Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Miał być samochód ale pod wpływem czołgów Pioniera i MFa zdecydowałem że jednak czołg(poza tym samochodów jest stanowczo za dużo na tym forum)

 

Więc będzie to jak w tytule, będzie to Pantera, przez wielu uważany za najlepszy niemiecki czołg czasów II wojny światowej. To co mam do tej pory to tylko napęd gąsienic - takie koło zębate ;)

 

kolozebate7cr.jpg

 

Pozdrawiam

 

Darmo

  • Odpowiedzi 76
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

coraz bardziej militarne forum się nam robi i bardzo dobrze no na razie mało ale model poprawny chyba bo nie wiem jak oryginał wygląda ale się przyjże i jak będzie cos źle to napisze

Napisano

ładnie, ładnie następny czołgielek

szczegółowo, tylko żeby zbyt ciężki nie wyszedł,

znając twoją dbałość o detale nie może się nie udać - powodzenia

Napisano

Malo, ale na razie w porządku. Pracuj Pracuj

 

Heh dawno temu zacząlem robic ten sam czolg, od tamtej pory skill wzrosl i moze czas zaczac go konczyc :)

 

test19qj.jpg

Napisano

DraB: Wtedy to będzie trzeci taki samo czołg na forum ;)

 

A tutaj update:

g261s2px.jpg

 

I jeszcze niedokończony segment gąsienic:

g261s13df.jpg

 

I siatka jakby kogoś interesowała

clipboard018hs.jpg

 

I tak musze poprawić to koło zębate bo sam nie wiem jak ale o jeden ząb za dużo mam ;)

 

PS: Widze że Piksar też się wziął do roboty za Pantere :)

 

Wytykajcie błędy jak zobaczycie.

 

Pozdr

Napisano

A teraz przerwa w apdejtach bo wyjeżdżam i będe w sobotę...

Prawie tydzień modelingu mi ucieknie.

 

Jak wróce od razu biorę się do roboty :)

 

Pozdr

Napisano

Czy ja dobrze widze ?? Segment z meshsmooth ?? Tak szalony to nie jestem nawet ja :D...

Darmo: On bedzie powielony kilkaset razy, pamietaj o tym aby jeden segment miał możliwie najmniej poly.

 

Pozdrawiam, Tomek.

Napisano

Wróciłem i się biopre do roboty.

Co do gąsienicy to w viewporcie mam ms x0 a w renderingu ms x1. A przy ms x0 taki segment ma niewiele ponad 700 polys, a o render się nie boję ;)

 

Myśle że komp da rade, a jak nie to trudno - zrobie nowy segment bez ms :)

 

Pozdr

Napisano
\

Co do gąsienicy to w viewporcie mam ms x0 a w renderingu ms x1. A przy ms x0 taki segment ma niewiele ponad 700 polys, a o render się nie boję ;)

\

 

Hhaha :D Ty faktycznie jesteś świr ;)

Dodaj kilka wiekszych i mniejszych chamferów i zrob sam smooth.

U mnie się sprawdziło :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

Sorry za przerwe w updejtach ale odcięło mi neta, pisze ze szkoły. Prace trwają tylko nie mam jak tego wrzucić.

 

Cały układ gasienicowy jest już zrobiony i bryła 'nadwozia' czołgu z paroma szczegółami.

 

Jeśli chodzi o te gąsienice to zostałem przy Mesh smooth :) Może i świr ale troche okroiłem siatkę i zmieściłem się w 800k poly :D

 

Mam nadzieje że niebawem naprawią mi neta i będe mógł to wrzucić do krytyki ;)

Pozdr

Napisano

Ufff nareszcie internet sprawny :)

 

Po tygodniowej przerwie w widywaniu tego aż się zdziwiłem gdy wszedłem do WIPa, kilka czołgów :) ale to dobrze! :D

Ostatnio mało czasu bo koniec roku i trzeba z przyzwoitymi ocenami skończyć pierwszą klasę liceum, ale jeszcze kilka dni i będzie wolne :)

 

No ale nie ma co się usprawiedliwiać tylko pokazuje co tam wydłubałem do tej pory:

 

 

czo322g9ww.jpg

b322otnik26lt.jpg

 

ty32217pd.jpg

 

ty3220ra.jpg

 

Gąsienica to mesh smooth jakby ktoś się pytał.

Mam ochotę porobić jeszcze spawy ale nie wiem czy mi komp nie siądzie i narazie sobie to odpuszczam ;)

 

Miłego wytykania błędów :D

 

Pozdrawiam:)

Napisano

Nie bede wytykac bledow bo nie umiem :P Ale mam pytanie, jak robisz gasienniece, ze wszystko ladnie pasuje? :> (zabki kola zebatego w otwory)

Napisano

Bardzo ładne detale , naprawdę nie szkoda Ci tyle na gąsienice? może daj ze smoothem.Przecież to jest 800 000 poly detali , a tak to nie wiem co bedzie jak bedziesz chcial robic otoczenia itp.Póki co jest super ale dalej jestem za nie meshsmoothowaniem gąsienic.

 

U mnie gąsienice ważą tylko

gaski3cw.jpg

 

Pomyśl jeszcze nad Tym...przecież 800 000 to niektórzy całe auto robią z wnętrzem :D

 

Pozdrawiam.

 

Balas - robiąc jedno ogniwo skalujesz je odpowiednio żeby pasowało a później to tylko układanka :).

Napisano

Gąsienice to ja na prostych odcinkach układałem Array'em a na zakrętach ręcznie(polubiłem to i wcale nie jest to takie czasochłonne jakby się mogło wydawać) ;)

 

Kompa to mam takiego: Athlon XP 2800@3100, 1GB DDR 333Mhz, Radeon 9600xt.

 

Tutaj są siatki:

 

siatka25lc.jpg

 

siatka11nw.jpg

 

 

Pozdr

Napisano

Hynol: racja!

kliment: Dzieki!

Georgas: wystarczy w googlech wpisać nazwe czołgu i już masz setki stron, przewertować troche wystarczy i sporo zdjęć i szkiców jest :)

 

A tu mały upek: wierzyczke uważam za skończoną, chyba że cos sie nie zgadza ?

od razu dołączam siatke ;)

 

wierzyczka3ww.jpg

 

wierzyczkas1ce.jpg

 

 

Pozdr

Napisano

Jest bardzo dobrze ale jesli mogę wtracić moje ale...

screenshot11502003282mt.jpg

^ Albo mi sie wydaje albo ucieka w lewa strone

A mam pytania...

screenshot11502005051dw.jpg

^ Czy to jest osobny obiekt czy, jeden, bo jakos dziwna siatka :P

Bardzo ladnie wyglada render. Czym renderujesz i jakie sa mniej wiecej ustawienia sceny ?

goood work :D

 

pozdrawiam

Napisano
Czy to jest osobny obiekt czy, jeden, bo jakos dziwna siatka :P

No chyba na pierwszy rzut oka widac że osobny obiekt.

 

Render to VRay, nic specjalnego jeżeli chodzi o ustawienia, IRR + QMC a światła to direct jako słońce i delikatny skylight.

 

 

Jeszcze nie jest dobrze dopasowane ale pokaże kolejnego apdejta:

 

zimmerit11ma.jpg

 

zimmerit23ug.jpg

 

 

Pozdr

Napisano

Zimmerit za duży. W pracy Pioniera zimmerit jest w odpowiedniej skali. :)

Pozatym całkiem ładny model.

 

 

pozdrawiam

Napisano

 

I jeszcze niedokończony segment gąsienic:

g261s13df.jpg

 

I siatka jakby kogoś interesowała

clipboard018hs.jpg

 

O, sado-masochista ;P

 

Tak na serio ladnie Ci idzie, ale te segmenty moga zabic Twojego kompa...

 

Co do zimmeritu - jest dobrze ;>

Napisano

siateczki na wlotach śliczne

wydaje mi sie ze karabinek jest do poprawy, otwór gdzie poruszała się lufa jest chyba za mały, lufa też wygląda na niedokończoną.

Napisano

 

...ale nie wiem czy będe poprawiała, zależy od chęci ;)

 

Osz...nie wiedziałem że kobietą jesteś :)

Anyway zimmerit mi tu nie bardzo pasuję ...trochę za wąski , za wysoki i za wypukły.Co do modelu podoba mi się. Czekam na update'y.

 

Pozdrawiam.

Napisano

chveti to z pośpiechu taki błąd, zapewniam że jestem w pełni chłopakiem ;-)

Co do zimmeritu to jak mówiłem, narazie tego nie bede poprawiał bo po prostu nie chce mi się ale później pewnie mi się zechce ;-)

 

Piksar: masz rację ;) poprawie ten karabinek

Napisano

hej, modelik piekniusio idzie ;]

 

mam jednak pytanie natury technicznej - uzywasz bo... bu.. boelana czy jakos tak? ;] np z tylu na tych zaczepach z dziurkami?

Napisano

Witam!

 

Booleana nie używam wcale. Nie mam maxa 8 a zatem nie mam pro booleans a do zwykłego nie mam zaufania, wolę to zrobić 'ręcznie'

 

Pozdr

Napisano
A co to jest to czym oblepiona jest wiezyczka?

 

"Zimmerit - specjalna warstwa antymagnetyczna nakładana na pancerze czołgów niemieckich, która miała na celu uniemożliwienie przymocowania do kadłubów pojazdów min magnetycznych." - Wikipedia

 

Coś wolno mi idzie, ale się ociągam, ostatnio niepotrzebnie robiłem spawy bo i tak tego za dobrze nie widać a monotonne to było i nudne ;) ale człowiek uczy się na błędach ;)

 

czo322gfinedit4ht.jpg

 

 

Pozdrawiam

Napisano

KoMic: Właściwie to ja sam nie wiem co to jest ten rogalik, prosiłbym o odpowiedź ekspertów, kliment? ;-)

 

Georgas: Dzięki. A modelingu już prawie nic nie zostało,niektóre rzeczy jeszcze poprawie, i ten zimmerit, jeszcze się zastanawiam czy modelować czy displ zrobić. I przyjdzie pora na teksturowanie z którego jestem noga ale zobaczymy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności