Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zastanawialem sie czy nie dac tego do speeda ale byloby to nieprawda bo nie zrobilem tego "na speedzie". duzo czasu zajelo mi bawienie sie z vray'owymi materialami ktore i tak nie sa doskonale... coz 3ba przyac krytyke z pokora i brnac do przodu... milego jechania :PP(aha i mydlo krojone naprawde jest przezrozyste i sie swieci troche... )

mydelniczkaimydlo3sa.jpg

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
mydelniczka w miare.. ale mydlo mydla nie przypomina za bardzo.. chyba, ze to jakies naprawde z biedronki.. :P

 

Właśnie że gdyby było z biedronki to wyglądałoby jak mydło, tylko nie działałoby tak jak powinno :)

Napisano

Nie czepiajcie się mydła z biedronki: co komu przeszkadza, ze jest w kropki?

A tak na serio: owszem, niektóre mydła mogą i być pzrezroczyste, ale nie aż tak, wiec popracuj nad nim jeszcze. rozumiem, ze dla ciebie była to nauka kaustyki, ale... jakkolwiek mydelniczka wyszła fajnie, choc nieczytelnie z punktu widzenia usera, to mydło jest do poprawy na bank. Powalcz z materialami typu SSS, czyli mającymi własciwości wosku (chodzi o specyficzne przenikanie swiatla).

Napisano

Dzieki wielkie za komentarze ;] nie bylo mnie przez te 4 dni bo bylem u cioci w niemczech :PP matrerialy zapodam jak bede miec chwilke czasu

Shogun 3d: o to są materiay sss i gdzi emoge sie czegos o nich dowiedziec ???

Napisano

Mydełko nie z biedronki ale najlepsze mydełko jakie może być, glicerynowe cięte w mydlarni z dużego bloku. Ale z was ludzie ignoranci. Czy jedyne mydło jakie znacie to jakiś szajs a la Dove, Luksja czy inny badziew. A co do pracy to tak sobie ale może to tak wyglądać w realu. Pozdrowionka:)

Napisano

tak czytam i widzę, że nikt nie widział jeszcze mydeł krojonych. są i to nawet jeszcze bardziej przypominające galaretkę.

 

ozzyslip: mydło jak mydło ale scena i oświetlenie kuleją. na finished to to się jeszcze nie nadaje.

 

 

co so SSS: podpowiem tylko co amcie wstukiwać w google:

SubSurfaceScattering

 

Pozdrawiam

Napisano

Tzw.LudzkaNieWiedzaNaTeamtMaterial'ow [czesta choroba, jak AIDIS]... a mydelko mi przypomina flabera... no wiecie ten stworek z wytworni Disneya no i skakal i skakal...

Napisano

No to KTO pamieta odpowiednik sss w vray'u ? przerabialem jakis tutek o transculency czy cus i tam bym podobny efekt ale za to nie dalo sie osignac pzezroczystosci nijak :P.. WIĘC ??

Napisano

misiold ale subsurface jest pod mentala!!!! mowie wyraznie ze chodzi mi o cos podobnego w vray. cos mnie sie obilo o uszy o transculency ale nie znalazlem zadnyuch informacji na temat tego :)

Napisano

[Klik] - beta materiały do V-raya. A najważniejszy egzVRayWax beta 0.8 - materiał wosku. Na mydło w sam raz.

Instalacja? Rozpakuj, a potem drag and drop nad okienko max'a.

 

Powodzenia. A jak nie podziała, to moge jutro podać przepis na materiał mydła, bo sie troche dzisiaj bawiłem. Zainspirowałeś mnie xD

 

Pozdro

Napisano

maczuga

 

Instalacja:

instalacja6hl.jpg

 

1. Przeciągasz .mzp nad okno 3DSmax'a i "upuszczasz" plik

2. Pojawia Ci się okienko egzVRayMaterials installer i wystarczy tylko kliknąć Finish instalation

3. W Material Editorze kliknij na wybór materiału (zazwyczaj przycisk z napisem [standard] ), na samej górze będziesz miał 3 nowe materiały: egzVRayCarpaint beta 0.8; egzVRayGlass beta 0.8; egzVRayWax beta 0.8. Wybierz ten ostatni, pobaw sie ustawieniami i F9 :D

 

Jeszcze dzisiaj wrzuce materiał mydła w VrayMtl, ale później, bo na razie jestem zajęty :/

 

Jeszcze taka mała uwaga. SSS w V-ray'u najlepiej wyczodzi przy włączonym GI.

Napisano

misiold - jeśli chodzi Ci o avatar, to zmienie, bo już chyba wszystim faza na avatar illy'ego minęła xD

 

 

 

Miałem podać przepis na mydło, to podaje:

 

soapmat9ma.jpg

 

 

 

 

Do tego jakieś GI i gotowe

 

 

 

 

I efekt:

soap7rv.jpg

 

Sorki za ziarno, ale nie chciało mi sie czekać. Zwiększcie subdivs i dajcie interpolation. Do tego na moim renderze nie ma AA.

Ta jasna plama to dosyć mocne śwatło pod mydłem. Ustawiłem tylko po to, zeby pokazać SSS.

 

Mam nadzieje że pomogłem i nic nie zje...psułem. Pozdrówka

Napisano

voyager: z całym szacunkiem ale nie zabardzo udało ci się pokazać efekt SSS. wygląda to podobnie do odbłysku na powierzchni mydła :]

 

ale patent niezły. w mentalu robi się to prościej: sa już gotowe shaderki SSS, ale render przez to trwa dłużej.

 

Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności