

Napisano
  ledyr napisał:
z tego co pamietam (mialem kiedys tekstóry z SH2) to nie ma zadnych dirt map wszystko jest malowane na teksturce

 

tez mi sie tak wydaje

co do samej scenki : do roboty leniu jeden :P

...to bylem ja szewczyk dratewka.

Napisano

Nom przyznaję Ci... Kibelek jest wporzo :) Właśnie ja z tatusiem moim zamontowaliśmy nowy u mnie w domu :D:D:D Pozdro ;)

Napisano

te textury w silecie są malwoane w calosci, czasami na dany element przypda ich dosc duzo, równeiz je ogladalem tazke wiem o czym mówię

Napisano
  kurt_hectic napisał:
za dzwiami...

HEY, jak sie robi dirt mapy? ...zrobilem normalna texturke, kanal 1, uvw edytor z kanalem 1. potem zrobilem dirt z alpha na kanale 2 dodalem uvw edutor z kanalem 2 i **** :\.... nic sie "nie mixuje", nie dziala....dlatego kij z tym, bede wszystko malowal, dirty tez...

ps. do kiedy jest termin?

 

eeeeee... Ale o co chodzi? Dirtmapa w MAXie czy w Directowym materiale? W maxie w podglądzie nie wyświetlisz. W directX musisz mieć shader który pozwala na mixowanie materiałów. Jako że brud jest zazwyczaj ciemny, niezłym rozwiązaniem jest dodanie go do lightmapy.

Napisano

To rozumiem ze noramli tutaj nie bedziesz robil. Anyway jezeli to twoja texture to jestem pod wrazeniem.

Napisano

jakis update moze ? jestem ciekaw jak to sie potoczy dalej bo pierwsze screeny domnienie przemawiaja.

 

! teksturka jakas znajoma ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności