heZrou Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 heh, barton z tego co się domyślam, to jak chcesz więcej zobaczyć to musisz poczekać na Afterfall i w niego pograć ;]
bartonfink Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 heZrou -> dokladnie wiem co sie dzieje w AF :) i nie jest to napewno model z tej gry.
_michal Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 to są modele z tej gry: http://nte.navy.com/index.jsp kiedyś na CGtalku i innych forach się pojawiły.
ftorek Napisano 28 Czerwiec 2006 Autor Napisano 28 Czerwiec 2006 haaahahhaha grrrr.... ej - czy ktos tu chce mnie podlamac?? no dobra - na serio - klicor - superasne te obiekty ale - nie jestem w stanie zrobic czegos takiego - moze bym sie zblizyl ale pewnie w polowie bym utknal i wygladalo by to i tak duzo slabiej... inna sprawa mam zamiar zrobic sporo tych moich 'stateczkow' i niestety samemu juz na poziomie konecptow sa problemy a co dopiero wykonania... posa thnx
slayer2004 Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 Klicek - w jakim programie robiłeś normale ?
heZrou Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 heh, no fakt, zamotka niezła ;], sorka za pochopnie wyciągnięte wnioski... ftorek: ja się tam nie znam na normalach, ale z tego co już wiem będąc na forum, to chyba nie byłoby tak trudno użyć ich w minimalnym stopniu, tylko lekko wzbogacając twoje trumienki, bo nie wydaje mi się, że jest się na czym zamotać przy ich siatkach, ale to tylko zdanie "zielonego", więc jak żle myślę zignoruj me ludowe mądrości
KLICEK Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 Ftorek mysle ze spokojnie mozesz osiagnac taki efekt wystarczy ze do tego co masz teraz dodasz norma i specularka bo texturki sa fajne a troche blyszczyku dodalo by tylko urkou :) Przyznaj sie ze niechce Ci sie robic hi poly ? :)
ftorek Napisano 28 Czerwiec 2006 Autor Napisano 28 Czerwiec 2006 hyhy - nie chce mi sie :) i rowniez: nie umiem, nie mam czasu, zona mi nie pozwala... :D a na serio - w sumie to co wczesniej powiedzialem - moze speca dodam (a na pewno fajnie by bylo zrobic emissiva) - tylko z drugiej strony sam spec na guadkim obiekcie moze wygladac smisznie... dzieki za zachety - ale naprawde nie bardzo moge sobie pozwolic na takie 'rozdmuchanie' projektu... - wole to skonczyc w ograniczonym zakresie niz rozbabrac sie i nic nie skonczyc... pozao ps. chyba zeby te normale szybcikiem w f-szopie pyknac... malujac po diffie (zeby bylo widac gdzie zaglebienia porobic :) - ehhh - klicor ty kusicielu :D
KLICEK Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 Ftorek to tez jest sposob :) i to calkiem niezly mozesz zrobic zaglebienia i jakies tam zabrudzenia hmmm slodko bedzie :))
mirach Napisano 28 Czerwiec 2006 Napisano 28 Czerwiec 2006 Au, jak zobaczylem te staeczki z normalami to pomyslalem "co ja tu robie?", ale w sumie wiem, niby sie ucze :) Jako ze ostatnio temperature w domu mam taką że jakaklowiek czynność poza braniem zimnego prysznica to ciężka praca, to tylko malutki update. Jak tylko troszke sie ochlodzi i moj mozg zacznie pracowac to wrzme się za teksturki...
heZrou Napisano 1 Lipiec 2006 Napisano 1 Lipiec 2006 mirach - cuś mi nie pasi z twoim puzderkiem ;} wydaje mi się, że lepiej to by wyglądało, gdyby zakończenie statku było pochylone pod takim samym kątem jak jego okolice kabiny, no i właśnie model już na tym etapie troche taki jakiś mało wiarygodnie wygląda, nie jest źle, ale ftorek robi lepsze >.>
ftorek Napisano 1 Lipiec 2006 Autor Napisano 1 Lipiec 2006 heZrou - hehe - thnx mirach :) - spx - ale: te 'rury' po bokach?? one sluza do podnoszenia tego pudla?? (tak jak w smieciarkach??) - jesli tak to nie bedzie dzialac bo jak tylko je podniesiesz to sie zaczna konce zblizac do siebie... mi sie ten pojazd kojazy z jakims zukiiem albo biedronka (ta kabinka wychodzi w taki sposob jakby ze skorupy) - i tutaj - uwaga - zdradzam sekret mojego sposobu pracowania :) - a wiec: brontozaur ma dwa konce - z jednej strony jest chudy, poozniej gruby w srodku i poozniej znowu chudy na drugim koncu :), nie, nie... nie o to mi chodzilo.... mmm... gdzie ja bylem?? aha 'sekret' - no wlasnie i jak tak sobie patrze na ten twoj stateczek przychodzi mi na mysl Nazwa, np - beetle (dlatego ze przypomina mi zuka :) i od razu wiem i moge sobie z tego dopowiedziec cala reszte (ze trzeba by zaokraglic cale 'body' tego statku, zrobic jakies anteny wystajace w dol, na texturce podzielic 'body' na jakies pasy blachy zeby wygladalo jak pancerzyk... i od razu wskakuje mi tez skala i zastosowanie tego pojazdu (rowniez dlatego ze u nas 'beetle' jako model vw jest wlasnie malym samochodzikiem-zabawka) - jest on maly i sluzy glownie do przewozu ludzi na malych dystansach - cos jakby mala kosmiczna taksowka zeby sie dostac z duzego statku na stacje orbitalna albo cos... - to moj sposob pracowania - pozwol zeby pracowala za ciebie wyobraznia, nie do przecenienia jest magia imion - wystarczy ze cos nazwiesz i juz prawie jest gotowe :) wystarczy tylko nadac temu ksztalt :) i jeszcze - akurat na tym przykladzie fajnie wychodzi jak mozna nawet robiac statki kosmiczne czerpac ze swiata wokol nas (vide beetle ze stajni vw) i wtedy masz wspolny jezyk z tymi ktorzy patrza na twoje prace (i to jest bardzo wazne - bo wtedy nie musisz sie tlumaczyc ze swojej pracy a calosc wykoanania jest duzo bardziej wiarygodna -i powtarzam - nawet jak robisz statki kosmiczne z lat 2249-2260) pzoaoa ps. sory za gledzenie... :) aha - mirach: nie mysl sobie ze ja komus moowie jak ma cos robic :) to powyzej to takie moje wynatuzenia natury ogolnej :) oaoa
JmTm00 Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 aaa teraz kumam ...lol...taki homeworld z tego bedzie ? :D Hm...no ale troszkie bryły jednak jak dla mnie nieteges :/
mirach Napisano 4 Lipiec 2006 Napisano 4 Lipiec 2006 Troche mnie nie bylo, a to z powodu tego że wziołem sobie do serca moje odkrycie, iż coś z tym modelem nie tak i postanowiłem coś popracować. Wyszło coś zupelni innego, co pokaże jak tylko będzie "pokazywalne" A teraz odpowiedzi, opowiednio: HeZrou: wiem ze ftorek robi lepsze, dlatego sie nim inspiruje :D ftorek: A wiesz ze tez mialem go nazwać beetle, tylko jakoś mi na tyl inspiracji nie starczyło, ale po tym jak zdradziłeś mi swój sekret to coś w główce sie poruszyło i chyba wiem już co pozmieniać. A te poboczne cholerstwa nie miały słuzyć tyle do podnoszenia, co do wysuwania, albo do blokowania ładunku, a w zasadzie to miał być taki "dyngs" który wygląda jakby coś ważnego robił :) Edit: Tu zakładam wątek odnośnie innego stateczku low poly w celach dokształcających. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=401069#post401069
ftorek Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 tak sobie dalej pstrykam w wolnych chwilach (a tych jak wiadomo nie wiele...) radio boja i cos co mozna nazwac 'radio-bullet' - czyli wystrzeliwana z duza szybkoscia boja radiowa z wlasnym napedem majaca za zadanie zbadania przestrzeni przed soba... to z silnikiem ma 368 triangli a to bez ma 304 (oba na mapie 512) poaopa - cic jak zwykle mile widziane :)
ftorek Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 i jeszcze kolejny na tej samej texturce ps. jak narazie z normali/specurali nic nie bedzie... poaaop
KLICEK Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 mamafakersko wyglada :D moze lekki szarpensik ? :)
ftorek Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 thnx - szarpensik pewnie jeszcze poojdzie - i pewnie jeszcze spasowywanie jasnosci (i nasycenia) wszystkich texturek itp. ale to raczej poozniej - zobacze jak sie sprawa rozwinie... pozdoa
nielot007 Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 dla mnie bomba!! super sprawa tez kiedys myslalem zeby zorobic takie cos (cos w tym stylu) ale wiadomo jak umnie z texturowaniem :( :( pozdro
heZrou Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 cudo, kosmoloty mają moc uświadamiania co to znaczy wysoki poziom umiejętności teksturowania ;]
ftorek Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 taki tam gadzet :D zpopaoa ps. thnx chlopaki - cieszem siem ze siem podoba - ardeni -> robie 'do szuflady' - moze ktos, kiedys sie zainteresuje gra ktora jest polaczeniem frontiera i ports of call to sie wtedy z szuflady wyjmie... :)
heZrou Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 te statki są takie fane, że aż chciałbym zobaczyć cuś większego twej ręki mistrzu :D możesz zrobić coś tylko trochę większego, no wiesz jakiś statek matka, albo dwa od razu ;}
ftorek Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 spx hezrou - damy rade - jakies wieksze tez sie zrobi :) jak na razie wrzucam taki element z zaskoczenia - dowcip raczej - ale tak sobie o tym mysle i wychodzi mi ze fajnie byloby zrobic takie cos: masz sobie stateczek i latasz po kosmosie handlujac rooznymi pierdolami (mozna tez np. wozic ludzi - profity duzo lepsze ale ryzyko duzo wieksze (i trzeba miec statek wyposarzony w systemy podtrzymywanie zycia), mozna tez zostac piratem :) - ale nie o to chodzi - chodzi o to ze gra normalnie wyglada jak symulator (no tak jakby) w sensie podobny do frontiera (na ten przyklad) ale w momencie gdy podlatujesz do stacji orbitalnej (czy tam innego baru na krancu galaktyki), po nawiazaniu lacznosci masz dwie opcjie: pierwsza polega na tym ze parkujesz na autopilocie (musisz miec takowe urzadzenie na pokladzie i musisz na dokladke zabulic za naprowadzanie ze stacji), druga opcja polega na tym, ze nic nie placisz i gra wpada w taki tryb arcade (kto gral w ports of call ten wie) czyli jest rzut w miare z goory (kamera ma troche swobody), dostajesz migajace 'miejsce parkingowe' i musisz w nim sam zaparkowac - oczywiscie jak to w proozni - duza bezwladnosc itp... (kto latal statkiem po kosmosie to wie jak to jest :) i teraz tak: kto juz troche pogra i bedzie mial kasiury i nie bardzo bedzie mu sie chcialo 'bawic' to od razu na autopilocie, kto bedzie swierzym dorobkiewiczem - bedzie musial na recznym (chyba ze np. bedzie mial cenny ladunek i bedzie mu szkoda sie rozbijac :) oczywiscie do tego dojdzie ruch w przestrzeni - nie bedziemy jednymi w okolicy, bedzie oczywiscie czas dostepny na zaparkowanie bo poozniej trzeba bedzie placic mandat za opoznianie ruchu, jak bedzie to jakas spora stacja - trzeba bedzie wleciec do niej glebiej - moze byc ciasno :), beda jakies shield'y ktore w miare rozbijania sie beda sie kurczyc, moze bedzie jakis 'wiatr sloneczny' czyli jakas dodatkowa przeszkadzajka :) i jeszcze - 'tryb arcade' bedzie tez bedzie sie wlaczal w przypadku jakis np. alarmow meteorytowych itp. :) (pol lodowych w kosmosie raczej nie uswiadczysz :) ufff - ale mnie wziello... :) - chyba bede musial design-doca zaczac strugac... pozpoap ps. jacys luzni koderzy na horyzoncie?? hehe ps II. tak sobie jeszcze mysle - czy 'robienie gier' to choroba jakas jest - bo ja czasem sie czuje jakbym byl jakis zarazony.... albo co... no nie wiem...
_michal Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 tak sobie jeszcze mysle - czy 'robienie gier' to choroba jakas jest - bo ja czasem sie czuje jakbym byl jakis zarazony.... albo co... no nie wiem... Też czasem mam to wrażenie...
heZrou Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 mnie też kiedyś dopadła ta choroba, potem chodziłem za bratem jak zombol i jęczałem, tylko, że zamiast gryźć go po łydkach czy cu, wyjękiwałem nowe elementy gry, które miał mi zakodować, no i btw spoko txt game art ;>
ftorek Napisano 8 Sierpień 2006 Autor Napisano 8 Sierpień 2006 hej troche czasu mialem - i jade z 'czyms wiekszym' - szpital kosmiczny: oto jest i on :) duzy obiekt - zobaczymy jak sie bedzie texturzyc - oczywiscie jeszcze do tekturek kawal drogi bo model w sumie na razie w fazie poczatkowej :) jak go skoncze to pewnie jakies karetki trza bedzie porobic... ps. natchnieniem jest okladka ksiazki ktoora przeczytalem baaardzo dawno temu (a znalazlem ja w bibliotece mego ojca :) - wlasnie pt. 'szpital kosmiczny' - polecam goraco naprawde fajna lektoora :) ps II - tak sobie mysle ze w grze moze byc z niego fajny pozytek - sporo rooznych misji o bardzo krotkim czasie wykonania i w ogole jakies dziwne przesylki bedzie mozna odbierac/zostawiac :) - mozna by jakis konflikt w okolicy przeprowadzic i wtedy jakies misje ratunkowe... paopaoa
heZrou Napisano 9 Sierpień 2006 Napisano 9 Sierpień 2006 ftorek, teraz to wpadłeś, normalnie ty skończysz ten wątek jak zrobisz wszystkie obiekty do gry jeśli będziesz trzymał poziom ;D obiekt jest git, tak samo jak pomysł, który za nim stoi, normalnie robisz następną część Frontiera ech... zastanawiam się tylko, jak w twoim świecie działałby taki szpital, no bo w sumie, to pisałeś wcześniej o piratach, więc nie wiem, czy nie pasowałoby dać jakiegoś systemu obronnego temu szpitalowi, bo cuś mi się wydaje, że dla kosmicznych piratów taki obiekt to normalnie byłby latającą skrzynią ze skarbami i to w dodatku bez zamka ;}, potem tylko sru lekarzy na niewolników i już piraci mają pokładowego lekarza z zasobem leków ;> chyba, że zamierzasz zrobić jakąś flote chroniącą tego obiektu, ale to wtedy nie wiem, czy taka flota nie traciłaby za dużo paliwa patrolując okolice i czy właśnie nie lepiej byłoby zrobić z tego szpitala, pół twierdze :> a wtedy by leczyli gwiezdnych piratów z innego lekarstwa => działa plazmowego ;]
ftorek Napisano 9 Sierpień 2006 Autor Napisano 9 Sierpień 2006 a wtedy by leczyli gwiezdnych piratów z innego lekarstwa => działa plazmowego ;] hehe - spx - to jest szpital czyli duuza jednostka i jest ona raczej umiejscawiana w bardziej cywilizowanej czesci kosmosu (bo po co taki cud techniki gdzies na rubiezach) - takiej gdzie piractwo zdarza sie zadko, a jakies bojowe jednostki zawsze sa w poblizu :) tak sobie myslalem zeby jeszcze zrobic jakies mniejsze jednostki 'szpitalne' (cos jakby 'przychodnie') rozsiane gesciej i dalej - te owszem moglyby byc jakos uzbrojone inna sprawa ze piraci troche oleju w glowie tez maja i raczej nie beda sobie na glowy sciagac gniewu calego znanego kosmosu za pare strzykawek i kilka dragow :) inna sprawa - mozna by zrobic fajny epizod - mianowicie pojawia sie jakis szalony herszt piratow i gromadzi spora flote i wlasnie niszczy jakis taki szpital (ubzduralo mu sie w glowie ze produkuja tam preparat na niesmiertelnosc :) - i wtedy newsy w dzienniku - obrazy plonacego obiektu... i poozniej spora misja w postaci nagonki i wytropienia wszystkich piratow biaracych udzial w tym barbarzynstwie... odzyskiwanie skradzionego sprzetu itp... pzooa
ftorek Napisano 10 Sierpień 2006 Autor Napisano 10 Sierpień 2006 gracie porach:D updat... jeszcze do tego dojdzie troche od spodniej strony (laboratoria, habitaty, magazyny...) - jak narazie ma cos kolo poltora tysiaka triangli (szaleje... :) pzoaoap
heZrou Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 zdecydowałem się umieścić następny updejt tu, będzie czytelniej na forum ;> nie powinienem tego robić, żeby nie psuć poziomu obiektów w wątku, ale może dzięki temu, że zobaczycie paskudniejsze obiekty niż majstersztykty ftorka, docenicie jego dzieła jeszcze bardziej ;D, uwzględniając fakt, że obiekt jest w środku teksturowania i to zielone cuś, czyli kabina dopiero zostanie upiększone, porady i komentarze mile widziane ... a właśnie i gdyby ktoś mógłby mi poradzić jak namalować na teksturce światła, bo za nic nie mogę uzyskać takiego bajerka to byłbym dźwięczny.. E: a i w sumie, dla tych co nie czytali wątku, w którym to zacząłem, to ten kosmolot to jest kapsuła ratownicza ;}
heZrou Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Z braku odzewu zdecydowałem się szybciej skończyć teksturowanie modelu kapsuły ratunkowej ZU-7... 374 trisy, teksturka 512x512, wygląda paskudnie w porównaniu do oryginału 1024x1024, za dużo detali rzuciłem, które po zmniejszeniu rozdziałki rozkwasiły się trochę, ale skoro i tak nikt nie komentuje to nikomu nie będzie przeszkadzać, że nie zamieściłem też wersji sprzed zmniejszenia... jeśli chodzi o zasadę działania tej kapsuły to to powinno conieco wyjaśnić: 1. Cztery 'sloty', którymi cała kapsuła przymocowana jest tymczasowo do statku, z którego odczepia się w chwili ucieczki, mocowanie za pomocą 'ramion' co widać na obrazku niżej... 2. Silniki główne, poza oczywistym działaniem, fakt istnienia 3 daje możliwości lepszego manewrowania statkiem w połączeniu z... 3. Silniki boczne, służa do korygowania kierunku lotu i dają ogólnie lepsze możliwości manewru, może nie uda się uniknąć strzału z działa plazmowego, ale jakiś leniwy asteroid spokojnie... Działanie 2. i 3. widać jak wyżej na obrazku poniżej... 4. Drzwi, którymi spanikowana wiara dostaje się do kabiny, a także, którymi się wydostaje... 5. Czytnik wielofunkcyjny, który identyfikuje członków załogi i umożliwia otwarcie drzwi... identyfikacja za pomocą skanu oka, lini papilarnych i rysów czaszki i dnA ;> dzięki temu jeżeli ktoś kto zaatakuje statek robiąc akcje rambo, uszkadzając w ataku kamikaze-taran swój statek, potem podłoży ładunki wybuchowe i będzie chciał zwiać kapsułą to nieźle się zdziwi kiedy podejdzie do czytnika... 6. Pręt stalowy, tym się ciągnie, żeby otworzyć drzwi... Ostatni obrazek pokazuje w jaki sposób kapsuła 'ląduje' na planecie...
Grimor Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 To juz jest skonczona textura?? Ja bym jeszce nad nia porpawcowal bo ta kapsula wyglada jakby byla zrobiona z betonu a nie z metalu.
ftorek Napisano 13 Sierpień 2006 Autor Napisano 13 Sierpień 2006 hehe - swietny komiks... hyhy :D a na serio: te texturki zeby mialy ostrosc - lepiej rysuj w przewidzianej roadzialce - bo wtedy mozna malowac pixel przy pixlu - a jak takie cos przeskalujesz to sie faktycznie kupa robi... znajdz (albo zrob sobie) lepsza texturke 'bazowa' cos jakby metal, jakby ukladany warstwami na sobie albo cus podobnego - bo twoje na razie wyglada troche jak kamien jakis... ten czerwony - zrobilbys go bardziej zywego - daj pelny kolor - ale poozniej go powycieraj na krawedziach (tylko wycieraj do samego konca - tak zeby metal wychodzil - bardziej jakby sie ta farba 'oblupywala' niz faktycznie wycierala) i teraz najwazniejsze - ten czarny rysunek na powierzchni - troche go bez sensu pojechales - ja sobie ten rysunek nazywam 'ciecia technologiczne' i samo to juz moowi gdzie, co i jak - musisz myslec jak oni zrobili ten pojazd - gdzie sa jakies odrebne czesci - ktore byly zrobione osobno a poozniej w stoczni pospinane do kupy, gdzie sa jakies duze panele pod ktorymi kryja sie jakies wazne czesci/obwody i inne pierdoly - poozniej narysuj te kreski - np. czarnym 1px pedzlem na osobnej warstwie (przydaje sie robienie path'ow albo korzystanie z selekcji) a poozniej dopasuj opacity, rodzaj warstwy (zaleznie: albo soft-light albo mulitplyer albo overlay albo normal na np 70% - rooznie - trzeba pokompinowac :) pozniej mozna jeszcze do tego rysunku dodac jakis efekt - ja np. korzystam czesto z glow na 1px i z malym opacity - wtedy ten ciemniejszy rysunek dostaje takiego lekiego wytarcia po brzegach i wyglada ciut lepiej... poozniej do tego dodajesz jeszcze jakies klapki, wlazy, otworki i inne pierdoly (zazwyczaj sa to mniejsze szczeliny wiec robisz je odpowiednio cieniej albo z mniejszym opacity) do tego jeszcze dochodzi fake'owe GI - czyli zaciemnienia w zaglebieniach, do tego jeszcze troche zabrudzen (jakas fajna texturka z np. rdzawym metalem polozona np overlayem z 20% opacity - i do tego duzo maskowania - tak zeby ten brud byl tylko gdzies w zakamarach...) i jeszcze - waaarstwyyy - u mnie w texturce mam jakies 150 warstw (cale szczescie ze to male jest - tylko 512 wiec komp jeszcze dziala :) - przydaja sie po prostu :) ahh... sie rozpisalem zamiast pokazac :) wrzucam jakas texturke w 100% wielkosci wiec sobie obejrzyj :) inna sprawa - ja tak oczywiscie robie i mam wrazenie ze jest wporzo - mozja to robic zupelnie inaczej i mozna sie z powyzszym absolutnie nie zgadzac - skoro jednak podoba ci sie to co robie to wal smialo z pytaniami :) postaram sie pomoc jeszcze - testowalem troche normale i spece (wszystko przez klicora... thnx) i w sumie dziala nawet i jest ok - tylko ze nie mam czasu sie z tym bawic - a moze inaczej - na razie stukam same diffusy - w zaleznosci jak sie sprawy potocza normala mozna zrobic calkiem szybko (malujac w ps z diffusem w podkladzie) - tak samo speca i np. emissiva, wiec jak sie stwierdzi ze mozna by w sumie normale dorzucic - to sie dorzuci... no nic - pozdrawiam
mirach Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 No widze ze ludzie pracują a ja nic a nic.... No dobra, coś robie, pracuje, wykonuje jakies zamowienia i pisze magisterke i prace zaliczeniowe na wrzesien... pomiedzy tym udalo mi sie zrobic cos do sprzatania tych wszystkich smieci ktore powstaną jak wasze stateczki się zderzą :) Idea jest prosta, wyszla od podpowiedzi Ftorka o Żuczku, wiec przedstawiam: KSZ-01-Beetle (Kosmiczna Smieciaro-Zjadarka). Idea prosta, wsysa simieci, przemiela na pyl i wydala. Co sie nie da przemielic to skladuje. Planuje jeszcze uzbrojoną wersje do rozdrabniania wiekszych kawałków. Tekstury jak zwykle na św. Nigdy (no dobra, dobra, kiedys sie powinny pojawic :) ) pozdrawiam Mirach Edit: autocenzura z sugestii r2d2 :)
madman1987 Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 No widze ze ludzie pracują a ja sie opierdalam.... No dobra, nie opierdalam sie, pracuje, robie jakies zamowienia i pisze magisterke i prace zaliczeniowe na wrzesien... ekhm, nie sledze szczegulnie watku, ale w zadnym nie powinny pojawic sie takie "kulturne" slowka- jesli masz klopoty z zastapieniem slow niecenzuralnych podpowiem- mozna napisac takze "obijam" "leniuchuje" tudziez "nic nie robie" pozdrawiam
mirach Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 ekhm, nie sledze szczegulnie watku, ale w zadnym nie powinny pojawic sie takie "kulturne" slowka Heh, dzięki za zwrócenie uwagi, ostatnio praca zmusza mnie do siedzenia w towarzystwie które używa "pań lekkich obyczajów" jako przecinków. Teraz aż mi głupio że staram sie ich tego oduczać a nie widze że sam robie sie kulturalny inaczej...
heZrou Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 Internet mi zezgonił... miałem odpisać trzy dni temu, ale... Grimor : masz absolutną racje, ale to był mój pierwszy oteksturowany obiekt i jeszcze kilku rzeczy nie zajarzyłem, na przykład, żeby zostawiać sobie 150 warstw ;> dlatego musiałbym teksturować całość od początku... wole już zrobić jakiś inny obiekt kiedyś... ftorek: no heh, twe rady baudzo mi się podobają, chciałbym dokładniej odpisać, ale połączenie modemowe mnie tymczasowo ogranicza... więc >..> mirach: z designu modeli, które zaprezentowałeś na forum ten podoba mi się najbardziej, zapowiada się smakowicie, no i pomysł na jego zastosowanie ;>
madman1987 Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Heh, dzięki za zwrócenie uwagi, ostatnio praca zmusza mnie do siedzenia w towarzystwie które używa "pań lekkich obyczajów" jako przecinków lol, to widze, ze tak nie tylko u mnie w pracy jest :D spoko,, kazdy czasem cos palnie ale mamy "edit" ;) sorki za offtopa, juz koncze
ftorek Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 troche dorzucilem pierdol... mirach - dobry jest - chociaz mi jak na razie wieloryb jednak bardziej pasil... hez - dajesz, dajesz :) r2d2 - nie za maco :) poapa
Konras Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 Na viewporcie fajnie model wyglada, nawet bardzo fajnie... szkoda ze na renderze jakos traci juz swoj urok... moze to przez te wszystkie ostre kanty... To chyba jednak moje odczucie tylko, ja po prostu jak nie mam champfera tu i tam to az sie zle czuje ^_^. Pracuj wiecej, dawaj wiecej modeli na forum, sam wiesz ze kazdy kolejny model jest juz lepszy od poprzedniego :) a jego wykonanie sprawia miej klopotow
andy_a Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 No w końcu przeczytałem cały wątek :) Pomysł świetny, lecz muszę się przyczepić do wykonania - jest jeszcze lepsze ;) A tu co bym zmienił (jakby to był mój projekt): -dodałbym tej karetce jakiś krzyżyk na górze czy inne światełka żeby się wyróżniała z tłumu (wiem że to wszystko dzieje się w próżnie ale bajerka musi być ;) ) -powiększyłbym szpital 4x (i w niektórych miejscach uciął kilka ścianek) -dodałbym „pasy na drodze” (takie fajne światełka jak dla samolotów + przepełniony parking) No i czekam na teksturę (bo stacja bardzo mi się podoba :) )
mirach Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 Hem.... No tak, odgrzebuje wątek z przed roku, wybaczcie, ale to pewna obietnica.13-08-06 powiedziałem że kiedyś bedą tekstury do mojej kosmicznej śmieciarki... no cóż, jeszcze pare dni i byłby dokladnie rok. W ten weekend miałem troche czasu i powstało coś czego nie do końca się wstydze pokazać :) Chociaż i tak wiem że do ftorkowego skilla nie dorastam :D Rendery z vireja, ale to przez to ze textura wyszła baaardzo ciemno i w vjuporcie ledwo ją widać. pozdrawiam Mirach
ftorek Napisano 9 Wrzesień 2007 Autor Napisano 9 Wrzesień 2007 muahhahaha :) obietnica obietnica!! w koncu :) tekturka troche zbyt jaskrawa jak dla mnie, te kreski (zlobienia) moglyby byc spokojnie o polowe mniej widoczne, zoolta szyba smisznie wyglada w sumie (nie wiem czemu jest akurat zoolta - ja bym w sumie czarne zostawil albo chociaz jakis szary) silniczki do poprawy - szczegolnie wylot (tez nie wiem czemu tam zoolty dales)?? wporzo jest - chociaz troche zbyt czysto i kreskowkowo pozdrawiam :)
Bro Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 dla mnie wszystko jest spoko zwlaszcza tyl - ale te zolte szyby na przodzie do mnie nie przemawiaja
mirach Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 Łiii, komuś się podoba :) tekturka troche zbyt jaskrawa naprawde jest o wiele ciemniejsza, render przepalilem silniczki do poprawy - szczegolnie wylot (tez nie wiem czemu tam zoolty dales)?? Silniczek spaprany z 2 powodów. Po pierwsze mapowanie do niego powstalo pewnie z pol roku temu, i z niewiadomych powodów strasznie sie rozjezdza. A zółte na koncu dalem bo... bo nie wiem czemu - przerobie :) ale te zolte szyby na przodzie do mnie nie przemawiaja do mnie też nie, zrobie czarne albo szare jak ftorek pisa, pomyslu brak było. thanks for comments and good night Mirach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się