Skocz do zawartości

Jakiś engine ...


wizz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie oriętuje się w tych wprawach związanych z enginami do gier ale szukam czegoś darmowego tylko do tych celów abo sprawdzać czy modele wraz z texami poprawnie działają i wyglądają :) nie koniecznie to musi być engine może poprostu jakiś viewer czy coś. Mam najdzieje że coś mi polecicie :)

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zapoluj na OGRE :) jest darmowy i w miare przyzwoity, ale o ile sklerozy nei mam, to viewery sa albo darmowa czescia wiekszosci pakietow, albo z uprawnieniem na dowolna ilosc stanowisk, wiec mozesz sciagnac ze strony nvidi, tam jest jakis wesoly viewer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nesstro

Witam,

 

na dniach pojawi się darmowa wersja Tuall Editor 1.0, ktora bedzie pozwalała na oglądanie scenek zrobionych w 3D Max w czasie rzeczywistym. Lightmapy, refleksje, refrakcje, bumpy, displacement, mapowanie normalnych, multimaterialy, etc.. Oparta jest na Artefact Engine. Pracujemy nad dobra licencją na te aplikacje.

 

Narazie jest do ściagnięcia i przetestowania wersja beta darmowej przegladarki. Zapraszam na http://www.artefacttech.com, gdzie możecie sie dowiedziec wiecej o silniku i mozliwosciach edytora lub na strone producenta przegladarki Tuall - http://www.tuall.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załączyłem shader ktory mozna odpalic w RenderMonkey. Obsluguje NormalMapy i Specular na alphie. Do podgladu postaci w sam raz, choc imho odpowiedni shader pod maxem bardziej sie sprawdza.

 

Autorem shadera jest Maciej Jesionowski . Opracowal mi go na potrzeby mojej pracy licencjackiej.

 

Moze komus sie sprzyda

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodajże www.garagegames.com -TORQUE taki engin ściągasz jakieś jego demko i możesz sobie łazić po planszy. Tyle że sam kolor na tex, nie obsługuje 2 kanałów UV, i ma jakieś problemy z sortowaniem obiektów z alphą powyżej 1000 trójkątów (np. drzewo z alphą 1200 tris już nie sortuje się w ogóle). Ale małe obiekciki bardzo ładnie sie exportują z maxa i sam engin dosyć prosty jest (jeśli chodzi o umieszczanie obiektów i budowanie plansz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności