Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No to zakladam nowy wątek:]

Postać do gierki SHELL-PIT online

Ilość poligonów to: 894

teksturka 1024x1024

Wiem ze ilość poligonow jest może za mala ale, wole te poligony przeznaczyć na otoczenie.

ok to narazie tyle, wracam do teksturek i modelowania

  • Odpowiedzi 52
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej - dorzucilbys jej troche triangli tak czy siak (na glowie szczegolnie) - i mam wrazenie ze ma za mala glowe.... albo moze inaczej - duze cialo (taka troche przy kosci ta panienka :)

 

pozdro - i cieszymy sie z powrotu :D

Napisano

Mozesz przyblizyc gawiedzi swoje techniki malowania texturek ? :D

 

Modelik jest ql , no qrcze czekam na ta texturke przyloz sie ;)

Napisano

On sie nie musi przykladac, nawet jak sie nie bedzie staral to swietna wyjdzie:] A ftorek masz cos do lasek ktore maja wiecej niz zebra??:P

Jeszcze sie polozysz na taka i Ci sie zlamie, tzn ona sie zlamie nie tobie sie zlamie :D EOT

 

Mniodek sie zapowiada ale to juz pisalem :D

Napisano

A ja powiem tak małe jest piekne? A wiec i piękne jest czyste a i proste zarazem :) Muszę przyznać nie sztuka nawalić poli ale sztuką jest dobrze zbudować model przy jak najmniejszej ilości kchanych poli tobie sie to sukcesywnie udaje :) pozdrawiam :)

Napisano

Jeśli chodzi o malowanie tekstury to metoda jest bardzo prosta:

1. Malujemy w czerni i bieli podklad zaczynając od duzych pędzli z przeźroczystością okolo 20 im bardziej zagęszczamy detale tym mniejszy pędzel

2. nakladamy na to warstwę z overlayem i malujemy kolorki.

Ot i tyle.

Co do glowy to wiem ze na górze kanciasta jak cholera, ale na to przyjdą wlosy lub czapka więc nie wnikam.

Co do proporcji to nigdy nikt nie jest do końca pewny czy są ok czy nie:]

Ja na podklad wrzucilem laseczkę referencyjną i powinno być ok :]

Skończylem kolorować glowę oto efekt

Pozdrawiam,

SODA

Napisano

Komentarze jakbyś był legendą jakąś czy coś.

Ja jestem tu od niedawna i rozliczam z tego co widze więc będe się starał być obiektywny. Narazie żadna rewelacja. Textura twarzy wygląda jak wklejona ze zdjęcia pewnej osoby publicznej. ;)

Jakie przeznaczenie modele o takim polycouncie? Jakiś GameBoy czy komórka? Do tego textura 1024x1024 przy niecałym 1k poly, hmm...

Napisano

Drogi Przybyszu, widze że strasznie denerwuje Cię ta ilość poligonów:]

Gra nie bedzie na komórke ani GameBoya, tylko bedzie to mmorpg. Myśle że przy takich grach jak najmniejsza ilość poligonów ma jakieś uzasadnienie. Gram sobie troszke w mmorpgi i wiem jak strasznie denerwują lagggggggii, niestety prepustowość sieci jest ograniczona.

CO do texturki.... 1024x1024 jest texturką wyjściową i po skończeniu będzie zmniejszana.

Co do legendy:].... tak szczerze to wole Twoją krytykę i empecka.

Zrobilem kilka postaci które mogą się podobać to może dlatego. śam nie uważam się za jakąś "gwiazdę" i myślę że, moje modele są do ****.

Empec robilem Rig i nie jest tak strasznie przy zginaniu:]

Ok wracam do modelowania

Napisano
Zreszta tak szczerze mowiac rzadko widzilem gry MMORPG w ktorych ktos by sie schylal albo zginal :]

 

W MMO nie gram, nie jestem targetem, więc się nie wypowiadam. Mówię co widzę na siatce.

 

Skoro nie jest strasznie to ok, ja i tak bym tego loopa dał bo lubię czystą siatkę ;)

Napisano

Hyhy, tylko sie tak zastanawiałem czy gry z takimi limitami jeszcze sie robi w tych czasach. Teraz to nawet MMORPG ładnie wyglądają, ale skoro priorytetem jest grywalność nawet na słabym sprzęcie to ok. Wszystko jasne. Dzięki za rozwianie wątpliwości. ;)

Ktoś, kiedyś, gdzieś napisał: "Każda krytyka jest cenniejsza od ślepego poklasku..."

Napisano
śam nie uważam się za jakąś "gwiazdę" i myślę że, moje modele są do dupy.

 

buahaha nawet w skromnosci sa pewne granice, wyznaczone przez zdrowy rozsadek. a nie sadze zebys mial kompleksy :)

 

twarz jest w porzadku, i tak bedzie malutka w grze wiec moze byc nawet pameli anderson, czapka bardzo dziwnie i sztywno wyglada, ale jak postac to i czapka male beda.

Napisano

siemasz soda :) modelik jak zawsze przepiekny :) reaktywujesz shell-pita? :) podalbys stronke, co ludzie mogliby sobie oblookac,

 

Pozdrawiam

Napisano
Myśle że przy takich grach jak najmniejsza ilość poligonów ma jakieś uzasadnienie. Gram sobie troszke w mmorpgi i wiem jak strasznie denerwują lagggggggii, niestety prepustowość sieci jest ograniczona.

 

Nie rozumiem za bardzo co ma zlozonosc postaci do lagow ? :)

 

dobry silnik podaje tylko wpolzedne szkieletu bo i kazdy klient ma ten sam zestaw modeli

Napisano

i sie problem kantow na glowie rozwiazal :D

 

klicor - sluszna uwaga :) - a jak nie jest tak zrobione to powinno :D

 

ps. o, i phantom sie pojawil... normalnie jakis zlot old-boy'ow sie robi :D

 

hyhy

 

pszoia

Napisano

Przy takich polycountach 99% efektu robi tekstura, więc na razie ciężko mi ocenić :) proporcje są ok :P Choć wolałbym żeby była węższa w tali, bo tak trochę grubawo ;) wygląda ;)

 

Teksturka zapowiada się całkiem spoczko, ale zmiękczyłbyś ten cień od czapki bo rozkłada się kwadratowo i nienaturalnie trochę...

 

Jeszcze co do modelu, to przemyślałbym wrzucenie kilku dodatkowych trisów na twarz, w końcu to jest to co najbardziej rzuca się w oczy. A no i Empeck ma rację z tym loopem na brzuchu, nawet jak nie będzie się schylać to nawet przy animacji chodu się to przyda (zawsze przy chodzeniu ludzie gibają się lekko na boki, nie idą prosto jak by kij od miotły zjedli...) Dalej ta Ci to możliwość zaznaczenia lepiej "półeczki na piwo" nad pupą :P (nie potrafię lepiej tego określić).

 

pozdro :)

 

edit -> właśnie, jak to jest z tymi mmorgami? Bo np. WOW ma modele jak sprzed kilku lat, czy ilość trisów ma jakieś znaczenie przy przepóstowości sieci? Tak z ciekawości (sorrka za OT)

Napisano

nie ma :)

 

Rozwijajac temat tzn rozwijajac oftop (kocham to :) ) lag sie robi gdy na ekrenie monitora masz kilkadziesiat jednostek nie dlatego ze informacje o nich sa puszczane przez net tylko dlatego ze komputer klienta tego nie ogarnia a nie moze wyslac jednego duzego pakietu tylko kilka malych i ustawia sie kolejka tworzac lagora ;)

 

Niech wie8 albo ktos kto tam sie silnikami bawi odpowie :)

 

Wracajac to przy 5 kilo uploadu (tak wysylu do serwera) nie powinno byc lagow jezeli kod sieciowy jest przemyslany

Napisano
Niech wie8 albo ktos kto tam sie silnikami bawi odpowie :)

 

yyy.

Nie bardzo mam o czym mówić, bo nie jestem w temacie jeżeli chodzi o protokoły sieciowe i jak to tam wygląda. Co innego robić te wszystkie ficzery graficzne, a co innego robić obsługę sieci.

Ale to co mówi Klicor - brzmi logicznie hehe

Swoją drogą klicor odezwij się, bo coś na gadu zamilkłeś :P

Napisano

@Przybysz: w 100% sie zgadzam ;]

faktycznie bez rewelki, ale jest "fajno", tylko tex faktycznie z foty i troszke nie bardzo imo, za wazka tex na twarzy i troche podmalowac to by sie zdalo bo po prostu widac, ze jest wklejona :) i uszy- brrrrr, do gory z nimi :P zaczynaja sie, zgodnie z kanonami (pozdro dla gothama i giorgione'a :P), na poziomie nosa i koncza sie w okolicy luku briowego,

pozdrowki i bede podgladal

Napisano

Dzięki r2d2:]

Uszy faktycznie za nisko były.

Poprawilem i wklejam do oceny, dodatkowo czapka na wykończeniu:]

Jeśli chodzi o te nieszczęsne poligony, to dodać zawsze moge jak będzie potrzeba. Teraz jest minimum jakie mogę wyciągnąc i zostanę przy tym.

Fajny OFtop z tego wątku się zrobil :]

Napisano

Widze ze bardzo spokojnie i wolniutko sobie dziobiesz do przodu i dobrze :) Dobrze ze podniosles uszka ale tamte tez nie byly zle umieszczone.

 

a oftop zawsze jest ciekawy ;d

Napisano

A świstak siedzi i zawija w sreberka:]

Doszły goglei kolorek do czapki. Next update soon.

Pozdrawiam,

SODA

Gość Marioza
Napisano

ooo Monika dziwczyna ratownika ;), model fajny, ale jedyna uwaga jaką mam to że jedziesz po takim swoim schemacie modelownia który pamiętam z Twoich opisów i prac, generalnie nie jest to złe, kazdy ma swoje patenty, ale moze warto tez cos pokombinowac, poza tym przydałoby sie troche wiecej trójkacików, moze nie 20 000 jak u lary croft z nowego tomb ridera ale ciut wiecj by nie zaszkodziło :)

Napisano

ps. o, i phantom sie pojawil... normalnie jakis zlot old-boy'ow sie robi :D

 

od czasu do czasu mozna za zajrzec ;) old'boy xD

 

SODA: nie przeczytales komentarza mojego czy nie chciales go przeczytac :> :P

 

Pozdrawiam

Napisano

Sorki Phantom!

Jakoś mi umkło, ale odpowiadam teraz:]

Reaktywuje Shell-Pita, ale nie w takiej formie jak mial być na początku. Nie będzie to RPG tylko MMORPG zwyczajna siekanina w stylu MU lub Supreme Destiny. Stronki narazie nie mam więc cieżko ją podać. Na otarcie łez kolejny UPDACIK:]

Napisano

Jedziesz Soda zdrowo.

Jednak zwracam się z uprzejmą prośbą o powtórne nadanie postaci cech kobiecych i ponętnych. Pozwoliłem sobie podziobać na Twoim renderku, mam nadzieje, że wybaczysz.

Dodatkowo apeluję abyś zdjął jej te gogle, bo wygląda jak ten pasikonik z FUNKY KOVALA, taką fajną buźkę zrobiłeś aż szkoda zasłaniać. może chociać okulary słoneczne, albo takie spawaczowskie bardziej?

Pozdrówka i czekam na updaty :D

Napisano

Zdenku!

Cechy kobiece to ona posiada, jednak są ukryte pod lużną bluzą. Na Twoim obrazku bluza strasznie opięta jest a tu chodzi o luzzzzzzz :]

Gogle są niezbędnym elementem zapewniajacym przetrwanie w świecie Shell-Pit, dodatkowo są przekaźnikiem do wielu informacji.

Pozdrwiam,

SODA

Napisano

moim zdaniem zdenek ma troche racji - u ciebie wyglada jak w worze na ziemniaki (u zdenka byc moze ciut za bardzo opieta :)

 

gogole sa wporzo tylko ze z przodu jakos tak smisznie wyglada (jakby miala oczy za blisko albo co... - nie wiem) - a pozatym: wiem ze te sielone szkielka to w sumie twoj trademark ale info tez mozna przekazywac w szkielkach innego ksztaltu i koloru rowniez :) (wiem - czepiam sie :)

 

ozaoi

Gość LooZ^
Napisano

Jedna uwaga SODA, bluza wcale nie wyglada na luzna, a raczej na "mocno wepchnieta w spodnie".

Napisano

eeee, no dla mnie supa, nie staram sie ingerowac w koncept i polycount bo to Twoja sprawa mowiac tak troche "niegrzecznie" :) jestem ciekaw jak to wyjdzie w finalnej wersji

pozdrawiam

Napisano

ftorek ma racje, ze zielone gogielki to trademark sody :P przynajmniej na forum kolejny raz je widze :)

 

co do ksztaltow, uwazam ze pownienes troche pojsc za rada zdenka, tak babeczka o wiele lepiej bedzie wygladac :)

 

a swoja droga...ehh te Twoje texturki xDDD awesome

 

btw, soda a jak tam PW i Trinity ? bo ja juz dawno wypadlem z obiegu xD

Napisano

Heja!

Gogle to trademark Shell-Pit:] Phantom z tego co wiem trinity i PW złączyły sie w jeden projekt "Forlon World". Ale nasze drogi sie rozeszły. Co do perspektywki mówisz masz.

Napisano

heh, widac nasz piekny narod nie jest stworzony do robienia czegos for fun na tyle, aby cos ukonczyc i nie chciec kasy :P udaje sie nielicznym i im chwala i wielki respect :) trzymam kciuki za S-P :)

 

btw, juz tyle projektow, w ktorych soda bierzesz udzial, ze soon bedziesz mial juz tyle modeli aby zasilic ladne mmo :P

 

pozdrawiam

Napisano

Hej!

Czas na kolejny Update....

Niestety czasu malo i wlecze sie to troszke:/

Z postaciami jest tak, że niestety postacie robione do danej gry maja klimat tej gry i do innej nie pasuja:(

OK czekam na opinie

Napisano

hmm - sporzo tekturka - ja bym jej podpachami obnizyl pare vertow - bo teraz te raczki tak ciut dziwnie tam wygladaja (szczegolnie w widoku z tylu)...

 

pzoao

Napisano

No i nowy update.

Skończona bluza i spodnie wymodelowane. Teraz teksturka spodni, i modelik zbliza się do końca. Co do obnizenia vartexów pod pachami, to narazie się wstrzymam bo nie wiem jak będzie w silniku. OK milego ogladania:]

Napisano

bardzo fajny model(ciekawy :)) tylko uda jakos takie plaskie ale to pewnie przez pozycje, poszerzył bym jej szyje troszke w podstawie i chyba obojczyk na teksturce za wysoko

pzdr

Napisano
ja to bym tylko guziki dodal :P podoba sie, ale progress to faktycznie jak uptime na "prywatnych" serverach mmo ;]

Eeetam, gram na takim jednym polskim i ma up powyzej 90% ;)

Ekhem, no fajnie, fajnie... tylko te pachy to powinna mieć jednak niżej. Koszulina ją tam uciska tak że chyba krew do kończyn nie dopływa.

Napisano

Witam!

No updaty tragicznie wolno przyznaje, ale juz koncówka texturki i bedzie po zabiegu. Nastepna postac powinna juz szybciej powstać.

Zostaly juz tylko butki i pare pierdulek, więc do konca weekendu powinno być już wszystko. Poprawilem obojczyki i pachy, teraz powinno być juz ok:]

Pozdrawiam,

SODA

Koncepcik na next postać juz zrobilem więc spoko majonez:]

Napisano

HI!

NO i Moniśka skończona :]

Dlugo trwalo, ale juz następna lala będzie szybciej. CHyba w tym samym wątku będe jechał. Pozdrawiam,

SODA

Napisano

Modelik trochę oldskulowy jak na dzisiejsze standardy ;)

 

Ale pomimo tego daje radę, jedyne co mi się nie podoba to podbródek - jakiś taki trójkątny i razi przez to trochę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności