Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 241
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

postaram się dziś do 15 cos wrzucić, teraz juz nie zdaze, ide do szkoly.

ps. ma ktoś pomysł jak zmienić tytuł wątku żeby w dziale byla widoczna zmiana? bo jak edytuje tytul w pierwszym poscie to mi tylko w pierwszym poscie zmienia... pozdr

Napisano

Super Ci te texturki wychodzą ;) Mógłbyś zapodać już jakiś test render :)

Napisano
qba -> jesli mogłbyś to byłbym wdzięczny za zaznaczenie mi błędów, na dole masz link do felgi - wydaje mi sie ze jest okrągła;) pozdr

 

felgasiatkaqba8kp.th.jpg

 

Podszedlem do tej prosby bardziej z glowa zeby Ci uswiadomic ze jest nieokrągla

 

18fi1.th.jpg

 

- czerwona obwodka - idealny okrąg pokazyjący jak powinna wygladac okrąglosc Twojej felgi

- kolor niebieski - ukazuje jak bardzo odstaje okrąglosc Twojej felgi od okraglosci "idealnej"

- inne czerwonosci ;) oznaczone nieokrąglosci i bledy wewnatrz felgi

 

pozdrawiam :)

Napisano

witam! bardzo się cieszę ze moje tekstury się wam podobają. co do rendera to na razie nie renderuję ponieważ materialy w scenie to nie same tekstury. trzeba pamietac o wlasciwosciach takich jak ziarnistosc czy odbicia, refleksje - a na to przyjdzie czas pozniej.

qba -> dzięki ci, napewno poprawię te błędy, co do okręgu felgi to mimo wszystko twierdzę ze jest ok poniewaz jest to 24-krawędziowy cylinder, z ms x2, nic nie przesówałem;) mysle ze dzis jeszcze dam kolejną teksturkę, pozdrawiam wszystkich

Napisano

witam! daje update'a tym razem ściany. Tekstura jaka jest ponizej jest to fragment, stosunkowo maly, zoptymalizoway na potrzeby forum gdyz oryginal ma rozmiar 10000 x 900 pikseli i zajmuje ponad 9mb... pozdr

sciana1hk0xk.jpg

Napisano

hmm tekstura fajna... ale zobaczymy jak bedzie wygladac na modelu bo przeciez i tak swiatlo nada odpowiedni charakter... poza tym jest ona zbyt mala zeby ocenic szczegoly... :) ale mysle ze jest calkiem niezle, czekam na wiecej :)

Napisano

Nio... panie hkropinski :)

Scenka zapowiada się zajefajnie... uwielbiam takie tunele!!!

Model bardzo przyzwoity... wypatruję pierwszych renderów!

PS. Ciekaw jestem jak będą wyglądać textury - przy tym bym poległ :-(

Powodzenia!

Napisano

No tuptam z niecierpliwoscią 2 dobę nie kaz mi tak długo czekać bo wydreptam dziure w podłodze i spadne do sąsiadów a pietro ma tu 3,6m hehe...;)

Zapodaj renderka zajawke jakąś później sobie dopieścisz temat.

Napisano

ok, prosiłbym o jeszcze troszke cierpliwości;) myślę, że jutro wieczorem zobaczycie pierwsze rendery, jak chcecie to mozecie w poludnie, ale te wczesniejsze byly by w bardzo niskiej rozdzielczosci - scena, jeszcze bez autka bardzo dlugo sie renderuje, a jutro zalezy mi zebym najlepiej wyrenderowal droge poniewasz pracę bede SKLADAL w ps'ie, pozdarwiam

Napisano

mi się bardzo podoba ale mam jedno zastrzeżenie moim zdaniem ten żółty pas po lewej stronie jest zbut rociągniety jak dla mnie. Pozatym bardzo mi się podoba.

 

pozdrawiam

Napisano

Pytanka:

1) Dlaczego mam wrażenie że tam jest pokry aswalt ? ale nie ma wody ? słowem malowany lakierem czy coś...

2) Bump moim zdaniem nie trzyma skali i jest za duży

3) Z jakiego powodu po kawałku ?

4) Pasy nikna cos za bardzo maja inny przecież charakter niż aswalt teraz sie ja nalepia

5) studzienki nie powinny wystawać

Napisano

jakaś dziwna ta szosa jak z plastiku, za duży bump i za mała jego "rozdzielczość", a skąd w tunelu woda? jakaś powódź tam była :p? Sucha szosa lepiej by wyglądała.

Napisano

hmm... po kawalku poniewaz latwiej rendrować testując rozne utaweienia, zalozmy ze chce wyrenderowac sciany zeby zobaczyc efekt to juz drogi nie bede renderowal bo po co mam tracic czas. co do sceny to mysle ze juz niebede nic poprawial tylko wstawei alfe do tudia bo juz za bardzo czasu i checi nie mam na ten tunel, pozdrawiam

Napisano

uuu a miało być tak pięknie :p trochę więcej zapału do pracy, przecież to kwestia zmiany paru parametrów materiału, jeśli chodzi o asfalt, bo reszta jest ok

Napisano

Hm wąski pasek render region załatwwia temat, myslałem że docelowo tez ma byc po fragmentach a to przy np filteach z dystorsją generuje problemy zawsze sa jakies przesuniecia czaswm o piksel czasem o 3 ja raczej unikam takich sytuacji.

No ale spoko

Nie poddawaj sie masz kilka parametrów do poprawienia i kilka masek do zrobienia

+ toąe jeśli w tunelu jest mokro to na zewnśtrz zdecydowani leje jak diabli, żeby samochody mogły nanieść oponami - chyna ża spływa z wyzszej partii drogi, sek w tym ze to w obu tych przpadkach inaczej wygląda. No ale zdolniacha jestes dasz rade

Napisano

nie wiem moze to kwestia mojego niedoswiadczenia ale wydaje mi sie ze bump po prawej stronie jest zabardzo.. "rozciagniety" ? poprostu powinien byc bardziej ziarnisty a tu widac z ebump ulozyl si przy koncu w paski a nie w takie bruzdy jak po lewej stornie

Napisano

W zasadzie zgadzam się z przedmówcami :)

Ale chciałem jeszcze podopingować!!! Bo pomysł z tunelem to świetna sprawa!!!

Wiem, że pod koniec pracy już się nie chce i siły się kończą.

Cały zapał, który się miało zaczynając model nagle znika - każdy chyba tak ma.

Ale pomyśl o efekcie końcowym! Jeśli jest to tylko kwestią chęci a nie umiejętności?!? Do roboty chłopie!!!

Popracuj nad tą sceną, a będzie zajefajna... (Z tym bumpem i "wodą" i rozmysiem na końcu)

Powodzenia!

Napisano

Mam wrażene żeposzedłes na dużeuproszczenia w modelu reflektora który będzie odgrywał tu duza rolę. To trzeba by poprawić no i materiał felg mnie niepooii, resztetrudno ocenić póki co zobaczymy w tle,jak poprawki ??

Napisano
materiał felg mnie niepooii

oczywiscie materialy felg sa probne:D

 

--------------

 

zobaczymy w tle,jak poprawki ??

podobnie bedzie wyglądał finalny render;)

 

to by było chyba na tyle:D pozdarwiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności