Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hejka! Postanowilem zrobic cos nowego w maksie (nie calkiem, bo juz kiedys probowalem). Oto wyniki dotychczasowej pracy:

 

ram.jpg

 

Dotychczas wszelkie proby wymodelowania roweru konczyly sie na spawach ale teraz sie zawzialem i jakos wyszlo =]

 

Acha - tak ma to w przyszlosci wygladac:

>o tak

  • Odpowiedzi 71
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

e no całkiem fajnie to wygląda - mam nadzieję, że tym razem wytrwasz do końca - powodzenia życzę.

Wiem ile krwi mogą wiypić te spawy :-).

Pozdrawiam

Napisano

Update:

 

kolotyl.jpg

 

Material opony jeszcze do poprawy ale to zostawiam na koniec :P

 

Ps: Fajnie ze ktos rozpoznal ze to rower do trialu - spodziewalem sie wylacznie komentarzy typu \"ej masz za nisko siodelko\" albo \"rower dla dziecka\" (takie texty slysze najczesciej od przechodniow :mad: )

Napisano

nie znam sie bi już dawno nie jaździłem na takiej przedziwnej maszynie :)

 

ale czy tylne zębatki nie są zamałe ( troche ciężko by wie machało na takich ale moze takie są w takich rowerqach

Napisano

Suuuuper !!!! [wow]

mam jedno pytanie jak zrobic takie nalepki jak na tych pedalach i na oponie ?? nie chodzi o identyczne ale w jaki sposob sie je naklada np. takie naklejki jak sa na samochodzie z gory dzieki :)

Napisano

Wreszcie update:D Nie mam zbyt duzo czasu i daltego tak wolno robie ale postaram sie czesciej uaktualniac...

 

ro1.jpg

roo.jpg

rooo.jpg

Zaczynaja sie problemy sprzetowe bo juz 850k faceow a mam tylko 256 ramu :|

Acha co do naklejek: wrzucam do kanalu diffuse \"mask\"; do pierwszego slotu wrzucam texture, do drugiego tez ta texture ale zmodyfikowana w taki sposob ze obszar naklejki zamalowuje na czarno a tlo na bialo. Potem daje uwv map->planar i ustawiam gizmo tam gdzie ma byc naklejka.

Napisano

heh wielkie dzieki za wytlumaczenia !! :)

w koncu umiem cos otexturowac jednam modelowanie to nic w porownaniu do texturowania jeszcze raz dzieki :)

Napisano

Panie i panowie, oto on - WIELKI PEDAŁ

 

pd.jpg

 

To koniec na dzisiaj, ale sie namachalem suwmiarka:] Wszystkie czesci zloze do kupy chyba dopiero po zakupie ramu :|

Napisano

oj z tym RAMem to niestety wiem jak to jest :| chociaż z drugiej strony to nie wiem co bardziej pomaga w pracy w Maxie... więcej ramu czy lepszy procesor... hmm, z resztą co by nie było to i tak cały mój komp do wymiany :) 3m się [piwo]

P.S. the pedał is beautiful :]

Napisano

do pracy w maxie ma znaczenie ram i karta graf. proc to juz mniejsze znacznie.. bardziej wykazuje sie przy renderze.. tak ps po co tkaie szczegoly w tym rowerze?;d bedziesz robil zblizenie na kazda czesc?;D hehehe nei wiem jak to na renderze pokazesz ale i tak jest zajebiscie!:D

Napisano

Hehe kierownica kojazy mi sie z moją koną :D rowerek ql, i te pedały - moje sa troche bardziej zrypane [lol2] tak ogolnie to keep workin\' bo jest zaje

Napisano

ależ ci sie chce dłubać :]

 

brawo mozesz to teraz poskładać :) i pokazać jak sie razem prezentuje :)

bedziesz robił jakąś scene noże na wystawie w sklepie :]

Napisano

o rzesz ja pier... ta przerzutka ma chyba więcej face\'ów niż cała moja Honda :D modelling opanowałeś do perfekcji, współczuje tylko twojemu komputerowi przy renderingu :) trzymaj się [piwo]

Napisano

Zrobilem mala optymalizacje i juz w miare rendering idzie... w scanlinie :]

 

biq.jpg

 

Troche lipnie to wyglada, jutro postaram sie dac render z brazila z probnymi materialami:]

Napisano

Woow!! Świetnie wymodelowane !! Teraz tylko tekstuki i robimy backflip\'y (nie wiem czy dobrze napisalem ;D )...

 

Mam tylko jedną uwagę...ta przerzutka jest w nietypowej pozycji...(chyba...)

 

Pozdr

Napisano

[lol2] Nie no dluzszy lancuch nie jest potrzebny bo i tak mam tylko dwa biegi (jeden do jazdy, drugi do skakania) a taki krotki lancuch i tak ustawiona przerzutka zmniejsza ryzyko spadniecia lancucha (bo jest bardziej napiety) :P

Napisano

Co by tu dużo mówić podoba mi się fakt, iż bardzo męczysz swój model i nadajesz mu wiele szczególików. Bo wtedy właśnie obiekt zaczyna wyglądać jak trzeba:)

 

Pozdrawiam i pracuj dalej

Napisano

no wiesz, nie każdy to rozróżnia. Dawno nie zaglądałem ale widze postępy! Gratuluje. Jako drugi etap zrób animacje gostka robiacego trzy-szesc (360*) abo chociaż bunnego :D

Napisano
Originally posted by Anonymous

ludzie z księżyca spadliście ?? to nie jest bmx tylko rower trialowy ( do trialu )

 

to ja jestem \"man on moon\" bo z moją wiedzą na temat rowerów powinienem tam mieszkać[lol2]

d;la mnie to bez różnicy co to za rower byle ładnie wygladał ;)

 

Bartq dawaj dawaj z tym rowerqiem

 

ps. pokażesz to ferrari co tam skrobiesz na forum :D

upssssss lepiej skończe bo za dużo gadam :] :P

Napisano

Co do animacji to cos poprobuje ale najpierw musze nauczyc sie animowac, riggowac, modelowac czlowieka itp wiec troche z tym zejdzie hehe, poki co render z brazila, ale bez materialow

bikz.jpg

 

A co do ferrari to chyba nie jestem w temacie jump.gif

Napisano

Sikham - Ty to jestes niezły w wozach a my tu o żbikach gadamy :P co do modelu to jak dla mnie bomba. Czy to Twoj real rowerek? Sam składałes, jesli moge się spytać ? :D

Ps,Jak się moge do czegoś czepnąc to do rozmiaru gum. Wyglądają jak zwykłe 2.1, nie lepiej było walnąc 2.3 - 2.5 LOL

Napisano

Na poczatku topicu sa zdjecia do bika ktorego robie :] (zmienily sie pedaly i tylna opona). Sam go skladalem, z przodu jest rzeczywiscie opona 2.1 a z tylu \"2.3\" (\"\" bo w rzeczywistosci jest wieksza od praktycznie kazdej innej opony o rozmiarze 2.3 :D).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności