Napisano 21 Marzec 200915 l Kolor mega w tym indorze, i fajne mięcho leży, koleś dostał critical gore ;] Edytowane 21 Marzec 200915 l przez masz)rum
Napisano 21 Marzec 200915 l fajnie:) luzno, ale z klasa;] troche tylko ta tekstura na scianie frontem do widza jest toporna
Napisano 21 Marzec 200915 l W tym ostatnim fajne kolory, perspektywa, ale imho brakuje jakiegoś fajnego pomysłu.
Napisano 24 Marzec 200915 l Hejka, fajne luzackie pracki. Bardzo podoba mi się "Mullins", chociaż uważam, że nie skradłeś kilku najistotniejszych myków jak np. walor i krawędzie :P
Napisano 25 Marzec 200915 l W tej ostatniej głównym motywem jest ten refleks światła-odbicie na lustrze. Ja się zastanawiam, czy to celowo. Bo jeśli tak, to niewiele opisuje ów refleks. Dobrze, jak światło się pojawia, ale lepiej, jak jego moc określa pewną najważniejszą formę w akcji. Tu przytłacza całość narracji. Dlatego zalecałbym, może określić nim jakąś ważną formę, bądź postać. Zacznie się bowiem wówczas opowieść.
Napisano 31 Marzec 200915 l super prace :) cieżo mi powiedzieć co bardziej mi się podoba: enviro, szkice, concepty, ilustracje? po prostu rysuj dużo :) bo masz potencjał i pomysły :)
Napisano 22 Kwiecień 200915 l Autor dzięki za motywację, tym razem bardziej malarsko i jeszcze mój speed z ostatniego WSP:
Napisano 22 Kwiecień 200915 l Intensywność koloru sugeruje inne plany niż są w rzeczywistości. Tak jakby ten domek na górce, do którego prowadzą schody miał być bliżej, niż ten po prawej. Poza tym świetnie! :) Szczególnie woda i mostki! :)))
Napisano 24 Kwiecień 200915 l egzorcysta wyszedl extra, stylowo bardzo fajnie :) co dodrugiego to jak wspomnial juz prrrszalony plany ci sie troche pomieszaly..czasem wyudaje sie ze ten ktory powinien byl byc najdalej jest bardziej wysuniety do przodu niz ten ktory jest blizej "kamery" pozdrawiam
Napisano 7 Maj 200915 l Autor prrrszalony, DaRoZ: poniekąd macie rację, oryginalnie walory byly inne, ale przesadzilem, bo pomyslalem, ze ta woda paruje i warto by bylo oddac ten efekt walorem, niestety nie wyszlo :/ tmdag: thx okonku =) kiedy modelujemy? ;) Tasior, Coyote, Morbid Karbid, piofoks dzięki śliczne, odrobina dodatkowej motywacji zawsze się przydaje :] coś z dzisiaj:
Napisano 1 Czerwiec 200915 l Autor Dzienks. Tym razem gigantyczne roboty przybyly w celach turystycznych ;) (w oczekiwaniu na nowego Terminatora).
Napisano 1 Czerwiec 200915 l zawsze mnie fascynowało takie malowanie, gratuluję. Ciekawe ile mi zajmie odkrycie sekretu :D
Napisano 1 Czerwiec 200915 l A spacerując sobie turystycznie zadeptały trawnik czy tam inne miasteczko :D Ponownie bardzo ciekawe i ekspresyjne kolory. Wydaje mi się, że trochę nienaturalnie kroczy albo to kwestia perspektywy. Tak czy inaczej świetna praca ;)
Napisano 1 Czerwiec 200915 l kolory i technika swietne, jak dla mnie troszke tylko niepasuje dol (od "kolan") do reszty obrazka, kolory w pozadku ale cos mi zgzyta, gora jest bardziej "miesista". no i moze troche ciasny kadr, ale moze wlasnie to podkresla skale ogolnie wybitnie ok
Napisano 1 Czerwiec 200915 l Fajowo sobie tymi brushami roznymi poczynasz. No i kolorki super!! :) Jedyne do czego bym sie przyczepil to perspektywa. Troche taka aksonometria z tego wyszla. Tzn. ze masz jeden zbieg gdzies tam po lewej stronie, ale drugiego zbiegu nie ma- wszystkie linie sa genralnie poziome. A wydaje mi sie, ze gdybys walnal tez jakis w miare mocny zbieg w prawo to robot zyskalby mega skale, bo widzielibysmy go zdecydowanie z dolu... O, takie oto przemyslenia mam na ten temat :)
Napisano 8 Czerwiec 200915 l Autor voxmortem: żadnego sekretu nie ma, osobiście wychodzę z założenia, że do wszystkiego można dojść systematyczną pracą (niektórym farciarzom po prostu mniej tej pracy potrzeba, żeby zakumać i tym ziomkom zazdroszczę :)) dzieki za miód ;) Designer79: słuszna uwaga - dzięki DaRoZ: thx. Bedyk: uwazam, ze jest lepiej jesli detal nie rozklada sie rownomiernie po calosci, ale byc moze za bardzo puscilem niektore fragmenty, dzieks. lordbiernac: sluszne przemyslenia, w robocie tez to pewien jegomosc zauwazyl i pietnowal;) (tak to wychodzi jak sie urozmaica kompozycje na koniec - dodalem domki na dole, robot zyskal skale, ale jednoczenie perspektywa go zmniejsza - stad rozdzwiek jak mysle) dzisiaj taki John Connor innej epoki - wali kulką w robocie łebki ;)
Napisano 15 Czerwiec 200915 l A co tu takie pustki od ostatniej pracy?;] Styl spoko. Tylko imho troche zbyt sterylne te krawędzie miejscami. Ale ten ostatni - naprawdę spoko. Co do sztywnego robota - to design średnio do mnie przemawia, ale fajnie kolorem i fakturą zagrałeś. Super się tło odcina od robota i czuć, że to co jest za nim jest gdzieś daleko.
Napisano 20 Październik 200915 l Autor Odkurzenie wątka, tym razem trochę komercyjnej roboty (reklama :: znów jestem na frilensie, chętnie przyjmę zlecenia :: koniec reklamy): na to © Orka Film / Crazy Sardine : a na to © Yakumama Film:
Napisano 20 Październik 200915 l A niech mnie, ale ..... pokemonow naprodukowales! :) Edytowane 5 Październik 201014 l przez Adek
Napisano 20 Październik 200915 l Wow, uwielbiam takie rzeczy oglądać... Piękne koncepty... A powiedz jedną rzecz techniczną - mam wrażenie że przynajmniej część rzeczy jest robiona częściowo w technikach tradycyjnych ? A jeśli nie, to w jakim programie działałeś ?
Napisano 20 Październik 200915 l ładnie idziesz do przodu. Specjalnie krytyki uprawiać nie trzeba, bo widać, że sam wszystko kumasz i udoskonalasz. Rybki rozrysowane bardzo fajnie. Pozdrawiam.
Napisano 20 Październik 200915 l Autor Dziękuję wszystkim, miło słyszeć. SBT77: wszystko robione w fotoszkapie, ale z perspektywy czasu uważam, że można było sprawniej zrobić np. te szkice dla BWIN'a w ołówku, w digitalu zajęły sporo czasu. edit: ups, ładny numerek liczby postów mi wyszedł ;)
Napisano 20 Październik 200915 l Rybki są super. W sumie...to nie ma za bardzo o czym pisac :) Spodobały mi się i tyle :D
Napisano 20 Wrzesień 201014 l Autor Oj, nie myślałem, że już blisko rok nic tu nie postowałem :) Portrety zebrane: Matte czy coś w tym rodzaju pt. "Forum max3d" ;) :
Napisano 21 Wrzesień 201014 l Witam:) O proszę paniusia milusia :) fajne światło :) Tylko nos mało kobiecy, ale to może mi się tylko zdaje :) bardzo fajne kolorki :) co do panów hmm kolorystycznie mniam :) :) bardo ładnie prowadzisz hierarchię i wpuszczasz niektóre elementy w przestrzeń. co do tych panów to jeszcze może pokuś się o jakiś cykl, albo całą postać w takim kimacie malarskim. Pozdrawiam
Napisano 21 Wrzesień 201014 l już myslałem że sie nie doczekam tego upka a co do ostatniej to chyba o dziale 3d bo u nas kulturka jest :D
Napisano 21 Wrzesień 201014 l Podoba się, bardzo fajne rzeczy. Ogromny postęp poczyniłeś od czasów scene.pl ;)
Napisano 29 Wrzesień 201014 l Autor Beesart, Coyote: dzięki! serio: stare czasy, dobre wspomnienia, ale scenowe pixelowanie spaczyło moje podejście do malowania na wiele lat, trzeba uważać w jakim kierunku się idzie zwłaszcza jak jest się młodym :) piofoks: dobrze, że się podoba, spodobało się też tym z Ballistica :) thx! sicksicksick: dzięki. grafizacja: testy krawędzi:
Napisano 29 Wrzesień 201014 l Przemek ja ci nakopie do tylka za to, ze tak rzadko wrzucasz! ;> I nie tlumacz mi sie tu zadnymi jestem zajety i takie tam, powiedzialem i koniec :P Pozdrawiam. Edytowane 29 Wrzesień 201014 l przez ICE
Napisano 29 Wrzesień 201014 l trzeba uważać w jakim kierunku się idzie zwłaszcza jak jest się młodym :) A jak się już nie jest takim młodym, to w zasadzie obojętne :) dołączam się do głosów o częstsze updaty, Z ciekawości zapytam - co masz na myśli pisząc "testy krawędzi" ?
Napisano 30 Wrzesień 201014 l Autor icecold: widocznie jeszcze nie miałeś okazji wpakować się w miesięczną umowę, która trwa rok :P mayk: mam rozumieć, że będziesz na rysunku :] ja Ci jeszcze wiszę pół paulanera, więc sobie odlejesz jak już mi kupisz ;) SBT77: chodzi o to czy daną krawędź robić miękką czy twardą - w zależności od materiału
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto