blood_brother Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 Witam. Zaczalem z nudow bawic sie boxami i wyszedl pierwszy kontener. Zrobilem kilka kopii poustawialem i stwierdzilem ze zrobie z tego scene. Jeszcze dokladnie nie wiem co bedzie przedstawiac. Ale mysle ze bedzie dobrze:) Soft: XSI, MentalRay i moze cos jeszcze dojdzie do tego.
javor Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 jak narazie nic szczególnego ale wierze w ciebie :)
blood_brother Napisano 24 Czerwiec 2006 Autor Napisano 24 Czerwiec 2006 Maly progress. Zastanawiam sie czy w prawym dolnym rogu nie wstawic kawalka jakiejs furgonetki z otwartymi tylnymi drzwiami.
blood_brother Napisano 24 Czerwiec 2006 Autor Napisano 24 Czerwiec 2006 Zrobile furgonetke. Tzn tylko jej tyl. Nie jest to moze furgonetka najwyzszych lotow ale jest. Po za tym chyba bede chcial zrobic scene nocna wiec piekna nie musi byc. Robiona bez zadnych referek. Prosilbym o jakies komentarze. W koncu komentarze nie bola. Raczej...
Shalivan Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 Wydaje mi sie ze te fale od kontenerów powinny być mniejszcze. skonfrontuj to ze swoimi referkami ;)
blood_brother Napisano 24 Czerwiec 2006 Autor Napisano 24 Czerwiec 2006 Referkami powiadasz... poszukam jakichs i porownam:)
Kr3tz Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 999 postow... "szatan do gory nogami" :) Co do scenki to spoko, szkoda tylko ze nie wiadomo o co chodzi ;) jednak mam przeczucie ze wyjdzie z tego cos ciekawego :) Powodzenia
Gedeon Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 Ładne. Będzie z tego całkiem przyzwoita scenka, która może będzie przedstawiać (tutaj snuję domysły) nielegalny przemyt nielegalnego oprogramowania, narkotyków, perfum bądź innych rzeczy. W tle mogliby być ludzie wynoszący z furgonetki skrzynie z owym towarem. W sumie mógłby być to jakiś port należący do narkotykowego bossa zajmującego się jakimiś brudnymi sprawami. Jak widać istnieje wiele konceptów na wykonania owej scenki. Wystarczy troszkę wyobraźni i dobrej woli. Scenka bardzo mi się podoba, ciekawie rozmieściłeś kontenery, chociaż uważam, że kontener po lewej stronie wygląda, jakby miał zaraz spaść.
blood_brother Napisano 24 Czerwiec 2006 Autor Napisano 24 Czerwiec 2006 Kr3tz: Dzieki:) Z czasem napewno wizja sie wyklaruje:) Gedeon: Dzieki:) Myslalem cos o jakichs ludziach ale nie wiem czy dam rade bo mam wlasciwie zerowe doswiadczenie w tym temacie. Ale kto nie probuje ten nie zyskuje:) Na razie bede jeszcze siedzial nad szczegolami a potem bede myslal co by tam jeszcze wstawic. Co do kontenera ktory jest uciety przez kadr to jakby to powiedziec... on juz jedna noga jest na ziemi:)
patry Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 Zrób może gangsterów wbiegających do ciężarówki z workami z kasą, a na kontenerach policjanci i nad nimi helikopter policyjny... ale będzie jatka!! :D
blood_brother Napisano 25 Czerwiec 2006 Autor Napisano 25 Czerwiec 2006 Cos bym jeszcze wstawil ale nie bardzo mam pomysl co. Na ludzi jeszcze nie pora:) Scena zaczyna juz cos wazyc. Zawiera ponad 135k trojkatow. Ciekawe co powie na to moj ram (mam go tylko 256mb). Zapraszam do komentowania:)
Gedeon Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 Z każdym dodawanym dodatkiem do tej sceny jest ona coraz lepsza. Ciekaw jestem jak będzie wyglądała po ogólnym wytesturowaniu.
Kr3tz Napisano 25 Czerwiec 2006 Napisano 25 Czerwiec 2006 Nie wiadomo o co chodzi ale wypas :) Ma juz jako taki klimat :)
blood_brother Napisano 26 Czerwiec 2006 Autor Napisano 26 Czerwiec 2006 Wydaje mi sie ze starczy juz modelowania chyba ze ktos ma jeszcze jakis pomysl. Moze pozniej wstawie jeszcze jakichs ludzi. Teraz pora przejsc do texturowania. I tu moja prosba do Was. Jak sie do tego w ogole zabrac? Nigdy tego nie robilem i nie mam kompletnie pomyslu jak to ugryzc. Z gory dzieki za pomoc.
piksar Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 fajnie wygląda sądząc po butelkach "nasi" tam byli ------edit troche jak Max Payne
piotrek Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 Nie podoba mi się umiejscowienie taj furgonetki w kadrze. Może lepiej byłoby oddalić nieco kamerę i przesunąć w lewo, celując bardziej w prawo? :) Wracając do tekstur, to one dopiero nadadzą klimat tej scenie, więc pracuj nad nimi porządnie :) [edit] pikSar/b] - hehe, też miałem takie skojarzenie :D
blood_brother Napisano 26 Czerwiec 2006 Autor Napisano 26 Czerwiec 2006 PikSar: Niewykluczone ze i tu byli:) Mintrill: Kadru nie chce zmieniac bo wszystko jest robione pod kadr. Ewentualnie moge przesunac troche furgonetke ale tez nie jakos bardzo bo jest zrobiony sam jej tyl. Co do textur to prosze o rady, tutki jak je robic/malowac.
eco Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 ...dziwnie sie drzwi otwieraja w furgonie - nieco bez sensu bo pod jakims dziwnym katem sa...no i te kontenety jakby w innej skali- cos ogolnie mi ta skala szwankuje
blood_brother Napisano 27 Czerwiec 2006 Autor Napisano 27 Czerwiec 2006 Kontenery poprawie. A co z reszta skali Ci nie pasuje? Co do furgonu to tak mi wyszlo prawa krawedz jest pod jakims tam katem od pionu i zeby teoretycznie zamknely sie tak by stykaly sie rowno w pionie po zamknieciu to tak powinny sie otwierac. Zauwaz tez ze jest tam wybrzuszenie mniej wiecej w polowie wysokosci furgonetki. Ale czy dobrze to zrobilem to nie wiem. Wydaje mi sie to byc fizycznie poprawne. Zapraszam do kometowania.
eco Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 ...ogolnie to uwazam ze tego typu drzwi powinny byc otwierane mozliwie bez odchylen w pionie ale oczywiesie nie zawsze tak jest (zawiasy zawsze mozna umiescic nizej - jak to widac na fotkach)- chodzi o to ze u ciebie to odchylenie wydaje mi sie za duze- pozwolilem sobie podmalowac moja wersje bazujac na Twoim renderze... a co do skali - to...przynajmniej te butelki sa nieco za bardzo "wypasione" :) - choc takie gabaryty tez mozna spotkac :)
rzadki Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 NOC. MGŁA. BRUDNO. RDZA! MOKRO? (tak sobie to wyobrażam). Just do it.
blood_brother Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Napisano 25 Sierpień 2006 W koncu sie zmusilem i usiadlem do tej sceny ponownie. Przedstawiam wam moje pierwsze texturki jakie kiedykolwiek zrobilem. Powiedzcie mi czy ide w dobra strone ewentualnie co poprawic itd. Wszelkie komentarze mile widziane:)
CzAk1 Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 No to powiem tak. Modele fajne...ale główna siła tego projektu bedzie chyba twić w teksturach, renderze i klimacie. Czyli jak to zawalisz to będzie kich;) Ale nie ma co sie łamać...alleluja i do przodu XD. Pozdro
blood_brother Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Napisano 25 Sierpień 2006 CzAk1: Bede sie staral:) No to lecimy dalej z tym koksem. Mam nadzieje ze jakos to wyglada. Prosze o komentarze. To nie boli.
mentaller Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 wygląda ;]. co do textur to zastrzeżenia mam jedynie do tego czegoś dużego, ciemnego po lewej stronie (za ciemny ten jeden kontener).
blood_brother Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Napisano 25 Sierpień 2006 Wlasnie zapomnialem powiedziec ze ten zielony raczej bedzie zmieniony ale jeszcze nie wiem na co. Tylko chyba juz nie dzisiaj:) No i jeszcze moze powiem ze wszystko bedzie w swietle raczej nocnym a teraz jest tak tylko zeby bylo widac co i jak:)
Baton Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Dla mnie wieje nuda. Nie ma elementu nad ktory moznaby sie skupic :/
AGmakonts Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 a mnie się podoa, lubie te klimaty, taka propozycja to zroic render w nocy w deszczu jak sie uda to yłby zajebisty render
blood_brother Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Napisano 27 Sierpień 2006 Baton: Nie jest wykluczone ze do tej sceny dojdzie jakis element na ktorym bedzie sie skupiac cala uwaga a to co jest teraz bedzie tylko tlem. AGmakonts: Planuje wlasnie oswietlenie nocne. A o deszczu pomysle:) Powoli do przodu. Zrobilem texturki beczek, tylko dwie bo wiecej mi sie nie chcialo, poprawilem kontener po lewej i zrobilem daszek. Nie wiem co dalej zrobie. Komentarze mile widziane.
hkropinski Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 hmm tekstury są dobre, gorzej z ich shaderami, popraw troszke jesczze render i bedzie fajnie, pozdr
..:: WIKTOR ::.. Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 Podoba sie mi :) Te kontenery sa wporzasiu, beczki tez wygladaja przekonywujaco.
blood_brother Napisano 27 Sierpień 2006 Autor Napisano 27 Sierpień 2006 hmm tekstury są dobre, gorzej z ich shaderami, popraw troszke jesczze render i bedzie fajnie, pozdr Co dokladniej masz na mysli? Jezeli np refleksy na beczkach to bedzie to poprawione. Wiktor: Dzieki:)
blood_brother Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 No i kolejne texturki. Chcialbym przeczytac jakies komentarze:>
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 "jakies komentarze" ;P hehe Texturuj texturuj a my pomyslimy jeszcze ;)
cta Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 wszystko chyba ok wygląda tylko jest nudno, nic sie nie dzieje w sumie, pozatym bardzo rażą mnie te drzwiczki od furgonetki, weź byle jakie blueprinty albo fotke vana z tyłu i zrób normalne drzwiczki
mujas Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Jak na pierwsze Twoje texturki to dla mnie bomba, troszku spóżniłem się z tym ale zobacz świetnego tutka dotyczącego texturowania http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=373024&page=1&pp=15 PS. może ktoś by przetłumaczył tego tutka myślę że wiele osób by skorzystało łacznie ze mną ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się