Skocz do zawartości

Teczka 2D: mant-raz


mant-raz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 414
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W tej ostatniej głównym motywem jest ten refleks światła-odbicie na lustrze. Ja się zastanawiam, czy to celowo. Bo jeśli tak, to niewiele opisuje ów refleks. Dobrze, jak światło się pojawia, ale lepiej, jak jego moc określa pewną najważniejszą formę w akcji. Tu przytłacza całość narracji. Dlatego zalecałbym, może określić nim jakąś ważną formę, bądź postać. Zacznie się bowiem wówczas opowieść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egzorcysta wyszedl extra, stylowo bardzo fajnie :) co dodrugiego to jak wspomnial juz prrrszalony plany ci sie troche pomieszaly..czasem wyudaje sie ze ten ktory powinien byl byc najdalej jest bardziej wysuniety do przodu niz ten ktory jest blizej "kamery"

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prrrszalony, DaRoZ: poniekąd macie rację, oryginalnie walory byly inne, ale przesadzilem, bo pomyslalem, ze ta woda paruje i warto by bylo oddac ten efekt walorem, niestety nie wyszlo :/

tmdag: thx okonku =) kiedy modelujemy? ;)

Tasior, Coyote, Morbid Karbid, piofoks dzięki śliczne, odrobina dodatkowej motywacji zawsze się przydaje :]

 

coś z dzisiaj:

 

blaa3sharpsmall.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolory i technika swietne, jak dla mnie troszke tylko niepasuje dol (od "kolan") do reszty obrazka, kolory w pozadku ale cos mi zgzyta, gora jest bardziej "miesista". no i moze troche ciasny kadr, ale moze wlasnie to podkresla skale

ogolnie wybitnie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajowo sobie tymi brushami roznymi poczynasz. No i kolorki super!! :) Jedyne do czego bym sie przyczepil to perspektywa. Troche taka aksonometria z tego wyszla. Tzn. ze masz jeden zbieg gdzies tam po lewej stronie, ale drugiego zbiegu nie ma- wszystkie linie sa genralnie poziome. A wydaje mi sie, ze gdybys walnal tez jakis w miare mocny zbieg w prawo to robot zyskalby mega skale, bo widzielibysmy go zdecydowanie z dolu...

O, takie oto przemyslenia mam na ten temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

voxmortem: żadnego sekretu nie ma, osobiście wychodzę z założenia, że do wszystkiego można dojść systematyczną pracą (niektórym farciarzom po prostu mniej tej pracy potrzeba, żeby zakumać i tym ziomkom zazdroszczę :)) dzieki za miód ;)

Designer79: słuszna uwaga - dzięki

DaRoZ: thx.

Bedyk: uwazam, ze jest lepiej jesli detal nie rozklada sie rownomiernie po calosci, ale byc moze za bardzo puscilem niektore fragmenty, dzieks.

lordbiernac: sluszne przemyslenia, w robocie tez to pewien jegomosc zauwazyl i pietnowal;) (tak to wychodzi jak sie urozmaica kompozycje na koniec - dodalem domki na dole, robot zyskal skale, ale jednoczenie perspektywa go zmniejsza - stad rozdzwiek jak mysle)

 

dzisiaj taki John Connor innej epoki - wali kulką w robocie łebki ;)

 

koles9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tu takie pustki od ostatniej pracy?;] Styl spoko. Tylko imho troche zbyt sterylne te krawędzie miejscami. Ale ten ostatni - naprawdę spoko. Co do sztywnego robota - to design średnio do mnie przemawia, ale fajnie kolorem i fakturą zagrałeś. Super się tło odcina od robota i czuć, że to co jest za nim jest gdzieś daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim, miło słyszeć.

 

SBT77: wszystko robione w fotoszkapie, ale z perspektywy czasu uważam, że można było sprawniej zrobić np. te szkice dla BWIN'a w ołówku, w digitalu zajęły sporo czasu.

 

edit: ups, ładny numerek liczby postów mi wyszedł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

O proszę paniusia milusia :) fajne światło :)

Tylko nos mało kobiecy, ale to może mi się tylko zdaje :)

bardzo fajne kolorki :)

co do panów hmm kolorystycznie mniam :) :)

bardo ładnie prowadzisz hierarchię i wpuszczasz niektóre elementy w przestrzeń.

co do tych panów to jeszcze może pokuś się o jakiś cykl, albo całą postać w takim kimacie malarskim.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beesart, Coyote: dzięki!

serio: stare czasy, dobre wspomnienia, ale scenowe pixelowanie spaczyło moje podejście do malowania na wiele lat, trzeba uważać w jakim kierunku się idzie zwłaszcza jak jest się młodym :)

piofoks: dobrze, że się podoba, spodobało się też tym z Ballistica :) thx!

sicksicksick: dzięki.

 

grafizacja:

 

tman_05.jpg

 

testy krawędzi:

 

asg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba uważać w jakim kierunku się idzie zwłaszcza jak jest się młodym :)

 

A jak się już nie jest takim młodym, to w zasadzie obojętne :)

dołączam się do głosów o częstsze updaty,

Z ciekawości zapytam - co masz na myśli pisząc "testy krawędzi" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

icecold: widocznie jeszcze nie miałeś okazji wpakować się w miesięczną umowę, która trwa rok :P

mayk: mam rozumieć, że będziesz na rysunku :] ja Ci jeszcze wiszę pół paulanera, więc sobie odlejesz jak już mi kupisz ;)

SBT77: chodzi o to czy daną krawędź robić miękką czy twardą - w zależności od materiału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności