Napisano 11 Czerwiec 200618 l Witam. Nie oriętuje się w tych wprawach związanych z enginami do gier ale szukam czegoś darmowego tylko do tych celów abo sprawdzać czy modele wraz z texami poprawnie działają i wyglądają :) nie koniecznie to musi być engine może poprostu jakiś viewer czy coś. Mam najdzieje że coś mi polecicie :) pozdrawiam.
Napisano 11 Czerwiec 200618 l ja mam viewwer od normal mapek cryteka ;) , nie pytajcie skad....ale i tak go nie uzywam, bo mam PC ********* :(.
Napisano 11 Czerwiec 200618 l zapoluj na OGRE :) jest darmowy i w miare przyzwoity, ale o ile sklerozy nei mam, to viewery sa albo darmowa czescia wiekszosci pakietow, albo z uprawnieniem na dowolna ilosc stanowisk, wiec mozesz sciagnac ze strony nvidi, tam jest jakis wesoly viewer
Napisano 11 Czerwiec 200618 l Witam, na dniach pojawi się darmowa wersja Tuall Editor 1.0, ktora bedzie pozwalała na oglądanie scenek zrobionych w 3D Max w czasie rzeczywistym. Lightmapy, refleksje, refrakcje, bumpy, displacement, mapowanie normalnych, multimaterialy, etc.. Oparta jest na Artefact Engine. Pracujemy nad dobra licencją na te aplikacje. Narazie jest do ściagnięcia i przetestowania wersja beta darmowej przegladarki. Zapraszam na http://www.artefacttech.com, gdzie możecie sie dowiedziec wiecej o silniku i mozliwosciach edytora lub na strone producenta przegladarki Tuall - http://www.tuall.pl
Napisano 11 Czerwiec 200618 l A ja mam pytanie z innej beczki jak korzystać z profesjonalnych silników cudzej produkcji? znaczy na co zwracać uwage i jak sie odnaleść :) np w ogre czy innym
Napisano 11 Czerwiec 200618 l Jest jeszcze xNormal, programik do wypalania normali z niezłym viewerem. http://www.santyesprogramadorynografista.net/projects.aspx
Napisano 11 Czerwiec 200618 l Załączyłem shader ktory mozna odpalic w RenderMonkey. Obsluguje NormalMapy i Specular na alphie. Do podgladu postaci w sam raz, choc imho odpowiedni shader pod maxem bardziej sie sprawdza. Autorem shadera jest Maciej Jesionowski . Opracowal mi go na potrzeby mojej pracy licencjackiej. Moze komus sie sprzyda Pozdro
Napisano 11 Czerwiec 200618 l Autor dzięki wam ! kurt: nie martw sie też mój komp nie kuma normal mapek :P intoxicate: na co mi to ja chce tylko coś darmowe nawet z słaba jakościa byle by było widać ze działa :D
Napisano 11 Czerwiec 200618 l Hmmm ja bym sobie sciagnal najnowsza wersje SDK i tam jest viewer directX'owy :p i hmm.... sam nie wiem tlyko czy warto sciagac pareset MB SDK dla jednego viewera :p ale moze gdzies dasie go samoistnego sciagnac :p
Napisano 12 Czerwiec 200618 l Bodajże www.garagegames.com -TORQUE taki engin ściągasz jakieś jego demko i możesz sobie łazić po planszy. Tyle że sam kolor na tex, nie obsługuje 2 kanałów UV, i ma jakieś problemy z sortowaniem obiektów z alphą powyżej 1000 trójkątów (np. drzewo z alphą 1200 tris już nie sortuje się w ogóle). Ale małe obiekciki bardzo ładnie sie exportują z maxa i sam engin dosyć prosty jest (jeśli chodzi o umieszczanie obiektów i budowanie plansz)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto