Skocz do zawartości

Scena 3D: Mniej lub bardziej industrialna scenka (koniec modelingu)


blood_brother

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ładne. Będzie z tego całkiem przyzwoita scenka, która może będzie przedstawiać (tutaj snuję domysły) nielegalny przemyt nielegalnego oprogramowania, narkotyków, perfum bądź innych rzeczy. W tle mogliby być ludzie wynoszący z furgonetki skrzynie z owym towarem. W sumie mógłby być to jakiś port należący do narkotykowego bossa zajmującego się jakimiś brudnymi sprawami. Jak widać istnieje wiele konceptów na wykonania owej scenki. Wystarczy troszkę wyobraźni i dobrej woli. Scenka bardzo mi się podoba, ciekawie rozmieściłeś kontenery, chociaż uważam, że kontener po lewej stronie wygląda, jakby miał zaraz spaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kr3tz: Dzieki:) Z czasem napewno wizja sie wyklaruje:)

Gedeon: Dzieki:) Myslalem cos o jakichs ludziach ale nie wiem czy dam rade bo mam wlasciwie zerowe doswiadczenie w tym temacie. Ale kto nie probuje ten nie zyskuje:) Na razie bede jeszcze siedzial nad szczegolami a potem bede myslal co by tam jeszcze wstawic. Co do kontenera ktory jest uciety przez kadr to jakby to powiedziec... on juz jedna noga jest na ziemi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze starczy juz modelowania chyba ze ktos ma jeszcze jakis pomysl. Moze pozniej wstawie jeszcze jakichs ludzi.

 

Teraz pora przejsc do texturowania. I tu moja prosba do Was. Jak sie do tego w ogole zabrac? Nigdy tego nie robilem i nie mam kompletnie pomyslu jak to ugryzc. Z gory dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba mi się umiejscowienie taj furgonetki w kadrze.

Może lepiej byłoby oddalić nieco kamerę i przesunąć w lewo, celując bardziej w prawo? :)

 

Wracając do tekstur, to one dopiero nadadzą klimat tej scenie, więc pracuj nad nimi porządnie :)

 

[edit]

pikSar/b] - hehe, też miałem takie skojarzenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontenery poprawie. A co z reszta skali Ci nie pasuje? Co do furgonu to tak mi wyszlo prawa krawedz jest pod jakims tam katem od pionu i zeby teoretycznie zamknely sie tak by stykaly sie rowno w pionie po zamknieciu to tak powinny sie otwierac. Zauwaz tez ze jest tam wybrzuszenie mniej wiecej w polowie wysokosci furgonetki. Ale czy dobrze to zrobilem to nie wiem. Wydaje mi sie to byc fizycznie poprawne.

 

Zapraszam do kometowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ogolnie to uwazam ze tego typu drzwi powinny byc otwierane mozliwie bez odchylen w pionie ale oczywiesie nie zawsze tak jest (zawiasy zawsze mozna umiescic nizej - jak to widac na fotkach)- chodzi o to ze u ciebie to odchylenie wydaje mi sie za duze- pozwolilem sobie podmalowac moja wersje bazujac na Twoim renderze... a co do skali - to...przynajmniej te butelki sa nieco za bardzo "wypasione" :) - choc takie gabaryty tez mozna spotkac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baton: Nie jest wykluczone ze do tej sceny dojdzie jakis element na ktorym bedzie sie skupiac cala uwaga a to co jest teraz bedzie tylko tlem.

 

AGmakonts: Planuje wlasnie oswietlenie nocne. A o deszczu pomysle:)

 

Powoli do przodu. Zrobilem texturki beczek, tylko dwie bo wiecej mi sie nie chcialo, poprawilem kontener po lewej i zrobilem daszek. Nie wiem co dalej zrobie.

 

Komentarze mile widziane.

 

render2kf0.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności