wizz Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Witam. Nie oriętuje się w tych wprawach związanych z enginami do gier ale szukam czegoś darmowego tylko do tych celów abo sprawdzać czy modele wraz z texami poprawnie działają i wyglądają :) nie koniecznie to musi być engine może poprostu jakiś viewer czy coś. Mam najdzieje że coś mi polecicie :) pozdrawiam.
kurt_hectic Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 ja mam viewwer od normal mapek cryteka ;) , nie pytajcie skad....ale i tak go nie uzywam, bo mam PC ********* :(.
vv3k70r Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 zapoluj na OGRE :) jest darmowy i w miare przyzwoity, ale o ile sklerozy nei mam, to viewery sa albo darmowa czescia wiekszosci pakietow, albo z uprawnieniem na dowolna ilosc stanowisk, wiec mozesz sciagnac ze strony nvidi, tam jest jakis wesoly viewer
intoxicate Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 lepiej nazbieraj sobie 100$ i zacznij dziobac w http://www.unigine.com
Gość nesstro Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Witam, na dniach pojawi się darmowa wersja Tuall Editor 1.0, ktora bedzie pozwalała na oglądanie scenek zrobionych w 3D Max w czasie rzeczywistym. Lightmapy, refleksje, refrakcje, bumpy, displacement, mapowanie normalnych, multimaterialy, etc.. Oparta jest na Artefact Engine. Pracujemy nad dobra licencją na te aplikacje. Narazie jest do ściagnięcia i przetestowania wersja beta darmowej przegladarki. Zapraszam na http://www.artefacttech.com, gdzie możecie sie dowiedziec wiecej o silniku i mozliwosciach edytora lub na strone producenta przegladarki Tuall - http://www.tuall.pl
Robert B. Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 A ja mam pytanie z innej beczki jak korzystać z profesjonalnych silników cudzej produkcji? znaczy na co zwracać uwage i jak sie odnaleść :) np w ogre czy innym
Przybysz Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Jest jeszcze xNormal, programik do wypalania normali z niezłym viewerem. http://www.santyesprogramadorynografista.net/projects.aspx
bartonfink Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Załączyłem shader ktory mozna odpalic w RenderMonkey. Obsluguje NormalMapy i Specular na alphie. Do podgladu postaci w sam raz, choc imho odpowiedni shader pod maxem bardziej sie sprawdza. Autorem shadera jest Maciej Jesionowski . Opracowal mi go na potrzeby mojej pracy licencjackiej. Moze komus sie sprzyda Pozdro
wizz Napisano 11 Czerwiec 2006 Autor Napisano 11 Czerwiec 2006 dzięki wam ! kurt: nie martw sie też mój komp nie kuma normal mapek :P intoxicate: na co mi to ja chce tylko coś darmowe nawet z słaba jakościa byle by było widać ze działa :D
Konras Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Hmmm ja bym sobie sciagnal najnowsza wersje SDK i tam jest viewer directX'owy :p i hmm.... sam nie wiem tlyko czy warto sciagac pareset MB SDK dla jednego viewera :p ale moze gdzies dasie go samoistnego sciagnac :p
gutekfiutek Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 Bodajże www.garagegames.com -TORQUE taki engin ściągasz jakieś jego demko i możesz sobie łazić po planszy. Tyle że sam kolor na tex, nie obsługuje 2 kanałów UV, i ma jakieś problemy z sortowaniem obiektów z alphą powyżej 1000 trójkątów (np. drzewo z alphą 1200 tris już nie sortuje się w ogóle). Ale małe obiekciki bardzo ładnie sie exportują z maxa i sam engin dosyć prosty jest (jeśli chodzi o umieszczanie obiektów i budowanie plansz)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się